Kesän alkaneeksi:D
Varpaankynnet on lakattu ja karvat nypitty
uimarantakuntoon.
Nyt viikonloppuna niitä rusketusraitoja:D
Miten teillä leidit ja centlemanit ?
http://www.youtube.com/watch?v=zkWtOrell7o&feature=PlayList&p=48D454358324C7F6&playnext=1&playnext_from=PL&index=3
Julistan näin
44
486
Vastaukset
tiiä että auringonotto on vanhanaikaista ja vaarallista, olkoon vaikka kuinka suuri suojakerroin iholla. :)
- sivupersooNaNa
Mutta mutta on se vaan ihanaa köllötellä,
kalastella ihan mitä vaan kun on lämmistä.
On iho kuitenkin terveemmän värinen kun se edes hieman ruskea :D sivupersooNaNa kirjoitti:
Mutta mutta on se vaan ihanaa köllötellä,
kalastella ihan mitä vaan kun on lämmistä.
On iho kuitenkin terveemmän värinen kun se edes hieman ruskea :Dmeikäläinen vaan on punanen vaikka kuinka pistäis rasvoja. Siis ensin olen valkonen ja sit loppu kesän punanen. Siksi en edes viitsi otta aurinkoa. :))
- sivupersooNaNa
Nittaminax kirjoitti:
meikäläinen vaan on punanen vaikka kuinka pistäis rasvoja. Siis ensin olen valkonen ja sit loppu kesän punanen. Siksi en edes viitsi otta aurinkoa. :))
Jos punainen olet syksyllä joudut pian rapupataan :D
Kaikille ei ole suotu sitä pigmettiä,
se on harmittavaa , ainakin minusta olisi :D sivupersooNaNa kirjoitti:
Jos punainen olet syksyllä joudut pian rapupataan :D
Kaikille ei ole suotu sitä pigmettiä,
se on harmittavaa , ainakin minusta olisi :Dvaan jos olisin musta, niin sit keittoon joutuessani olisin punanen, mutta kait sitä jokainen olisi jos kuumaan veteen heitettäis *auts*
- Dorodea
myöhässä, kesä alkoi jo ja rusketusraidat on hommattu :D No joo, varpaankynnet unohtu ja tuo karvojen nyppiminen, tarkotaksää kulmakarvoja? :)
- sivupersooNaNa
No kaikkia karvoja tietty , kulmakarvoja saa nyppiä päivittäin.
Aina joku jostain päin sojottaa.
On mullakin jos raitoja mutta ei tarpeeksi,
esim. ei vielä seepran raitoja masussa :D - Dorodea
sivupersooNaNa kirjoitti:
No kaikkia karvoja tietty , kulmakarvoja saa nyppiä päivittäin.
Aina joku jostain päin sojottaa.
On mullakin jos raitoja mutta ei tarpeeksi,
esim. ei vielä seepran raitoja masussa :DNymmää eppäilen että sää olla jonkin sortin animal. Karvoja sojottelee ja seepran raitoja vailla :D
paikat on kunnossa,ku vaan jaksais toi aurinko mua katelle..Tahtoo mennä pilven taa piiloon..:))
Nilkkaketjukin on mulle aina kesän juttu,joten sekin on ny nii nätisti killumassa tos jalassa..;)- sivupersooNaNa
Alkaa kesä silloin aurinko ei mee miisultakaan piiloon,
kuka sua nyt pelästys.:D
Kivaa kun muistutit tosta nilkkakorusta,
se on vielä laittamatta .
Aika turhamaisia me naiset :D sivupersooNaNa kirjoitti:
Alkaa kesä silloin aurinko ei mee miisultakaan piiloon,
kuka sua nyt pelästys.:D
Kivaa kun muistutit tosta nilkkakorusta,
se on vielä laittamatta .
Aika turhamaisia me naiset :DSe nilkkakoru nilkassa vaa näyttää nii upeelta..Tulee ihan nuorekas olo..;)
Viikonloppuna pitäis olla ainaski lämmin..Saan heittää villasukat kaappiin..:))
- gg-10
Nenäkarvoissa ihan hevonmoinen nyppiminen oli sit kesä tahi rospuuttovaihe.
Rusketusraidat alkaa kohta näkyä, sandaalien alle ei sit sukkia, siinä mun r-raidatnyppiä nenäkarvoja :))) Kerran kokeilin ja tuli hemmetinmoinen aivastuskohtaus. Ihan mieletön.
Onneksi nokkakarvoja ei sojota nipussa, ne pari häiritsevää poikkaisen aina saksilla.- gg-10
TaikisN kirjoitti:
nyppiä nenäkarvoja :))) Kerran kokeilin ja tuli hemmetinmoinen aivastuskohtaus. Ihan mieletön.
Onneksi nokkakarvoja ei sojota nipussa, ne pari häiritsevää poikkaisen aina saksilla.Saksilla joo. Mut zattana ovat alkaneet järjestötoimintaan ja tulevat ryhmässä.
Nyppiminen sattuu ja aivastuttaakin. gg-10 kirjoitti:
Saksilla joo. Mut zattana ovat alkaneet järjestötoimintaan ja tulevat ryhmässä.
Nyppiminen sattuu ja aivastuttaakin.lisäävät järjestäytyneisyysastetta :)) Mihinköhän ammattiliittoon sun kärsäkarvasi ovat liittyneet *nauraa* Nokkaviin?
TaikisN kirjoitti:
nyppiä nenäkarvoja :))) Kerran kokeilin ja tuli hemmetinmoinen aivastuskohtaus. Ihan mieletön.
Onneksi nokkakarvoja ei sojota nipussa, ne pari häiritsevää poikkaisen aina saksilla.Karvoja sieraimissa....no onneksi mulla ei niitä VIELÄ ole ilmestynyt häiritsevästi. :)
- gg-10
TaikisN kirjoitti:
lisäävät järjestäytyneisyysastetta :)) Mihinköhän ammattiliittoon sun kärsäkarvasi ovat liittyneet *nauraa* Nokkaviin?
juuh. Aika yllättynyt että ovat näin rajulla tavalla iskeneet. Vaikka kui taistelis ni tuskin ne lakkoon menee. Tiedä mitä vielä tulee… Pelkään ett ovat SAK;n jäseniäkin vielä
Joo ainakin nokkavia ovat. - sivupersooNaNa
Tursuuko ne silleen sentin ulos vai nypitko jo pienempänä?
Tutkii nenäänsä mulla ei siellä karvoja,
muualla onkin liian kanssa.
Sulle tulee jalkoihin sellaiset adidas raidat:D
Mikset muita paikkoja paljasta aurinkolle ? Nittaminax kirjoitti:
Karvoja sieraimissa....no onneksi mulla ei niitä VIELÄ ole ilmestynyt häiritsevästi. :)
aina ollut :) On niitä sullakin, kaikilla ihmisillä on ;) Nehän suojaavat sieraimia samallatavoin kuin silmäripset silmiä. Joillakin vaan nokkakarvat intoutuvat liikaa.
Mutta mukaelkaamme vanhaa sananlaskua: ei parta pahoille kasva, nokkakarvat joutaville :)- gg-10
Tursuuko ne silleen sentin ulos vai nypitko jo pienempänä?
Tutkii nenäänsä mulla ei siellä karvoja,
muualla onkin liian kanssa.
Sulle tulee jalkoihin sellaiset adidas raidat:D
Mikset muita paikkoja paljasta aurinkolle ?Sit ku mä jossain nään semmosen nose shaverin, ostan. Kärsästä sisälle, ulos karvoineen kaikkineen.
Pyrin tarttumaan toimeen ennen ku ne karvat häirittee lihasopan sisälle laulutorvesta ajamista.
Paljastan auringolle vielä paljon lisää, ku se ny viikonloppuna ens ite tulee maisemiin
kesäkauteen jo syksyllä, ampiaisvyötärön metsästys ollut täydessä vauhdissa jo puoli vuotta. Eiköhän tämä tästä juhannukseen mennessä. *Vetää vatsan selkärankaan*
Mulla on kyllä hyvin voimakas tunne siitä että Adria sekoaa ennen kesänloppua, kun on niin paljon tissisiä vaatteita, joissa nainen sisällä, liikkeellä ;) *viittaa aiempaan tissikeskusteluun*mii-su kirjoitti:
kuolaamaan kaupungille..
Toivottavasti Koltiainen ei huomaa tätä, voi tulla huutia :)
- sivupersooNaNa
Ei synnyttäneet naiset saa enää takasin sitä nuoruuttaan
kun oltiin litteä vatsaisia.
Aika epätoivoinen juttu , sekin pitää ajatella positiivisesti.
Jos rintasyöpä iskee saa edes pikku tisun tehtyä masusta:D
Suodaan miehille ilo katsella vähäpukeisia naisia.
Tulee meidänkin iloksi ne asvalttimiehet ;=) TaikisN kirjoitti:
Toivottavasti Koltiainen ei huomaa tätä, voi tulla huutia :)
paheksuen..:DDD Ei tiedä vaikkei näekkään,ku on jo siel tuijottamassa simmut kipeinä..:))
Ei synnyttäneet naiset saa enää takasin sitä nuoruuttaan
kun oltiin litteä vatsaisia.
Aika epätoivoinen juttu , sekin pitää ajatella positiivisesti.
Jos rintasyöpä iskee saa edes pikku tisun tehtyä masusta:D
Suodaan miehille ilo katsella vähäpukeisia naisia.
Tulee meidänkin iloksi ne asvalttimiehet ;=)turhaanko kaikki ponnistelut, hikilenkit, punttisalit, punnerrukset, vatsarutistukset, jumppapallolla pyörimiset.... Nyt mä vaivun synkkyyteen. ://
- sivupersooNaNa
TaikisN kirjoitti:
turhaanko kaikki ponnistelut, hikilenkit, punttisalit, punnerrukset, vatsarutistukset, jumppapallolla pyörimiset.... Nyt mä vaivun synkkyyteen. ://
Kyllä sun vasta alkaa olla kuin teinitytöllä.
Ei muuta kuin rannalle katseleen adonis tarjontaa ;=) - Adria
Edes pikkusen nännilöitä ja sais ees kerran pakaroita paukutella, se olisi suvea se. Totta kuiteskin toteat, mä sekoon niistä. Tai voiko tästä tämän enempää.
kynsia eika rajoja.. mutta jonkinmoinen urheiluspurtti on ollu ylla jo jonkun aikaa :-)
- sivupersooNaNa
Kyllä siinä se rusketusraidat syntyy urheilessa.
Tasaisempi sanoisin kuin rannalla maaten.
Tsemppiä urheiluharrastukselle;=) sivupersooNaNa kirjoitti:
Kyllä siinä se rusketusraidat syntyy urheilessa.
Tasaisempi sanoisin kuin rannalla maaten.
Tsemppiä urheiluharrastukselle;=)mutta ne aina katoaa ulkoisen puhdistautumisen myötä :-)
Mukavaa rantailua sullekin :-)
- Adria
Fiilistellä viileen valkkarin ja grillipuuhastelun kanssa. http://www.youtube.com/watch?v=9FtuV3xMrN0&feature=related
- sivupersooNaNa
Sekä menuu sinulla Adria.
Toivotaan , että myös laadukasta seuraakin ;=) - Adria
Sekä menuu sinulla Adria.
Toivotaan , että myös laadukasta seuraakin ;=)Laadukkuus on vähän kinkkistä määritellä tai asettaa sille rima tai joku normi. Minä tyydyn arki laadukkuuteen, joku kokee laadukkuuden vasta Monacossa huvipurrellaan.
- Putkivalo
No sitten hoilaan että ♪ viekää minut sinne missä hän on... ♪♪
http://www.youtube.com/watch?v=o7G7FLsC8rE
Mun eka rusketusraita on sellainen 15 senttiä ruskeaa kaistaletta selkäpuolella kun pyllistää kasvimaalla :P todella seksikästä.... Mutta joo! Olo on kuin autolla, tuunattu - maalattu - vahattu :)) Sytytyksen säätö vois olla seuraava listalla.- sivupersooNaNa
Kiinni pientä säätöä vailla.
Mikä sun sytytyksen säädön on viennyt vinksalleen?
Ojentaa aurinkorasvaa kerroin 8 ;=)
viikonlopuksi luvataan hellettä, niin silloin kiskastaan paita pois ja nautitaan kesästä...sekä grilliherkuista ja ohrapirtelöstä! :)
http://www.youtube.com/watch?v=Dc7X5_YCZEE- sivupersooNaNa
Tämä kaikki höystettynä hyvä fiiliksellä ,
sitä se aurinko saa aikaan .
Kippis ;=)
http://www.youtube.com/watch?v=juRUAJtlcfc sivupersooNaNa kirjoitti:
Tämä kaikki höystettynä hyvä fiiliksellä ,
sitä se aurinko saa aikaan .
Kippis ;=)
http://www.youtube.com/watch?v=juRUAJtlcfcTotta, aurinko saa ihmeitä aikaan! Jokohan lähdettäs biitsille ja heitettäs talviturkki veks? :)
http://www.youtube.com/watch?v=28I08JLAcQM- sivupersooNaNa
norMix kirjoitti:
Totta, aurinko saa ihmeitä aikaan! Jokohan lähdettäs biitsille ja heitettäs talviturkki veks? :)
http://www.youtube.com/watch?v=28I08JLAcQMKanamainen olotila, nousi kananlihalle pelkästä ajatuksesta.
Vesi on vielä niin KYLMÄÄ =;)
Jos makaa vaan hietikolla ja antaa ajatuksen liitää ;=)
http://www.youtube.com/watch?v=R-2moYGd5wY&feature=related
Joskus ennen vanhaan pidettiin ruskettumista rahvaanomaisena ja vain ulkotöissä elantonsa hankkivat olivat ruskettuneita. Varsinkin naiset vaalivat vaaleita kuulaita ihojaan auringolta tarkkana. Jossain vaiheessa rusketus on sit kuitenkin alettu mieltää terveydestä ja elinvoimasta kertovaksi vaikka kaikki tietävätkin liiallisten auringonsäteiden aiheuttavan melanoomaa.
Mut kyl rusketus on musta silti mukavamman näköinen kuin kalpea kuulaus.
http://www.tekniikkatalous.fi/viihde/article289590.ece...on aikanaan tullu kärähdettyä auringossa huolella, ja ei tule munkaan enää auringossa maattua, ainakaan yksikseen ;)
Mut tulee niin paljon fillaroitua ja kalastettua kesäisin että aikkas ruskeeks sitä tulee vaikkei yrittäisikään. Onko sitten kohtalona melanooma, saas nähdä. Jotenkin nimensä perusteella tää melanooma olis pikemminkin kanoottiväen riesa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142013Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831554Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1511373Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49892Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas129815Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807