Mä kysyn...

impi-lempi

ja toivon, että sä vastaat ;)

Mitä sun ulkomittarissa lämmintä juuri nyt ??

Täällä näyttäs olevan 24 astetta...

http://www.youtube.com/watch?v=EOs2TSXTOkQ

Ja jos ei kukaan vastaa, lähden leipomaan...laiskottas niin, että istusin tässä mieluummin ;O))

78

394

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimasta ja lepään tääll nurtsilla...leipomaan höpö kuka näin kuumalla? meil on lämmintä 30 astetta?

      • impi-lempi

        Siunakkoon...:O/

        Joo, kyllä mun pitäisi leipoa, tai sitten heti aamulla ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Siunakkoon...:O/

        Joo, kyllä mun pitäisi leipoa, tai sitten heti aamulla ;O)

        Takii pomppii järvessä välil kuumaaa...leivo vasta aamulla)


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Takii pomppii järvessä välil kuumaaa...leivo vasta aamulla)

        kattoo nyt, jos vaikka innostun tästä vielä tänään...;O) Sammakko loikkii välillä järveen vilvotteleen, sehän kuuluu asiaaan ;) Miten on, onko sammakko punainen ?? ;O)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        kattoo nyt, jos vaikka innostun tästä vielä tänään...;O) Sammakko loikkii välillä järveen vilvotteleen, sehän kuuluu asiaaan ;) Miten on, onko sammakko punainen ?? ;O)))

        Ui sammakkoa sinäkin D MUTTA olen punainen kyllä,varjon puolella pitää olla))))


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Ui sammakkoa sinäkin D MUTTA olen punainen kyllä,varjon puolella pitää olla))))

        Pitäskö hommata tohon pihaan uima-allas...sellainen puhallettava...tänne kerrostalojen väliin ?? ;O)) Ois siinä naapureilla nauramista !! ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Pitäskö hommata tohon pihaan uima-allas...sellainen puhallettava...tänne kerrostalojen väliin ?? ;O)) Ois siinä naapureilla nauramista !! ;O)

        Reppana rantaa lähellä? noh ei sit ,mut unohda ne kerrostalojen välit vaik kuinka tekis mieli mennä?


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Reppana rantaa lähellä? noh ei sit ,mut unohda ne kerrostalojen välit vaik kuinka tekis mieli mennä?

        Täällä mä vaan möllöttelen...betoniviidakossa :O/


    • hilda-hymy

      mittarissa on 26.3 astetta, ja mittari on varjon puolella.

      • impi-lempi

        täällä pikkasen jo "viilentynyt"....enää 24...;) Mä en henk.kohtasesti tykkää kovista helteistä...sellainen 22-23 astetta riittäs mulle...


    • J.Dunbar

      Tääll on mittarissa 48v. heh...mites siellä ;o)))

      Lämpömittari näyttää ulkona varjossa 24.5 astetta...huh hellettä...ihmiset ei oo kattonu ollenkaa almanakkaa ku ovat menneet uimaa!!! :o))

      • impi-lempi

        Ensinnäkin, velehtelet...ja toiseksi, nyt ei ole aamu...ja kolmanneksi, on noi toiset rohkeita, huuui, kylmää vettä...:O/

        Täällä mittarissa on se...;O)


      • J.Dunbar

      • impi-lempi

      • J.Dunbar
        impi-lempi kirjoitti:

        sielläkös se eilen olit...? Luin aamulla lehdestä, että oli siellä isukin pinna palanut...;)

        Ollu paikalla...meedia ei kertonu et lopulta siell vihastunu iskä löi kanveesii niin tuomarin,vastustajan ja ite ton kingin ;o))


      • impi-lempi
        J.Dunbar kirjoitti:

        Ollu paikalla...meedia ei kertonu et lopulta siell vihastunu iskä löi kanveesii niin tuomarin,vastustajan ja ite ton kingin ;o))

        Ettet vaan narraisi ?? Ei lehdessä ollut tosta mitään...olisi varmaan ollut hauskaa paikan päällä ;O))


      • J.Dunbar

      • impi-lempi

    • ulkona 26,2° ja sisällä 28,5°, joten taidan ottaa vuoteeni ja käydä tutumaan parvekkeelle, minäkin leivoin, meinaan lohen taikinakuoreen kun lapset olivat syömässä.
      Jälkkäriks jätskiä ja vadelma/mansikka Melba kastiketta. (sit viel ihmettelee miks vaaka natisee;( )

      • impi-lempi

        Mitä herkkuja !! Lapset käy varmaan usein syömässä, kun iskä noin hyviä ruokia tarjoilee ?? ;O))

        Vaaka nyt natisee aina...kumma kapistus...älä siitä välitä ! ;O)

        Sielläkin vielä hellelukemat...


    • ..mut nahka kertoo viilenee..sopivasti..vielä lämmintä..tulevana yönä täkki poies..ja akkunat auki..

      • impi-lempi

        tulee ihanaa viilentävää ilmaa...mutta aamulla linnut alkaa konserttinsa niin hemmetin aikaisin, jotta ihan herättävät ...;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        tulee ihanaa viilentävää ilmaa...mutta aamulla linnut alkaa konserttinsa niin hemmetin aikaisin, jotta ihan herättävät ...;)

        ..ikkunasta lentää lintuja laulee vuoteen juureen.. tsiirrrppp tziiirrrrppp.. kyllä siihen herää..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..ikkunasta lentää lintuja laulee vuoteen juureen.. tsiirrrppp tziiirrrrppp.. kyllä siihen herää..

        Ihan oman konsertin sulle järjestävät...;O)) Mulla ikkunassa verkko...eivät pääse sisälle...


      • impi-lempi kirjoitti:

        Ihan oman konsertin sulle järjestävät...;O)) Mulla ikkunassa verkko...eivät pääse sisälle...

        ..tavallaan..joono verkko on hygieenisempi kyllä..saisivat pysytellä ulkosalla..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..tavallaan..joono verkko on hygieenisempi kyllä..saisivat pysytellä ulkosalla..

        varsinkin, jos aletaan taas vouhottaan siittä lintuflunssasta ...


      • impi-lempi kirjoitti:

        varsinkin, jos aletaan taas vouhottaan siittä lintuflunssasta ...

        ..niiltäkö mä sen sainkin? no nyt on vatsustuskykyy seuraavaa sikapohjasta flunssaa varte..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..niiltäkö mä sen sainkin? no nyt on vatsustuskykyy seuraavaa sikapohjasta flunssaa varte..

        Jotta lintuflunss sairastettu jo...sen siitä saa kun pitää vaarallisia lemmikkejä...mutta ethän sä sikoja sisälle päästä, vaiiii?? ;O))


    • länsituulta muutama metri sekunnissa, lämpötilä 27 varjossa, selkeää...
      Elikkäs mörri tarkenee... :•)

      • impi-lempi

        ole tukalat oltavat, kun on niin kuuma ?? Muistahan juoda paljon, ja pysy varjossa ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        ole tukalat oltavat, kun on niin kuuma ?? Muistahan juoda paljon, ja pysy varjossa ;O)

        Alkaa olla silleen sopivasti lämmintä, nautiskelen ja makaan välillä pihalla... Rekku taas ei perusta näin lämpimästä...

        Juon juon, mansikkamehua menny jo monta litraa... :•)


      • impi-lempi
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Alkaa olla silleen sopivasti lämmintä, nautiskelen ja makaan välillä pihalla... Rekku taas ei perusta näin lämpimästä...

        Juon juon, mansikkamehua menny jo monta litraa... :•)

        Nestetasapaino on kunnossa...ja mikäs sen parempaa onkaan kuin mansikkamehu, maistuis varmaan mullekin ;)


    • *muka aslak:)))
      • impi-lempi

        Sullahan siellä sitten on mielenkiintoista katseltavaa ;O)))

        Näyttäs olevan 11 astetta lämmintäkin ...


    • saisi jo viiletä :-)

      • impi-lempi

        kun sitä kesää on odotettu, mutta.....;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        kun sitä kesää on odotettu, mutta.....;)

        on hyvä valittaa kun on liian kylmä. samoin kun on liian kuuma. ja silloinkin kun on siinä välillä :-)


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        on hyvä valittaa kun on liian kylmä. samoin kun on liian kuuma. ja silloinkin kun on siinä välillä :-)

        on siis aina paikallaan ?? ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        on siis aina paikallaan ?? ;O))

        ja jos sanookin jotain positiivista niin viimeistään poislähtiessä on hyvä hitusen jurputtaa :-)


      • Soon-Moro
        kielibasa kirjoitti:

        on hyvä valittaa kun on liian kylmä. samoin kun on liian kuuma. ja silloinkin kun on siinä välillä :-)

        -kevyesti rutisemmatta kestää,,,
        -pitkään kestävä hellejakso sitten rassaa hermoja, kun, ainakin kerrostaloista tulee hehkuvia pätsejä, joiden jäähtyminen kestää ainakin viikon,,, no, tänne luvattiin jo tiistaiksi viileää keliä,, mites sielläpäin?


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        ja jos sanookin jotain positiivista niin viimeistään poislähtiessä on hyvä hitusen jurputtaa :-)

        joskus sanomaan jotain positiivista ?? No, sattuuhan niitä, vahinkoja ;O))


      • impi-lempi
        Soon-Moro kirjoitti:

        -kevyesti rutisemmatta kestää,,,
        -pitkään kestävä hellejakso sitten rassaa hermoja, kun, ainakin kerrostaloista tulee hehkuvia pätsejä, joiden jäähtyminen kestää ainakin viikon,,, no, tänne luvattiin jo tiistaiksi viileää keliä,, mites sielläpäin?

        Täällä ei ole päästy tänään vissiin yli 26 asteen...mutta kyllä sitä siinäkin on :) Mä en tosin tiedä, mitä noissa lähialueilla on ollut...mä seuraan lentokentän säätiedotusta netistä ....Se on tuossa liki...


      • impi-lempi kirjoitti:

        joskus sanomaan jotain positiivista ?? No, sattuuhan niitä, vahinkoja ;O))

        olen pysynyt negatiivisella yleislinjalla :-)


      • Soon-Moro kirjoitti:

        -kevyesti rutisemmatta kestää,,,
        -pitkään kestävä hellejakso sitten rassaa hermoja, kun, ainakin kerrostaloista tulee hehkuvia pätsejä, joiden jäähtyminen kestää ainakin viikon,,, no, tänne luvattiin jo tiistaiksi viileää keliä,, mites sielläpäin?

        eika turhaan riehaannu niin kyllä se menee :-)

        keskiviikkona nakojaan viilenee ja sateistuu; palataan sinne 10-15 asteen kieppeille.. oujee.


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        olen pysynyt negatiivisella yleislinjalla :-)

        Tasaista negatiivisuutta...niin joskus sitten joku positiivinen juttu saattaa yllättää todella positiivisesti negatiivisenkin ihmisen ;O))


      • Soon-Moro
        impi-lempi kirjoitti:

        Täällä ei ole päästy tänään vissiin yli 26 asteen...mutta kyllä sitä siinäkin on :) Mä en tosin tiedä, mitä noissa lähialueilla on ollut...mä seuraan lentokentän säätiedotusta netistä ....Se on tuossa liki...

        meinaten basalta, kun on sieltä aika kaukaa... Mutta, mutta, kirjoitinko väärään paikkaan,,, mielestäni kyllä vastasin sille? Hmph, mitä on väliä, heh,,, tää on onneton sydeemi, koko uudistus...


      • Soon-Moro
        kielibasa kirjoitti:

        eika turhaan riehaannu niin kyllä se menee :-)

        keskiviikkona nakojaan viilenee ja sateistuu; palataan sinne 10-15 asteen kieppeille.. oujee.

        viestiketjujen kanssa, mutta kyllä lämpö tuntuu hyvältä,, raakalaismaisen talvituulen jälkeen,,


      • impi-lempi
        Soon-Moro kirjoitti:

        meinaten basalta, kun on sieltä aika kaukaa... Mutta, mutta, kirjoitinko väärään paikkaan,,, mielestäni kyllä vastasin sille? Hmph, mitä on väliä, heh,,, tää on onneton sydeemi, koko uudistus...

        mä tässä sekoilin, sori ;O)) Sä kirjoitin basalle ja mä tulin väliin...


      • Soon-Moro
        impi-lempi kirjoitti:

        Täällä ei ole päästy tänään vissiin yli 26 asteen...mutta kyllä sitä siinäkin on :) Mä en tosin tiedä, mitä noissa lähialueilla on ollut...mä seuraan lentokentän säätiedotusta netistä ....Se on tuossa liki...

        http://www.intellicast.com/Local/Weather.aspx?location=FIXX0031

        Pirkkalan lentoaseman sääennuste.. ei se ny ihan vieressä oo, mutta antavat pitkiä ennustuksi, jotka ei pidä kumminkaan paikkaansa ;-)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Tasaista negatiivisuutta...niin joskus sitten joku positiivinen juttu saattaa yllättää todella positiivisesti negatiivisenkin ihmisen ;O))

        miinuspuoli siellä pohjalla. paremmin pysyy pystyssä kun ei huoju siellä plussapäässä :-)


      • impi-lempi

      • Soon-Moro kirjoitti:

        viestiketjujen kanssa, mutta kyllä lämpö tuntuu hyvältä,, raakalaismaisen talvituulen jälkeen,,

        niin onhan se raaka märkä talvituuli aika syvältä :-)


      • Soon-Moro
        impi-lempi kirjoitti:

        mä en van luota noihin pitemmän ajan ennustuksiin, sen olen oppinut, ettei pidä paikkaansa...lentokentältä saa aina sen hetkisen säätiedon...

        http://www.finavia.fi/saatiedot

        näkyy ja keskiviikoksi ja torstaiksi jo kovin koleeta sadeilmaa lupaileepi,, että, se niistä helteistä huomisen jälkeen... Vettä kyllä tarvittaisiin kipeästi luonnolle,,,


      • impi-lempi
        Soon-Moro kirjoitti:

        näkyy ja keskiviikoksi ja torstaiksi jo kovin koleeta sadeilmaa lupaileepi,, että, se niistä helteistä huomisen jälkeen... Vettä kyllä tarvittaisiin kipeästi luonnolle,,,

        ja päivät olla poutaisia...aamulla olisi ihanan raikas ilma sateen jälkeen lenkkeillä...:)


      • Soon-Moro
        kielibasa kirjoitti:

        niin onhan se raaka märkä talvituuli aika syvältä :-)

        -harvinainen ilmiö? Vai vaikuttaakos meri asuinpaikkas säätilaan? Vaiko sisämaan asukki? Ainakin alavaa on maasto,,, luulisin? ;-) Siinäpä tuli monta kysymystä, heh..


      • Soon-Moro
        impi-lempi kirjoitti:

        ja päivät olla poutaisia...aamulla olisi ihanan raikas ilma sateen jälkeen lenkkeillä...:)

        -koskaan mee. Kun alkaa sateleen, sitä tulee harva se päivä koko kesän, tahi sitten on toista kuukautta kuivuutta... hmph,,,


      • impi-lempi
        Soon-Moro kirjoitti:

        -koskaan mee. Kun alkaa sateleen, sitä tulee harva se päivä koko kesän, tahi sitten on toista kuukautta kuivuutta... hmph,,,

        mutta nyt lähden happihyppelylle, lenkille...Leppoisaa illanjatkoa sulle :)


      • Soon-Moro kirjoitti:

        -harvinainen ilmiö? Vai vaikuttaakos meri asuinpaikkas säätilaan? Vaiko sisämaan asukki? Ainakin alavaa on maasto,,, luulisin? ;-) Siinäpä tuli monta kysymystä, heh..

        aika kostea on ilma yleensä. ja tuulista.. täällä tuulee tosi usein. Ei oo mäkiä tuulia vastustamassa.. Köpiksessä siis tarkemmin sanottuna.

        Asutkos ite missä osassa kotomaata noin suurinpiirtein...?


      • kielibasa kirjoitti:

        aika kostea on ilma yleensä. ja tuulista.. täällä tuulee tosi usein. Ei oo mäkiä tuulia vastustamassa.. Köpiksessä siis tarkemmin sanottuna.

        Asutkos ite missä osassa kotomaata noin suurinpiirtein...?

        turha kysymys asuinpaikasta.. sori :-)


      • Soon-Moro
        kielibasa kirjoitti:

        aika kostea on ilma yleensä. ja tuulista.. täällä tuulee tosi usein. Ei oo mäkiä tuulia vastustamassa.. Köpiksessä siis tarkemmin sanottuna.

        Asutkos ite missä osassa kotomaata noin suurinpiirtein...?

        -en muistanut,, pää kuin pärekoppa välillä.. Tampereella punkkailen, eihän tuo ole salaisuus,,, Ihan tuossa lähistöllä, missä toi webkamera pyörii,,,-)
        http://www.sarkanniemi.fi/www/webcam.php?lang=fi


      • Soon-Moro
        kielibasa kirjoitti:

        turha kysymys asuinpaikasta.. sori :-)

        näkeehän sen profiista,, heh,,


      • Soon-Moro kirjoitti:

        -en muistanut,, pää kuin pärekoppa välillä.. Tampereella punkkailen, eihän tuo ole salaisuus,,, Ihan tuossa lähistöllä, missä toi webkamera pyörii,,,-)
        http://www.sarkanniemi.fi/www/webcam.php?lang=fi

        mutta eipä sitä muista asioita.. ite oon kovinkin hajamielinen ja pitää pinnistää jotta pysyy tiedossa kiinni :-)

        veppikuvaa keskustasta: http://politiken.dk/services/webcam/

        mä palailen kirjan pariin.. toivottelen leppoisaa iltaa :-)


      • Soon-Moro kirjoitti:

        -en muistanut,, pää kuin pärekoppa välillä.. Tampereella punkkailen, eihän tuo ole salaisuus,,, Ihan tuossa lähistöllä, missä toi webkamera pyörii,,,-)
        http://www.sarkanniemi.fi/www/webcam.php?lang=fi

        jotta valoisampaa näyttää olevan siellä kuin täällä.. sen verta pohjoisemmassa olet. Hieno keli sielläkin :-)


      • viillennyksiä

        kun on lämmintä saatu Helle Aaltonen jatkukoon vaikka syyskuun 1. päivään ja
        vähän pidemälle....................


      • Soon-Moro
        kielibasa kirjoitti:

        mutta eipä sitä muista asioita.. ite oon kovinkin hajamielinen ja pitää pinnistää jotta pysyy tiedossa kiinni :-)

        veppikuvaa keskustasta: http://politiken.dk/services/webcam/

        mä palailen kirjan pariin.. toivottelen leppoisaa iltaa :-)

        -riittää tältä illalta tämä istuminen koneella... palaillaan,,,


      • viilennyksiä

        antaa auringon porottaa vaan.
        Elkee siellä iniskö mukavaa kun tarkenee.
        29,0 näytti autonmittari pohjois-hämeessä iltapäivälla

        HYVÄ HYVÄ


    • Soon-Moro
      • impi-lempi

        Kiitos...panin talteen :)


      • Soon-Moro
        impi-lempi kirjoitti:

        Kiitos...panin talteen :)

        tarkistaa vaikka *muka aslakin asuinalueen säätiedot. ;-DD


    • Luotain-56

      silloin päivällä.Ei lämmin luita riko paitsi krematoriossa!

      • impi-lempi

        Juu, ei riko , ei ...mutta ...voi hitsi sun krematorioosi ;O)


      • Luotain-56
        impi-lempi kirjoitti:

        Juu, ei riko , ei ...mutta ...voi hitsi sun krematorioosi ;O)

        Pärjäile!


      • impi-lempi
        Luotain-56 kirjoitti:

        Pärjäile!

        Ja sä myös...voi hyvin !!


    • pujottelija

      kouvolan seudulla 25

      • impi-lempi

        lämmintä tuntuu olevan koko maassa...mitä nyt tuolla pohjosessa päin oli viileempää...


    • impi-lempi

      Jess...ei tarvinnut leipoa...saa jäädä aamuun ! Nyt iltalenkille...

      Hauskaa illanjatkoa kaikille !! :)

    • kotimittarissa on varjossa 25, mutta tosa aika lähellä:

      Säähavainnot
      Lahti Laune

      Tuorein säähavainto: 31.5.2009 20:20 Suomen aikaa
      Lämpötila 26,7 °C; kosteus 30 %; kastepiste 7,6 °C; lounaistuulta 1 m/s; puuska 2 m/s; paine 1025,8 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.

    • Luulitko, että nätisti pyytämällä saisit minut kertomaan, että mittarissani on 23,5°C?
      Eipä onnistu.
      Ehkä on parermpi olla kertomatta sisämittarinkin lämpötilalaa 25,5°C, vaikka et sitä kysynytkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe