Hei!
Toivon, että joku voisi vähän selventää seuraavia asioita.
Katsoin viime kesänä Serranon perhettä. Tosin en joka jaksoa. (Loppu kesästä jäi vähemmälle)
Kuulin ystävältäni ja luin netistä, että Serranon perheen päätösjaksossa Diego herää Lucían viereltä. Kaikki oli siis ollut unta. Itse en ymmärrä tätä!
Onko tuollainen tapahtunut jo viime kesänä? Miten se on voinut tapahtua, jos Serranon uudet jaksot alkaa huomenna (tiistaina)!?
Vai oliko sitten Lucían kuolema vaan unta? Vai ihan koko Serranon perhe ohjelma-sarja.
Onko edes kuulemani huhut totta?
Äh, olen ihan sekaisin. :)
Mitä ihmettä!?
need help
3
830
Vastaukset
- Jonttu1991
Tämä so called "unijakso" on 8. tuotantokauden viimeinen jakso ja samalla toimii sarjan päätösjaksona. Viime kesänä jäimme 6. tuotantokauden päätösjaksoon eli serranon perhe jatkaa uusilla jaksoilla 7. tuotantokaudella alkaen huomenna.
- need help
Kiitos vastauksesta. :) Serranon perheen tulevat jaksot on vuotanut sitten jo suomalaistenkin tietoon, kun kerta unijaksostakin tiedetään jo näin paljon ja näin aikaisin. :)
- sgesgsg
kyllä he ovat keksineet huonon päätösjakson :S :((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815