Mahtavaa

Adria ejk.

Fogelit karjuu ja joku niistä keittää mulle kuhaa?

Vanajavesi, mun suosikkilätäkkö tossa alapuolella. Grilli pesty ja odottaa uutta evästä. Tissikäs täst' nyt puuttuis.

24

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

      sellaiset. Onko koolla väliä? :)

    • puuttuu..Voi voi...:)) Sun pitää ehtiä semmonen tissikäs,ettei mee kesä ihan pilalle.;)

      • Adria

        On lähistöllä tissikkäitä ja iltasellakin taitaa yx tulla tyrkylle, ei nyt vaan tähän 'hätään' ketään näy. Nyt olis vaan niin puristuttanut. Dee dee.


      • Adria kirjoitti:

        On lähistöllä tissikkäitä ja iltasellakin taitaa yx tulla tyrkylle, ei nyt vaan tähän 'hätään' ketään näy. Nyt olis vaan niin puristuttanut. Dee dee.

        Tiiäkkö..hommaa se pumpattava barbara,nii voit sillä päivisin harjotella..;)


      • Adria ejk.
        mii-su kirjoitti:

        Tiiäkkö..hommaa se pumpattava barbara,nii voit sillä päivisin harjotella..;)

        Voi harjoitella. Kuinka se toimii?


      • nikkaristi******
        Adria ejk. kirjoitti:

        Voi harjoitella. Kuinka se toimii?

        Uimapatjana tai kanoottina kätevä, kunhan muistaa tukkia tarpeettomat.


      • Adria ejk. kirjoitti:

        Voi harjoitella. Kuinka se toimii?

        En kerro..tai mistäs mä tietäisin,mutta jos sä et tiiä,nii kannattaa varmaan ostaa ja lukea käyttöohjeet..:)))


      • Olikohan liian kova käsittely..:DD

        Voi vitsi..Morsmaikku lens ikkunasta pihalle..:DD


    • joten leppoisaa lomailua grillailun lomassa :-)

      • Adria

        Tutusti viileksiin.


    • ...Mitä hyvinvointia, vanajavesi
      minulla killuu vasta 3 km päästä.
      Tähän ei voi muuta sanoa.

      Kivaa iltaa sinulle ja tissikkäälle=)

      • Adria

        Ilta oli oikein mukava. Kuinka itselläsi, lähellä mun lempilätäkköä.


      • Adria kirjoitti:

        Ilta oli oikein mukava. Kuinka itselläsi, lähellä mun lempilätäkköä.

        ...Tissikäs sua kovin kiduttanut kun jo näin
        aikaseen aamusta täällä=)
        Täällä kaivelen toppatakkia esiin
        kun katseli 5 vrk säätilaan.
        Nauti siis sinä myös olostasi
        pilkkihaalareissa terasilla =)


      • Adria
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Tissikäs sua kovin kiduttanut kun jo näin
        aikaseen aamusta täällä=)
        Täällä kaivelen toppatakkia esiin
        kun katseli 5 vrk säätilaan.
        Nauti siis sinä myös olostasi
        pilkkihaalareissa terasilla =)

        Mitä nyt passautti itteensä kaikin puolin, ja minähän passasin. Nyt saa levätä, huh!


      • Adria kirjoitti:

        Mitä nyt passautti itteensä kaikin puolin, ja minähän passasin. Nyt saa levätä, huh!

        ...Olisi tosi kiva olla miehen passattavana.
        En ihan äkkiä muista koska niin olisi tapahtunut =)
        Täällä sataa ekat sadepisarat....


      • Adria
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Olisi tosi kiva olla miehen passattavana.
        En ihan äkkiä muista koska niin olisi tapahtunut =)
        Täällä sataa ekat sadepisarat....

        On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.

        Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.


      • Adria kirjoitti:

        On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.

        Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.

        sit passannu vaan ketunhäntä kainalossa? ;)


      • Adria
        mii-su kirjoitti:

        sit passannu vaan ketunhäntä kainalossa? ;)

        Aina ketunhäntä kainalossa vuodattamassa krokonkyyneleitä.


      • Adria kirjoitti:

        On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.

        Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.

        ...Löysit myönteisiä piirteitä passaamisesta...
        Otan ohjeesta vaarin =)

        En sulanut eilisestä vielä ainakaan kokonaan
        ps. kaivoin villasukat kesäsäilöstä *hymy*


      • Adria kirjoitti:

        Aina ketunhäntä kainalossa vuodattamassa krokonkyyneleitä.

        ei miehet tee mitään ilman vastapalvelusta..:)))


    • Hämähämäläinen

      n.800 metriä Vanajan rannalle, niin ja tissit.

      • puristella

        kans?


    • Puhurix

      itelles nauta. Sitä voi jopa lypsää.

      • Adria

        Mä pääsen tekemään niitä lehmänkauppoja. Dee dee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe