Ruskea hiuksinen nainen, vaaleansinisillä silmillä. Voi kun löytäisin Sinut täältä...
Sinulle, sinisilmäinen mies (hki)
15
761
Vastaukset
- ja kiva olis
löytää kiva ruskea hiuksinen nainen joka fiestalla ajelee;)
- Fiestaa
Tai muutakaan autoa käytössä. Ohi meni minun osalta. :(
- Sinisilmäinen_mies(hki)
Sinisilmäinen mies hesasta.Joskus olen saanut kehujakin silmistäni ne on kuulemma kauniit joidenki mielestä.Tiedä sitten olenko oikea henkilö jota etsit???laita joitain tuntomerkkejä lisää.
- Jari (Hki)
häneen yhteyttä suoraan, jos olette samalla työpaikalla?
- Syy (aloittaja)
On tässäkin tapauksessa "rohkeuden" puute. Samassa työpaikassa ollaan, mutta eri tehtävissä.. Lisävihjeenä sinulla on puolipitkät hiukset.
Syy (aloittaja) kirjoitti:
On tässäkin tapauksessa "rohkeuden" puute. Samassa työpaikassa ollaan, mutta eri tehtävissä.. Lisävihjeenä sinulla on puolipitkät hiukset.
Henkilö.Hiukseni ovat pidemmät ei puolipitkät.
- Enemmän
Sinisilmäinen_mies(hki) kirjoitti:
Henkilö.Hiukseni ovat pidemmät ei puolipitkät.
Hiuksesi ovat siis mihin asti, olkapäille, lapaluihin vai pidemmät? Kiinostus kasvaa...
- Jari (Hki)
Syy (aloittaja) kirjoitti:
sitten ohi. Mulla on lyhyet ruskeat hiukset.
Enemmän kirjoitti:
Hiuksesi ovat siis mihin asti, olkapäille, lapaluihin vai pidemmät? Kiinostus kasvaa...
Kuin olkapäille tai lapaluihin ;););)
- Pieleen
Sinisilmäinen_mies(hki) kirjoitti:
Kuin olkapäille tai lapaluihin ;););)
Meni. Hiuksesi ovat väärän mittaiset :( hieman pidemmät etsimääni verraten...
- yks sinisilmäinen stadis
Jari (Hki) kirjoitti:
sitten ohi. Mulla on lyhyet ruskeat hiukset.
olenko kenties minä se. Ruskeat keskipituiset hiukset, jkv harmaata. Luonnonkiharat, sen jo näkee...
- Hyvin ollakkin
yks sinisilmäinen stadis kirjoitti:
olenko kenties minä se. Ruskeat keskipituiset hiukset, jkv harmaata. Luonnonkiharat, sen jo näkee...
Hän. Kerro lisää itsestäsi, esim. ikä? Nuo kuulostaa ainakin hyvin osuvalta etsimääni..
- kaipaava...
Hyvin ollakkin kirjoitti:
Hän. Kerro lisää itsestäsi, esim. ikä? Nuo kuulostaa ainakin hyvin osuvalta etsimääni..
Taidat olla loman vietossa..?
Hyvin ollakkin kirjoitti:
ja olen lomalla nyt...
Olenkohan se minä vai en...- Voi..
Keskiäkäinenmies kirjoitti:
ja olen lomalla nyt...
Olenkohan se minä vai en...Tuosta 55:sta, jos poistaisi n.20v. niin olisi sopiva etsimääni verraten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.157302- 233944
- 983634
- 923109
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi133084- 553029
- 332727
- 462514
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132210Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää82005