Tahtoisin tietää onko Raul siis tosiaan Serrannoissa tämän pojan isä!? Oli ihan kauheaa katsoa ensimmäinen uusi jakso kun poika oli ehkä Raulin lapsi. Luulen että se selviää, mutta kumminkin. Onko kellään tietoa siitä että onko kellään lapsia siis Evalla tai Marcosilla tai Africalla tai Raulilla? Seurusteleeko Raul ja Africa tosielämässä?
Onko Raul isä?
Jokuvaa
1
497
Vastaukset
- Jonttu1991
Joo, Adrián on Raúlin isä. Adrián poistuu sarjasta ihan lähitulevaisuudessa, tietääkseni ensiviikolla. Evalla ja Marcosillahan on lapsi, Chloé (kts. jakso 105).
Seuraavaka teksti sisältää juonenpaljastuksia. Siirry eteenpäin välttääksesi juonenpaljastuksen lukemisen.
-----
Africalla ja Raulilla ei ole lapsia, mutta tulevaisuudessa Africa tulee raskaaks Gaelille.
-----
Juonenpaljastukset päättyvät tähän.
Raúl ja Àfrica eivät seurstele tosielässä, vaikka ovatki todella hyviä ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191424
- 171411
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61409Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295