Mahtavaa

Adria ejk.

Fogelit karjuu ja joku niistä keittää mulle kuhaa?

Vanajavesi, mun suosikkilätäkkö tossa alapuolella. Grilli pesty ja odottaa uutta evästä. Tissikäs täst' nyt puuttuis.

24

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

      sellaiset. Onko koolla väliä? :)

    • puuttuu..Voi voi...:)) Sun pitää ehtiä semmonen tissikäs,ettei mee kesä ihan pilalle.;)

      • Adria

        On lähistöllä tissikkäitä ja iltasellakin taitaa yx tulla tyrkylle, ei nyt vaan tähän 'hätään' ketään näy. Nyt olis vaan niin puristuttanut. Dee dee.


      • Adria kirjoitti:

        On lähistöllä tissikkäitä ja iltasellakin taitaa yx tulla tyrkylle, ei nyt vaan tähän 'hätään' ketään näy. Nyt olis vaan niin puristuttanut. Dee dee.

        Tiiäkkö..hommaa se pumpattava barbara,nii voit sillä päivisin harjotella..;)


      • Adria ejk.
        mii-su kirjoitti:

        Tiiäkkö..hommaa se pumpattava barbara,nii voit sillä päivisin harjotella..;)

        Voi harjoitella. Kuinka se toimii?


      • nikkaristi******
        Adria ejk. kirjoitti:

        Voi harjoitella. Kuinka se toimii?

        Uimapatjana tai kanoottina kätevä, kunhan muistaa tukkia tarpeettomat.


      • Adria ejk. kirjoitti:

        Voi harjoitella. Kuinka se toimii?

        En kerro..tai mistäs mä tietäisin,mutta jos sä et tiiä,nii kannattaa varmaan ostaa ja lukea käyttöohjeet..:)))


      • Olikohan liian kova käsittely..:DD

        Voi vitsi..Morsmaikku lens ikkunasta pihalle..:DD


    • joten leppoisaa lomailua grillailun lomassa :-)

      • Adria

        Tutusti viileksiin.


    • ...Mitä hyvinvointia, vanajavesi
      minulla killuu vasta 3 km päästä.
      Tähän ei voi muuta sanoa.

      Kivaa iltaa sinulle ja tissikkäälle=)

      • Adria

        Ilta oli oikein mukava. Kuinka itselläsi, lähellä mun lempilätäkköä.


      • Adria kirjoitti:

        Ilta oli oikein mukava. Kuinka itselläsi, lähellä mun lempilätäkköä.

        ...Tissikäs sua kovin kiduttanut kun jo näin
        aikaseen aamusta täällä=)
        Täällä kaivelen toppatakkia esiin
        kun katseli 5 vrk säätilaan.
        Nauti siis sinä myös olostasi
        pilkkihaalareissa terasilla =)


      • Adria
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Tissikäs sua kovin kiduttanut kun jo näin
        aikaseen aamusta täällä=)
        Täällä kaivelen toppatakkia esiin
        kun katseli 5 vrk säätilaan.
        Nauti siis sinä myös olostasi
        pilkkihaalareissa terasilla =)

        Mitä nyt passautti itteensä kaikin puolin, ja minähän passasin. Nyt saa levätä, huh!


      • Adria kirjoitti:

        Mitä nyt passautti itteensä kaikin puolin, ja minähän passasin. Nyt saa levätä, huh!

        ...Olisi tosi kiva olla miehen passattavana.
        En ihan äkkiä muista koska niin olisi tapahtunut =)
        Täällä sataa ekat sadepisarat....


      • Adria
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Olisi tosi kiva olla miehen passattavana.
        En ihan äkkiä muista koska niin olisi tapahtunut =)
        Täällä sataa ekat sadepisarat....

        On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.

        Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.


      • Adria kirjoitti:

        On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.

        Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.

        sit passannu vaan ketunhäntä kainalossa? ;)


      • Adria
        mii-su kirjoitti:

        sit passannu vaan ketunhäntä kainalossa? ;)

        Aina ketunhäntä kainalossa vuodattamassa krokonkyyneleitä.


      • Adria kirjoitti:

        On ihan kliffaa. Tuleehan siinä itsensäkin samalla passatuksi ja ajan kanssa kun sen tekee, niin mikä ettei.

        Pois sieltä sateesta jos sokerista olet.

        ...Löysit myönteisiä piirteitä passaamisesta...
        Otan ohjeesta vaarin =)

        En sulanut eilisestä vielä ainakaan kokonaan
        ps. kaivoin villasukat kesäsäilöstä *hymy*


      • Adria kirjoitti:

        Aina ketunhäntä kainalossa vuodattamassa krokonkyyneleitä.

        ei miehet tee mitään ilman vastapalvelusta..:)))


    • Hämähämäläinen

      n.800 metriä Vanajan rannalle, niin ja tissit.

      • puristella

        kans?


    • Puhurix

      itelles nauta. Sitä voi jopa lypsää.

      • Adria

        Mä pääsen tekemään niitä lehmänkauppoja. Dee dee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe