Saako naapurin ämpärille nauraa?

imalamaika

Pääsimme edellisessä keskustelussa TizaNovan kanssa kiinni kiperiin aiheisiin. Siis jatkan yhtä kiperällä aiheella... Saako naapurin ämpärille nauraa? Minulla on oikein ketku naapuri. Huomasi ovellani ämpärin, jonka pohjassa reikä... Nauroi sille kovasti ja sanoi, että "kyllähän tuokin vielä menee, mutta juoksuttaa kovasti, jos aiot vettä sillä kantaa". Mitä mieltä olette?

51

598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninro

saa nauraa... tosi torkeää että on sitten noin ketkuja naapureita olemassa. No minkäs teet jos ämpäriin on tullut reikä... paikkaus hommathan siitä alkaa. Ei kun jesari käyttöön ja reikä umpeen. Ja testaus pitääkö ämpäri veden... :)

• Imala...

kyllä niin kovin, että saattaa joutua naapuri paikkauspuuhiin. Sen verran sieluun koski moinen pilkka!

• ninro
        Imala... kirjoitti:

kyllä niin kovin, että saattaa joutua naapuri paikkauspuuhiin. Sen verran sieluun koski moinen pilkka!

jos saa menemään veden siinä ämpärissä ulos.... ettei se karkais siinä... ennätyskirjaan sillä pääsis. Vedenkuljetus rikkinäisessä ämpärissä. Kuulostaa hyvälle. Itsestäni tuntuu että sitä pitää kokeilla. :) Mukavaa päivää kaikille!

• Imala...
        ninro kirjoitti:

jos saa menemään veden siinä ämpärissä ulos.... ettei se karkais siinä... ennätyskirjaan sillä pääsis. Vedenkuljetus rikkinäisessä ämpärissä. Kuulostaa hyvälle. Itsestäni tuntuu että sitä pitää kokeilla. :) Mukavaa päivää kaikille!

lainata sulle sitä ämpäriä! Ja Guinnesille voisin raportoida tulokset (sillä ehdolla, että saisin oman nimenikin näkyviin... :)))

• Tizan*

..miksi sinulla oli reikäpohjainen ämpäri ovellasi? Mihin sitä reikineen itse ajattelit käyttää?

• Imala...

on kyllä ihan "luonnollinen" selitys. Ämpäri on talven peruja... Minulla on molemmin puolin ovea valtavan kokoiset ruukut. Talvella niissä oli puut, joihin olin kiinnittänyt talvivalot. Ja että puut olisivat pysyneet ruukuissa pystyssä, niin laitoin ämpärit alassuin ruukkuihin, ämpäreihin reiät pohjiin ja siinä niksi näppärä - puut pysyivät koko talven paikoillaan.

• Ak:n lapio
        Imala... kirjoitti:

on kyllä ihan "luonnollinen" selitys. Ämpäri on talven peruja... Minulla on molemmin puolin ovea valtavan kokoiset ruukut. Talvella niissä oli puut, joihin olin kiinnittänyt talvivalot. Ja että puut olisivat pysyneet ruukuissa pystyssä, niin laitoin ämpärit alassuin ruukkuihin, ämpäreihin reiät pohjiin ja siinä niksi näppärä - puut pysyivät koko talven paikoillaan.

Mulla ei oo ollu moneen vuoteen joulukusta sisällä. Met oomma rautaskankella (ei Kaikkosella) vääntäneet syksyllä syvän loven (ei lausula lav) pirtin pohjoispuolen akkunan läheisyyteen. Joulun koittaessa olemma istuttaneet kusen kyseiseen loveen. Ei muuta kuin ulkosähkökyntteliä oksistoon ja hubista o vielä kolme kytköstä vapaatä Rytköstä. Köh.. köh..

• TizaNova
        Imala... kirjoitti:

...rei'ille.
        Juhannuskoivut olet tietenkin jo käynyt naapurin metikössä leimaamassa?
        Aiotko tarjota grillimakkaraa naureskelijalle?

• Imala....
        TizaNova kirjoitti:

...rei'ille.
        Juhannuskoivut olet tietenkin jo käynyt naapurin metikössä leimaamassa?
        Aiotko tarjota grillimakkaraa naureskelijalle?

kaupungin maata nuo puistikot vieressä... Niin rohkea en kyllä ole, että uskaltaisin sieltä tehdä leimikon itselleni :-)) Voisikohan sitä hyväntahdon eleenä (metodilla kosta paha hyvällä) naapurille FirstPrice-grillimakkaraa viedä?

• TizaNova
        Imala.... kirjoitti:

kaupungin maata nuo puistikot vieressä... Niin rohkea en kyllä ole, että uskaltaisin sieltä tehdä leimikon itselleni :-)) Voisikohan sitä hyväntahdon eleenä (metodilla kosta paha hyvällä) naapurille FirstPrice-grillimakkaraa viedä?

..kohnaat, ihan näyttääksesi naureskelijalle.
        Kerrot käyneesi omasta perämettästäs vähän pienempia risuja perkaamassa.

• imalamaika
        TizaNova kirjoitti:

..kohnaat, ihan näyttääksesi naureskelijalle.
        Kerrot käyneesi omasta perämettästäs vähän pienempia risuja perkaamassa.

kaadan sen ketkun naapurin mökkitontilta (eipähän kehu enää sen jälkeen, miten koivujen takaa hienosti järvi näkyy...).

• ninro
        imalamaika kirjoitti:

kaadan sen ketkun naapurin mökkitontilta (eipähän kehu enää sen jälkeen, miten koivujen takaa hienosti järvi näkyy...).

olet tosi käärmeissäsi naapuriisi....Niin tekisin minäkin eikun koivut nurin ja sillä siisti. Siinä saisi maistaa omaa lääkettään ketku naapuri.

• Imala...
        ninro kirjoitti:

olet tosi käärmeissäsi naapuriisi....Niin tekisin minäkin eikun koivut nurin ja sillä siisti. Siinä saisi maistaa omaa lääkettään ketku naapuri.

että tuet minua tässä asiassa! Olisiko sinulla moottorisahaa lainata? Siellä naapurin mökillä ei ole kuin justeeri ja itselläni ei minkäänlaista... :-))

• ninro
        Imala... kirjoitti:

että tuet minua tässä asiassa! Olisiko sinulla moottorisahaa lainata? Siellä naapurin mökillä ei ole kuin justeeri ja itselläni ei minkäänlaista... :-))

moottorisaha löydy... sitten vaan puunkaato puuhiin. Ja samalla vois tehdä vähän nuotiopuita kun hommaan ryhtyy.

• QP ejk

näpännyt naapurin ämpärin.
      Tukka pois ja linnaan!

• imalamaika

voinut käydä niin? Mutta vaikka olisikin ollut naapurin ämpäri alunperin, niin rangaistus tuntuu aika kovalta...

• sille naapurille, että onpahan sit varalta "juokseva vesi". :)

• imalamaika

sainkin oivan aatteen.... Laitankin sankaan rusetin ja vien sen hänelle lahjaksi! Kaipailee aina mökilleen juoksevaa vettä - nyt sellainen olisi tarjolla, hmmm... Kiitos; voinko kertoa, että alkuperäinen idea juoksevasta vedestä oli sinun? :-))

• imalamaika kirjoitti:

sainkin oivan aatteen.... Laitankin sankaan rusetin ja vien sen hänelle lahjaksi! Kaipailee aina mökilleen juoksevaa vettä - nyt sellainen olisi tarjolla, hmmm... Kiitos; voinko kertoa, että alkuperäinen idea juoksevasta vedestä oli sinun? :-))

saat kertoa. :)) Ja johan on kumma jos idea ei sille kelpaa.

• saa nauraa

jos sillä on ns hyvä itsetunto ja huumorintajua.

Kai sillä on jos se meinaa juoksuttaa omistajaansakin ja päästä muutenkin helpommalla kuin tavisämpärit.

• käydä

viisastelemaan vakavalla aiheella... :-))) terv. Imala...

• Jermuxi tms.

Kysyt vaan ensin sen ämpärin nimeä...Esim. Pena..."Hei Pena, sulla on perässä joku vuotava reikä, juoksuttaa, jos meinaa ehtiä..." Bububuaaahahaahahahahaaaaa
      Kyllä tulee ämpärin näköinen naapuri iloiseksi, kun hänet on huomioitu.

• imalamaika

ala nimittelee... Sut on huomioitu myös (tap, tap - taputan sua päälaelle).

• jatkuvasti lukea ton aloituksen, että saako naapurin ämmälle nauraa.

• imalamaika

täytyy olla alitajuinen, mutta polttava tarve kirjoittaa aiheesta :-)) Ettei ämmät ja ämpärit kokonaan sekaannu, niin olisi varasti viisainta kirjoittaa ihan uuden otsakkeen alle aiheesta. Naapurillani saattaisi olla paljonkin asiasta sanottavanaan (mikäli hän tällä palstalla sattuisi hengailemaan).... Eli jään odottamaan rohkeaa aloitustasi! Mukavaa päivää sinulle!

• imalamaika kirjoitti:

täytyy olla alitajuinen, mutta polttava tarve kirjoittaa aiheesta :-)) Ettei ämmät ja ämpärit kokonaan sekaannu, niin olisi varasti viisainta kirjoittaa ihan uuden otsakkeen alle aiheesta. Naapurillani saattaisi olla paljonkin asiasta sanottavanaan (mikäli hän tällä palstalla sattuisi hengailemaan).... Eli jään odottamaan rohkeaa aloitustasi! Mukavaa päivää sinulle!

viittiä sellaista aloitusta tehä ja minkäs mää sille voin jos mulla on joku piilo lukihäiriö. :)

• saako naapurin ämmälle laittaa ämpärin päähän?

• ...naapuri sinulla, ei ämpärille saa nauraa, minulla on reikäinen saavi, taitaa kylkikin olla halki siitä, mutta hommansa hoitaa pätevämmin kuin ehjä...
      reikäinen saavi käy hyvin myös katelukannusta, eli,jos ei ymmärrä jonkin teknisen ihmelaitteen käyttötarkoitusta niin parempi olla nauramatta sille

• imalamaika

sellainen, joka ymmärtää tilanteeni ihan konkreettisesti, oman kokemuksen kautta!!! Tällaisen keksinnön tekeminen (reikä ämpärin pohjaan) on vaatinut paljon verta, hikeä ja kyyneleitä. Olen tehnyt myös muita luovia keksintöjä; esim. puinen harjanvarsi, johon ruuvattu ruuvi toiseen päähän. Silläkin on varsin käytännöllinen käyttötarkoitus - kattoon esim. amppelia ripustettaessa sillä saa nostettua roikottimen kiinni katon koukkuun, ei tarvitse (en uskalla!) tikkaille kavuta. Joskus olen ajatellut anastaa Pelle Pelottomalta liikeidean - "keksintöjä odottaessa" - sen verran "luovia" ratkaisuja kehittelen arkipäivän pulmatilanteisiin. Eli jos arkipäivän pulma yllättää (ja on paljon ylimääräistä rahaa), niin ota yhteyttä joko minuun tai sitten jos tuo Masse-setä rupeaisi markkinointipäällikökseni, niin häneen. :-))

• Masse-setä

Tosin tämä on vaikea kysymys, nutta se saakin meikäläisen esimerkiksi analyysitasolle, joten tässä ehdoton vastaus:
      Ilman saasteet ovat ensinnäkin meidän ensimmäinen saaste.
      Toiseksi Suomen Lahdessa Viron... eiku Eestin rannat on niin paljon syvempiä, että ne pitää ehdottomasti laittaa natura-projektiin mukaan ja suojella esimerkiksi virkistyskäytöltä. Mallia tulevasta pitää ottaa Pohjannlahdelta, jossa on havaittu ruotsinkielistä asutusta, paitsi Turussa.
      Siellä saastuminen on pystytty pitämään aika vähäisenä, joten kyseistä asutusta voisi istuttaa kaikkein pahimmin kärsineiden rantojen läheisyyteen ja vapautuville paikoille voisi rakentaa tiloja ammattiyhdistysliittojen kokousmatineakäyttöön.
      Sillä tavalla voidaan pienentää jopa 10% ympärivuotisia kylpytynnyrilämmityksiä.

• imalamaika

Ja tuohon tuo ruotsinkielen taito sitten tais jäädäkin... Turkulaisia istuttaa muuallekin rannikkoseudulle ikäänkuin saastepuomeiksi? Ei ehkä hassumpi ajatus ollenkaan - mitäpä ei kannattaisi kokeilla saastenongelman ratkaisemiseksi! Mutta nyt kun luen tarkemmin analyysiasi, niin tarkoitatko, että turkulaiset pitäisikin sijoittaa Viron rannikolle ja Turkuun nuo ay-liikkeen "kokous"tilat? Vai nuo ruotsinkieliset sinne Eestin rannikolle? Nyt menen ihan sekaisin... :-)) Ja olisiko tuosta minun ämpäristäni kylpytynnyriksi, sitäkö tarkoitit tulla lämmityskustannusten säästöllä? Hmmm... Rupeatko markkinointipäällikökseni, jos pistän ihan yrityksen pystyyn?

• Kysyisin oliko naapurilla erityisiä pakkoliikkeitä kun hän tiedusteli ämpäristä? Kädet taskussa saattaa ilmaista halua omistaa tuo reikä-ämpäri. Silloin on ehkä syytä päivittää naapurisopu tai ainakin resetoida :-)

• imalamaika

kun muistelen tuota minua syvästi loukannutta tilennetta, niin taisi olla käsi sillai mietteliäästi leualla... Hyvä, että hokasit tuonkin vaihtoehdon! Saattaapa olla, että tosiasiassa ainakin ajatuksissa kävi ämpärini ryövääminen. Pitäsiköhän siihen asentaa joku hälytin tai ainakin hiirenloukku - ihan kaiken varalta?

• imalamaika kirjoitti:

kun muistelen tuota minua syvästi loukannutta tilennetta, niin taisi olla käsi sillai mietteliäästi leualla... Hyvä, että hokasit tuonkin vaihtoehdon! Saattaapa olla, että tosiasiassa ainakin ajatuksissa kävi ämpärini ryövääminen. Pitäsiköhän siihen asentaa joku hälytin tai ainakin hiirenloukku - ihan kaiken varalta?

siis elekielen suhteen. Sinne kun käsi hakeutuu suhteellisen helposti. Hmmm... ottaen huomioon leukareaktion neutraaliuden - jos haluat olla varma niin ehkä pikkuriikkinen hiirenloukku voisi olla ihan mukava :-)

• ninro
        kielibasa kirjoitti:

siis elekielen suhteen. Sinne kun käsi hakeutuu suhteellisen helposti. Hmmm... ottaen huomioon leukareaktion neutraaliuden - jos haluat olla varma niin ehkä pikkuriikkinen hiirenloukku voisi olla ihan mukava :-)

käsi leualla... siitä ei ota mitään selvää mitäpä on mielessä. Hiirenloukkua minäkin aattelin. Varmaan kestäis vähän aikaan mielessä mitä meinas puuhata.

• ninro kirjoitti:

käsi leualla... siitä ei ota mitään selvää mitäpä on mielessä. Hiirenloukkua minäkin aattelin. Varmaan kestäis vähän aikaan mielessä mitä meinas puuhata.

jos siinä sormen satuttaa niin äkkiä se on kunnossa.. Tämmöiseen reikä-ämpärisanktioon ihan hyvä väline sanoisin :-)

• imalamaika
        kielibasa kirjoitti:

kannustamana läksin myöhään illalla tuolta samaiselta naapurilta hiirenloukkua lainaamaan. Hänen pihastaan päätellen häneltä löytyy yhtä sun toista rompetta. Tarjosi virnuillen ketunrautoja lainaksi, kun hiirenloukkua ystävällisesti tiedustelin. Kerroin, että pikkulitsku riittää, ei liene iso otus liikkeellä. Yöllä kuulin pientä kolinaa pihaltani ja tukahdetun "auts"-huudahduksen. Aamulla näin sitten naapurin - oli sideharsotuppu sormessaan ja katsoi minua jotenkin kiitollisena...

• ninro
        imalamaika kirjoitti:

kannustamana läksin myöhään illalla tuolta samaiselta naapurilta hiirenloukkua lainaamaan. Hänen pihastaan päätellen häneltä löytyy yhtä sun toista rompetta. Tarjosi virnuillen ketunrautoja lainaksi, kun hiirenloukkua ystävällisesti tiedustelin. Kerroin, että pikkulitsku riittää, ei liene iso otus liikkeellä. Yöllä kuulin pientä kolinaa pihaltani ja tukahdetun "auts"-huudahduksen. Aamulla näin sitten naapurin - oli sideharsotuppu sormessaan ja katsoi minua jotenkin kiitollisena...

ketkua naapuria. Olis vaan ketunrautoihin jäänyt kiinni sormet. Olisi ollut opiksi. Kyllä tuon kaiken jälkeen varmasti kiitollisuus paistaa naapurisi kasvoilta... Ja toivottavasti se ämpärikin säilyi...

• ninro kirjoitti:

ketkua naapuria. Olis vaan ketunrautoihin jäänyt kiinni sormet. Olisi ollut opiksi. Kyllä tuon kaiken jälkeen varmasti kiitollisuus paistaa naapurisi kasvoilta... Ja toivottavasti se ämpärikin säilyi...

...yhdellä kädellä kirjoittelu hidasta...
        Kyllä heitteille jätettyjen tavaroiden ansoittaminen on ilkeää, eipä enää osaa viaton näpisteli..siis lainaajaa, enää uskalla juuri mihinkään koskea, naapurista varmaan paistaa pelonsekainen kiitollisuus vielä pitkään

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

Kyllä heitteille jätettyjen tavaroiden ansoittaminen on ilkeää, eipä enää osaa viaton näpisteli..siis lainaajaa, enää uskalla juuri mihinkään koskea, naapurista varmaan paistaa pelonsekainen kiitollisuus vielä pitkään

onkos toinen käsi kipeänä.... :(

• imalamaika
        ninro kirjoitti:

sanoisinpa ihan ryökäle (ja sanoisin vieläkin rumepia sanoja, vaan en osaa - nämä ovat rumimmat mitkä tiedän) vasta tempun teki! Jos olisin tiennyt, että rosmo onkin tuo kultainen Kadunmies, niin olisin kyllä ne ketunraudat asentanut. Niin on Kadunmiehenä ystävällisesti ja myötätuntoisesti erilaisissa kiperissä elämäntilanteissa tällä palstalla minua lohdutellut ja nyt paljastuu, että se onkin tuo minun naapuri-kutjakkeeni! Että minua on jymäytetty! Mutta niin on helppo näillä nettipalstoilla tällaista kaunosielua höynäyttää... Joskus vuosia sitten eräälle sukulaispojalle (n. 2-vuotias) oli pahinta mitä hän tiesi, että häntä sanottiin "herrasmieheksi", jostakin syystä se oli hänestä todella pahasti sanottu. Kerran sanoin hänelle, kun oli herravaatteet päällä, että "sinähän näytät ihan herrasmieheltä" ja hän vastasi: "ITTE OOT SENKIN HERRASMIES". Nyt olen kyllä niin suivaantunut, että taidan sanoa tuolle Kadunmiehelle suorat sanat - niin naapuri kuin onkin!

• imalamaika
        Kadunmies kirjoitti:

HERRASMIES! En paremmin sano...

• ninro
        imalamaika kirjoitti:

sanoisinpa ihan ryökäle (ja sanoisin vieläkin rumepia sanoja, vaan en osaa - nämä ovat rumimmat mitkä tiedän) vasta tempun teki! Jos olisin tiennyt, että rosmo onkin tuo kultainen Kadunmies, niin olisin kyllä ne ketunraudat asentanut. Niin on Kadunmiehenä ystävällisesti ja myötätuntoisesti erilaisissa kiperissä elämäntilanteissa tällä palstalla minua lohdutellut ja nyt paljastuu, että se onkin tuo minun naapuri-kutjakkeeni! Että minua on jymäytetty! Mutta niin on helppo näillä nettipalstoilla tällaista kaunosielua höynäyttää... Joskus vuosia sitten eräälle sukulaispojalle (n. 2-vuotias) oli pahinta mitä hän tiesi, että häntä sanottiin "herrasmieheksi", jostakin syystä se oli hänestä todella pahasti sanottu. Kerran sanoin hänelle, kun oli herravaatteet päällä, että "sinähän näytät ihan herrasmieheltä" ja hän vastasi: "ITTE OOT SENKIN HERRASMIES". Nyt olen kyllä niin suivaantunut, että taidan sanoa tuolle Kadunmiehelle suorat sanat - niin naapuri kuin onkin!

mennyt tekemään. Ne ketunraudat olis ollut varmaankin paikallaan kun noin on mennyt tekemään naapurilleen. Niin on Kadunmies kauniisti kirjoitellut... voihan pahus. Ojennus on varmaan paikallaan. Ja ripitys.

• imalamaika kirjoitti:

minä jo mielessäni näin ne ketunraudat ja hiippailevan hahmon ja..
        Aikamoinen veijari hän on. Mahtaakohan sitä sormea alkaa syyhytä kun saa tupon pois ja mielenkiinto ämpäriin palailee? :-)

• Imala...
        kielibasa kirjoitti:

minä jo mielessäni näin ne ketunraudat ja hiippailevan hahmon ja..
        Aikamoinen veijari hän on. Mahtaakohan sitä sormea alkaa syyhytä kun saa tupon pois ja mielenkiinto ämpäriin palailee? :-)

otti ja suli pois eilisen auringon paisteen uuvuttamana... Eli näin päättyi ämpärin taru.

• ninro kirjoitti:

mennyt tekemään. Ne ketunraudat olis ollut varmaankin paikallaan kun noin on mennyt tekemään naapurilleen. Niin on Kadunmies kauniisti kirjoitellut... voihan pahus. Ojennus on varmaan paikallaan. Ja ripitys.

...tehkö hätäisiä johtopäätöksiä,vaikka hyvin samantapainen tilanne näyttääkin olevan niin muuta näyttöä ei ole että juuri samasta tapauksesta olisi kyse,
        Minä siis aivan viattomasti ajattelin ottaa lainaan heitteille jätetyn ämpärin, se olikin ansoitettu joukkotuhontaan tarkoitetulla ansalla,siis tappovehkeellä joka tapauksessa, onneksi räpsähti vain sormilleni..entäpä jos olisin yön pimeydessä kurkannut ämpäriin?

Mitenkäs tuo ripitys?..kirkkoon kuulumattomalle..eipä taida papilta montaa ripityksen sanaa tämmöiselle uskottomalle?

• imalamaika kirjoitti:

..pitää päivittää naapurussuhteita vastaamaan tilanteita, tappovehkeen olit virittänyt ämpäriin, onneksi vain sormille räpsähti, ja mitä kataluutta se osoittaa että tullaan lainaamaan tulevalta UHRILTA välineet ruumiinvamman tuottamiseksi? Kohteliaasti kysyn vaan?

• imalamaika
        Kadunmies kirjoitti:

..pitää päivittää naapurussuhteita vastaamaan tilanteita, tappovehkeen olit virittänyt ämpäriin, onneksi vain sormille räpsähti, ja mitä kataluutta se osoittaa että tullaan lainaamaan tulevalta UHRILTA välineet ruumiinvamman tuottamiseksi? Kohteliaasti kysyn vaan?

on oltava. Ja kun tuo piha näyttää rompetta niin täynnä olevan, niin ajattelin, että kyllä sieltä autonromujen, kärrinpyörien, polkupyörän raatojen, kottikärryjen, vanhojen niittokoneiden, ruostuneiden pesukoneiden ja muun joukosta yksi ansakin löytyy ja helposti. Ja mitä pikkuruhje onkaan minun henkisten kärsimysteni rinnalla? Kohtelias jos olisit, niin olisit jo anteeksi alhaista käytöstäsi pyytänyt ja ruusukimpunkin tuonut. Samoin niittänyt heinän takapihaltani, haravoinut laatoituksen, leikannut pensaat, korjannut käkikellon - ihan vain pienen katumuksen merkiksi.

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

...tehkö hätäisiä johtopäätöksiä,vaikka hyvin samantapainen tilanne näyttääkin olevan niin muuta näyttöä ei ole että juuri samasta tapauksesta olisi kyse,
        Minä siis aivan viattomasti ajattelin ottaa lainaan heitteille jätetyn ämpärin, se olikin ansoitettu joukkotuhontaan tarkoitetulla ansalla,siis tappovehkeellä joka tapauksessa, onneksi räpsähti vain sormilleni..entäpä jos olisin yön pimeydessä kurkannut ämpäriin?

Mitenkäs tuo ripitys?..kirkkoon kuulumattomalle..eipä taida papilta montaa ripityksen sanaa tämmöiselle uskottomalle?

lainaan. Onneksi sormille... Nenähän siinä olis ollut vaarassa jos olis tullut kurkisteltua ämpärin syvyyksiin. Niin tuolla ripityksellä tarkoitin pientä nuhtelua. Tuo kirkollinen puoli pääsi ihan unohtumaan.

• Äkillisessä mielenhäiriössä aloin vinoilemaan naapurin sinkkiämpärille. Otti sen pottuilusta. Oli kai pottuämpäri. Kielsi vinoilemasta.
      Niin se Severi Suhonenkin sanoi renkinä ollessaan isäntää pässiksi. Isäntä hiilestyi ja kielsi niin enää sanomasta.

• imalamaika

tuittupäinen tuo Severi Suhosen isäntä. Mutta suutuspäissään sitä saattaa vaikka kieltää sanomasta pässiksikin... Ja tuosta ämpäristä - pottuämpärit ovat luultavasti sitä pahinta sorttia; ovat kiivaita luonteeltaan ja ottavat nokkiinsa ihan kaikesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe