15-v

silikonitt fff

Voiko silikonit ottaa 15-vuotiaana? Raha ei olisi ongelma ja jenkeissähän ne on yleisin rippilahja. Ku eka pitää laihduttaa mut sit lähtee rinnatki ni silikonit ois ainut vaihtoehto.

10

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeaa...

löytää lääkäri joka suostuu laittamaan silikonit noin nuorelle. Melkoisen suurella varmuudella rinnat ovat vielä kehittymässä tuossa iässä. Sitten kun hankkii lapsia, niin odotusaika ja imetys sekoittaa kaiken.

• näinmunkohalla

Olen itseasiassa tyytyväinen rintoihini , mut ku jos laihdutan niin ne lähtee. (Turha jankata perinteisestä ''liikunnan lisäämisestä ja lauantai- karkkipäivästä'') sillä sitä on jo kokeiltu. Ei tule onnistumaan, kokeiltu on kaikkea mahdollista ja jäljellä on vesipaasto ja 2468-dieetti. Oon niin kyllästyny siihe ku oon aina ollu se porukan isoin ja läskein. Pituutta 173cm ja painoa 69, jotain on tehtävä ja äkkiä! Ja rinnat on ainut osa mun kehossa mihin oon tyytyväinen enkä haluis et ne lähtis tän laihiksen myötä. Siks haluisin silarit. Ja tuskin koskaan hankin lapsia ja jos hankin, niin ainahan ne rinnat voi laittaa uusiks. Eiks mistään tosiaan löydy lääkäriä joka suostuu laittaa silikonit 15-vuotiaalle? Ja vaikuttaako se jotenki jos rinnat viel kasvaa leikkauksen jälkee?

• nykyaikaa?!
        näinmunkohalla kirjoitti:

Olen itseasiassa tyytyväinen rintoihini , mut ku jos laihdutan niin ne lähtee. (Turha jankata perinteisestä ''liikunnan lisäämisestä ja lauantai- karkkipäivästä'') sillä sitä on jo kokeiltu. Ei tule onnistumaan, kokeiltu on kaikkea mahdollista ja jäljellä on vesipaasto ja 2468-dieetti. Oon niin kyllästyny siihe ku oon aina ollu se porukan isoin ja läskein. Pituutta 173cm ja painoa 69, jotain on tehtävä ja äkkiä! Ja rinnat on ainut osa mun kehossa mihin oon tyytyväinen enkä haluis et ne lähtis tän laihiksen myötä. Siks haluisin silarit. Ja tuskin koskaan hankin lapsia ja jos hankin, niin ainahan ne rinnat voi laittaa uusiks. Eiks mistään tosiaan löydy lääkäriä joka suostuu laittaa silikonit 15-vuotiaalle? Ja vaikuttaako se jotenki jos rinnat viel kasvaa leikkauksen jälkee?

Olet selvästi normaalipainoinen ja pidät itseäsi läskinä! Voi taivahan talikynttilät! Oma BMI:ni on melkein kymmenen enemmän ja MINÄ pidän itseäni läskinä. Et tarvitse mitään laihista, ole tyytyväinen itseesi tuollaisena. Jos jossain kohdassa vartaloa on löysää, yritä mieluummin kiinteyttää sitä jumpalla, mutta älä laihduta itseäsi. Samalla ne rinnatkin säilyvät ja rintalihasjumpalla saat hiukan lisää näyttävyyttäkin. Oletko selvittänyt rintojesi rakenteen? Itselläni on pienet rinnat, mutta ne ovat pelkkää tiukkaa rintarauhasta ja lihoaminen tai laihtuminen ei vaikuta rintojen kokoon vaan ne säilyvät ennallaan.

• Asiantuntija
        nykyaikaa?! kirjoitti:

Olet selvästi normaalipainoinen ja pidät itseäsi läskinä! Voi taivahan talikynttilät! Oma BMI:ni on melkein kymmenen enemmän ja MINÄ pidän itseäni läskinä. Et tarvitse mitään laihista, ole tyytyväinen itseesi tuollaisena. Jos jossain kohdassa vartaloa on löysää, yritä mieluummin kiinteyttää sitä jumpalla, mutta älä laihduta itseäsi. Samalla ne rinnatkin säilyvät ja rintalihasjumpalla saat hiukan lisää näyttävyyttäkin. Oletko selvittänyt rintojesi rakenteen? Itselläni on pienet rinnat, mutta ne ovat pelkkää tiukkaa rintarauhasta ja lihoaminen tai laihtuminen ei vaikuta rintojen kokoon vaan ne säilyvät ennallaan.

Ideaalipaino tuolla pituudella on alle 55 kiloa. Siis jos haluaa näyttää kauniille. Jos haluaa näyttää tavalliselle suomalaiselle läskiperseelle, niin nykypaino on "normaalipainoinen".

• Saggy_30
        Asiantuntija kirjoitti:

Ideaalipaino tuolla pituudella on alle 55 kiloa. Siis jos haluaa näyttää kauniille. Jos haluaa näyttää tavalliselle suomalaiselle läskiperseelle, niin nykypaino on "normaalipainoinen".

Lasketaanpa hieman....173 ja 69 kiloa tuottaa indeksin 23.1.

Normaali BMI asettuu välille 19/20-24.9. Joten...jep, tunnet asiasi. 55 kg sen sijaan on jo alipainoinen tuolla pituudella.

Missä työskentelet asiantuntijana, haluaisin lukea julkaisujasi?

• tämä on
        Saggy_30 kirjoitti:

Lasketaanpa hieman....173 ja 69 kiloa tuottaa indeksin 23.1.

Normaali BMI asettuu välille 19/20-24.9. Joten...jep, tunnet asiasi. 55 kg sen sijaan on jo alipainoinen tuolla pituudella.

Missä työskentelet asiantuntijana, haluaisin lukea julkaisujasi?

Naisen pitää olla laiha rimppakinttu että hänet luokiteltaisiin kauniiksi. Kyllä on maailma mennyt kummalliseksi. Nuoret tytöt vielä uskovat tuollaisia väitteitä ja laihduttavat itsensä kipeäksi, pahimmillaan anorektikoksi. Terveys alkaa heikentyä noilla painoindekseillä mitä tuossa edellä ehdotettiin. Paino on kuitenkin vielä normaalipainon alarajalla, mutta laitetaanpa tähän lainaus mitä eräskin laskuri antaa em. mitoilla ohjeeksi.

"Painoindeksisi on: 18,4

Se tarkoittaa, että painosi on normaalia alhaisempi. Sinulla on suositukseen nähden alipainoa 0 kiloa.

Normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5 - 24,9. Nämä viiterajat soveltuvat parhaiten 18-60 -vuotiaille aikuisille. Ennen pituuskasvun loppumista painoindeksiä ei yleensä tule käyttää lihavuuden tai laihuuden arvioimisessa. Ikääntyneillä ihannepainoindeksi voi olla jonkin verran suurempikin, mutta tarkkoja ohjearvoja ei ole olemassa. Painoindeksi voi olla kohonnut myös lihaksikkuuden takia; varsinkin kehonrakentajien lihasmassa on niin suuri, että painoindeksin käytölle ei ole perusteita. Jos kuitenkin lihaksikkaan henkilön vatsan ympärysmitta on suuri muuhun vartaloon verrattuna, silloin jo painoindeksiluokassa "lievä lihavuus" voi olla kyse lihavuudesta.

Kun painoindeksin arvo on alle 17, voidaan puhua merkittävästä alipainosta ja arvon ollessa alle 15 sairaalloisesta alipainosta. Alipaino altistaa luukadolle eli osteoporoosille. Henkilön halutessa nostaa painoaan, hänen pitäisi syödä entistä suurempia ruoka-annoksia, usein energiapitoisia välipaloja eikä rasvaa ole tarvetta kaihtaa. Jos hän on himoliikkuja, jatkossa voisi olla liikkumisessa vähän maltillisempi.

Lisää "lihotusohjeita" tästä"

• on näin :

Ensinäkin, mikä kiire sinulla on hankkia silikonit? Voisit miettiä uudestaan 18-vuotiaana. Toiseksi, alle 16-vuotiaan ei kuuluisi laihduttaa. Sinulla on ilmeisesti huono itsetunto. Suosittelen että kasvat ensin aikuiseksi ja harkitset silikoneja vasta sitten.

• Saggy_30

Jaa-a...mahtaakohan tämä olla provo? Joka tapauksessa, Suomesta et löydä alaikäiselle silikoneja laittavia kirurgeja.

Lisäksi, luulisi sinunkin ymmärtävän, että 15-vuotiaan keho ei ole vielä valmis. Kehotan keskustelemaan asiasta aikuisen kanssa, esim. kouluterveydenhoitajan.

• jhkhjkjhkhkhjkhj

Painoindeksilaskurin mukaan olet normaalipainoinen, mutta ymmärrän kyllä että se ei aina tarkoita kaunista ja kiinteää vartaloa. En kyllä usko, että jos normaalisti vähän laihdutat että rintasi siitä mihinkään pienenevät. Ja ainoastaan liikunnalla, kuten kuntosaliharjoittelulla tai esim. pilateksella saa kauniin ja kiinteän vartalon. Ei riitä että vain syö terveellisesti.

• Nannu18

tuossa iässä ei vielä kannata silikoneja hankkia, vaikka joku siihen suostuisikin... odota muutama vuosi, katso miten tilanne muuttuu... itse aloin asiaa tuossa iässä miettimään, mutta leikkaukseen menin vasta nyt monta vuotta myöhemmin. pitkän harkinnan jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe