joo onko kokemuksia millanen paikka toi vekarajärvi oikeestaan on? kaikki siellä armeijan käyneet kertokaa kokemuksia ja antakaa vinkkejä.
T: Avira mies
Vekarajärvi suomen suurin varuskunta?
9
16534
Vastaukset
- keskitysleiri
keskellä ei mitään.
- 180
minulla palvelusta jäljeljä vielä reilu kuukausi vekaralla, voin kokemuksesta sanoa että vekaranjärvi on todella masentava paikka. Betonilähio metsässä, bussimatkat helsingistäkin n. yli 2 tuntia, kolkot ja kylmät kasarmit.. Santahamina on hotelli vekaraan verrattuna
(vekara on maan ankein varuskunta) - kokemusta on
180 kirjoitti:
minulla palvelusta jäljeljä vielä reilu kuukausi vekaralla, voin kokemuksesta sanoa että vekaranjärvi on todella masentava paikka. Betonilähio metsässä, bussimatkat helsingistäkin n. yli 2 tuntia, kolkot ja kylmät kasarmit.. Santahamina on hotelli vekaraan verrattuna
(vekara on maan ankein varuskunta)ruoka on todella hyvää vekaralla.
aamulla saa kahvia , leivän päälle makkaraa ja kurkkua ja puuroa.
jos ei ruokaa saa jostain kumman syystä, niin se joudutaan valtion piikkiin maksamaan sinulle rahana. onkohan n.3 € per ateria.
jos ei vekaran leirillä saa ruokaa, niin luutnantti käy itte hakee teille ison ämpärin ruokaa.
22 on hiljasuus ja n. 5.30 - 6 herätys.
portilla vartioidessa on tv sekä dvd soitin, jota sisävartija voi katsella. ulkovartija välillä sitten voi vilaista. - Tykkijulli
kokemusta on kirjoitti:
ruoka on todella hyvää vekaralla.
aamulla saa kahvia , leivän päälle makkaraa ja kurkkua ja puuroa.
jos ei ruokaa saa jostain kumman syystä, niin se joudutaan valtion piikkiin maksamaan sinulle rahana. onkohan n.3 € per ateria.
jos ei vekaran leirillä saa ruokaa, niin luutnantti käy itte hakee teille ison ämpärin ruokaa.
22 on hiljasuus ja n. 5.30 - 6 herätys.
portilla vartioidessa on tv sekä dvd soitin, jota sisävartija voi katsella. ulkovartija välillä sitten voi vilaista.Vekara on hyvä paikka
tj 125 - tp
kokemusta on kirjoitti:
ruoka on todella hyvää vekaralla.
aamulla saa kahvia , leivän päälle makkaraa ja kurkkua ja puuroa.
jos ei ruokaa saa jostain kumman syystä, niin se joudutaan valtion piikkiin maksamaan sinulle rahana. onkohan n.3 € per ateria.
jos ei vekaran leirillä saa ruokaa, niin luutnantti käy itte hakee teille ison ämpärin ruokaa.
22 on hiljasuus ja n. 5.30 - 6 herätys.
portilla vartioidessa on tv sekä dvd soitin, jota sisävartija voi katsella. ulkovartija välillä sitten voi vilaista.poikani meni ma aamulla 12 päivä vekarajärvelle panssari jääkäriksi oli tarkoitus olla pioneeri .mut pojalla nyt metsä leiri teltassa joku delta se tais olla tai en ole varma ma 2 viikon päästä eka vapaa vkl .
- itse suoritin varusmiespalvelukseni
Kainuun Prikaatissa ja siellä puhuttiin, että Kainuun Prikaati olisi Suomen suurin varuskunta. Tosin kyllä siellä joskus puhuttiin myös, että Kainuun Prikaati olisi yksi Suomen suurimpia varuskuntia, joten en aivan tarkkaan tiedä tosta asiasta sitten.
Kainuun Prikaati on kylläkin iso, mutta Vekarajärvi on Suomen (ja itseasiassa koko Pohjoismaiden!) suurin varuskunta.
- kainuussainttikäyty
Michelarkangelo kirjoitti:
Kainuun Prikaati on kylläkin iso, mutta Vekarajärvi on Suomen (ja itseasiassa koko Pohjoismaiden!) suurin varuskunta.
Joinakin vuosina Kainuun Prikaati on varusmies määräisesti Suomen suurin varuskunta, joinakin vuosina taas Vekarajärvi (Karjalan Prikaati). Riippuu ihan saapumiserien koosta, vapautuksen saaneiden alokkaiden määrästä, yms. Hyvin tasaväkisiä kuitenkin tässä suhteessa.
- kymjp
1/18 toinen psjk komppania vaikuttaa helvetin hyvältä kymjp ikuisesti
Betoni viidakkoon tottuu ja ruoka hyvää
KAARTI PÄÄLLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511