Epäilen kaverini syyllistyneen vakuutuspetokseen. Neuvokaa minne ilmoitan asian vakuutusyhtiölle tai poliisille. Asun pienellä paikkakunnalla pohjoisessa enkä halua että henkilöllisyyteni paljastuu.
Epäillyttävä juttu
6
734
Vastaukset
- ???
vai miksi kyselet neuvoa Porvoon keskustelupalstalta?? Miettisit mielummin miten sinulla on sellaisia kavereita joita sinun pitäisi ilmiantaa!!
- earghetrh
Vasikka. Pidä huoli omista asioista äläkä oo kateellinen muille.
- Pohjalaanen
Ei asu kaverini Porvoossa mutta hieman muita, ei rikollisia, kytköjä Porvooseen. Kuvittelin Teitä hieman "fiksuimmiksi", mutta samaa rapaa kuin muuallakin
Pohjalaanen kirjoitti:
Ei asu kaverini Porvoossa mutta hieman muita, ei rikollisia, kytköjä Porvooseen. Kuvittelin Teitä hieman "fiksuimmiksi", mutta samaa rapaa kuin muuallakin
Noinkin pahasti, niin käy vaikka tekemässä tutkintapyyntö poliisille (jos et tiennyt, niin heillä on ihan perinteisesti tapana tutkia rikoksia)...
- mitä tutkii
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Noinkin pahasti, niin käy vaikka tekemässä tutkintapyyntö poliisille (jos et tiennyt, niin heillä on ihan perinteisesti tapana tutkia rikoksia)...
Jos puhut Porvoosta niin tuskin tutkitaan mitään.Täällähän pelaa hyvävelijärjestelmä jossa on myös poliisi mukana.
- kaveri vaan ei ole ystäv
Soita vakuutusyhtiöön prepaid liittymästä. Älä sotke poliisia, sillä silloin joudut kyllä itse kuulusteluun ja nimesi tulee ilmi. Vakuutusyhtiö hoitaa poliisille tiedon, jos homma osoittautuu petokseksi.
Mutta jos et pysty aukottomasti mitään todistamaan, älä syytä. Kerro vain epäilystä, ettet joudu herjauksesta hankaluuksiin. Eli vinkkaa vaan.
Kannattaa toimia, sillä rikollinen toiminta pitää estää. Me kaikki rahoitamme muuten sitä toimintaa vakuutusmaksuissa yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386