erottaako miehet silikonit?

gsadfuah

Erottaako miehet yleensä onko naisella silikonia? Meinaan intiimitilanteissa.

88

4842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai leijuuko

      No eivät erota, jos on luonnolliset eivätkä tiedä mitä etsivät. Jokaisella naisella on erilaiset ja erituntuiset tissit.

      Toki eron huomaa, jos on kokemusta samoista rinnoista ennen ja jälkeen operaation ;)

      • MadMax1978

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Kyllä erottaa.


      • mieltä!

        Ei erota jos on todellakin laitettu kohtuukokoiset implantit ja rinnat ovat luonnollisen näköiset. Miehet eivät edes ymmärrä silloin etsiä jotain merkkejä silikoneista. Tuolla joku mies väitti erottavansa makuulla. Minulla ainakin rinnat "leviävät" kuten luomurinnatkin makuulla. No eihän ne tietenkään valahda kainaloon saakka, vaan samoin kuin terhakat luomurinnat. Minulla voi olla paljastavana seikkana se että tämän ikäisillä muilla naisilla on usein tyhjät nahkapussit tai valtavan isot roikkuvat rinnat.


    • jo kuvastakin

      Kokeilemalla silikoneja tuntuvat ne lähinnä puolikypsältä kaurapuurolta, mihin lisätty liian vähän vettä. Ällöttävät kerrassaan.

      • jannepekka

        Kyllä ainakin mä olen erottanut. Viimeistään kun nainen menee selälleen, mutta kyllä muutenkin.


      • öasjföajsö
        jannepekka kirjoitti:

        Kyllä ainakin mä olen erottanut. Viimeistään kun nainen menee selälleen, mutta kyllä muutenkin.

        Naisena en usko, että erottaa, koska rinnat ovat luonnostaankin eri kokoisia, näköisiä, mallisia, muhkuraisia, kiinteitä, löysiä. Toki, jossa ne ovat julkkistyyliä, niin sitten todennäköisesti erottavat, niin miehet kuin naisetkin.


      • Mies1964
        öasjföajsö kirjoitti:

        Naisena en usko, että erottaa, koska rinnat ovat luonnostaankin eri kokoisia, näköisiä, mallisia, muhkuraisia, kiinteitä, löysiä. Toki, jossa ne ovat julkkistyyliä, niin sitten todennäköisesti erottavat, niin miehet kuin naisetkin.

        Kyllä erottaa. Silikonit on juuri kuin jotain asiaan kuulumatonta ihmisen sisällä. Hyvän itsetunnon omaava nainen kyllä tietää ettei ulkopuolisia ulokkeita tarvita ollakseen kaunis.
        Miehet panee aikansa laittautuneita naisia mutta siinä vaiheessa kun halutaan pysyvä oikea aito rakkaus rinnalle - katsotaan kaikkea muuta kuin leikkimuovia joita tungettu ihmisen sisälle nostamaan egoa. Miehiä ei huijata.
        Miehet rakastaa aitoutta kaikin tavoin. Ja jos mies ei näe naisen ulkomuotoa pidemmälle, lie turha mieheltä muuta odottaakaan. Ego se paistaa sielläkin.


      • öaksöakj
        Mies1964 kirjoitti:

        Kyllä erottaa. Silikonit on juuri kuin jotain asiaan kuulumatonta ihmisen sisällä. Hyvän itsetunnon omaava nainen kyllä tietää ettei ulkopuolisia ulokkeita tarvita ollakseen kaunis.
        Miehet panee aikansa laittautuneita naisia mutta siinä vaiheessa kun halutaan pysyvä oikea aito rakkaus rinnalle - katsotaan kaikkea muuta kuin leikkimuovia joita tungettu ihmisen sisälle nostamaan egoa. Miehiä ei huijata.
        Miehet rakastaa aitoutta kaikin tavoin. Ja jos mies ei näe naisen ulkomuotoa pidemmälle, lie turha mieheltä muuta odottaakaan. Ego se paistaa sielläkin.

        Jotkut miehet ovat niin mukamas rintarauhasasiantuntijoita just joo. Sanoisin, että mammografiahoitaja käy työssään läpi, niin monia rintoja, että hän jos kukaan, voi kertoa erottaako edes hän etukäteen silkoniproteesit.


      • gasjcdh
        öaksöakj kirjoitti:

        Jotkut miehet ovat niin mukamas rintarauhasasiantuntijoita just joo. Sanoisin, että mammografiahoitaja käy työssään läpi, niin monia rintoja, että hän jos kukaan, voi kertoa erottaako edes hän etukäteen silkoniproteesit.

        Eihän se mammografiahoitaja niitä silikoneja kai puristele!
        Se on kyllä totta, että alasti selällään ne silikonit erottaa kyllä.
        Jos on ihan pienet implantit ennestään suht kookkaissa rinnoissa, nii voi olla vaikea erottaa, mutta kyllä pienirintaiselle laitetut implantit erottaa koosta riippumatta.


      • sillälailla!
        Mies1964 kirjoitti:

        Kyllä erottaa. Silikonit on juuri kuin jotain asiaan kuulumatonta ihmisen sisällä. Hyvän itsetunnon omaava nainen kyllä tietää ettei ulkopuolisia ulokkeita tarvita ollakseen kaunis.
        Miehet panee aikansa laittautuneita naisia mutta siinä vaiheessa kun halutaan pysyvä oikea aito rakkaus rinnalle - katsotaan kaikkea muuta kuin leikkimuovia joita tungettu ihmisen sisälle nostamaan egoa. Miehiä ei huijata.
        Miehet rakastaa aitoutta kaikin tavoin. Ja jos mies ei näe naisen ulkomuotoa pidemmälle, lie turha mieheltä muuta odottaakaan. Ego se paistaa sielläkin.

        Eli vaimollasi ei saa olla värjätyt hiukset, ei saa meikata. Jos suussa on vielä jokunen hammasimplantti tai jopa tekarit, niin eipä kelpaa. Johan oli selitys! Kyllä varmaan miehet ovat kieli pitkällä ja vakavastikin ajatellen liikkeellä kun tapaa siistin, asiallisesti meikatun ja kammatun, eli tyylikkään naisen. Epäilenpä vaan että olisit kiertänyt minut kaukaa lattarintoineni, meikittömänä, maantienvärisellä tukalla ja tuulipukuun pukeutuneena, vaikka tällöin olisin ollut taatusti aito. Kun nyt tulen vastaasi asiallisesti pukeutuneena ja laittautuneena ja puserossakin pullottaa c-kupin normaalit rinnat, niin epäilenpä että katseesi viivähtää muutenkin kuin vain panopuuna.


      • sen tietää
        gasjcdh kirjoitti:

        Eihän se mammografiahoitaja niitä silikoneja kai puristele!
        Se on kyllä totta, että alasti selällään ne silikonit erottaa kyllä.
        Jos on ihan pienet implantit ennestään suht kookkaissa rinnoissa, nii voi olla vaikea erottaa, mutta kyllä pienirintaiselle laitetut implantit erottaa koosta riippumatta.

        Kyllä se mammografiahoitaja puristelee rintoja ja paljon rajummin kuin miehet.

        Olen juuri tuollainen nainen jolle on laitettu olemattomiin rintoihin implantit jotta sain normaalit rinnat. Lääkärini valitsi huolellisesti koon ja profiilin jotta rinnoista saatiin luonnolliset. Kyllä nuo rintani on makuullakin samannäköiset kuin muillakin naisilla joilla on samankokoiset ja yhtä ryhdikkäät luomurinnat. Eri asia on sitten ne tyhjentyneet kansallispuvun taskut, jotka valahtaa kainaloihin selällään maatessa.

        Kyllä siinä on miehellä ego tiukalla jos ei siedä rakastamallaan naisella silikoneja, edellyttäen että rinnat ovat normaalia kokoa ja luonnollisen näköiset. No jotkut miehet eivät siedä sellaisia ylikokoisia pallorintoja (eikä monet naisetkaan halua sellaisia), mutta toiset taas kuolaavat tällaisten 'Pamela Andersonien' perään.


      • gdosjdfjhgjdoods
        Mies1964 kirjoitti:

        Kyllä erottaa. Silikonit on juuri kuin jotain asiaan kuulumatonta ihmisen sisällä. Hyvän itsetunnon omaava nainen kyllä tietää ettei ulkopuolisia ulokkeita tarvita ollakseen kaunis.
        Miehet panee aikansa laittautuneita naisia mutta siinä vaiheessa kun halutaan pysyvä oikea aito rakkaus rinnalle - katsotaan kaikkea muuta kuin leikkimuovia joita tungettu ihmisen sisälle nostamaan egoa. Miehiä ei huijata.
        Miehet rakastaa aitoutta kaikin tavoin. Ja jos mies ei näe naisen ulkomuotoa pidemmälle, lie turha mieheltä muuta odottaakaan. Ego se paistaa sielläkin.

        Höpö höpö. Harvalla hyvännäköisellä miehellä on kaikinpuolin luomunainen..


      • Jennifer Eccles
        Mies1964 kirjoitti:

        Kyllä erottaa. Silikonit on juuri kuin jotain asiaan kuulumatonta ihmisen sisällä. Hyvän itsetunnon omaava nainen kyllä tietää ettei ulkopuolisia ulokkeita tarvita ollakseen kaunis.
        Miehet panee aikansa laittautuneita naisia mutta siinä vaiheessa kun halutaan pysyvä oikea aito rakkaus rinnalle - katsotaan kaikkea muuta kuin leikkimuovia joita tungettu ihmisen sisälle nostamaan egoa. Miehiä ei huijata.
        Miehet rakastaa aitoutta kaikin tavoin. Ja jos mies ei näe naisen ulkomuotoa pidemmälle, lie turha mieheltä muuta odottaakaan. Ego se paistaa sielläkin.

        Ehkä erottaa, ehkä ei. En ole eri mieltä siitä, että silikonit ovat jokseenkin onneton tapa korvata puuttuvaa itsevarmuutta ja muutenkin tarpeettomat, mutta en ole samaa mieltä siitä, ettäkö miehet rakastaisivat aitoutta kovinkaan paljon.

        Luonnollisuus kelpaa vain silloin, kun luonnostaan näyttää mainoksissa poseeraavilta malleilta. Mutta auta armias, jos olet esimerkiksi 20 kiloa ylipainoinen tai jos on selluliittiä tai riippuvat rinnat tai kaikkia edellä mainituista, on se niin kauhea näky, että järveen saisi mieluummin juosta kuin olla päivittäin rumentamassa miesten näkymää. Ja silikoniin ja muuhun vastaavaan turvautuneet ovat sitten toinen ryhmä, joka ainakin tänne keskusteluun kirjoittavien miesten mielestä saisi lakata olemasta. Tai kenties on kyse siitä ilmiöstä, että netissä on omaa huonoa itsetuntoaan hauska päästä lievittämään sillä, että haukkuu muita anonyymisti. Joka tapauksessa ei ole ihme, jos naiset hakevat epätoivoissaan apua plastiikkakirurgiasta, jos eivät luonnostaan voi näyttää siltä kuin "pitäisi".


      • Mies1964 kirjoitti:

        Kyllä erottaa. Silikonit on juuri kuin jotain asiaan kuulumatonta ihmisen sisällä. Hyvän itsetunnon omaava nainen kyllä tietää ettei ulkopuolisia ulokkeita tarvita ollakseen kaunis.
        Miehet panee aikansa laittautuneita naisia mutta siinä vaiheessa kun halutaan pysyvä oikea aito rakkaus rinnalle - katsotaan kaikkea muuta kuin leikkimuovia joita tungettu ihmisen sisälle nostamaan egoa. Miehiä ei huijata.
        Miehet rakastaa aitoutta kaikin tavoin. Ja jos mies ei näe naisen ulkomuotoa pidemmälle, lie turha mieheltä muuta odottaakaan. Ego se paistaa sielläkin.

        Naurettavaa että rakkaus on siitä kiinni onko jollain silikoonit vai ei.

        Itselläni ei ole silikooneja ja tuskin tulen sellaiset hankkimaan. Toi kommentti vaan kummastutti.


      • aito nainen
        sen tietää kirjoitti:

        Kyllä se mammografiahoitaja puristelee rintoja ja paljon rajummin kuin miehet.

        Olen juuri tuollainen nainen jolle on laitettu olemattomiin rintoihin implantit jotta sain normaalit rinnat. Lääkärini valitsi huolellisesti koon ja profiilin jotta rinnoista saatiin luonnolliset. Kyllä nuo rintani on makuullakin samannäköiset kuin muillakin naisilla joilla on samankokoiset ja yhtä ryhdikkäät luomurinnat. Eri asia on sitten ne tyhjentyneet kansallispuvun taskut, jotka valahtaa kainaloihin selällään maatessa.

        Kyllä siinä on miehellä ego tiukalla jos ei siedä rakastamallaan naisella silikoneja, edellyttäen että rinnat ovat normaalia kokoa ja luonnollisen näköiset. No jotkut miehet eivät siedä sellaisia ylikokoisia pallorintoja (eikä monet naisetkaan halua sellaisia), mutta toiset taas kuolaavat tällaisten 'Pamela Andersonien' perään.

        Minä olen nuori, hoikka ja pienirintainen nainen. Rintani ovat kokoa A-B70 ja kyllä rintani litistyvät ja valahtavat kainaloihin päin selälläni maatessani. Ja rintani ovat pystyt ja terhakat. Eli todellakin silikonit tulee AINA erottamaan, kun nainen makaa selällään...


      • Anonyymi
        Jennifer Eccles kirjoitti:

        Ehkä erottaa, ehkä ei. En ole eri mieltä siitä, että silikonit ovat jokseenkin onneton tapa korvata puuttuvaa itsevarmuutta ja muutenkin tarpeettomat, mutta en ole samaa mieltä siitä, ettäkö miehet rakastaisivat aitoutta kovinkaan paljon.

        Luonnollisuus kelpaa vain silloin, kun luonnostaan näyttää mainoksissa poseeraavilta malleilta. Mutta auta armias, jos olet esimerkiksi 20 kiloa ylipainoinen tai jos on selluliittiä tai riippuvat rinnat tai kaikkia edellä mainituista, on se niin kauhea näky, että järveen saisi mieluummin juosta kuin olla päivittäin rumentamassa miesten näkymää. Ja silikoniin ja muuhun vastaavaan turvautuneet ovat sitten toinen ryhmä, joka ainakin tänne keskusteluun kirjoittavien miesten mielestä saisi lakata olemasta. Tai kenties on kyse siitä ilmiöstä, että netissä on omaa huonoa itsetuntoaan hauska päästä lievittämään sillä, että haukkuu muita anonyymisti. Joka tapauksessa ei ole ihme, jos naiset hakevat epätoivoissaan apua plastiikkakirurgiasta, jos eivät luonnostaan voi näyttää siltä kuin "pitäisi".

        Itsetunto ja minäkuva tai naiseus ei ole kiinni siitä millaiset rinnat sait geneettisesti tai jos rintasyövän seurauksena menetät rintasi.
        Tai alapääsi muodosta.
        - vaan kyse on ihan jostain muusta.
        -esim. Sinun rintojaan on arvosteltu, mitätöity haukuttu lytätty naureskeltu verrattu toisiin katottu isopovisia kanssa sisaria himoiten ja olisit toivonut että miehesi viehättyy sinusta ja olet hänen silmissään yhtä haluttava.
        -No mikäs siinä!
        Moni on päätynyt samasta syystä anorektikoksi ja kuollut eli kun joidenkin mielestä painavampia henkilöitä voidaan alkaa haukkua
        Erilaisuutta ja luonnollista syntyperäisiä ominaisuuksia ja ihmisen tarkoituksellista erilaisuutta kehossa ei enään pidetä kauniina.
        Se on kaupalliseksi esineellistetty nukkemainen tuote ilman tunteita.
        Siitä voi sitten repiä huumoria.
        KANNA VASTUUSI KUINKA PUHUT ITSESTÄSI KANSSASISARISTASI JA PUOLISOSTASI


    • 13531

      ottaa ne silikonitissit ja katua sitten jälkeen päin.

      • aloittaja dhj

        taas tämä meni tähän että onko silikonit hyvä vai huonoa asia!
        Toivoin keskustelua siitä, että EROTTAAKO MIEHET NIITÄ VAI EI.


      • hyvin...
        aloittaja dhj kirjoitti:

        taas tämä meni tähän että onko silikonit hyvä vai huonoa asia!
        Toivoin keskustelua siitä, että EROTTAAKO MIEHET NIITÄ VAI EI.

        näissä viesteissä on pysytty alkuperäisessä asiassa. Mutta kun todennäköisesti täällä kävijöistä miehet ovat selvästi pienempi vähemmistö, niin vastauksiakaan ei tule heiltä paljon. Onhan tuolla muutama vastaus, mutta kaikki väittävät huomaavansa. Yksikään mies ei kerro ettei ole huomannut, ilmeisesti olettaa naisensa silikonirinnat luomuiksi.


      • Silikonilady
        aloittaja dhj kirjoitti:

        taas tämä meni tähän että onko silikonit hyvä vai huonoa asia!
        Toivoin keskustelua siitä, että EROTTAAKO MIEHET NIITÄ VAI EI.

        Ei millään voi erottaa ainakaan jos on rintalihaksen sisään laitettu kuten minulla. Arvet kyllä paljastaa jos ovat tuoreet . Olen kyllä laitattanut omani Suomessa ja samalla tehtiin kohotus. Mies on hulluna uusiin tisseihini, vaikka ei olisi halunnut , että laitan silikoneja.
        Kyllä miehet vaan on kauniiden rintojen perään, ei voi mitään. Huono silikoni on ruma ja tuntuu selvästi jos on arpeutunut.


    • Anskuli65

      Jos on maltillisen kokoinen implantti alla ja päällä sopivasti omaa rintakudosta, niin silmällä ei implanttia erota.

      Intiimitilanteissa eli käsin kosketeltaessa implantin tunnistaa aivan varmasti. Itselläni on implantit ja viimeistään kun makaan selälläni, niin implantin tuntee ja ehkä myös näkee. Implantti ei "valahda kainaloihin" niin kuin luomurinta. Olen käsin kokeillut useiden naisten implantoituja rintoja ja voin kertoa, että tuntosokea on mies, joka ei implanttia erota! Se onko tunne kädessä hyvä vai paha riippuu täysin silikonin koosta, oman rinnan lähtötilanteesta ja tietysti miehestä itsestään (miten hän silikonin kokee jne).

      Miehet, jotka ovat minun rintojani kosketelleet, ovat näkemästään ja kokemastaan pitäneet. Nämä miehet ovatkin olleet fiksuja, sillä he arvostavat, ihailevat ja haluavat naista kokonaisuutena, eikä pelkkinä rintoina oli sitten kyseessä silikonit tai luomut.

      Itse RAKASTAN NÄITÄ PEHMEITÄ RINTOJANI!

      • ?????

        Millä tavalla tunnet implantin? Piti oikein tässä kirjoittamisen ohessa tunnustella omia silikonirintojani enkä pysty koskettelemalla päättelemään että siellä on silikonit. Olisiko eroja sen vuoksi että onko implantti rintalihaksen alla vai päällä, minulla on alla.

        Eihän ryhdikäs luomurintakaan valahda kainaloon.


      • silikonit tutut
        ????? kirjoitti:

        Millä tavalla tunnet implantin? Piti oikein tässä kirjoittamisen ohessa tunnustella omia silikonirintojani enkä pysty koskettelemalla päättelemään että siellä on silikonit. Olisiko eroja sen vuoksi että onko implantti rintalihaksen alla vai päällä, minulla on alla.

        Eihän ryhdikäs luomurintakaan valahda kainaloon.

        Mulla on myös silikonit.
        Implantti nyt vain ei selällään käyttäydy samoin kuin luomurinta. Varsinkin lihaksen alle laitettuina niiden liikkuvuus on vähäinen ja myös liikkuessa näkee, ettei ole aito.


      • öasöfaj
        silikonit tutut kirjoitti:

        Mulla on myös silikonit.
        Implantti nyt vain ei selällään käyttäydy samoin kuin luomurinta. Varsinkin lihaksen alle laitettuina niiden liikkuvuus on vähäinen ja myös liikkuessa näkee, ettei ole aito.

        Jos implantit ovat laitettu rintalihaksen alle, niin eikö niiden voi ajatella olevan osa rintalihasta, hyvin kehittynyt sellaista ja itse rintarauhanen sitten niiden päällä.


    • Tiutsuli

      Itse en ole mikään poketähti tai vastaavaa, ihan tavallinen sporttinen nuori nainen olen, joka meikkaa ja ei meikkaa, joka pukeutuu tennareihin ja korkkareihin ja joka laittautuu ja ei aina laittaudu.

      Miesrintamalla menee hyvin, ei minulla silareita ole, mutta eipä (ainakaan omasta mielestäni) rinnoissani kauheasti kehumistakaan ole.

      No, mieheni kielsi silikonit, koska hänen mielestään ne on pervot ja kalliit ja kaikin puolin inhottavat. Ei hänellä oikeasti ole kokemustakaan silikoneista. Jos minulla olisi ollut silikonit jo tavatessamme ensimmäistä kertaa, luulen että hän suhtautuisi asiaan toisella tavalla, koska olisin jo ehtinyt ottaa ne.

      Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että jos olet ottanut silikonit ennen kuin olet miehesi tavannut tai ei ole silikoneja ja jos se on miehelle ratkaiseva tekijä heti alkuunsa, niin siitä tiedät miehen, joka kannattaa pistää vaihtoon. Pidä se tyhmän miehen merkkinä. Äläkää hyvät naiset roikkuko sellaisissa miehissä, vaan ottakaa joku herrasmies, joka haluaa hemmotella ja pitää naisensa tyytyväisenä ja joka haluaa saada naisensa tuntemaan olonsa kauniiksi ja hyväksytyksi, oli silikonit tai ei. Kyllä miehen pitää nähdä naisessa kokonaisuus ja luonnekin.

      • eemeli74

        Se tosiasia vain haittaa kokonaisuutta, että nainen on käynyt laittamassa silikonit. Henk. koht. en pidä silikonirinnoista, mutta isompi ongelma on kuitenkin se tosiasia että ne on pitänyt käydä laittamassa.
        Ja itse olen kyllä ne erottanut, vaikka nainen luuli etten. Kertoi mulle "salaisuuden" että hänellä on implantit. No ei tullut mulle yllätyksenä.


      • ongelmana?
        eemeli74 kirjoitti:

        Se tosiasia vain haittaa kokonaisuutta, että nainen on käynyt laittamassa silikonit. Henk. koht. en pidä silikonirinnoista, mutta isompi ongelma on kuitenkin se tosiasia että ne on pitänyt käydä laittamassa.
        Ja itse olen kyllä ne erottanut, vaikka nainen luuli etten. Kertoi mulle "salaisuuden" että hänellä on implantit. No ei tullut mulle yllätyksenä.

        Sanot että ongelmana on että on pitänyt käydä laittamassa silkkarit. Mikä siis siinä on ongelmana. Sekö joka oli minulla ratkaiseva tekijä että rintani oli alle AA ja pituutta ja kokoa minulla on vaikka toisille naisille jakaa. Epäilen että itselläsikin on suhteessa isommat rinnat kuin mitä minulla oli. Vielä utelen mikä on se henkilökohtainen silikonien vastustuksesi syy. Ei ainakaan luulisi olevan syynä sen että nyt rintani ovat normaalit C-kupin rinnat.

        Mutta olen samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa että jos mies ei hyväksy minua silikonirintoineni, sellainen saa mennä heti vaihtoon. Ei tuollainen mies ole rakkauteni arvoinen jos tuijottaa joihinkin ulkoisiin tekijöihin, eikä arvosta minua omana itsenäni (silkkareista huolimatta). Eihän kukaan sivullinen kuitenkaan kiinnitä rintoihini huomiota.


    • uskalla

      Minä puolestani ajattelen näin, että olen se sama fiksu, kaunis ja älykäs nainen ilman silikoneja tai silikonien kanssa. Jos joku ihminen muuttaa käsitystään minusta implanttien takia, se on hänen ongelmansa.

    • n 39 vee

      Työpaikan kahvihuoneessa käydyn keskustelun pohjalta kerrottuna: Erottaa!

      Miehiä oli paikalla kahdeksan ja kaikki väittivät erottavansa. Siitä en saanut varmuutta oliko heillä kaikilla todellinen kokemukseen perustuva mielipide vai vaan mutu-tuntuma =D

      • aösljfaj

        Jos tursakkeet erotta niin, mitä siitä, eivät kehtaa myöntää, vaikka eivät erottaisi kun pitää olla niin miestä. Ainakin monet tuntuvat ihailevan ja kuolaavan julkkisten näyttisilikoneja.


      • n 39 vee
        aösljfaj kirjoitti:

        Jos tursakkeet erotta niin, mitä siitä, eivät kehtaa myöntää, vaikka eivät erottaisi kun pitää olla niin miestä. Ainakin monet tuntuvat ihailevan ja kuolaavan julkkisten näyttisilikoneja.

        Kuulema ovat (jo aiemmin kirjotin kahvipöytä-keskustelusta)

        "kivat kattoo, mut vähemmän kivat koskee"
        "Kylhän niitä kuolaa nettipokessa, mut ei tuu mun sängystä löytyyn... ehkä"


      • jos kerran joku tykkää
        n 39 vee kirjoitti:

        Kuulema ovat (jo aiemmin kirjotin kahvipöytä-keskustelusta)

        "kivat kattoo, mut vähemmän kivat koskee"
        "Kylhän niitä kuolaa nettipokessa, mut ei tuu mun sängystä löytyyn... ehkä"

        Jos ne naisten itsensä mielestä on kivat eikä he häeä niitä, niin sittenhän he ovat varmaankin avoimia kertomaan, että ovat laittaneet sellaiset. Vain silloin asialla on merkitystä, jos haluaa ne salata.

        Se on mun mielestä säälittävää, että laittaa silikonit ja uskottelee kaikille että ne on aidot. Sehän vain osoittaa että nainen asiaa häpeää.

        Mustaa ajatus ihon alla olevista implanteista tuntuu.. no, ei niitä nyt ehkä haluaisi tunnustella.


      • aöaöaö
        jos kerran joku tykkää kirjoitti:

        Jos ne naisten itsensä mielestä on kivat eikä he häeä niitä, niin sittenhän he ovat varmaankin avoimia kertomaan, että ovat laittaneet sellaiset. Vain silloin asialla on merkitystä, jos haluaa ne salata.

        Se on mun mielestä säälittävää, että laittaa silikonit ja uskottelee kaikille että ne on aidot. Sehän vain osoittaa että nainen asiaa häpeää.

        Mustaa ajatus ihon alla olevista implanteista tuntuu.. no, ei niitä nyt ehkä haluaisi tunnustella.

        Ei kai naisen tarvitse sentään silikoneistaan teille miehille mitään numeroa tehdä. Jos mies kysyy, nainen kertoo tai on kertomatta ja sillä siisti. Itse olen nainen, jolla ei ole silikoneja, mutta jos olisi, niin mitä se muille kuuluu. Ihmisen elämässä on paljon muitakin asioita, mitä hän ei halua välttämättä sotaäänellä kuuluttaa.


      • mies v.m.75
        aöaöaö kirjoitti:

        Ei kai naisen tarvitse sentään silikoneistaan teille miehille mitään numeroa tehdä. Jos mies kysyy, nainen kertoo tai on kertomatta ja sillä siisti. Itse olen nainen, jolla ei ole silikoneja, mutta jos olisi, niin mitä se muille kuuluu. Ihmisen elämässä on paljon muitakin asioita, mitä hän ei halua välttämättä sotaäänellä kuuluttaa.

        Jos alan seurustelemaan tytön kanssa ja selviää, että on silikonit niin en häntä sen takia tietenkään hylkää, mutta se on samalla tavalla negatiivista kuin jos kuulen että käy vaikka terapiassa. Hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen on seksikästä, silikonit kertoo vastakkaisesta.
        Se että tuntuuko ne kumilta ja muovilta vai miltä, on sivuseikka.
        Mun tyttöystävällä on todella pienet rinnat, eikä se vähennä hänen seksikkyyttään.


      • pitäisi...
        jos kerran joku tykkää kirjoitti:

        Jos ne naisten itsensä mielestä on kivat eikä he häeä niitä, niin sittenhän he ovat varmaankin avoimia kertomaan, että ovat laittaneet sellaiset. Vain silloin asialla on merkitystä, jos haluaa ne salata.

        Se on mun mielestä säälittävää, että laittaa silikonit ja uskottelee kaikille että ne on aidot. Sehän vain osoittaa että nainen asiaa häpeää.

        Mustaa ajatus ihon alla olevista implanteista tuntuu.. no, ei niitä nyt ehkä haluaisi tunnustella.

        kertoa? En minä kerro kenellekään että minulla on silikonit. Jos joku ne huomaa (mikä on erittäin epätodennäköistä) ja kysyy, niin sitten voin kertoa. En uskottele kenellekään että rintani on aidot, en vain puhu niistä. En ole esittelemässä rintojani vieraille ihmisille kuin naisten saunassa, eikä sielläkään ole kukaan sanonut mitään.

        Voisit vapaasti tunnustella rintojani ja jos et tietäisi että siellä on silikonit, et sitä huomaisi. Samanlaisilta rinnoilta ne tuntuu. Kyllä on miehillä itsetunto herkällä jos implanteista syntyy vastenmielisyys. Ei varmaan suutelukaan maistu jos naisella on tekarit.

        Eikä implanttien laitto ollut minulle mikään itsetuntokysymys, kyllä ne laitettiin tarpeeseen kun rintoja ei ollut oikeastaan lainkaan. Kyllä ne miehetkin tuntevat alemmuutta jos se "peli" on vain nysä.


      • kkkkljh
        pitäisi... kirjoitti:

        kertoa? En minä kerro kenellekään että minulla on silikonit. Jos joku ne huomaa (mikä on erittäin epätodennäköistä) ja kysyy, niin sitten voin kertoa. En uskottele kenellekään että rintani on aidot, en vain puhu niistä. En ole esittelemässä rintojani vieraille ihmisille kuin naisten saunassa, eikä sielläkään ole kukaan sanonut mitään.

        Voisit vapaasti tunnustella rintojani ja jos et tietäisi että siellä on silikonit, et sitä huomaisi. Samanlaisilta rinnoilta ne tuntuu. Kyllä on miehillä itsetunto herkällä jos implanteista syntyy vastenmielisyys. Ei varmaan suutelukaan maistu jos naisella on tekarit.

        Eikä implanttien laitto ollut minulle mikään itsetuntokysymys, kyllä ne laitettiin tarpeeseen kun rintoja ei ollut oikeastaan lainkaan. Kyllä ne miehetkin tuntevat alemmuutta jos se "peli" on vain nysä.

        Miehillä on todellakin kompleksejä niistä nysistään ja varsinkin sen toimimattomuudesta. Eikä minua haittaa, jos joku mies, vaikka vähän menisikin nysäänsä kohentamaan päinvastoin.

        Ja voi sitä hoitojen määrää, mikä onkaan saatavilla niihin potenssiongelmiin, jopa kivesproteesit, kun niitä pumppaa, niin varsi sitten jäykistyy, tällä menetelmällä hoidetaan mm. diabeteksen vaurioittamaan penistä. Sitten miehet HÄPEILEVÄT, kun käyttävät näitä potenssivalmisteita ja ihan suotta, elämä on tälläista puolin ja toisin.


      • hfdskö<
        kkkkljh kirjoitti:

        Miehillä on todellakin kompleksejä niistä nysistään ja varsinkin sen toimimattomuudesta. Eikä minua haittaa, jos joku mies, vaikka vähän menisikin nysäänsä kohentamaan päinvastoin.

        Ja voi sitä hoitojen määrää, mikä onkaan saatavilla niihin potenssiongelmiin, jopa kivesproteesit, kun niitä pumppaa, niin varsi sitten jäykistyy, tällä menetelmällä hoidetaan mm. diabeteksen vaurioittamaan penistä. Sitten miehet HÄPEILEVÄT, kun käyttävät näitä potenssivalmisteita ja ihan suotta, elämä on tälläista puolin ja toisin.

        Muutama on väittänyt että ei huomaa implantteja, kun ovat laittaneet ne olemattomiin lähtökohtiin. Jos rinta on käytännössä pelkkää implanttia niin kyllä sen huomaa! Jos on rintaa tarpeeksi alunperin ja pienet implantit laittaa, niin sitten voi olla että ne hukkuu oman rinnan alle eikä pysty huomaamaan.
        Eli se on kyllä harhaa jos kuvittelee että AA-rinnoista-> B tai C ja kukaan ei muka huomaa alasti ollessa jo katseella saati tunnustellen.
        Ja tulee mieleen sellainenkin, että jos ei naisella ole alunperin ollut rintoja ja sitten väittää että silikonit tuntuu aivan samalta kuin aito (mikä ei ole totta) niin miltä pohjalta niin väittää? Harva nainen on niin paljon luomurintoja tunnustellut. Taitaa moni silikonityttö elää vähän harhakuvitelmissa.

        Itse olen ammattini takia tunnustellut muutaman tuhat paria rintoja. Jos rinta on lähes pelkästään implanttia, niin sen todellakin erottaa. Jos on ihan kokematon niin sitten ehkä teoriassa ei erota.


      • allalaalalla
        hfdskö< kirjoitti:

        Muutama on väittänyt että ei huomaa implantteja, kun ovat laittaneet ne olemattomiin lähtökohtiin. Jos rinta on käytännössä pelkkää implanttia niin kyllä sen huomaa! Jos on rintaa tarpeeksi alunperin ja pienet implantit laittaa, niin sitten voi olla että ne hukkuu oman rinnan alle eikä pysty huomaamaan.
        Eli se on kyllä harhaa jos kuvittelee että AA-rinnoista-> B tai C ja kukaan ei muka huomaa alasti ollessa jo katseella saati tunnustellen.
        Ja tulee mieleen sellainenkin, että jos ei naisella ole alunperin ollut rintoja ja sitten väittää että silikonit tuntuu aivan samalta kuin aito (mikä ei ole totta) niin miltä pohjalta niin väittää? Harva nainen on niin paljon luomurintoja tunnustellut. Taitaa moni silikonityttö elää vähän harhakuvitelmissa.

        Itse olen ammattini takia tunnustellut muutaman tuhat paria rintoja. Jos rinta on lähes pelkästään implanttia, niin sen todellakin erottaa. Jos on ihan kokematon niin sitten ehkä teoriassa ei erota.

        En usko, että tavallinen kadunmies erottaa, koska rintoja on koostumukseltaan, níin monenlaisia mukuraisia, kiinteitä, löysiä yms.


      • terapiaa käyvä
        mies v.m.75 kirjoitti:

        Jos alan seurustelemaan tytön kanssa ja selviää, että on silikonit niin en häntä sen takia tietenkään hylkää, mutta se on samalla tavalla negatiivista kuin jos kuulen että käy vaikka terapiassa. Hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen on seksikästä, silikonit kertoo vastakkaisesta.
        Se että tuntuuko ne kumilta ja muovilta vai miltä, on sivuseikka.
        Mun tyttöystävällä on todella pienet rinnat, eikä se vähennä hänen seksikkyyttään.

        Käsittämätöntä, että joku voi sanoa terapiassa käynnin olevan negatiivista!!! Saanko ihan kysyä mikä siinä etoo? Voi helvetti että miehet voi olla IKUISIA LAPSIA!


      • Olet kypsymätön
        mies v.m.75 kirjoitti:

        Jos alan seurustelemaan tytön kanssa ja selviää, että on silikonit niin en häntä sen takia tietenkään hylkää, mutta se on samalla tavalla negatiivista kuin jos kuulen että käy vaikka terapiassa. Hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen on seksikästä, silikonit kertoo vastakkaisesta.
        Se että tuntuuko ne kumilta ja muovilta vai miltä, on sivuseikka.
        Mun tyttöystävällä on todella pienet rinnat, eikä se vähennä hänen seksikkyyttään.

        Elämässäsi voi tulla vielä hetki, että joudut itse terapiaan turvautumaan. Toivottavasti tulet hylätyksi silloin.


    • Siksipä siksi

      Miehet väittävät tunnistavansa, koska suurin osa miehistä on törmännyt vain sellaisiin julkisuudessa nähtäviin suuriin silikoneihin. Sellaisethan erottaa suurin piirtein lapsikin!

      Jos taas laitettaisiin katsomaan näitä tavallisten suomalaisten naisten laittamia silikoneja, niin tuskinpa huomaisivat. Käsin tunnusteltaessa tunnistaminen riippuu monista asioista. Väitänpä, että jos ei ole minkäänlaista kapseloitumista ja implantti on normisti kiinnittynyt, niin sitä ei huomaa vaikkei olisi omaa rintakudostakaan.

      • aööajdföa

        Naisen omatkin rinnat voivat olla kovat ja pinkeät kierronvaiheesta riippuen ja myös siitä, miten paljon on rintarauhasta ja miten paljon rasvaa rinnoissa. Miesten on turha täällä antaa mitään lausuntoja, kun eivät ole edes kunnolla perillä naisten fysiologiasta.


      • lina77
        aööajdföa kirjoitti:

        Naisen omatkin rinnat voivat olla kovat ja pinkeät kierronvaiheesta riippuen ja myös siitä, miten paljon on rintarauhasta ja miten paljon rasvaa rinnoissa. Miesten on turha täällä antaa mitään lausuntoja, kun eivät ole edes kunnolla perillä naisten fysiologiasta.

        Jos sekä silikoninainen että miehensä pitävät niitä hyvänä juttuna eivätkä yritä teeskennellä että ne on aidot, niin onko sillä väliä tuntuuko ne aidoilta? Jos koettaa asiaa salata niin sittenhän sillä on merkitystä.

        Onnea kaikille valitsemallaan tiellä!


    • Saggy_30

      Vaikka olenkin nainen, kommentoin ulkonäköasiaa. Kaivakaa käsiinne Hymy, jossa eräs sinkkuäiti esittelee varusteitaan. Seistessä asiaa ei hahmota erityisen hyvin, mutta makuulla rintakehässä on kaksi sinne kuulumatonta omituista palloa.

      • sdjhfk

        Silikonit jää pystyyn maatessakin, mutta silikonitytöt haluaa selittää tämänkin että "ei kiinteätkään rinnat valu kainaloihin". Kiinteinkin rinta käyttäytyy selällään eri tavalla kuin silikoni.
        Ja juostessa aidon erottaa kyllä.
        En o kyl yksiäkään käpälöiny.


      • huyauhjs

        Ei kaikilla käyttäydy niin luonnottomasti kuin Hinnillä. Viestissäsi kiteytyi se, mitä tässä on yritetty sanoa: silikonien tunnistaminen arvioidaan noiden Hymyn juttujen ja pokekuvien perusteella. Monilla naisilla on luonnollisen muotiset (Hinnillä pyöreät...), oikeankokoiset implantit. Ja ne käyttäytyvät ihan kuten luomurinta. Ainakin itselläni on niin pienet ja anatomiset, ettei mitään "palloa" jää. Näyttävät itse asiassa normin latteilta, kun olen selällään.


      • jos naiset
        huyauhjs kirjoitti:

        Ei kaikilla käyttäydy niin luonnottomasti kuin Hinnillä. Viestissäsi kiteytyi se, mitä tässä on yritetty sanoa: silikonien tunnistaminen arvioidaan noiden Hymyn juttujen ja pokekuvien perusteella. Monilla naisilla on luonnollisen muotiset (Hinnillä pyöreät...), oikeankokoiset implantit. Ja ne käyttäytyvät ihan kuten luomurinta. Ainakin itselläni on niin pienet ja anatomiset, ettei mitään "palloa" jää. Näyttävät itse asiassa normin latteilta, kun olen selällään.

        kohentavat itseään, kun sitä miesten möhömahaa on niin vaikeaa saada pois ja metabolinen oireyhtymäkin uhkaa? Saattahan näissä miesten kommenteissa ollakin omalehmäojassa ovat siis omiin kroppiinsa tyytymättömiä.


      • vetelä täällä
        jos naiset kirjoitti:

        kohentavat itseään, kun sitä miesten möhömahaa on niin vaikeaa saada pois ja metabolinen oireyhtymäkin uhkaa? Saattahan näissä miesten kommenteissa ollakin omalehmäojassa ovat siis omiin kroppiinsa tyytymättömiä.

        Pyöreät on pehmeämmät, mutta laihoilla voi näkyä reunat jos on lihaksen päällä. Anatomiset on aina aitoa rintaa kiinteämmät. Näin olen kuullut jopa plastiikkakirurgin sanovan.

        Yks mistä sen huomaa jos pienirintainen laittaa on se, ettei rinnan alle muodostu poimua jos imlantti on lihaksen alla. Aidon rinnan alle muodostuu vekki, ellei ole ihan pienet ja tosi kiinteät. Jos taas laihalle laitetaan lihaksen päälle niin implantin reunat helposti erottuu.

        Mulla oli alun perin pyöreät 1,8 dl lihaksen alla ja silloin ne tuntui lähes aidoilta mutta kyllä silloinkin selällään erotti, jos oli silmää. Ja eihän ne liikkunut kuin aidot. Eikä ollut poimua. Vaihdoin ne 2,8 dl lihaksen päälle ja nyt ne kyllä tajuu katsomallakin, olen hoikka. Leikkauksen jälkeen kirurgi sanoi, että ei ole montaakaan kertaa törmännyt yhtä vähäiseen kapselliin kuin niissä 1,8 dl oli.
        Luulisin kyllä, että erotan silikonit aidoista, mutta kai tässä on vähän kantapään kautta arjaantunut.

        Kuinka moni nainen jolla on silikonit, yrittää esittää että ne on luomut? Silloinhan itsekin myöntää silikonien olevan jotenkin vähempiarvoiset? Mä kannan nämä kyllä ihan ylpeydellä!


      • Epäileväinen
        huyauhjs kirjoitti:

        Ei kaikilla käyttäydy niin luonnottomasti kuin Hinnillä. Viestissäsi kiteytyi se, mitä tässä on yritetty sanoa: silikonien tunnistaminen arvioidaan noiden Hymyn juttujen ja pokekuvien perusteella. Monilla naisilla on luonnollisen muotiset (Hinnillä pyöreät...), oikeankokoiset implantit. Ja ne käyttäytyvät ihan kuten luomurinta. Ainakin itselläni on niin pienet ja anatomiset, ettei mitään "palloa" jää. Näyttävät itse asiassa normin latteilta, kun olen selällään.

        Uskon vasta kun näen. Laittakaapa linkkiä sellaisiin kuviin missä ei erota silikoneja luomuista.


      • varmaan on...
        Epäileväinen kirjoitti:

        Uskon vasta kun näen. Laittakaapa linkkiä sellaisiin kuviin missä ei erota silikoneja luomuista.

        .. tapauksia joissa voi olla ettei erota (tarpeeksi rintaa alun perin) ja näistä voi näyttää kuvia, mutta suurin osa on kyllä helposti erotettavissa.


      • Nenna.
        Epäileväinen kirjoitti:

        Uskon vasta kun näen. Laittakaapa linkkiä sellaisiin kuviin missä ei erota silikoneja luomuista.

        En edes alkanut kaikkea lukemaan ku kiehuu.

        Te sanotte, että kun mies etsii naista ei tosiaan haluta mitään muovipellejä jne. Että luomu jyrää.

        Minun mielestäni OIKEA KYPSÄ mies ei todellakaan ole sillä lailla "Hyi sulla on silikonit, en ota sua ku luomu jyrää!" vaan antaa naisen olla sellainen kuin on. Ei se voi noin paljon olla tisseistä kiinni! Pitäiskö meidänkin alkaa kattelemaan ukkojen alapäätyä? "Sulla on tossa ihan selvästi joku suoristusjälki, en ota sua!" Harmi vaan ku miehiä on aika paljon hankalampi arvioida. Muuten saisitte kuulla ihan samaa arvostelua ja voisi olla että siinä vaiheessa kipittäisitte itsekin toisenlaiseen korjausleikkaukseen.

        Säälittävää.


      • mies1972
        Nenna. kirjoitti:

        En edes alkanut kaikkea lukemaan ku kiehuu.

        Te sanotte, että kun mies etsii naista ei tosiaan haluta mitään muovipellejä jne. Että luomu jyrää.

        Minun mielestäni OIKEA KYPSÄ mies ei todellakaan ole sillä lailla "Hyi sulla on silikonit, en ota sua ku luomu jyrää!" vaan antaa naisen olla sellainen kuin on. Ei se voi noin paljon olla tisseistä kiinni! Pitäiskö meidänkin alkaa kattelemaan ukkojen alapäätyä? "Sulla on tossa ihan selvästi joku suoristusjälki, en ota sua!" Harmi vaan ku miehiä on aika paljon hankalampi arvioida. Muuten saisitte kuulla ihan samaa arvostelua ja voisi olla että siinä vaiheessa kipittäisitte itsekin toisenlaiseen korjausleikkaukseen.

        Säälittävää.

        Se vaan on niin, etteivät miehet yleensä silikonista tykkää. Ensinnäkin se nyt vaan ei ole sama kuin aito (eikä suurinta osaa miehistä pienet rinnat haittaa) ja toisekseen tuntuu ihan absurdilta ajatuskin hyväillä jotain vierasesinettä. Tiedän, että naiset hiiltyy kun näin sanoo, mutta se nyt vain on tosiasia ettei itselleen voi rintoja ostaa. Voi vain ostaa kumia ihon alle. Se se on seksikästä, kun tyttö tykkää itsestään kaikkine puutteineen- terveen itsetunnon kiihottava vaikutus! Kai siinä mättää se, että jotkut naiset luulee että pienet rinnat=huonot rinnat-> rahaa tiskiin->isommat rinnat=hyvät rinnat. Ja sitten suututaan jos se ei menekään niin.

        Ja kyllä mä aka pettynyt olisin itseenikin jos tonne alakertaan lähtisin jotain operaatioita tekemään. Vaikka ei pidä rinnastaa penistä ja tissejä, on kuitenkin pikkasen eri asia. Vagina ja penis vastaavat toisiaan käyttötarkoitusta ajatellen.


      • aöjasöaj
        mies1972 kirjoitti:

        Se vaan on niin, etteivät miehet yleensä silikonista tykkää. Ensinnäkin se nyt vaan ei ole sama kuin aito (eikä suurinta osaa miehistä pienet rinnat haittaa) ja toisekseen tuntuu ihan absurdilta ajatuskin hyväillä jotain vierasesinettä. Tiedän, että naiset hiiltyy kun näin sanoo, mutta se nyt vain on tosiasia ettei itselleen voi rintoja ostaa. Voi vain ostaa kumia ihon alle. Se se on seksikästä, kun tyttö tykkää itsestään kaikkine puutteineen- terveen itsetunnon kiihottava vaikutus! Kai siinä mättää se, että jotkut naiset luulee että pienet rinnat=huonot rinnat-> rahaa tiskiin->isommat rinnat=hyvät rinnat. Ja sitten suututaan jos se ei menekään niin.

        Ja kyllä mä aka pettynyt olisin itseenikin jos tonne alakertaan lähtisin jotain operaatioita tekemään. Vaikka ei pidä rinnastaa penistä ja tissejä, on kuitenkin pikkasen eri asia. Vagina ja penis vastaavat toisiaan käyttötarkoitusta ajatellen.

        Itse seurustelin miehen kanssa, joka ei koskaan huomioinut rintojani millään tavalla, vaikka jopa pyysin, koosta riippumatta ne ovat kuitenki erogeenistä aluetta. Päivitteli sitten minulle ääneen, että jopa on tuolla naisella " isot tissit" , kun tv:tä tujotti sekä nettipornon parissa itseään viihdytti. Usein puheenaiheenaan silikonijulkkikset, lempiaiheensa. Emme tietenkään seurustele enää. On miehiä laidasta laitaan ja ikää kaverilla vajaa 50-vuotta, että ei mikään murkkupoika suinkaan.


      • kaksi miestä
        aöjasöaj kirjoitti:

        Itse seurustelin miehen kanssa, joka ei koskaan huomioinut rintojani millään tavalla, vaikka jopa pyysin, koosta riippumatta ne ovat kuitenki erogeenistä aluetta. Päivitteli sitten minulle ääneen, että jopa on tuolla naisella " isot tissit" , kun tv:tä tujotti sekä nettipornon parissa itseään viihdytti. Usein puheenaiheenaan silikonijulkkikset, lempiaiheensa. Emme tietenkään seurustele enää. On miehiä laidasta laitaan ja ikää kaverilla vajaa 50-vuotta, että ei mikään murkkupoika suinkaan.

        Mulla oli aikoinaan tissifanaatikko mies, jonka vaikutuksen takia laitatin itselleni nuorena silikonit (ei mitkään jätit onneksi kuitenkaan). Se niistä tykkäsi, vaikka tosin aika usein toi rivien välistä esiin haluaan isoihin luomurintoihin. Ero tuli ja löysin paremman, henkisesti täyskasvuisen fiksun miehen, joka hyväksyi mut silikoneine kaikkineni. Jossain vaiheessa kuitenkin koin ettei silikoni enää istu minäkuvaani ja kävin ottamassa pois. Jälkikäteen nykyinen mieheni sitten sanoi, että oli kiva kun ne poistatin, vaikkei ne häntä varsinaisesti häirinneetkään.

        Kyllä varmasti on miehiä, jotka suorastaan haluavat silikoit naiselle ja niitä, joita ajatuskin etoo ja kaikkea siltä väliltä.

        Siihen en osaa vastata, että tunteeko miehet silikonit, kun en ole aitoja A-kuppia eli omiani isompia kosketellut.


      • Miäsmiälipide
        kaksi miestä kirjoitti:

        Mulla oli aikoinaan tissifanaatikko mies, jonka vaikutuksen takia laitatin itselleni nuorena silikonit (ei mitkään jätit onneksi kuitenkaan). Se niistä tykkäsi, vaikka tosin aika usein toi rivien välistä esiin haluaan isoihin luomurintoihin. Ero tuli ja löysin paremman, henkisesti täyskasvuisen fiksun miehen, joka hyväksyi mut silikoneine kaikkineni. Jossain vaiheessa kuitenkin koin ettei silikoni enää istu minäkuvaani ja kävin ottamassa pois. Jälkikäteen nykyinen mieheni sitten sanoi, että oli kiva kun ne poistatin, vaikkei ne häntä varsinaisesti häirinneetkään.

        Kyllä varmasti on miehiä, jotka suorastaan haluavat silikoit naiselle ja niitä, joita ajatuskin etoo ja kaikkea siltä väliltä.

        Siihen en osaa vastata, että tunteeko miehet silikonit, kun en ole aitoja A-kuppia eli omiani isompia kosketellut.

        Naisen kanssa olen hänen persoonallisuutensa vuoksi, siihen ei silikonit vaikuta.

        Kun katson naista (esineellistäen, eli toisin sanoen aivojen tulkitsema kuva saa aikaan kemiallisen mielihyväreaktion), rintojen ulkomuoto palkitsee tässä järjestyksessä:

        kauniit luomut
        kauniit silikonit
        tavisluomut
        epäonnistuneet silikonit
        rumat luomut

        tämä siis ihan hlökohtainen mielipide... Kokoon en ottanut siis kantaa, se ei ratkaise, vaan muoto (ja sopusuhtaisuus). Naiset ratkaiskoot itse vaikuttaako tämmöset ranking-listat silarien laittamista, kuitenkin persoonallisuus ratkaisee...

        Ja juu, kyllä ne tunnistaa, viimeistään nakuna. Se ei välttämättä ole aina huono asia...


      • hienoa!
        mies1972 kirjoitti:

        Se vaan on niin, etteivät miehet yleensä silikonista tykkää. Ensinnäkin se nyt vaan ei ole sama kuin aito (eikä suurinta osaa miehistä pienet rinnat haittaa) ja toisekseen tuntuu ihan absurdilta ajatuskin hyväillä jotain vierasesinettä. Tiedän, että naiset hiiltyy kun näin sanoo, mutta se nyt vain on tosiasia ettei itselleen voi rintoja ostaa. Voi vain ostaa kumia ihon alle. Se se on seksikästä, kun tyttö tykkää itsestään kaikkine puutteineen- terveen itsetunnon kiihottava vaikutus! Kai siinä mättää se, että jotkut naiset luulee että pienet rinnat=huonot rinnat-> rahaa tiskiin->isommat rinnat=hyvät rinnat. Ja sitten suututaan jos se ei menekään niin.

        Ja kyllä mä aka pettynyt olisin itseenikin jos tonne alakertaan lähtisin jotain operaatioita tekemään. Vaikka ei pidä rinnastaa penistä ja tissejä, on kuitenkin pikkasen eri asia. Vagina ja penis vastaavat toisiaan käyttötarkoitusta ajatellen.

        Jos löydät naisen, joka tykkää itsestään kaikkine puutteineen niin onneksi olkoon!

        Moni nainen paheksuu kaikkea ja on muka tyytyväinen, vaikka oikeasti juuri näillä kiehuu epätyytymättömyys pinnan alla. Tunnen tyypin ja se on juuri tuo sun kuvailemasi, muka pitää itsestään kaikkine puutteineen...et jätkä kuules tunne naisia ollenkaan! Kasva ensin mieheksi ja tule sitten uhoamaan omia kiihkomielipiteitäsi.
        Jos yhtään tuntisit naisen pääkoppaa, et tulisi tänne ukisemaan silikonejen kamaluudesta.


      • aloittaja
        hienoa! kirjoitti:

        Jos löydät naisen, joka tykkää itsestään kaikkine puutteineen niin onneksi olkoon!

        Moni nainen paheksuu kaikkea ja on muka tyytyväinen, vaikka oikeasti juuri näillä kiehuu epätyytymättömyys pinnan alla. Tunnen tyypin ja se on juuri tuo sun kuvailemasi, muka pitää itsestään kaikkine puutteineen...et jätkä kuules tunne naisia ollenkaan! Kasva ensin mieheksi ja tule sitten uhoamaan omia kiihkomielipiteitäsi.
        Jos yhtään tuntisit naisen pääkoppaa, et tulisi tänne ukisemaan silikonejen kamaluudesta.

        Eli yhteenvetona voisi sanoa että miehet olettavat tunnistavansa silikonin ja silikoninaiset olettavat etteivät tunnista. Osa miehistä ei halua silikonirintaista naista, osaa ei haittaa ja joku voi jopa erityisesti haluta sellaisen. Ja silikoninaiset ajattelevat, että miehet joita silikoni haittaa, ovat ihan pällejä. Suunnilleen näin.

        Sellainen ajatus tulee väkisin mieleen, että mitä kun silikonirintainen nainen tutustuu uuteen mieheen? Mistä saa tietää, onko mies silikonivastainen vai -myönteinen? Udella jotenkin etukäteen? Kertoako silikoneistaan? Vai antaako totuuden paljastua vasta kun menee sänkyyn vai ehkä toivoa, ettei paljastuis sittenkään? Ja jos ei paljastu, niin elää parisuhteessa salaten asian?


      • aösjföa
        aloittaja kirjoitti:

        Eli yhteenvetona voisi sanoa että miehet olettavat tunnistavansa silikonin ja silikoninaiset olettavat etteivät tunnista. Osa miehistä ei halua silikonirintaista naista, osaa ei haittaa ja joku voi jopa erityisesti haluta sellaisen. Ja silikoninaiset ajattelevat, että miehet joita silikoni haittaa, ovat ihan pällejä. Suunnilleen näin.

        Sellainen ajatus tulee väkisin mieleen, että mitä kun silikonirintainen nainen tutustuu uuteen mieheen? Mistä saa tietää, onko mies silikonivastainen vai -myönteinen? Udella jotenkin etukäteen? Kertoako silikoneistaan? Vai antaako totuuden paljastua vasta kun menee sänkyyn vai ehkä toivoa, ettei paljastuis sittenkään? Ja jos ei paljastu, niin elää parisuhteessa salaten asian?

        Miksi silikonirinnoista pitäisi kertoa etukäteen, eihän se mikään herpes ole, joka voi tarttua sängyssä. Eikö voi odottaa ihan rauhassa tuleeko asia ajankohtaiseksi puheenaiheeksi suhteen edetessä. Onhan kropassa ja pääkopassa paljon muutakin hyvää tai huonoa, mikä tulee ilmi, jos tulee puolin ja toisin.


      • Tekopyhä?
        mies1972 kirjoitti:

        Se vaan on niin, etteivät miehet yleensä silikonista tykkää. Ensinnäkin se nyt vaan ei ole sama kuin aito (eikä suurinta osaa miehistä pienet rinnat haittaa) ja toisekseen tuntuu ihan absurdilta ajatuskin hyväillä jotain vierasesinettä. Tiedän, että naiset hiiltyy kun näin sanoo, mutta se nyt vain on tosiasia ettei itselleen voi rintoja ostaa. Voi vain ostaa kumia ihon alle. Se se on seksikästä, kun tyttö tykkää itsestään kaikkine puutteineen- terveen itsetunnon kiihottava vaikutus! Kai siinä mättää se, että jotkut naiset luulee että pienet rinnat=huonot rinnat-> rahaa tiskiin->isommat rinnat=hyvät rinnat. Ja sitten suututaan jos se ei menekään niin.

        Ja kyllä mä aka pettynyt olisin itseenikin jos tonne alakertaan lähtisin jotain operaatioita tekemään. Vaikka ei pidä rinnastaa penistä ja tissejä, on kuitenkin pikkasen eri asia. Vagina ja penis vastaavat toisiaan käyttötarkoitusta ajatellen.

        Kiihottaako sinua imettäneen naisen tyhjät riippuvat rukkaset? Vai oletko tekopyhä?


    • xxx xx

      Ymmärsinkö oikein: naiset häpeävät ensin luomurintojaan ja sen jälkeen silikonirintojaan.

      Ja suuttuvat, jos joku ihmettelee tätä?

      Mitä tuohon sanoisi...

      • ..............

        se on. Ensin kokevat luomuistaan häpeää, sitten rahat tiskiin ja oletetaan ja halutaan uskoa että niin saadaan asia korjattua. Takaraivoon jää kuitenkin tieto, että feikkiähän se on, kaikkea kumista ja muovista, joten sitten raivokkaasti puolustetaan sitä harhaa. Halutaan elää siinä uskossa, että nyt ollaan samalla viivalla luomujen kanssa. Mutta näinhän se ei ole.


      • Silikonilady
        .............. kirjoitti:

        se on. Ensin kokevat luomuistaan häpeää, sitten rahat tiskiin ja oletetaan ja halutaan uskoa että niin saadaan asia korjattua. Takaraivoon jää kuitenkin tieto, että feikkiähän se on, kaikkea kumista ja muovista, joten sitten raivokkaasti puolustetaan sitä harhaa. Halutaan elää siinä uskossa, että nyt ollaan samalla viivalla luomujen kanssa. Mutta näinhän se ei ole.

        Otin silari ja kohotin rinnat, vaikka mieheni vastusti ideaa.
        Nyt meillä on seksisuhde parantunut operaation jälkeen. Miehellä seisoo usein ja jämäkästi kun viautankin rintojani. On aivan hulluna rintoihin, vaikka on enemmän "takamuksen ihailija". Mies on itsekin ihmeissään miten iso kiinteä ja terhakka rinta vaikuttaa.
        En todellakaan kadu. Nyt saan seksiäkin enemmän ja parempaa kuin ennen. Olen siis nainen , joka nauttii seksistä. En voi kuin suositella jos seksi on tärkeää.
        Toinen seikka on se, että miehet yleensä ottaen ovat minulle kohteliaampia ja kiinnittävät huomiota. Se on aika iso muutos kun ikää on jo 40 .


      • anonym
        Silikonilady kirjoitti:

        Otin silari ja kohotin rinnat, vaikka mieheni vastusti ideaa.
        Nyt meillä on seksisuhde parantunut operaation jälkeen. Miehellä seisoo usein ja jämäkästi kun viautankin rintojani. On aivan hulluna rintoihin, vaikka on enemmän "takamuksen ihailija". Mies on itsekin ihmeissään miten iso kiinteä ja terhakka rinta vaikuttaa.
        En todellakaan kadu. Nyt saan seksiäkin enemmän ja parempaa kuin ennen. Olen siis nainen , joka nauttii seksistä. En voi kuin suositella jos seksi on tärkeää.
        Toinen seikka on se, että miehet yleensä ottaen ovat minulle kohteliaampia ja kiinnittävät huomiota. Se on aika iso muutos kun ikää on jo 40 .

        Itse mietin asiaa näin 24.na että jahka maan vetovoima valtaa tämän E-kuppini niin voisin kuvitella jotain "täydennystä" ..en sillä että se olisi joku taikaisku muutoin. Luulenpa että voisi olla kiva piristys itselle tuolla 40 ja 50 tietämillä. Ja mitäs pahaa siinä sitten olisi? Ei aavistustakaan onko iplantti tai jokin kohotus parempi ratkaisu. Lukisin mieluusti jos jollain on kokemusta.


    • ex-rinnaton 755

      heh... ei erota, jos homma on hyvin tehty ja et ole hankkinut Pamela anderssoneja!!!!! Mun nykyinen miesystävä oli ihan puulla päähän lyötynä, kun mä kysyin siltä, että haittaako sitä kun mulle on tehty leikkaus? niin se kysyi hölmönä, että mikä leikkaus???? Ai on vai....heh... puristelu on jatkunut samaan tahtiin kuin ennenkin (:

      • annamaaria77

        Mulla on lihaksen alla 180cc, lähtötilanne rinnaton. Exäni ei 4 vuoden suhteemme aikana niitä tajunnut, mutta nykyinen huomasi heti (ei ne sitä haittaa).
        Itse sanoisin että tunnistaisin varmaan, seuraavista asioista:
        -Lihaksen alla oleva varsinkaan ei liiku luonnollisesti, koska lihas rajoittaa sen liikettä.
        -arvet
        -selällään jää muotoonsa, varsinkin jos vetää kädet taakse niin sen huomaa
        -jos pieneen rintaan on laitettu implantti lihaksen alle, ei tule poimua rinnan alle, mikä yli 20-vuotiaalla on jos rinnat on a:ta suuremmat.
        -on usein liian pyöreä, mitä rinnat eivät yhtään kypsemmällä iällä muuten ole


      • Tekeekö kukaan Suomessa?
        annamaaria77 kirjoitti:

        Mulla on lihaksen alla 180cc, lähtötilanne rinnaton. Exäni ei 4 vuoden suhteemme aikana niitä tajunnut, mutta nykyinen huomasi heti (ei ne sitä haittaa).
        Itse sanoisin että tunnistaisin varmaan, seuraavista asioista:
        -Lihaksen alla oleva varsinkaan ei liiku luonnollisesti, koska lihas rajoittaa sen liikettä.
        -arvet
        -selällään jää muotoonsa, varsinkin jos vetää kädet taakse niin sen huomaa
        -jos pieneen rintaan on laitettu implantti lihaksen alle, ei tule poimua rinnan alle, mikä yli 20-vuotiaalla on jos rinnat on a:ta suuremmat.
        -on usein liian pyöreä, mitä rinnat eivät yhtään kypsemmällä iällä muuten ole

        Tekeekö kukaan rintojen suurennuksia navan kautta Suomessa? Täällähän ei juuri kai suolaliuosimplantteja käytetä, mutta tarjoaako tätä kukaan suomalainen kirurgi arpikammoiselle vaihtoehdoksi?


      • finbunny
        Tekeekö kukaan Suomessa? kirjoitti:

        Tekeekö kukaan rintojen suurennuksia navan kautta Suomessa? Täällähän ei juuri kai suolaliuosimplantteja käytetä, mutta tarjoaako tätä kukaan suomalainen kirurgi arpikammoiselle vaihtoehdoksi?

        I dont think that option is avail. here in finland. One reason is Finland along with most of Europe uses silicone gel implants. To get implants placed through the belly button you would have to get saline implants. the silicone shell is folded up and inserted into a devise that is then put into your belly button and push up under your breast. then the breast implant is filled with saline.

        I have not seen ANY saline implants avail in finland at all.

        but some places offer silicone through the armpit. That works out okay for smaller silicone implants. I have heard the recovery time is a bit more painful. but there are NO scars on the breast. Also the doctor must be VERY skilled doing this procedure or you will end up with uneven or misplaced implants.


      • tyttelixxx
        finbunny kirjoitti:

        I dont think that option is avail. here in finland. One reason is Finland along with most of Europe uses silicone gel implants. To get implants placed through the belly button you would have to get saline implants. the silicone shell is folded up and inserted into a devise that is then put into your belly button and push up under your breast. then the breast implant is filled with saline.

        I have not seen ANY saline implants avail in finland at all.

        but some places offer silicone through the armpit. That works out okay for smaller silicone implants. I have heard the recovery time is a bit more painful. but there are NO scars on the breast. Also the doctor must be VERY skilled doing this procedure or you will end up with uneven or misplaced implants.

        Sehän on sosiaalisesti vielä pahempi, jos ne arvet on kainaloissa. On kuitenkin aika laajasti tiedossa että mistä niitä implantteja laitetaan, joten kun ne ovat kainaloissa, on todisteet kaiken kansan nähtävillä. Kun kuitenkin niitä käsiäkin tulee nosteltua myös kesällä, jumpissa jne. Itse huomasin juuri kaupajonossa yhden arvet, jonka jälkeen kiinnitin huomion rintoihin ja totesin, että taitaapa olla implantit, muuten en olisi kiinnittänyt huomiota niihin. Rinnan alueella ne arvet näkyvät vain valituille.


      • finbunny
        tyttelixxx kirjoitti:

        Sehän on sosiaalisesti vielä pahempi, jos ne arvet on kainaloissa. On kuitenkin aika laajasti tiedossa että mistä niitä implantteja laitetaan, joten kun ne ovat kainaloissa, on todisteet kaiken kansan nähtävillä. Kun kuitenkin niitä käsiäkin tulee nosteltua myös kesällä, jumpissa jne. Itse huomasin juuri kaupajonossa yhden arvet, jonka jälkeen kiinnitin huomion rintoihin ja totesin, että taitaapa olla implantit, muuten en olisi kiinnittänyt huomiota niihin. Rinnan alueella ne arvet näkyvät vain valituille.

        I dont have my scar in my arm pit. BUT I think is someone can see in my arm pit while im doing jumppa or in the line at the store they are must be standing way TO close or looking WAY to much. So its more of their problem NOT mine. LOL

        I mean come on, who the heck looks at other womens arm pits in the kaupajono??? I know when im doing jumppa Im looking in the mirror at myself or at the jumppa teacher, not at the next ladies arm pit! LOL

        I have seen photos of ladies with the arm pit scars. most seem to be a bit thicker. Looks like a thick wrinkle. but its not often that women walk around with their arms up and their pits showing. Unless your a model and doing some photo shoot maybe???

        I still think the best hidden look for silicone is the crease. I have also seen some done by the nipple and I could not see the scar. I could feel the scar the tiny bit with my finger but that was it. The girl had saline done though so the opening is much smaller then when silicone is placed in the nipple. other times the scar is very noticeable and thick. Every ones skin is different. whatever incision you choose make sure that your surgeon has experience in the placement and you have seen the results of his work.

        I have some of my scar photos here if you would like to see. This is how they look after only 3 weeks. Im using silicone strips on them now.

        http://finbunny.wordpress.com/

        where my scabs have left the scar is so thin. I didnt even expect it to be so thin. I had surgery on my neck 4 years back and the scar is so thick an ugly. It was not done nearly as nice :( different doctor of course.


      • kohta pamela
        tyttelixxx kirjoitti:

        Sehän on sosiaalisesti vielä pahempi, jos ne arvet on kainaloissa. On kuitenkin aika laajasti tiedossa että mistä niitä implantteja laitetaan, joten kun ne ovat kainaloissa, on todisteet kaiken kansan nähtävillä. Kun kuitenkin niitä käsiäkin tulee nosteltua myös kesällä, jumpissa jne. Itse huomasin juuri kaupajonossa yhden arvet, jonka jälkeen kiinnitin huomion rintoihin ja totesin, että taitaapa olla implantit, muuten en olisi kiinnittänyt huomiota niihin. Rinnan alueella ne arvet näkyvät vain valituille.

        on kyllä aikas naurettavaa.. jos jollain on aikaa ja kiinnostusta toljotella toisten tissejä jumpassa niin huhhuh

        ite oon menossa lähiaikoina ottaan silarit. koko tulee oleen sellanen että imetyksen seurauksena roikkuvat nahkaläpyskät täyttyy mömmöllä. ihan sama miltä tuntuu käteen, kuhan ei nahka roiku!

        jos joku pitää sitä ajatuksena yhtä "negatiivisena" kuin terapiaa, niin täytyy kyllä korjata, että vaikka kävisin koko lopun ikäni terapiassa niin ei tissit kyllä näyttäis yhtään paremmalta eikä rahaakaan säästyis penniäkään. jos omassa kropassa ei ole tyytyväinen johonkin kohtaan ja asialle voi tehdä jotain, oli tapa sitten kuntoilu tai kirurgin veitsi, niin kuka hullu jättää asian korjaamatta!! sehän se vasta on oman mielenterveyden laiminlyömistä!

        ei muuta kun kaikki vaan lekurille, mars!!


    • mies-76

      Silikonirinnat on jähmeät, ei yhtään hyvän tuntuiset. Lisäksi arvet on monesti tosi rumat ja tissit luonnottoman näköiset pallot. En suosittele laittamaan. Jos laitat niin voit varautua ettei useimmat miehet kiihotu niistä.

      • mies-76

        En kiihotu myöskään peruukeista enkä tekohampaista. Luonnollisuus on seksikästä, ei se että puutteita joutuu korjaamaan varaosilla.


      • mies-76

        Aina näitä muijia riittää jotka vetää herneet nenään, joopajoo. Vastasin rehellisesti ap:n kysymykseen ja harmi jos sinulle tuli siitä noin paha mieli.

        Olen kokeillut tietyissä ns. pintaliitopiiriessä aina monia silikoneja ja voin vakuuttaa ettei ne luomuilta tunnu (eikä näytä). Ja junttiudesta muuten, nykytrendi suosii mahdollisimman luonnollista ulkonäköä, muovisuus on out. Menepä junttiakka Pariisiin, muodin mekkaan, niin tiedät mikä on IN ja mikä ei. Siellä ei muovitisseillä rehvastella. Jopa Jenkeissä muotitietoiset naiset poistattavat muoviulokkeitaan. Vain juntit niitä enää laitattaa.


      • naturaali80
        mies-76 kirjoitti:

        Aina näitä muijia riittää jotka vetää herneet nenään, joopajoo. Vastasin rehellisesti ap:n kysymykseen ja harmi jos sinulle tuli siitä noin paha mieli.

        Olen kokeillut tietyissä ns. pintaliitopiiriessä aina monia silikoneja ja voin vakuuttaa ettei ne luomuilta tunnu (eikä näytä). Ja junttiudesta muuten, nykytrendi suosii mahdollisimman luonnollista ulkonäköä, muovisuus on out. Menepä junttiakka Pariisiin, muodin mekkaan, niin tiedät mikä on IN ja mikä ei. Siellä ei muovitisseillä rehvastella. Jopa Jenkeissä muotitietoiset naiset poistattavat muoviulokkeitaan. Vain juntit niitä enää laitattaa.

        Olen itsekin ollut havaitsevani että luonnollisuus tuntuisi olevan tulollaan muotiin, mikä on hieno asia. Juu, kyllä silikonin erottaa varsinkin jos se on laitettu pieneen rintaan. Vaikka ei olisi kapseloitumista. Sen erottaa siitä, että siinä on geeli pussissa (vaikka se olisikin pehmeää) kun taas luomussa kudokset ovat vapaana ja muotoutuvat ja liikkuvat vapaasti. Silikoni taas pysyy siinä pussissa paikallaan, joten sen huomaa liikkumisesta, asennosta jne.


    • Silikonit 66

      Itselläni on maltilliset 3 dl silikonit ja lähtökohta imetetty pieni b-kuppi. Lopputulos on erittäin pehmeä ja luonnollinen, kaunis rinta. Implantti on osittain lihaksen alla. Henk.koht. en ikinä luopuisi silikoneistani, kukaan ei päällepäin uskoisi rintojani leikellyiksi.

      Kaikesta tästä huolimatta kuka tahansa mies, joka on päässyt koskettelemaan luomurintoja tuntee kädessään silikonin. Pehmeähän se on, mutta erilainen kuin luomu. Kukaan ei ole "valittanut", päinvastoin. Silti, naiskokemusta omaava mies tunnistaa silikonin... viimeistään naisen maatessa selällään.

      Mutta entä sitten? Mies, joka ei hyväksyisi minua silikoneineni, ei tod.näk. hyväksyisi tai ymmärtäisi jotain muutakaan osa-aluetta minussa, joten fine. Olen itse nelikymppinen aikuinen nainen ja tiedän mitä itse haluan ja haluan myös miehen, joka tietää mitä hän haluaa!!

      • 425

        mulla oli alunperin 75C, tuli eka ja reilu 10v myöhemmin toinen, sitten oltiinkin jo AA:ssa. Eakn jälkeen kävin ottamassa 275 ja toisen jälkeen 425. Rinnat on pehmeät ja vajaan vuoden jälkeen molemmilla kerroilla arpia ei enää selällään ollessa näy. Olen ollut tosi tyytyväinen. Täytyy varmaan todeta, että aika paljon on kiinni siitä, minkä kokoiseen ja muotoiseen ihmiseen implantit laittaa. Lisäksi liikunnalliset harrastukset vaikuttaa tosi paljon samoin kuin implantin sijoituspaikka. Mulla on molemmat kerrat onnistuneet hyvin. Kun joskus kauan sitten aloin miettimään implantteja, pahoitin mieleni tosi pahasti kun täällä huseeraa kaikensorttista sakkia, ja todellisuudessa varmaan 90% porukoista EI OLE omakohtaista kokemusta tai sitten kyseessä on ollu sellaiset h...tinmoiset hinkit jotka on laitettu liian pieneen (läskittömään) kroppaan. Vive les seins!


    • ulkonäkö

      Itse kärsin pienestä yläosastani, A-kuppi, eikä nyt niin ihanan muotoiset, vaikka ei kukaan mies ole siitä kärsinytkään. Haluaisin vain nauttia ihanista rintaliiveistä ja kurveistani. Se on vain oma makuni. Sitä kun ei ole luonnostaan tullut, niin millä sitten sen saa jos ei silikonilla? Vielä kun ei ole sitä pysyvää rasvansiirtoakaan saatavilla. Pitää kai sitä odotella jos silikonin ottaneita noin halveksitaan. En ymmärrä miksi. No jatketaan joka kesäistä kärsimystä sovituskopeissa. Miehenikin tokaisi että hän ei enää kiihottuisi rinnoistani jos ottaisin silikonit. Itse en vaan ole oppinut pitämään nykyisistä rinnoistani. Olisi niin ihana nauttia röyhelörintsikoista kun sielä olisi sisällä vähän muotojakin.

      • Got Breasts

        myös asennoituvat negasti vaimon/tyttiksen silkkareihin sen takia, että pelkäävät hänestä tulevat muiden miesten haluama. Kokemusta on.
        Mulle rinnat ovat äärimmäisen eroottinen juttu ja jos minä en olis hankkinut itselleni silikoneja jotka toivat vanhan oman teiniminän fyysisesti, niin en tänäänkään nauttisi seksistä. Mulle rinnat on se juttu, muille joku toinen.
        Ne, jotka arvostelevat ilman että kysytään, suksikoot suolle ja hankkikoot elämän.


      • all natural

        Mä kun olen luullut että rintaliivit ostetaan rintoja varten eikä toisinpäin?


      • koska pelkäävät
        Got Breasts kirjoitti:

        myös asennoituvat negasti vaimon/tyttiksen silkkareihin sen takia, että pelkäävät hänestä tulevat muiden miesten haluama. Kokemusta on.
        Mulle rinnat ovat äärimmäisen eroottinen juttu ja jos minä en olis hankkinut itselleni silikoneja jotka toivat vanhan oman teiniminän fyysisesti, niin en tänäänkään nauttisi seksistä. Mulle rinnat on se juttu, muille joku toinen.
        Ne, jotka arvostelevat ilman että kysytään, suksikoot suolle ja hankkikoot elämän.

        että rinnoista katoaa tunto, tai niistä tulee epäeroottisen tuntuiset ja/tai luonnottoman näköiset. tai sitten jos tulee komplikaatioita. miehet ajattelee yleensä enemmän järjellä, naiset taas tunteella.


      • Gor Breats
        all natural kirjoitti:

        Mä kun olen luullut että rintaliivit ostetaan rintoja varten eikä toisinpäin?

        tosta olis muka tullut joku klisee? Oot siis pari kertaa lukenut kuinka joku hekumoi ajatuksella mennä ostaa liivejä? So ? Totta helvetissä jos on ennen ostanu kauniita liivejä ja yhtäkkiä ei voikaan, sanotaan useaan vuoteen, niin eikö v...ttu tuu ikävä niitä aikoja?
        Sitä paitsi jos oot tyytyväinen omiin naturaaleihis, niin mitä oikeesti teet täällä? Muistanpa hyvin kuinka olin ylpeä omista luomuistani, kuinka ne töröttivät pystyssä ja miten huikeen ihanat ne oli =) Vaan kuinka ollakkaan - en muuten visiteeranut näillä sivuilla koskaan. En edes tiennyt näistä saatikka että olisin ollut kiinnostunut asiasta. Mikä siis sulla kalvaa?


      • Got Breasts
        koska pelkäävät kirjoitti:

        että rinnoista katoaa tunto, tai niistä tulee epäeroottisen tuntuiset ja/tai luonnottoman näköiset. tai sitten jos tulee komplikaatioita. miehet ajattelee yleensä enemmän järjellä, naiset taas tunteella.

        ainahan on riskejä, riippuen mitä kautta leikkaus tehdään. Jos se tehdään nännien kautta, voi tuntokin, mennä. Normileikkauksessakin tunto menee kunnes turvotus laskee.
        jos valitsee liian isot impaltit, jolloin iho joutuu liian kovalle koetukselle, niin totta h...tissa niistä tulee luonnottomat. Jos haluaa isot aa-kupeista, saa varautua useaan leikkaukseen. Kaikki feikkinäköset on taatusti tehty juuri malttamattomasti pieniin rintoihin tai ihan sama, isoihinkin, mutta liian suurella muutoksella. Jos iho venyy pari vuotta implanteissa, voi aivan hyvin isontaa 2dl ilman että tulee luonnotonta. Trust me, I know what I´m talking. Got used to it =))


    • onko väliä?

      Onko sillä väliä?! Nainenhan viestittää ainakin olevansa seksuaalisesti aktiivinen, jos antaa rinnoilleen painoarvoa...Kihottavampi kumppaninakin kuin itseään häpeilevä nainen. Ihan arkipäivää silarit nykyään, siinä missä hiuslisäkkeet, kynnet ,miesten hiustensiirrot jne...Vastaan näitä tullut jo kaikilla. Ennakkoluulot miehiltä kyllä katoaa kun pääsee silareista ihan livenä naatiskelemaan! Ei valittamista enää sen jälkeen ;)

    • Piiru

      Voi olla ongelma luomutkin: Minä olen hoikka ja melko timmikuntoinen, sanotaanko että olen koko ikäni urheillut ja nyt siirtynyt kuntosali -hommiin. Minulla on poikkeuksellisenn "isot" tissit tähän kroppaan, rasvaprosentti on nimittäin alhainen ja silti rinnat kokoa 65DD/70DD/F. Rintakudos on erittäin kiinteää ja rinnat ovat puolipallon muotoiset.
      Minulle on salilla hyväntahtoisesti kuittailtu silikoneista, että kuka laittanut kun noin hyvän näköiset yms.Kukaan ei oikeen usko että luomut on kun salitreeneissä ja dieetillä normaalisti rinnat katoaa. Pari lyhytsuhteessa olevaa miestä ei uskonut niitä luomuiksi vaikka näytin että arpia ei ole. Ainoastaan nykyinen miesystäväni uskoo vaikka hänkin ensin epäili että implantit on. Hän sanoi että ei ole kellään tavannut näin kiinteää ja "kovaa" rintaa.

      Mitä tästä siis opimme? Ainakin sen että tosiaankin voi olla hoikallakin rinnat ja sen että kaikilla ei valu kainaloon kun on selällään eli oikeasti et voi tietää kummat on jos on kiinteät luomut tai hyvin tehty augmentaatio.

    • kaataja

      todellakin erottaa. ja huonossa mielessä. ei tarvitse edes intiimitilanteesee "joutua". hyvä niin.

      • Ei kaadettavissa

        Luulet vaan - onneksi! Ei kaikilla ole pornomallien pallorintoja.


    • onpas teillä vaikeaa

      Itselläni löytyy yli 5 desin implantit. Lähtökohtaisesti rintoja ei ollut lainkaan ja kyllä nämä keinotekoisiksi alasti ja kokeillessa luonnollisesti kokonsa puolesta erottaa kuka vain. Eivät ole pornotähtirinnat, mutta sellaiset mielestäni kauniin pyöreät, muodoltaan jotakin luonnollisen ja feikin väliltä (olen pitkä nainen, koko ei mene vielä yli kun pituutta on lähemmäs 180cm). Lieneekö näillä silikoninvihaajilla ollenkaan ymmärrystä sen päälle, että toiset meistä todellakin pitävät tämän näköisistäkin rinnoista. Onhan se toki vaikeaa ymmärtää kun oma näkökulmanne tähän asiaan on noinkin suppea. Kauniita ovat naisten rinnat, olivatpa sitten minkämuotoisia ja koostumukseltaan mitä tahansa materiaalia. Kunhan viihtyy vartalossaan.

    • 325cc

      Mulla on 325cc ja sanoisin että pystyasennossa katsoen useimmat ei tajua silikoneiksi, kokeillessa ja selällään huomaa kyllä. Olen kuullut plastiikkakirurgin joka näitä työkseen tekee sanovan että hoikalla yleensä erottaa katsomallakin, ja kokeilemalla nämä nykyajan implantit erottaa aina, jos ei ole errityisen paljon omaa rasvaa päällä. Varsinkin jos osittain/kokonaan lihaksen alla.
      Ja se, miten hyvin tunnistaa silikonit katsomalla vaihtelee hurjasti. Toiset bongaa käytännössä kaikki jos alasti näkee, toisilla menee melkein kaikki läpi.
      Jos haluaa olla ihan varma ettei kukaan huomaa, pitää pitää vaatteet päällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe