Millainen On Elävä Jumala

FreudMan

Mitä tiedämme Jumalasta? Raamatun mukaan Jumalan ominaisuuksiin kuuluvat:

1) Kaikkivaltius
2) Kaikki tietävyys
3) Kaikki voimaisuus
4) Kaikki viisaus
5) Kaikki valo
6) Rakkaus
7) Laupeus
8) Uskollisuus
9) Totisuus ja totuudellisuus
10) Pitkämielisyys
11) Armahtavaisuus
12) Kiivaus
13) Oikeudenmukaisuus
14) Kunniallisuus
15) Hienovaraisuus
16) Loogisuus
17) Kolmi persoonaisuus
(Isä, Poika ja Pyhä Henki)
18) Ja Jumala on ennen kaikkea vanhurskas

Ainakin nämä ominaisuudet on löydettävissä Pyhistä kirjoituksista eli Raamatusta Jumalan ominaisuuksina.

Jeesus on Jumalan täydellinen kuva, sellainen millainen Jeesus on sellainen on Isä Jumala. Jeesus sanoo opetuslapsilleen kuinka voitte sanoa anna meidän nähdä Isä kun olette nähneet minut.

Kristus rakastaa sinua suuresti ja odottaa että tulet uskossa hänen luokseen ja teet totisen parannuksen syntielämästäsi, pyrit parannukseen, annat toisille ihmisille anteeksi heidän rikoksensa, jotta saisit myös anteeksi Jumalalta ja tulet elävän Jumalan lapseksi.

Siunausta päivääsi

Ps. Tie on kaita Jumalan luo

15

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klassicis

      Olen täällä tänään etsimässä Jumalan kuvaa eli aitoa ihmistä näistä keskustelupalstojen kirjoituksista. Ajattelin että ihminen on paljolti sellainen kuin on hänen kuvansa Jumalasta. Sinä näet Jeesuksen. Olet onnellinen Jumalan lapsi. Siunausta sinullekin. Terveisin Aino

    • Lisäys

      Jumala on:
      Katuva
      Uhkapeluri
      Sotaisa
      Kostonhimoinen
      Kykenemätön näkemmään tulevaa
      Ympäiripuhuttava
      Arvaamaton
      Epävakkaa
      Julma
      Kiukkuinen
      Sadistinen
      Pitkävihainen
      Pahansuopa
      Itsekäs
      Skitsofreeninen

      • Esther10

        Hän lainkaan tuollainen kuin listasi sanelee. Tuollainen voi olla vai sielumme vihollinen ja kadotuksen lapsi.


      • SANANSAATTAJA 10

        Niin ja olet näemmä itse niellyt oikein emäkalavalheet Jumalasta, jotka hänen
        arkkivihollisensa saatana on sinulle syöttänyt! Ja vain siitä syystä, että vihaa
        vain Itse Jumalaa sinua enemmän! Ja tahtoo sydämestään tuhota iankaikkisen
        elämäsi eksyttämällä sinut eroon Jumalasta; sinut, ja monta, monta muuta siten
        ikuiseen helvettiin!


      • sepeteusX
        Esther10 kirjoitti:

        Hän lainkaan tuollainen kuin listasi sanelee. Tuollainen voi olla vai sielumme vihollinen ja kadotuksen lapsi.

        Etkös osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        On totta, että Raamattu on melko vaikeasti sulavaa luettavaa!


      • paikanetsijä

        taisitkin nähdä itsesi peilistä - etkä pitänyt näkemästäsi, mielummin syytät Jumalaa omista ominaisuuksistasi kuin myönnät ominaisuudet omiksesi - kuitenkin myöntäminen toisi sinut lähelle oikeaa Jumalaa ja itseäsi..


    • Herää unistasi

      Hahahahahahahahaha !!!!!

    • truthstuff

      Jeesus ei turhaan sanonut:"Ette te tunne minua ja minun Isääni".Omaksi kuvakseen Jumala on ihmisen tarkoittanut.Jumala ei tee syntiä,vaikka nukkuu,syö,kävelee jne.Pyhää Henkeä en pidä persoonana.Seksuaalisuus on ihmisen vaikein LÄKSY.Ei todellakaan kannata saastuttaa itseään kenen kanssa tahansa.Sitäpaitsi JUMALA on kirkkaampi VALO ,kuin JEESUS ainakin paratiisissa.Todella harva ihminen "tuntee"Jumalan edes osittain.Ps.Tie Jumalan luo on todellakin "kaita".

      • TOTUUDESTA,,,,,,,,,

        Väität:
        ¤¤ Sitäpaitsi JUMALA on kirkkaampi VALO ,kuin JEESUS ainakin paratiisissa.Todella harva ihminen "tuntee"Jumalan edes osittain.Ps.Tie Jumalan luo on todellakin "kaita". ¤¤

        - Tie taivaaseen, Jumalan luo, ON tosiaankin kaita. Se kulkee Jeesuksen kautta.

        - Mitä taas KIRKKAUTEEN tulee, Isä ja Poika ovat YHTÄ. Se VALO / HE, on yhtä kirkas, käsittämätön, kummassakin.


    • Jeesuksen opetuslapsi

      Toiselle toisenlainen ja toiselle toisenlainen: Armolliselle armollinen, laupiaalle laupias, armottomalle armoton, kovalle kova.

      Kuitenkin hän tahtoo, että jokainen ihminen tekee parannuksen ja hänen armostaan pelastuksen, kuitenkin hän edellyttää ihmiseltä valkeuteen eli totuuteen tulemista, syntien tunnustamista ja hylkäämistä, sitä varten hän lähetti taivaasta Voiman eli Pyhän Hengen.

      Jumalan enkeli julisti Johannekselle Isän Jumalan ja Herran Jeesuksen Krístuksen tahdon mukaan näin:

      ´"Kumartaen rukoile Jumalaa. Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti." Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.´

      • siten

        minäkin kohtelen lapsiani.
        Nuorempi tytöistäni tuli humalassa kotia. Heitin hänet ulos sanoen: Joka on saastainen saastukoot edelleen.
        Toiselle tytärelleni ,joka on aina ollut minulle kuuliainen, hänelle ostin viimeviikolla uuden auton ja hän halasi minua ja kiiteli ylenpaltisesti.
        En ole ankara ,vaan pyrin olemma uskonkilvoitelussa niin lähellä Jumalankuvaa kun mahdollista.


      • Ristiriidassa..
        siten kirjoitti:

        minäkin kohtelen lapsiani.
        Nuorempi tytöistäni tuli humalassa kotia. Heitin hänet ulos sanoen: Joka on saastainen saastukoot edelleen.
        Toiselle tytärelleni ,joka on aina ollut minulle kuuliainen, hänelle ostin viimeviikolla uuden auton ja hän halasi minua ja kiiteli ylenpaltisesti.
        En ole ankara ,vaan pyrin olemma uskonkilvoitelussa niin lähellä Jumalankuvaa kun mahdollista.

        "Nuorempi tytöistäni tuli humalassa kotia. Heitin hänet ulos sanoen: Joka on saastainen saastukoot edelleen."

        Ai taidat olla samanlainen sadisti kuin katolisten inkvisaattorien valhe Jumalasta.
        Et varmaan edes kysynyt että miksi on humalassa? Olivatko "kaverit" pakkojuottaneet, vai onko hänellä tosi vaikeaa koska olet äidin roolissa aiemminkin toiminut kuin gestapon fuhrer omaa tytärtäsi kohtaan?

        Näin olet toiminut julmasti. Saat elää syvällä sydämessäsi olevan pahan olon kanssa kunnes kutsut tyttäresi kotiin ja pyydät anteeksi.

        Raamattu tosiaan kehottaa sopimaan kaikki riidat ennekuin lähtee Jeesusta seuraamaan, mutta se puoli sanomastahan ei sinua kiinnosta??

        Jos uskot "raamatun" sepitettyyn tarinaan jossa sanotaan että ikuinen kadotus tulee yhden pikku elämän pikku "virheestä" että syntyi seudulle jossa ei ollut Jeesuksen saarnaajia, niin olet hoidon tarpeessa. Piste.

        Tuo idea että ei ole mitään sielunvaellusta on historian tutkijoiden mukaan tiettyjen vallanhimoisten kirkko-isien huijaus. Tästä huijauksesta seurasi hedelmänä mm. inkvisaatio ja muiden kultturien tuhoaminen. Omassa elämässäsi tämä katala valhe Jumalan despoottisuudesta on omassa tapauksessasi saanut aikaan perheväkivaltaa. Hedelmistään puu tunnetaan.

        Katso video jossa on vaihtoehtoinen käsitys uudestisyntymisestä ja Jumalan armosta:

        http://krishnatube.com/video/184/Srila-Prabhuapda-Color-Srimad-Bhagavatam-Class-613


    • naurettavaa

      Ei olemassa mitään jumalaa, ei kuolletta eikä elävää, heh :)

    • meni hyvin

      mutta se kohdan 17 kolmipersoonaisuus on kyllä puppua!

    • c

      se mikä on vaikeaa ymmärtää on ku jeesus sanoo olkaa täydelliset niinkuin isä on täydellinen ...tai jotain sellasta. on vaikea ymmärtää että hän hyväksyy ihmisen sellaisena kun hän on. ateistille: onko armo oikeutta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe