Kirjoittaja on postannut tämän viestin....

TaikisN

Niih kerta :))
*
*
Onko täällä ennää kettään vai joko kansalla meni hermot kokonaan. SE hyvä puoli tässä uudistuksessa on että saattaapi meikäkläiseltäkin palstaaddiktiot haihtua ajan kuluessa :)

44

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ak:n lapio

      Tulee lueskeltua, mutta ei oo fiilistä kirjoitella. Tosin tiedän, että aasista on monta onnellista.

      • Samaa mieltä olen, ei oiken nappaa tämä selvästi keskeneräinen kirjotusalusta. Minulla on sellainen ongelma päällä, - otsikko ruutuun kirjoittaessani puolet kirjaimista on hukassa. Samoin osa teksteistä on päällekkäin ynnä muuta mukavaa. Odotellaan nyt kuitenkin rauhassa uusia päivityksiä jossa bukit korjataan.


      • siitä aasista onnellinen :(

        Lukisihan noita sun viestejäsi ihan huvikseen...


      • Waffe kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, ei oiken nappaa tämä selvästi keskeneräinen kirjotusalusta. Minulla on sellainen ongelma päällä, - otsikko ruutuun kirjoittaessani puolet kirjaimista on hukassa. Samoin osa teksteistä on päällekkäin ynnä muuta mukavaa. Odotellaan nyt kuitenkin rauhassa uusia päivityksiä jossa bukit korjataan.

        ongelmia, minulla kyllä toimii kirjoitus ihan normaalisti, mutta ottaa päästä kun uusien viestien ilmestyminen ei näy etusivulle.

        Latasin Kossusen vihjeestä mainostenestolisäosan tähän firefoksiini ja nyt on paljon selkeämpi näkyvyys, ja sivutkin toimivat nopeammin.


      • TaikisN kirjoitti:

        ongelmia, minulla kyllä toimii kirjoitus ihan normaalisti, mutta ottaa päästä kun uusien viestien ilmestyminen ei näy etusivulle.

        Latasin Kossusen vihjeestä mainostenestolisäosan tähän firefoksiini ja nyt on paljon selkeämpi näkyvyys, ja sivutkin toimivat nopeammin.

        Poistuiko kaikki mainokset vai jäikö ne viestin yläpuolella olevat Eniron sponsorimainokset edelleen näkyviin? Nekin saa näkymättömiin kyllä. Jos tarvit vinkkiä niin annan kyl ohjeet.


      • Kossunen kirjoitti:

        Poistuiko kaikki mainokset vai jäikö ne viestin yläpuolella olevat Eniron sponsorimainokset edelleen näkyviin? Nekin saa näkymättömiin kyllä. Jos tarvit vinkkiä niin annan kyl ohjeet.

        olevat mainokset jäivät näkyviin, mutta muut häipyivät. Kiitos vaan kovasti vinkistä, lisää otetaan vastaan kiitollisena :)


      • TaikisN kirjoitti:

        olevat mainokset jäivät näkyviin, mutta muut häipyivät. Kiitos vaan kovasti vinkistä, lisää otetaan vastaan kiitollisena :)

        Klikkaa firefoxin yläpalkin oikeassa reunassa olevaa ABP-logoa hiiren oikealla näppäimellä ja valitse :Näytä elementit

        Etsi listasta seuraavanlainen rivi: http://193.93.132.142/js-ads/ads?id=3

        Vie hiiren kursori rivin päälle ja klikkaa hiiren oikealla näppäimellä, ja valitse: Estä elementti.

        Näin pitäis hävitä näkymättömiin niiden sponsorilinkkienkin.


      • Kossunen kirjoitti:

        Klikkaa firefoxin yläpalkin oikeassa reunassa olevaa ABP-logoa hiiren oikealla näppäimellä ja valitse :Näytä elementit

        Etsi listasta seuraavanlainen rivi: http://193.93.132.142/js-ads/ads?id=3

        Vie hiiren kursori rivin päälle ja klikkaa hiiren oikealla näppäimellä, ja valitse: Estä elementti.

        Näin pitäis hävitä näkymättömiin niiden sponsorilinkkienkin.

        erittäin paljon. Toimi. Nythän tämä alkaa näyttää jo lähes inhimilliseltä sivulta.



      • TaikisN kirjoitti:

        erittäin paljon. Toimi. Nythän tämä alkaa näyttää jo lähes inhimilliseltä sivulta.

        Tai toivotaan että kestää ;)


      • capt. cöpenick*

        Kuneioo asiaa, niin sitä pötköttää kuin hauki rantavedessä. Sekin vielä.
        Tuolla pihalla tupsiessa meinaa, että tänään laitetaan palstoille juttua kuin suden kuraa, mut ei.

        Kun muoviläpyskällä maksaa, niin pakko se on pari sanaa kirjottaa kuittiin harva se päivä.


      • ...ABP-logo siellä oikeassa yläreunassa väriltään punainen, eli siis onko sun Adblock toiminnassa?


      • Pörrääjä

        päivittänyt selaimen muutoksen jälkeen?


      • Pörrääjä
        Pörrääjä kirjoitti:

        päivittänyt selaimen muutoksen jälkeen?

        avoimen sivun


      • Pörrääjä

        kiertonuoli siellä ylhäällä, ruksin vasemmalla puolella


      • Sä tarvit siihen sit lisää suotimia sillä toi mun antama rivi poistaa ainoastaan ne Eniron sponsoroidut linkkimainokset.

        Teeppä näin:

        Klikkaa oikealla hiirellä sitä ABP-logoa ja valitse Asetukset

        Vailtse yläpalkista Suodattimet -> Lisää suodatintilaus

        Valitse listasta se Filter von Dr. Evil ja klikkaa: tilaa

        Sitten Ok ja kokeilemaan uudelleen


      • Pörrääjä
        Kossunen kirjoitti:

        Sä tarvit siihen sit lisää suotimia sillä toi mun antama rivi poistaa ainoastaan ne Eniron sponsoroidut linkkimainokset.

        Teeppä näin:

        Klikkaa oikealla hiirellä sitä ABP-logoa ja valitse Asetukset

        Vailtse yläpalkista Suodattimet -> Lisää suodatintilaus

        Valitse listasta se Filter von Dr. Evil ja klikkaa: tilaa

        Sitten Ok ja kokeilemaan uudelleen

        asianntuntija tulikin paikalle, joten apulainen voi lähteä hoitamaan hommaa minkä osaa huomattavasti nöräämistä paremmin ;)

        Määäää veeerkot vetehen näin laaasken laulellen ...........


      • Pörrääjä kirjoitti:

        asianntuntija tulikin paikalle, joten apulainen voi lähteä hoitamaan hommaa minkä osaa huomattavasti nöräämistä paremmin ;)

        Määäää veeerkot vetehen näin laaasken laulellen ...........

        ...sitten sitä kuhaa... ;)


      • ..kun onnas :)


      • Pörrääjä
        Kossunen kirjoitti:

        ...sitten sitä kuhaa... ;)

        paistettua kuhaa korvasienimuhennoksen kanssa, maistuis varmaan sullekin ;)


      • Pörrääjä

        monipuolisuutensa. Tunti sitten on järven pinta peilityyni. Kurjet mekastivat ja härkälintu pariskunta piti teerenpeliä. Leppoisaa oli laskea verkkoja veteen.

        Muutamassa minuutissa purjehtivat ukkospilvet paikalle ja tuuli nousi, kaatosade piiskasi soutajaa joka joutui taistelemaan aallokossa selviytyäkseen takaisin rantaan.

        Tuli ihan kalastajamainen olo :)


      • capt. cöpenick* kirjoitti:

        Kuneioo asiaa, niin sitä pötköttää kuin hauki rantavedessä. Sekin vielä.
        Tuolla pihalla tupsiessa meinaa, että tänään laitetaan palstoille juttua kuin suden kuraa, mut ei.

        Kun muoviläpyskällä maksaa, niin pakko se on pari sanaa kirjottaa kuittiin harva se päivä.

        kirjoittaa asian vierestä jos ei oo asiaa :) Mutta totta, joskus tuntuu ettei ole mitään sanottavaa?


      • Kossunen kirjoitti:

        Klikkaa firefoxin yläpalkin oikeassa reunassa olevaa ABP-logoa hiiren oikealla näppäimellä ja valitse :Näytä elementit

        Etsi listasta seuraavanlainen rivi: http://193.93.132.142/js-ads/ads?id=3

        Vie hiiren kursori rivin päälle ja klikkaa hiiren oikealla näppäimellä, ja valitse: Estä elementti.

        Näin pitäis hävitä näkymättömiin niiden sponsorilinkkienkin.

        Nyt sain näillä ohjeilla sponsorilinkit pois, ne nimittäin sekoitti aikalailla ruutua kun teksti meni päällekkäin. Tosta sivusta oikealta ja yläreunastakin olen saanut mainokset pois.
        Kiitti neuvoista.


      • Waffe kirjoitti:

        Nyt sain näillä ohjeilla sponsorilinkit pois, ne nimittäin sekoitti aikalailla ruutua kun teksti meni päällekkäin. Tosta sivusta oikealta ja yläreunastakin olen saanut mainokset pois.
        Kiitti neuvoista.

        ...sivu rauhoittuu kun saa siitä häiriötekijöitä veks. Kyseessä kun on aika hyvä esimerkki siitä että kuinka liika mainostus on liikaa ja se rupeaa ajan myötä kyrsimään ja kääntyy itseään vastaan.


    • meinaa kärähtää,mutta siltikin sitä vaan tuppaa tänne..
      Se on se tapa,että pitää käydä koneella vähän tyhjäämässä tämä täynnä oleva pää....:))

      • tähän pitöää kohta viereen ottaa,ettei pala proput..:))

        Suklaapatukka oli pakko ostaa,ku kaupassa kävin..Ryökäleet laittaa ne kassalle houkutukses...:(


      • kuljettu näitä palstoja ettei ihan vähällä tahdo luopua tavoistaan :))


      • TaikisN kirjoitti:

        kuljettu näitä palstoja ettei ihan vähällä tahdo luopua tavoistaan :))

        olla suurennuslasi kädessä,kun yrittää katsoa kelle viesti on tarkoitettu.Miksei sitäkin voinu laittaa vahvemmalla värillä..:/ Hitto,ku mua sapettaa tää touhu..Meinaakohan ne korjata tätä systeemiä?!? :/ Verenpaine nousee ja tukkaki on kohta revitty päästä..:/

        Tohon sun vastauksees...Kauan on tosiaan kuljettu ja siks onkin nii kurjaa,ku kaikki on pilattu..*rääkyy kurkku suorana*


      • mii-su kirjoitti:

        olla suurennuslasi kädessä,kun yrittää katsoa kelle viesti on tarkoitettu.Miksei sitäkin voinu laittaa vahvemmalla värillä..:/ Hitto,ku mua sapettaa tää touhu..Meinaakohan ne korjata tätä systeemiä?!? :/ Verenpaine nousee ja tukkaki on kohta revitty päästä..:/

        Tohon sun vastauksees...Kauan on tosiaan kuljettu ja siks onkin nii kurjaa,ku kaikki on pilattu..*rääkyy kurkku suorana*

        eihä tuota kuuntele erkkikään *pitelee korviaan kauhuissaan* :))

        Nyt kuules pitääkin varata paperipusseja koneen viereen ja hengitellä niihin jos alkaa kiehuttamaan. Hyperventiaation vaara on ilmeinen tällä pilatulla palstalla !!!


      • TaikisN kirjoitti:

        eihä tuota kuuntele erkkikään *pitelee korviaan kauhuissaan* :))

        Nyt kuules pitääkin varata paperipusseja koneen viereen ja hengitellä niihin jos alkaa kiehuttamaan. Hyperventiaation vaara on ilmeinen tällä pilatulla palstalla !!!

        mä kohta tarvin...:¤ Nyt mä lähen syömään...Se ainaski sujuu paremmin ku tää..Pitää kuiteski tulla taas huomenna laittamaan tänne itteeni hermoromahduksen partaalle..:))


      • oliko niin ääretön..Mä söin sen,vaikka ei nii hirmusti tehny mieli..Se vaan poltti tuol kaapissa ja en saanu sitä mielestäni..:))


    • vähän vaisuna, mutta kuitenkin. Muotti annettu, ota tai jätä. Onneksi sana on vapaa..*tuumii*

      • että kuitenkin oot siinä :) Muistelen usein sitä sun untasi jossa seikkailit vintillä :)

        Luonto muuten näyttää tänään paljon vihreämmältä kuin eilen, kevään kasvun ihmeitä ei lakkaa ihmettelemästä.


      • TaikisN kirjoitti:

        että kuitenkin oot siinä :) Muistelen usein sitä sun untasi jossa seikkailit vintillä :)

        Luonto muuten näyttää tänään paljon vihreämmältä kuin eilen, kevään kasvun ihmeitä ei lakkaa ihmettelemästä.

        Sateet tekevät tehtävänsä, nyt on kukassa tuomet täällä, kohta syreenit tuoksuu:)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Sateet tekevät tehtävänsä, nyt on kukassa tuomet täällä, kohta syreenit tuoksuu:)

        untasi kovin tarkkaan (oli jossain unenselitysjutussa) mutta unesi utuinen tunnelma on jäänyt elävästi mieleen. Seikkailit jossain talosi vintillä, siellä oli portaat jotka johtivat johonkin...puutarhaan tai luontoon, maalaukselliseen maisemaan.
        Aina kun näen nikkisi, tulee lämpöinen tunne.


      • TaikisN kirjoitti:

        untasi kovin tarkkaan (oli jossain unenselitysjutussa) mutta unesi utuinen tunnelma on jäänyt elävästi mieleen. Seikkailit jossain talosi vintillä, siellä oli portaat jotka johtivat johonkin...puutarhaan tai luontoon, maalaukselliseen maisemaan.
        Aina kun näen nikkisi, tulee lämpöinen tunne.

        Kyse olikin ihan oikeasta unesta, mä täällä joskus vitsaillut vintille katsomisesta..

        Sen unen muistan aina, kuvat vain unohtuu.. Vintillä olin, keinuhevosen jalka oli poikki. Tärkeintä unessa oli se nousu ylös vintiltä. Portaat johti katolle ja edessä avautui vihreä ja vehmas maisema. Ei huonompi uni ollenkaan, kiva Taikis, että muistit sen:)


      • Jos niin olisi, niin mä pitäisin suuni visusti kiinni. Toisaalta voiko olla varma, ettei kielen alle ole jo lapsena laitettu sanoja, ajatuksia?:(


    • Adria

      Relataan. Kukahan tiskais?

      • joka on sotkenutkin :) Huomenta


      • Adria
        TaikisN kirjoitti:

        joka on sotkenutkin :) Huomenta

        Tossahan ne tulee automaattisesti tiskattua kun paiskaa kupit ja kipot ulos sateeseen. Kuinkas siellä säät lepäilee.


      • Adria kirjoitti:

        Tossahan ne tulee automaattisesti tiskattua kun paiskaa kupit ja kipot ulos sateeseen. Kuinkas siellä säät lepäilee.

        ihanan kesäinen päivä :)


      • Adria kirjoitti:

        Tossahan ne tulee automaattisesti tiskattua kun paiskaa kupit ja kipot ulos sateeseen. Kuinkas siellä säät lepäilee.

        vaan kuurottaiset sateet vihmovat aika raknastikin välillä, mutta maa tykkää. Vihreys on lisääntynyt luonnossa ihan silminnähden.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe