Fogelit karjuu ja joku niistä keittää mulle kuhaa?
Vanajavesi, mun suosikkilätäkkö tossa alapuolella. Grilli pesty ja odottaa uutta evästä. Tissikäs täst' nyt puuttuis.
Mahtavaa
24
436
Vastaukset
- olis
sellaiset. Onko koolla väliä? :)
puuttuu..Voi voi...:)) Sun pitää ehtiä semmonen tissikäs,ettei mee kesä ihan pilalle.;)
- Adria
On lähistöllä tissikkäitä ja iltasellakin taitaa yx tulla tyrkylle, ei nyt vaan tähän 'hätään' ketään näy. Nyt olis vaan niin puristuttanut. Dee dee.
Adria kirjoitti:
On lähistöllä tissikkäitä ja iltasellakin taitaa yx tulla tyrkylle, ei nyt vaan tähän 'hätään' ketään näy. Nyt olis vaan niin puristuttanut. Dee dee.
Tiiäkkö..hommaa se pumpattava barbara,nii voit sillä päivisin harjotella..;)
- Adria ejk.
mii-su kirjoitti:
Tiiäkkö..hommaa se pumpattava barbara,nii voit sillä päivisin harjotella..;)
Voi harjoitella. Kuinka se toimii?
- nikkaristi******
Adria ejk. kirjoitti:
Voi harjoitella. Kuinka se toimii?
Uimapatjana tai kanoottina kätevä, kunhan muistaa tukkia tarpeettomat.
Adria ejk. kirjoitti:
Voi harjoitella. Kuinka se toimii?
En kerro..tai mistäs mä tietäisin,mutta jos sä et tiiä,nii kannattaa varmaan ostaa ja lukea käyttöohjeet..:)))
joten leppoisaa lomailua grillailun lomassa :-)
- Adria
Tutusti viileksiin.
...Mitä hyvinvointia, vanajavesi
minulla killuu vasta 3 km päästä.
Tähän ei voi muuta sanoa.
Kivaa iltaa sinulle ja tissikkäälle=)- Adria
Ilta oli oikein mukava. Kuinka itselläsi, lähellä mun lempilätäkköä.
Adria kirjoitti:
Ilta oli oikein mukava. Kuinka itselläsi, lähellä mun lempilätäkköä.
...Tissikäs sua kovin kiduttanut kun jo näin
aikaseen aamusta täällä=)
Täällä kaivelen toppatakkia esiin
kun katseli 5 vrk säätilaan.
Nauti siis sinä myös olostasi
pilkkihaalareissa terasilla =)- Adria
KrisseLinnanneito kirjoitti:
...Tissikäs sua kovin kiduttanut kun jo näin
aikaseen aamusta täällä=)
Täällä kaivelen toppatakkia esiin
kun katseli 5 vrk säätilaan.
Nauti siis sinä myös olostasi
pilkkihaalareissa terasilla =)Mitä nyt passautti itteensä kaikin puolin, ja minähän passasin. Nyt saa levätä, huh!
Adria kirjoitti:
Mitä nyt passautti itteensä kaikin puolin, ja minähän passasin. Nyt saa levätä, huh!
...Olisi tosi kiva olla miehen passattavana.
En ihan äkkiä muista koska niin olisi tapahtunut =)
Täällä sataa ekat sadepisarat....- Adria
KrisseLinnanneito kirjoitti:
...Olisi tosi kiva olla miehen passattavana.
En ihan äkkiä muista koska niin olisi tapahtunut =)
Täällä sataa ekat sadepisarat....On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.
Pois sieltä sateesta jos sokerista olet. Adria kirjoitti:
On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.
Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.sit passannu vaan ketunhäntä kainalossa? ;)
- Adria
mii-su kirjoitti:
sit passannu vaan ketunhäntä kainalossa? ;)
Aina ketunhäntä kainalossa vuodattamassa krokonkyyneleitä.
Adria kirjoitti:
On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.
Pois sieltä sateesta jos sokerista olet....Löysit myönteisiä piirteitä passaamisesta...
Otan ohjeesta vaarin =)
En sulanut eilisestä vielä ainakaan kokonaan
ps. kaivoin villasukat kesäsäilöstä *hymy*Adria kirjoitti:
Aina ketunhäntä kainalossa vuodattamassa krokonkyyneleitä.
ei miehet tee mitään ilman vastapalvelusta..:)))
- Hämähämäläinen
n.800 metriä Vanajan rannalle, niin ja tissit.
- puristella
kans?
- Puhurix
itelles nauta. Sitä voi jopa lypsää.
- Adria
Mä pääsen tekemään niitä lehmänkauppoja. Dee dee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683