Apua selkärangattomalle?

Putkivalo

Mulla on paha vika, en löydä sitä navan tukipistettä enää. Viime viikolla pomo (joka muuten on exäni, lievittävä tekijä, onhan..) oli matkoilla, ja minä tuotanoinniin menin "lainaamaan" häneltä karkkipussin. Seuraavana päivänä ostin hänelle uuden. Paremman. Tuoreemman ;)

Tänään hän meni taas pois konttorilta, ja arvatkaas minne se mun palautettu karkkipussi joutui...? Niinpä. Se on taas haettava uusi :/

Mitä pitää tehdä selkärangan tukemiseksi? Tämä oma konsti tukevoittaa (=karkin syöminen) ei taida auttaa. Riittääkö tähän 10 x Ave Mariaa? Menenkö nurkkaan? Onko kellään hienoja niksejä millä hallita himoja?

21

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli jos syöt suunnittelemattomasti pussillisen karkkia niin siitä seuraa samana päivänä kahden tunnin hikilenkki?
      Mä nyt en tiedä että onko pussillinen karkkia viikossa lopulta kovin paha rasti kuitenkaan. Eli ei tommosesta ripille kannata lähtee, ainakaan jos pappi on kaukana. Mutta muutamat avemariat kandee varoiks irvistää siellä hikilenkillä. Eihän sitä aina ees muista että mitä muuta syntiä on tullu tehtyä kaiken kiiruun keskellä, kuittaantuu ne siinä samalla sitten.

• Putkivalo

Hieno idea! Menen tunnin lenkille ja juoksen papin luokse, toinen tunti takaisin. Ei muuta kuin enirolta kysymään missä on sellainen :)) Ja niin kai sitä sanotaan että jos lenkin aikana pystyy puhumaan samalla, kunto kohenee!

• sahaat noin puolen metrin pätkän neljän tuuman lautaa ja laitat se selkäpuolelle ennen pukemista. Tämä antaa sinulle hyvin ryhdikkään ja selkärankaasi tukevan olon koko päiväksi:)

Sen lisäksi laitat aamulla kasvoillesi jääkiekkiomaalivahdin maskin munalukolla kiinnitettynä ja avaimen jätät kotiin. Maskissa on senverran reikää että saat pillillä imettyä mehua tai kahvia, mutta karkki ei siitä mahdu. Maiken lisäksi voit maalata maskiisi kestomeikkauksen, niin säästät aamutoimissasi melkoisen tovin:)

• Putkivalo

Ja varmaan se lauta sais olla höyläämätöntä kestokyllästettyä? Että kun meinaa lyhistyä kasaan saa tikkuja selkään :))

Maski on myös hyvä idea! Kannattaa patentoida, tiedä vaikka siitä tulisi kesän hitti! :))

• Putkivalo kirjoitti:

Ja varmaan se lauta sais olla höyläämätöntä kestokyllästettyä? Että kun meinaa lyhistyä kasaan saa tikkuja selkään :))

Maski on myös hyvä idea! Kannattaa patentoida, tiedä vaikka siitä tulisi kesän hitti! :))

Olis siinä ulkomaanpelleillä ihmettelemistä, kun suomalaiset kulkis kaduilla lautasuorina kestomeikatut naamarit päässään pillillä purkista ohrapirtelöä imien! :))

• mii-su

keksi tohon mitään,ku itsekkin tykkään karkista..:)) Tai jos oikeesti haluat päästä karkinhimosta,niin luontaistuotekaupasta läytyy sellanen purkki..

• Putkivalo

Kerro heti mikä auttaa! Lapsetkin hermostuu kun käyn heidän pusseilla.. hyvä syy pitää koiraa, löytyy aina syntipukki joka ei voi puolustautua :O Hyi mua, eikai tontut vielä kurki?

• Putkivalo kirjoitti:

Kerro heti mikä auttaa! Lapsetkin hermostuu kun käyn heidän pusseilla.. hyvä syy pitää koiraa, löytyy aina syntipukki joka ei voi puolustautua :O Hyi mua, eikai tontut vielä kurki?

muista sitä nimee,mut se hillitsee makeannälkää..Käy luontaistuotekaupassa,niin siellä varmasti osaavat kertoa..:)

Ai sä syytät koiraa..Mä lapsena syytin koiraa,ku hajotin ulko-oven lasin.Koira katteli mua pitkään..:D

Tontutkaa ei viel kurki,mut lopeta viimeistään marraskuussa..;)

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

muista sitä nimee,mut se hillitsee makeannälkää..Käy luontaistuotekaupassa,niin siellä varmasti osaavat kertoa..:)

Ai sä syytät koiraa..Mä lapsena syytin koiraa,ku hajotin ulko-oven lasin.Koira katteli mua pitkään..:D

Tontutkaa ei viel kurki,mut lopeta viimeistään marraskuussa..;)

sekä vihjeestä että vinkistä :))

• huolehtinut lähimmäisesi hyvinvoinnista poistamalla hänen läheisyydestään ylimäräiset tarpeettomat nopeat hiilarit. Tällaisissa uhrautuvissa teoissa tuppaa aina pikkuisen oma selkäranka kärsimään, mutta vastapainoksi sait ryhtiä hartioihin ja rinnan rottingille epäitsekkään teon tuomasta kunniasta.

Nyt sinun vain tulee olla vielä senverran ryhdikäs että jätät ostamatta seuraavat hiilarit, niin sen jälkeen teillä on kummallakin parempi mahdollisuus oikaista selkärankannekin. Hatunnosto :)

• hoksas positiivisen puolen..:))

• Putkivalo

Niinpä niin... minähän suorastaan uhraudun :))) Säästän hänen hammaslääkärikuluissakin :) Olisikohan peräti palkankorotuksen paikka..

• Putkivalo kirjoitti:

Niinpä niin... minähän suorastaan uhraudun :))) Säästän hänen hammaslääkärikuluissakin :) Olisikohan peräti palkankorotuksen paikka..

ainakin pientä korvausta tehdystä enneltaehkäisevästä terveydenhoitotyöstä :)

• Pörrääjä

jos saa kaupassa selkärangan ryhdistäytymään, siellähän ne melkein kaikki päätökset syömisistä tehdään :)

• Putkivalo

Kauppareissun olen ratkaissut niin että otan mukaan pari kitisijää ja pääsen todella nopeasti karkkihyllyjen ohi :)) Ei mulle tee paha tuollainen hetkellinen kiusaus, mutta sen pussin vaaniminen tuntitolkulla... se on kyllä liikaa.

• sivupersooNaNa

Ootte kaikki täällä näköjään,
      ne halut ja himot kun iskee,
      ei auta ave mariatkaan.
      Hae uutta ja uutta jos linjat kestää.
      Kalorimäärä on armoton,
      saa hyvät humppakahvat ;=)

• Putkivalo

Minustahan tulee uusi tähtitanssija vielä :)) Ei kai se haittaa vaikka paino nousee, sittenhän mua (=lue näin hyvää ;) ) on vähän enempi :P

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2671
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      133
      2408
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2083
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2061
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1794
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      152
      1317
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1172
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1120
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1049
    Aihe