Kesäkengät

Mulla on kolmet kesäkengät. Yhdet ovat narusandaalit, toiset umpipääsandaalit ja kolmannet balleriinat.

Kaikkia niitä kokeillut, mutta tuntuu siltä, että olisin hankkinut ne muodon vuoksi. Siinä ne on eteisen lattialla ja pelkään, etten niitä ikään käytä.
17378
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Kesähän on kuitenkin vasta alussa.Jospa niitä kuitenkin tulisi käytettyä.

Äänestä
  • Aloittaja

ja tuntuu, että kesä on ylimainostettu.

Äänestä

On viisauden alku!?

Äänestä

lähden kotoa jonnekkin,niin melkein aina mulla on ne samat avokkaat jalassa.

Kaappi on täynnä orkeekorkosia kenkiä,mutta enhän mä enää ees osais kävellä niillä..:))

Äänestä
  • siis korkeekorkosia..:DD

Äänestä

• Aloittaja

Sä tajusit ja sitten teit vielä taidetta..orkeekorkoiset. *taputtaa*

Äänestä

kesäkenkieni top5 on seuraavanlainen:

-kumisaappaat
-fillarikengät
-eccon sandaalit
-lenkkarit
-crocsit

järjestys vaihtelee kelien ja aktiviteettien mukaan.

Hippaskengät pysyvät hyvässä kunnossa kun ei niitä käytä ;)

Äänestä
  • Aloittaja

planeetalta, ainakin kenkien suhteen:D

Mielelläni kyllä hipsuttelisin kesät paljain jaloin.

Äänestä

• kirjesieppo kirjoitti:

planeetalta, ainakin kenkien suhteen:D

Mielelläni kyllä hipsuttelisin kesät paljain jaloin.

hipsuttelisin minäkin jos vaan voisin. Iän myötä on issias perkule alkanu niin krantuksi ettei kärsi paljain varpain kulkea kuin korkeentaan keskikesällä. Onkohan maa viilentyny vai mä vanhentunu?

Nytkin on joku pandemia päällä, ensin eppäilin sikaflunssaksi, vaan oon kyllä laihtunu monia kiloja, joten tuskin. Oliskohan tää sitä suutelutautia, kurkku on kipee ja kaulan rauhaset kipeinä ja turvoksissa? osaisitkos tiaknosisoida?

Äänestä

• Aloittaja

Pörrääjä kirjoitti:

hipsuttelisin minäkin jos vaan voisin. Iän myötä on issias perkule alkanu niin krantuksi ettei kärsi paljain varpain kulkea kuin korkeentaan keskikesällä. Onkohan maa viilentyny vai mä vanhentunu?

Nytkin on joku pandemia päällä, ensin eppäilin sikaflunssaksi, vaan oon kyllä laihtunu monia kiloja, joten tuskin. Oliskohan tää sitä suutelutautia, kurkku on kipee ja kaulan rauhaset kipeinä ja turvoksissa? osaisitkos tiaknosisoida?

mutta jos haluat tiaknooosia niin unohda ne crocksit;D

Äänestä

• kirjesieppo kirjoitti:

mutta jos haluat tiaknooosia niin unohda ne crocksit;D

eikös crocsit jalassa voi saada mononukleoosia, tarvitaanko siihen monot? jos on vaan pitkä itämisaika, talvella kyllä käytin monoja hiihtäessäni ;)

Äänestä

• Aloittaja

Pörrääjä kirjoitti:

eikös crocsit jalassa voi saada mononukleoosia, tarvitaanko siihen monot? jos on vaan pitkä itämisaika, talvella kyllä käytin monoja hiihtäessäni ;)

mä olen vakavalla päällä. Kikkailua, mutta mihin muuten hiihdit?

Äänestä

• kirjesieppo kirjoitti:

mä olen vakavalla päällä. Kikkailua, mutta mihin muuten hiihdit?

ihan vakavasti neuvoa suksimaan täältä *ittuun, kiusallani kävin kuitenkin hiihtelemässä vaan tuollä järven jäällä. Se on muuten mukavata puuhaa kevään kantohangella auringon lähetellessä kevään ensilämpösäteitään :)

Äänestä

Bootseilla pärjää kesät talvet

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kirjesieppo kirjoitti:

Mulla on kolmet kesäkengät. Yhdet ovat narusandaalit, toiset umpipääsandaalit ja kolmannet balleriinat.

Kaikkia niitä kokeillut, mutta tuntuu siltä, että olisin hankkinut ne muodon vuoksi. Siinä ne on eteisen lattialla ja pelkään, etten niitä ikään käytä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu