Millä uudesta cd:stä mp3:ksi

Katy-fani

Eli vanha cd to mp3-konvertteri ei ymmärrä tätä uutta audio-cd tyyppiä mikä on Katy Perryn levyssä. Millä ohjelmalla voin ne muuttaa Mp3 -soittimeeni? Sama on Roxetten THe ballad hits-levyssä....

6

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      palauttanut kauppaan aina kaikki levyt jotka eivät toimi.

    • audio-cd tyyppiä

      ole, vaan siinä on kopiosuojaus.

    • jos vaan joskus

      Kopioi se mikin kautta realiajassa se on aina varma keino. Ei sisäpoltimessa eikä USB'n vaan mikrofoonin kautta. Koska suojatussac levyssä on erityinen koodi.

    • Nuo molemmat levyt on ns. kopiosuojattuja leyjä. Ne eivät tiomi kaikissa CD-soittimissakaan. Pahimmillaan ne voi jumiuttaa soittimen niin pahoin, että se on vietävä huoltoon. Ainakin autosoittimissa on ollut em. ongelmia ja korjaus kustannukset ovat olleet 50e luokkaa.

      Minusta ne kannattaa palauttaa takaisin kauppaan, mikäli kuitit on tallella.

      Kopioimista nuo eivät estä. Mac ja Linux käyttikset eivät edes herjaa mitenkään noista. Varmaan Windowsillekin löytyy rippaussoftia, jolla kopiointi onnistuu.

      En tunne kovin hyvin noita vinukan rippereitä, koska itse käytän Ubuntu - linuxia.

      • EAC 0.99 prebeta 5

        ainakin Exact Audio Copy nuo rippaa eikä maksa tipan tippaa. Joskus kopioin jonkun kopiosuojatun "CD:n", ja vasta jälkikäteen huomasin, että kopiosuojaushan siinä oli, mutta merkintä oli tarkoituksella niin pienellä levyn kanteen painettu, ettei mahdolliset ostajat vaan mitään huomaisi.


    • peacemans

      Exact Audio Copy on tosi hyvä ohjelma se ei herjaa suojauksista ja sillä pystyy kopiomaan myös todella naarmuiset levyt sillä se kuulemma osaa käyttää aseman laaseria eri tavalla kuin muut ohjelmat kopsasin sillä levyn joka oli täynnä naarmuja ja HALJENNUT hyvin kopsas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe