Näin tuossa excelin, jossa oli yhteen soluun upotettu valikko, josta pystyi valitsemaan tarvittavan arvon. Solua piti ensin painaa, niin siihen ilmestyi nuoli, josta valikko aukesi ja valittu arvo jäi solun arvoksi.
Miten tällaisen pystyy tekemään? Mielestäni tuolla Combo boxilla ei moista saa aikaiseksi.
List box / Combo box
Ei löydä
1
465
Vastaukset
solulinkki soluun esim. nyt D5 ja arvot yms .tiedot combolle ja itse combo soluun D5.
taulukon moduuliin...
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Range("D5"), Target) Is Nothing Then
ComboBox1.Visible = True
Else
ComboBox1.Visible = False
End If
End Sub
mutta normaalisti toi tehdään kelpoisuusehdolla Data/Validation lomakkeella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4422270Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371218
- 931196
- 1031061
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780