Siinä ainakin vaalien kauneuskuningatar. Katsokaapa noita muita naispuoleisia jostain kauhugalleriasta.
Riikka Manner (kesk.)
7
139
Vastaukset
- hekottelija.
Ja vinonaama Hautala oikein nappaa :)) No mutta asiaa jauhat, totta puhuen.
- Iirofani
Olet oikeassa. Vihreiden meppikoppikotkat ovat ovat todella kuin kauhuleffasta.
- eu:ssa
pari vuotta eu:ssa, niin kyllä silläkin on sitten jo naama kurtussa kuin norsun vittu.
- tuskinpa
noin kaunis naama menee koskaan täysin pilalle, mutta muijasta tekee etovan liika älykkyys, ei se tällaista rahvasta duunaria edes vilkaisis jos vastaan tulisi.
- rämettyykin
tuskinpa kirjoitti:
noin kaunis naama menee koskaan täysin pilalle, mutta muijasta tekee etovan liika älykkyys, ei se tällaista rahvasta duunaria edes vilkaisis jos vastaan tulisi.
kun seuraa kasvoja, ja sitten alkaa epätoivoinen kuononrakennus...
- tanjatyyli
-suomalainen on niin hoopo ,että valitsee kauniin ,eikä viisaan mutta saattaapa tämä Manner olla molempia.
Kun Riikka palaa EU:sta, niin hänestä tulee varmuudella Kepun puheenjohtaja. Muistakaa tämä ennustus, sillä minulla ei ole tapana erehtyä. Hänessä on kaikki ainekset nousta kuin fenix lintu tuhkasta Suomen poliittiseen eliittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510