Niitä unkarilaisia kuskataan sillä mustalla linkalla atrialle mikä makaa halppiken pihas yötä päivää. Kalusteet ne on hommanneet kämppiinsä itte.
Lihaa ne ei osannu leikata mitenkään :D, puolet saa kuulemma lähtee jos niillä ei ala se homma sujua ...
Unkarilaisilla hyvät olot
6
407
Vastaukset
- the man
Unkari kuuluu EU:hun joten saavat kyllä kulkea ja työskennellä suomessa kuinka huvittaa;)
"Lihaa ne ei osannu leikata mitenkään :D, puolet saa kuulemma lähtee jos niillä ei ala se homma sujua ..."
Veikkaan ettei lähde koti maahan kyllä niille löytyy varmaan muutakin hommaa halvalla mikä ei suomalaisille kelpaa.- että Unkarilaiset
Tekee halvemmalla työtä?? Itse tiedä tasantarkkaan asian... Heille maksetaan saman rahan kuin Meille Suomalaisille!! Se on erona,että he tekevät mm.Ylityöt vapaa-ehtoisesti,ilman ylityökorvauksia (mutta nyt niitäkään ei hetkeen tule) Mun firmas niitä on ollut melko paljon.Hyviä työläisiä kylläkin...
- pomot
että Unkarilaiset kirjoitti:
Tekee halvemmalla työtä?? Itse tiedä tasantarkkaan asian... Heille maksetaan saman rahan kuin Meille Suomalaisille!! Se on erona,että he tekevät mm.Ylityöt vapaa-ehtoisesti,ilman ylityökorvauksia (mutta nyt niitäkään ei hetkeen tule) Mun firmas niitä on ollut melko paljon.Hyviä työläisiä kylläkin...
saa kattoa peilihin, kun roudasivat ammattitaidotonta ulkolaista työvoimaa pilaamahan hyvää raaka-ainetta. Sivusta seurannehet kehuivat, että aivan osaamatonta porukkaa. Luulisi piremmän päälle tulevan palion halavemmaksi kouluttaa maakunnan omia nuaria lihanleikkaajaksi. Nykylamatilantees on tyäntarjoajilla tyänantajilla mahdollisuus rekrytoira alalle ensiluakkaasta tyäntekijäainesta.
- pomot
että Unkarilaiset kirjoitti:
saa kattoa peilihin, kun roudasivat ammattitaidotonta ulkolaista työvoimaa pilaamahan hyvää raaka-ainetta. Sivusta seurannehet kehuivat, että aivan osaamatonta porukkaa. Luulisi piremmän päälle tulevan palion halavemmaksi kouluttaa maakunnan omia nuaria lihanleikkaajaksi. Nykylamatilantees on tyäntarjoajilla tyänantajilla mahdollisuus rekrytoira alalle ensiluakkaasta tyäntekijäainesta.
- Been there and done that
Työskennelkööt unkarilaiset minun puolestani missä huvittaa, kunhan saavat asianmukaisen palkan ja maksavat veronsa johonkin.
Vaan kumpikin näistä kohdista tuntuu ontuvan, kun on kyseessä ulkomainen vuokratyövoima. Ei ihme, että nämä ovat kysyttyä työvoimaa suomalaisissa yrityksissä, kun niille voi maksaa mitä huvittaa ja veroja ei makseta minnekkään.
En sano, että Atrian kohdalla asia olisi näin. Mutta tämä se pakkaa olla meininki lähes kaikissa yrityksissä, jotka näitä ulkomaisia reppumiehiä käyttää.
Suomalaista "työvoimapulaa" parhaimmillaan... - että että
Been there and done that kirjoitti:
Työskennelkööt unkarilaiset minun puolestani missä huvittaa, kunhan saavat asianmukaisen palkan ja maksavat veronsa johonkin.
Vaan kumpikin näistä kohdista tuntuu ontuvan, kun on kyseessä ulkomainen vuokratyövoima. Ei ihme, että nämä ovat kysyttyä työvoimaa suomalaisissa yrityksissä, kun niille voi maksaa mitä huvittaa ja veroja ei makseta minnekkään.
En sano, että Atrian kohdalla asia olisi näin. Mutta tämä se pakkaa olla meininki lähes kaikissa yrityksissä, jotka näitä ulkomaisia reppumiehiä käyttää.
Suomalaista "työvoimapulaa" parhaimmillaan...mistä ihmeestä olet tämän tiedon palkoista ja veroista? Minulla kun on täysin päinvastaista tietoa.
Palkka on ollut samalla tasolla kuin suomalaisilla ja verotkin on maksettu suomeen. Toki nämä tyypit ei täysin repputyöläisiä ollut. Ei suomalainenkaan repputyöläinen ulkomaille veroja maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713