Kun Santi aina höpöttää että se niiden taverna oli Diegon ja Santin isän. Mut kun ne jossain jaksossa ajo niitte lapsuudenkodille, eli Madridista jonnekin huitsin korpeen. Ajoks sitte Diegon ja Santin isä joskus aikoinaan (silloin kun S ja D ois ollu lapsia) aina Madridiin asti tavernatöihin?
Siis taverna on Madridissa, lapsuudenkoti jossain korvessa, ja isä työskenteli tavernassa vaikka asuikin siellä korvessa.
Toivottavasti tajusitte :o)
Ristiriita sarjassa tai vaan päässäni
Aleksi
2
532
Vastaukset
- Jonttu1991
Serranon perheessä ja ylipäätänsä muissakin sarjoissa voi ja on esiintynyt tämmöisiä pieniä ristiriitoja, joiden kohdilla ei olla tarpeeksi funtsittu. Mielestäni olet aivan oikeassa tässä asiassa ja taisit juuri löytää yhden ristiriidan, mitä monetkaan katsojat eivät ole huomanneet. Eiväthän käsikirjoittajatkaan ole muutakuin ihmisiä ja erehtyminen on inhimillistä.
- vierailijatar
perhe muutti Madridiin kun Diego ja Santi olivat esimerkiksi teini-ikäisiä ja jos isä silloin alkoi pitää tavernaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305