Millainen luonne sinulla on. Kerro. Se auttaa ymmärtämään
itseäsi.
Minun luonteeni on sellainen, että en luota kehenkään muuhun kuin itseeni.
Millainen luonne sinulla on, kerro
22
901
Vastaukset
- Cloetta..
Ehkä luonnettani kuvaa parhaiten ailahtelevaisuus, vaihtelunhalu ja lyhytpinnaisuus, niin hyvässä kuin pahassakin. Ihmisiin toki luotan ja oletan, että jos jotain sanotaan sitä myös tarkoitetaan. En epäile tai luulottele eli olen myös suht suoraluontoinen ja odotan sitä myös muilta.,
- luova olet,
ja tuottava.
Minun luonteeni on täydellisen upea. - minä täältä
ainakin omasta mielestäni;)) Aviomies tietysti erimieltä;))
- olen
Kiltti, vaatimaton ja hyväntahtoinen. Välillä kyllä hermostun jos ärsytetään riittävästi. Yleensä sitten pyydän anteeksi ja olen taas kiltti jne.
- Pirre*
itseeni, - johan nyt jos ei tässä iässä, ainakaan..
- kawe
jotain yhteyttä luonteeseen. Minulla oli työkaveri joka kysyä aika kohta kun tavattiin, mikä sie oot horoskoopissa. Eräs vanhempi mies sanoi yhden illan jälkeen jonka vietimme isommassa seurueessa, että sinä olet ristiriitainen Leijona. Vahva persoona joka on seurallinen, mutta erittäin varovainen ja huono laskemaan ketään lähelleen. (en tuntenut häntä aiemmin)
Hän oli oikeassa, olen myös luotettava ja lojaali aina. - NeitsyT-NaineN
kawe kirjoitti:
jotain yhteyttä luonteeseen. Minulla oli työkaveri joka kysyä aika kohta kun tavattiin, mikä sie oot horoskoopissa. Eräs vanhempi mies sanoi yhden illan jälkeen jonka vietimme isommassa seurueessa, että sinä olet ristiriitainen Leijona. Vahva persoona joka on seurallinen, mutta erittäin varovainen ja huono laskemaan ketään lähelleen. (en tuntenut häntä aiemmin)
Hän oli oikeassa, olen myös luotettava ja lojaali aina.pilkunviilaaja Neitsyt joka pyrkii tekemään asiat aina vähän paremmin kuin hyvin ja uupuu siihen täydellisyydentavoitteluunsa. Olen myös hyvä kuuntelemaan jos jollakulla on ongelmia, mutta huono uskoutumaan kenellekään omista ongelmista, koska se itsesuojeluvaisto on niin vomakas....
- kawe
NeitsyT-NaineN kirjoitti:
pilkunviilaaja Neitsyt joka pyrkii tekemään asiat aina vähän paremmin kuin hyvin ja uupuu siihen täydellisyydentavoitteluunsa. Olen myös hyvä kuuntelemaan jos jollakulla on ongelmia, mutta huono uskoutumaan kenellekään omista ongelmista, koska se itsesuojeluvaisto on niin vomakas....
kuuntelija ja huono kertomaan omista jutuista tai pyytämään apua.
Asiat pitää olla järjestyksessä ja suunniteltu etukäteen hyvin jne.Meissä taitaa olla jotain samaa..... - Meriläinen
kawe kirjoitti:
kuuntelija ja huono kertomaan omista jutuista tai pyytämään apua.
Asiat pitää olla järjestyksessä ja suunniteltu etukäteen hyvin jne.Meissä taitaa olla jotain samaa.....kuuntelija, kyllästyin siihen. Samat ihmiset itkivät usein samoja asioita. Mutta auta jos yritit kertoa vaihtoehtoja miten päästä pulasta niin vaikka mitä sain silmilleni usein. En ole enää juujuu ja voi kauheaa sentään, kylläpä sulla on vaikeaa kuuntelija, lopetin sen.
Kun mulla on vaikeaa menen luolaani miettimään, ja sieltä tulee aina uusi nainen.
Mutta järjestys ja aikataulut on mulle kauhistus.
Kotona on kotoisa sekamelska, ei siis likainen. Kirjoja siellä ja täällä ja tällä hetkellä vaatteita pöydällä odottaa viikkausta jonka kyllä teen kun tästä nousen.
Pitää olla varaa muuttaa elämää ja lähteä kun siltä tuntuu ja taas palata kun haluaa. - kawe
Meriläinen kirjoitti:
kuuntelija, kyllästyin siihen. Samat ihmiset itkivät usein samoja asioita. Mutta auta jos yritit kertoa vaihtoehtoja miten päästä pulasta niin vaikka mitä sain silmilleni usein. En ole enää juujuu ja voi kauheaa sentään, kylläpä sulla on vaikeaa kuuntelija, lopetin sen.
Kun mulla on vaikeaa menen luolaani miettimään, ja sieltä tulee aina uusi nainen.
Mutta järjestys ja aikataulut on mulle kauhistus.
Kotona on kotoisa sekamelska, ei siis likainen. Kirjoja siellä ja täällä ja tällä hetkellä vaatteita pöydällä odottaa viikkausta jonka kyllä teen kun tästä nousen.
Pitää olla varaa muuttaa elämää ja lähteä kun siltä tuntuu ja taas palata kun haluaa.luen tekstejäsi ja olen luonut jonkin kuvan sielukkaasta pohtijasta joka ei elä pilvilinnoissa ja on avoin kaikelle uudelle järkeenkäypään hintaan.
Kotisi on linnasi eikä meillä ole kameraa sinne joten elä kuten mukavalta tuntuu.
Horoskooppi?? vai onko merkitystä. - Meriläinen
kawe kirjoitti:
luen tekstejäsi ja olen luonut jonkin kuvan sielukkaasta pohtijasta joka ei elä pilvilinnoissa ja on avoin kaikelle uudelle järkeenkäypään hintaan.
Kotisi on linnasi eikä meillä ole kameraa sinne joten elä kuten mukavalta tuntuu.
Horoskooppi?? vai onko merkitystä.ja teettänyt joskus luonneanalyysin joka oli hämmästyttävän minä vanhempiani myöten.
Olen levoton vaeltaja ja kulkisin vierailla mailla enemmänkin mutta ei oikein mahdollista. Pikkumatkoja tulen tekemään kesän aikana ja matkustanhan television dokumenttien ja luonto ohjelmien parissa.
Ikä tuonut paljon rauhoittumista josta olen kiitollinen. - Pirre*
kawe kirjoitti:
Hän oli oikeassa, olen myös luotettava ja lojaali aina., jotenkin tuntuuu olevan samanlaiset luonteenpiirteet kaikilla jossain iässä. :)
Itse olen kala, enkä osaa sanoa mikä minussa on horoskoopin väittämää kalaa.
Olen ristiriitainen persoona, - haluan olla lähellä ihmisiä, mutta välillä pitää saada olla ihan rauhassa.
Enempi taijjan olla kiinalaisen horoskoopin mukainen, olen siinä puhveli, - kai sitten vesipuhveli. :)
Mieheni on Leijona...horoskooppisten selitysten mukaan, erittäin sopimaton kala merkille....
- Meriläinen
ymmärrän itseäni mutta toiset eivät aina minua.
Olen itseni kanssa toimeen tuleva.
Nautin elämästäni ja pienistä asioista. - tankavaara
on säilynyt samanlaisena lapsuudesta tähän päivään asti:
Uteliaana, uteliaana ja uteliaana maailmaa kohtaan. Uteliaisuus tuottaa uusia asioita, joita koetan sitten pienessä mielessäni "jalostaa" lisää uteliaisuuudeksi.
PS. En tarkoita... you know?
uteliaana
itseänikin katson
alastomana - asdfghjks
.
"Minun luonteeni on sellainen, että en luota kehenkään muuhun kuin itseeni."
olen aivan samallinen,
vaikka en enää ole parhaita autonkuljettaja, silti pelkään aina alussa kun taksilla kuljen,
en muussakaan luota periaatteessa kuin itseeni, vaikka 35v. taaksepäin katsoen vaimoni olisi ollut monessa ajatuksessa enemmän oikeassa ja viisaampi,
enkä ole erityisen viisas, kaikki vaan on perustunut hyvään onneen ja varovaisuuteen. itseltäni ja muilta.
- Heikunkeikku
Minusta olisi kamalaa, jos ei voisi luottaa muuhun, kuin vain itseensä.
Tai epäillä koko ajan muita ihmisiä.
Luotan ihmiseen niin kauan, kunnes hän osoittaa, että ei enää ole luottamuksen arvoinen.
Lähtökohtana on luottamus, että toinen puhuu totta ja on muutenkin oma itsensä.
Ja jos jotkut osoittavat epäluotettavuutensa, niin se ei tarkoita, että Kaikki ihmiset olisivat epäluotettavia. Ihminen ihmisenä.
Itse pyrin olemaan juuri sellainen, kuin olen. En näyttele toisenlaista.
Inhoan riitelyitä ja väittelemisiä.
Poistun mieluummin paikalta, kuin alkaisin riitelemään.
Oon lapsellinen ja sellaisena haluan pysyä.
Vaihdan mielipidettä, jos joku perustelee sen niin, että se on parempi, kuin itse olen jostakin ajatellut.
Elämän kolhuista oon selvinnyt kummallisen hyvin, en olisi uskonut.
Kaipa olen sitten aika voimakas, vaikka kuulostaakin vähän voimakkaalta sanalta.
Pyrin henkiseen tasapainoon. Haluan kokea, tuntea, käsitellä eri tuntemuksia, mitä eri tilanteet tuovat eteen(varsinkin itselle epämiellyttäviä asioita) ja sitä kautta saada ne itsestä "ulos", etteivät ne jäisi sisälle kaivelemaan tai häiritsemään elämää.
Muitakin luonteenpiirteitä kait löytyy, muttei näitä kukaan jaksais lukea, että eiköhän tää tällä kertaa riittäne :)
Entä mitä Muita luonteenpiirteitä Sinusta löytyy, tuon mainitsemasi lisäksi?
Millä tavalla sinuun on vaikuttanut se, että et luota muuhun, kuin itseesi? Ja vielä yksi kysymys, Ajatteletko, että muutkaan eivät luota sinuun. Tarkoitan, että ovatko ihmiset, mielestäsi, kaiken kaikkiaan epäluotettavia, eivätkä kykene ihan oikeasti luottamaan muihin, kuin itseensä?- mieltä kanssasi!
Olen johtavassa asemassa ollut kaksonen. Mieluiten ideoin, ja delegoin toteutuksen muille. Jälkeenpäin sain siitä jopa kiitosta. Ihmisille oli tärkeätä, että heihin luotettiin, ja heille annettiin vaativia tehtäviä. He kun olivat parhaita toteuttajia.
- HTZA
mieltä kanssasi! kirjoitti:
Olen johtavassa asemassa ollut kaksonen. Mieluiten ideoin, ja delegoin toteutuksen muille. Jälkeenpäin sain siitä jopa kiitosta. Ihmisille oli tärkeätä, että heihin luotettiin, ja heille annettiin vaativia tehtäviä. He kun olivat parhaita toteuttajia.
tekemään.
Kun ei osaa niin delegoidaan.
Nimim: Kokemusta on. - kawe
mieltä kanssasi! kirjoitti:
laajennettu (hajautettu) palkitseminen.
Delegoinnin voi tehdä miellyttävästi ja siten tehostaa omaa työpanostaan.
Palkitsee mutta on taitolaji silloin kun *kemiat eivät kohtaa näkemyserojen ym. takia. - luotan itseeni
luotan toiseen ihmiseen. Miksi en luottaisi? Mitä siitä jos, joskus pettyykin? Paljon kun on erilaisten ihmisten kanssa aina ollut tekemisessä niin työ- kuin vapaa-aikana. Pettymyksiäkin toki tulee. Aivan luonnollista sekin.Niistä viis.
Ihmiset jotka ovat liian "varovaisia" eivät minusta luota ensisijaisesti itseensä. Ovat kait sitten olleet itse joskus muille ihmisille pettureita;)) Aina voi sanoa EI. Sellaisella asenteella että, vain MINÄ itse. Olen tärkeä vain itselleni. Ei muut ihmiset merkitse mitään.En tarvitse muita ihmisiä. Muut tehköön aina MINUN pillini mukaan, minä sanelen marssijärjestyksen. En huomioi muiden tarpeita koska, minun ei tarvitse, olen yksin ja elän yksin.Jää lopulta kovin yksinäiseksi. Viimeistään siellä Sairaalassa vuode-ostalla sitten havahdutaan, huomaan että, miksi kukaan ei katsomassa? Miksi olen yksin.?.;))
Näitä ihmisiä kun kuuntelee, niin aina siellä tuo sana MINÄ on esillä. Hyvin harvoin jos, koskaan käyttävät sanaa ME. Missään muodossa.
- niin on
luonto. :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501