Surkeaksi meni Tonight Show

Conan just sucks

Olen katsonut Tonight Showta jo 90-luvun puolivälistä asti ja täytyy sanoa että ikävä tulee Jay Lenon lämminhenkistä persoonaa ja hersyvää huumoria!

Conan on vaan valitettavasti niin kuivakka, eleetön ja totinen kertoessaan hitaasti ja tipoittain vitsejään niin että ne ei enää lopuksi jaksa edes naurattaa.

Jay Lenolla oli menneinä vuosina todella hauskoja hahmoja omassa ohjelmassaan joita hän itse esitti, kuten äärimmäisen älykäs ja suuripäinen "Mr. Brain", vahva ja lihaksikas "Iron Jay" ja lampunhenki tuonpuoleisesta "Beyondo". ;)

http://www.nbc.com/The_Tonight_Show_with_Jay_Leno/

Jay Leno - Tonight Show Bloopers from the past 17 years
http://www.youtube.com/watch?v=RKo8HuQQNmY

Susan Boyle on Jay leno - PART 2
http://www.youtube.com/watch?v=HPT3ctmpeyk

Susan Boyle on Jay leno - PART 3
http://www.youtube.com/watch?v=4gWKA89x5as&feature=related

Best Of Jay Leno Headlines Pt. 2
http://www.youtube.com/watch?v=HC1d8nQ_z9I&feature=related

44

5550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jay Lenon juontamaa

      show:ta ja täytyy sanoa, että Conan O`Brian on vetänyt ohjelman aivan uusiin ulottuvuuksiin.

      Itse katsoin Late night with Conan O`Brian show:ta ja se kuului ehdottomasti minun suosikki ohjelmiini ja nykyään on aivan pakko katsoa Tonight Show, koska laatu on paljon parempaa ja Conan on hyvä ja hauska isäntä. =)

      Jokaisella on oma mielipiteensä ja tällainen oli minulla.

      • ei koskaan

        Onneks tulee niin myöhään ettei vahingossakaan tuu laitettua kyseiselle kanavalle,ei idiootimpaa ohjelmaa tällä hetkellä telkussa.


      • kyllä...

        ... mutta Richterin vittumainen tekonauru häiritsee!


      • Haageli

        Itte katoin viime maanantaina elikkäs 8:ntena päivänä kuluvaa kesäkuuta - armon vuonna 2009 - semmoset ensimmäiset 2 min 30 s "Tonight Show With Conan O'Brien":ia, kun silmäluomet alkoivat jo käydä liian raskaiksi ja oli napsautettava telkkari kiinni. Aika lailla samalla tavalla se ohjelma alkoi kuin "Late Night With Conan O'Brien" -lähetykset alkoivat, sanoisin.

        Täytyy kattoo, josko seurais kokonaisen jakson tässä lähiaikoina uudesta ohjelmasta. En kyllä Late Night:ia oikeastaan sen koommin katsonut kuin mitä ne Suomi-sketsit 2005 ja 2006, ja tietysti Suomi-erikoisjakson maaliskuussa 2006. Viimeksi tapitin kokonaisen Conan-jakson viime marraskuussa, jolloin Lordi esiintyi ohjelmassa. :)


    • molempia seurannut

      Olihan Jay aikoinaan hauska, mutta jotenkin homma alkoi jossain vaiheessa kyllästyttää.

      Mitä tulee Iron Jay, Mr. Brain etc hahmoihin, niin niitähän suuri yleisö vihasi ja siihen aikaan Letterman nousi jenkeissä ykköseksi.

      Leno luopui noista pellehahmoista ja alkoi vähitellen saada otteen hommasta ja yleisöstä.

      Eiköhän Lenon suosituimmat osiot kuitenkin olleet "lehtikatsaus", jota Conan parodioi "Actual items" osiossa, sekä katuhaastattelut ja "tietokilpailu" joissa paljastui jenkkien typeryys ja tietämättömyys.


      Mitä Conaniin tulee, hän aloitti hyvin jäykästi ja ekan jakson hauskin osuus oli juoksu amerikan halki.

      Ehkä käsikirjoitusosasto oli ajatellut luopua vanhoista osioista, mutta jo parissa päivässä "year 2000" ja Maxin pilkkaamisosiot yms. vanhat maneerit piti ottaa takaisin mukaan.

      Ilmeisesti Conan raahasi mukanaan kaikki entisen shown tekijät Max Weinberg 7stä Pierre Bernardiin.

      Eiköhän tällä viikolla nähdä jo keskeyttäjä ja masturboiva karhukin?

      Mielestäni Andy Richterin tuominen mukaan oli kuitenkin virhe, mikä kerran on jätetty taakse sitä ei kannattaisi enää lämmitellä, Andyn ja Conanin välillä ei selvästikään enää ole sellaista kemiaa kuin Late nightin alkuvuosina.

      Vain Joel Codard puuttuu uudesta showsta, jättikö Conan sen Jimmy Fallonille?

      • milloin se

        Abe Vigoda palaa kotiin kuin eksynyt koira :) Vapaana kun saa nyt temmeltää


    • Crap!

      Kertoo Jenkkiläläiset lehdetkin Conanin uudesta ohjelmasta.
      Pahin kilpailija David Letterman saanut runsaasti uusia katsojia viime viikon aikana.

      "Conan's Tonight Show ratings slide.

      The Tonight Show” audience has shrunk with each successive episode.

      O'Brien's "Tonight" premiere garnered a 7.1 overnight metered-market household rating, then dropped 30% on Tuesday (5.0), slipped 14% on Wednesday (4.3), went down 12% on Thursday (3.8) and fell 8% on Friday (3.5).

      This is NBC's worst nightmare. Fortunately, they still have Leno under contract so he can take back The Tonight Show if the trend continues.

      Conan's Tonight show ratings dropping like a rock!"

      • inlinfff

        Katsojalukujen putoaminen ei ole ihme. Ne jotka pitivät Lenosta eivät pidä uudistetusta, Conanin juontamasta show'sta joka on monilta osin samanlainen kuin Late Night.

        Siinä missä Lenon 10 ekaa minuuttia sisälsi useita hauskoja vitsejä, ja ohjelma meni koko ajan eteenpäin, sisältää Conanin juontama Tonight Show sitä samaa turhaa hehkutusta "we have a good show" ja toisaalta voivottelua huonojen vitsien jälkeen. Katsoja miettii koko ajan milloinkohan tämä oikein alkaa, ja sitten tuleekin mainoksia. Milloin Conan tajuaa, ettei se itsesääli enää naurata?

        Onneksi Leno palaa ruutuun syksyllä kokonaan uudella ohjelmalla, joka kuitenkin jatkaa Lenon Tonight Show -tyylillä, eli alkuvitsit, Kevin jne.


      • Torrence
        inlinfff kirjoitti:

        Katsojalukujen putoaminen ei ole ihme. Ne jotka pitivät Lenosta eivät pidä uudistetusta, Conanin juontamasta show'sta joka on monilta osin samanlainen kuin Late Night.

        Siinä missä Lenon 10 ekaa minuuttia sisälsi useita hauskoja vitsejä, ja ohjelma meni koko ajan eteenpäin, sisältää Conanin juontama Tonight Show sitä samaa turhaa hehkutusta "we have a good show" ja toisaalta voivottelua huonojen vitsien jälkeen. Katsoja miettii koko ajan milloinkohan tämä oikein alkaa, ja sitten tuleekin mainoksia. Milloin Conan tajuaa, ettei se itsesääli enää naurata?

        Onneksi Leno palaa ruutuun syksyllä kokonaan uudella ohjelmalla, joka kuitenkin jatkaa Lenon Tonight Show -tyylillä, eli alkuvitsit, Kevin jne.

        Kyllä Leno vie potin, vaikka Gwynethin vierailu olikin aika hauska. :D


      • sitten kun vielä
        inlinfff kirjoitti:

        Katsojalukujen putoaminen ei ole ihme. Ne jotka pitivät Lenosta eivät pidä uudistetusta, Conanin juontamasta show'sta joka on monilta osin samanlainen kuin Late Night.

        Siinä missä Lenon 10 ekaa minuuttia sisälsi useita hauskoja vitsejä, ja ohjelma meni koko ajan eteenpäin, sisältää Conanin juontama Tonight Show sitä samaa turhaa hehkutusta "we have a good show" ja toisaalta voivottelua huonojen vitsien jälkeen. Katsoja miettii koko ajan milloinkohan tämä oikein alkaa, ja sitten tuleekin mainoksia. Milloin Conan tajuaa, ettei se itsesääli enää naurata?

        Onneksi Leno palaa ruutuun syksyllä kokonaan uudella ohjelmalla, joka kuitenkin jatkaa Lenon Tonight Show -tyylillä, eli alkuvitsit, Kevin jne.

        joku kaivaisi esiin katsojaluvut vuodelta 1993, kun JOhnny Carson lopetti 30-vuoden jälkeen Tonight Shown vetämisen ja Leno heitettiin raaasti tuleen.

        Taisivat olla alussa luvut vielä paljon pahemmat...


      • juhotus
        sitten kun vielä kirjoitti:

        joku kaivaisi esiin katsojaluvut vuodelta 1993, kun JOhnny Carson lopetti 30-vuoden jälkeen Tonight Shown vetämisen ja Leno heitettiin raaasti tuleen.

        Taisivat olla alussa luvut vielä paljon pahemmat...

        Taitaa olla aina uudistuksen yhteydessä sama trendi. Se on ihan normaalia. Se on vähän sama kuin jos kilpa-autoilija vaihtaa tallia: totutteluun menee lahjakkaallakin aikaa.


    • conando

      conanin showsta, mielipiteensä jokaisella.

    • Huonommaksi?

      En ole moista moskaa koskaan katsonut, lukuunottamatta alkujaksoa. Mikä tuosta enää huonommaksi olisi voinut mennä, kun oli moskaa jo alkujaankin!!

      • Surkeaa!

        Katsoin muutaman jakson Conanin alkuperäisessä showssa ennen Late Tonight'ia ja se alkoi kyllätyttää nopeasti. Pelkkä pilkkaaminen ja oman show'n ympärillä(!) pyörivien aiheiden toistaminen ja jenkkisstailin pinnallisista pinnallisin idioottimaisuus eivät vedä ruudun ääreen. Conana on itse varmaan älykäs ja lahjakas mies.


    • Stormheart

      Pari jaksoa olen katsonut ja ihan hyvähän Conan on. Tosin melkein kaikki sketsit ja läpät on tuotu Late Nightista. Mutta meinaan silti jatkossakin katsoa.

      • Hutsinda

        Conan on viihdealan kunkku :) Ei tuossa sketsien kopioimisessa mitään, kunhan iskevät ja osaavat vielä naurattaa. Ja kyllähän tuota jaksaa katsoa, kunhan totuttelee menemään kahden aikaan nukkumaan :)


    • jeedoajd7

      Kyllähän se nyt on sillä lailla, että Jimmy Kimmel pieksee conanit ja lenot.

      • hehhehhe

        Kimmelin pilkkaavaa huumorintajua en voi edes minuuttia katsella.


      • Conania jo vuosia
        hehhehhe kirjoitti:

        Kimmelin pilkkaavaa huumorintajua en voi edes minuuttia katsella.

        Kimmeliä ei kyllä jaksa kattoa. Pyöreä poika venyttää ja venyttää juttuja samalla ku joku meksikaani ja vanha patu nauraa vieressä. Ennemmin luotia jalkhaan.


    • oli kyllä...

      väkisin vääntämisen makua aluksi, mutta ihmekös tuo.
      joka jaksolta parantunut meno, ja coco saanut taas juonen päästä kiinni, rentoutunu huomattavasti.

    • on paras

      Kyllä minusta Conanin uusi show on ihan järjettömän hyvä!
      Nauroin koko shown ajan ihan kippurassa!

    • väliä...

      mimmosia ovat, samaa jenkki-paskaa joka tuutista. Kukaan ei taida tietää edes mistä haastavat, kunhan katsovat.

    • humppamusic

      Jestas sentään, mihin tuollaista esiintyjää tarvitaan,hankkikoon elämän ja katsojille sama

    • humppamusic

      Jestas sentään, mihin tuollaista esiintyjää tarvitaan,hankkikoon elämän ja katsojille sama

    • idkkd

      Oikeastaanhan tämä on "Late night with conan o´brien" vain uudella nimellä. Samat vitsit jne..

      Toisaalta tykkäsin vanhasta conanista joten menettelee tämäkin vaikka suuria uudistuksia ei olekkaan.

    • vittuilija2

      samat jutut aina vaan ei jaksa kiinnostaa,,

    • kuukasvo

      ei jaksa tuota pärstää katella enään.

    • were

      Eipä oo vähään aikaan tullut katottua edes Conanin Late NightShowta (?) johtuen juuri niistä vitseistä. Niihin oikeasti kyllästyy nopeasti ja vitsit kulkevat sitä samaa rataa. Onhan pariin kertaan välillä Conan väläyttänyt ihan hyviäkin sketsipätkiä, mutta muuten se show oli aika paljon itsensä toistoa, eli vuoteen ei sitä ohjelmaa juurikaan kattonut ja kun olen viitsinyt vilkaista niin tietenkin on se kerta kun ohjelmassa ei ole mitään uutta tarjolla..

      Ja nyt kun Conan hyppäs Tonight Showhun niin katsoin kyllä alun. Alun ameriikan halki juoksu ja turisti ryhmän veto oli hauskoja (pitkästä aikaa siis nauroin Conanille...) mutta NYT se ohjelma on mennyt vähän liian "hienoksi" ja laitettu liian isoihin raameihin, mihin COnan ei sovi. Hän vetää hyvin piento showta, muttei hänestä ole mihinkään suuren show pyörittäjäksi. En kyllä jaksanut kauaa katsella sitä showta. Kun se turisti kierros sketsi oli ohi niin jaksoin seurata ehkä viisi minuuttia ennen kuin laitoin toosan kiinni....

    • elektoni

      en oo kysiestä ohjelmaa kattonui mut jos siinä conan on nioin ei se voi huono olla=)onse sen verta kova äijä läppää nakkaamaan.

    • CONANDO!

      Mun mielestä Conan on hauskimmillaan pitkiin aikoihin, nyt on hyvät kulissit tehdä kaikki vielä paremmin. Tuo Focus Group juttu torstain jaksosta on hyvä esimerkki. Late Night showssa ei olis kyetty tollaseen valeasuun! Conando oli myös mahtava!
      Kunhan Conan tottuu universalin studioon hän tulee loistamaan kirkkaimmillaan!

    • KApa.

      Mistä ihmeestä sä tuon "kuivakkaan" ja "eleettömän" repäisit? Eloisampi ja eläväisempi Conan mun mielestä on.

    • Conanisti

      ******* huomenta!


      Minusta ainakin ohjelma on edelleen hyvä ja olen katsonut joka jakson.

      Muut tv-sarjat on kyllä aikamoista ********* ja esimerkiksi nämä poliisisarjat ja lostin tyyppiset ********** ovat jo aika kulahtaneita ja **********.

      :)

    • =:)

      ...Conan on niiin hyvä juontaja!! Nyt on vihdoin tultu katsottuu tuota Late Nightiakin koska Jay Leno oli vaan aiempana tosi kylästyttävä!!! Go,Conan,Go!!!

      • huippu!

        Jep, samaa mieltä minäkin! Jay Leno ei sytytä yhtään, mutta Conanissa on potkua vaikka muille jakaa! Kyllä irtoo nauru. :D Kaikki ei vaan näköjään osaa tai uskalla ottaa elämästä iloa irti... ;)


      • tätimoonika1
        huippu! kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä minäkin! Jay Leno ei sytytä yhtään, mutta Conanissa on potkua vaikka muille jakaa! Kyllä irtoo nauru. :D Kaikki ei vaan näköjään osaa tai uskalla ottaa elämästä iloa irti... ;)

        kounani on puiseva. jay ja esim. ellen on paljon hauskempia, lämpimämpiä ja luontevampia haastattelijoita.


      • Raipe32
        tätimoonika1 kirjoitti:

        kounani on puiseva. jay ja esim. ellen on paljon hauskempia, lämpimämpiä ja luontevampia haastattelijoita.

        Kyllähän Corndog vaikuttaa vähän väsähtäneemmältä kuin ennen. Ja miksei enää kiusata La Bambaa? Se oli hauskaa, mutta nyt isot pomot ovat kai kieltäneet sen, ettei vain loukattaisi italialaisia... Olen samaa mieltä kuin joku aikaisemmin ketjussa, eli pienempi studio sopi paremmin Conanille, tässä isommassa mies on hieman eksyksissä.

        Olen miettinyt paljon sitäkin, että jos tästä tulee floppi, niin miten käy kaikille työntekijöille, jotka Conan toi mukanaan? Melkein kaikki tutut naamat tai äänet ovat tallella: kaveri, joka näyttelee mm. Fed Ex -paavia, ne kaksi kundia, jotka näyttelevät katolisia pappeja ja se, joka näyttelee Jeesusta...

        Vieraat sentään ovat tunnetumpia, LA:ssa kun ollaan. Tämähän ei välttämättä ole hyvä asia. Molemminpuolinen vaivautuneisuus näkyi mm. Eddie Murphyn vierailussa. Ei lentänyt huuli rennosti, kun Murphyn iso ego ei sallinut laskeutua Conanin tasolle. Mutta eipä Conan pahemmin voi valita, ketä ottaa vieraaksi. Tuskinpa sentään Michael Jacksonia buukataan, hehheh? Tai leveäperse Jennifer Lopezia. Hänethän oli ennen kuuluisaksi tuloaan buukattu Conaniin, mutta aika loppui kesken eikä hän päässyt ohjelmaan--ja sen jälkeen, kun hänestä tuli megastara, oli turha yrittää kutsua uudelleen... (näin kertoi Conan itse joskus). Olisin kyllä aika yllättynyt, jos Lopez ilmestyisi ohjelmaan...vaikkakin nythän hän on kadonnut totaalisesti julkisuudesta.

        Itse olen kovasti nauttinut Martha Stewartin vierailuista, samoin näistä eläimenkesyttäjistä vai miksi niitä kutsutaan, mitkä tuovat elikoita mukanaan studioon, jotka yleensä karkaavat. Peter Falk olisi kiva nähdä. Tai sitten Kevin Pollak, joka imitoi häntä. Heh. Jim Gaffiganiin voi aina luottaa.


      • Kalle Anka
        Raipe32 kirjoitti:

        Kyllähän Corndog vaikuttaa vähän väsähtäneemmältä kuin ennen. Ja miksei enää kiusata La Bambaa? Se oli hauskaa, mutta nyt isot pomot ovat kai kieltäneet sen, ettei vain loukattaisi italialaisia... Olen samaa mieltä kuin joku aikaisemmin ketjussa, eli pienempi studio sopi paremmin Conanille, tässä isommassa mies on hieman eksyksissä.

        Olen miettinyt paljon sitäkin, että jos tästä tulee floppi, niin miten käy kaikille työntekijöille, jotka Conan toi mukanaan? Melkein kaikki tutut naamat tai äänet ovat tallella: kaveri, joka näyttelee mm. Fed Ex -paavia, ne kaksi kundia, jotka näyttelevät katolisia pappeja ja se, joka näyttelee Jeesusta...

        Vieraat sentään ovat tunnetumpia, LA:ssa kun ollaan. Tämähän ei välttämättä ole hyvä asia. Molemminpuolinen vaivautuneisuus näkyi mm. Eddie Murphyn vierailussa. Ei lentänyt huuli rennosti, kun Murphyn iso ego ei sallinut laskeutua Conanin tasolle. Mutta eipä Conan pahemmin voi valita, ketä ottaa vieraaksi. Tuskinpa sentään Michael Jacksonia buukataan, hehheh? Tai leveäperse Jennifer Lopezia. Hänethän oli ennen kuuluisaksi tuloaan buukattu Conaniin, mutta aika loppui kesken eikä hän päässyt ohjelmaan--ja sen jälkeen, kun hänestä tuli megastara, oli turha yrittää kutsua uudelleen... (näin kertoi Conan itse joskus). Olisin kyllä aika yllättynyt, jos Lopez ilmestyisi ohjelmaan...vaikkakin nythän hän on kadonnut totaalisesti julkisuudesta.

        Itse olen kovasti nauttinut Martha Stewartin vierailuista, samoin näistä eläimenkesyttäjistä vai miksi niitä kutsutaan, mitkä tuovat elikoita mukanaan studioon, jotka yleensä karkaavat. Peter Falk olisi kiva nähdä. Tai sitten Kevin Pollak, joka imitoi häntä. Heh. Jim Gaffiganiin voi aina luottaa.

        "Tuskinpa sentään Michael Jacksonia buukataan, hehheh?"

        TUSKIN !


    • antee

      Ite oon kyllä digannu. Hienoa päästä paikan päälle 10.7. katsomaan Tonight Showta. Kukaan muu menossa lähiaikoina?

      • pitäisikö nämä tuntea?

        no ilmeisesti olit jo, oliko hauskaa?

        mutta huolestuttavaa lienee se, että koko ajan todelliset "julkkikset" ovat käyneet showssa harvinaisemmiksi, eli nyt showssa on vieraana lähinnä "unknowneja"


      • en valitse nimimerkkiä
        pitäisikö nämä tuntea? kirjoitti:

        no ilmeisesti olit jo, oliko hauskaa?

        mutta huolestuttavaa lienee se, että koko ajan todelliset "julkkikset" ovat käyneet showssa harvinaisemmiksi, eli nyt showssa on vieraana lähinnä "unknowneja"

        Voisiko johtua siitä että kyseessä on amerikkalainen ohjelma jonka kohdeyleisönä ovat amerikkalaiset. Paikallisemmat julkimot ovat näin toki tuntemattomampia täällä kuin rapakon tuolla puolen.


    • Tavja-Täti

      http://www.popeater.com/2009/12/17/jerry-seinfeld-to-replace-conan-obrien/

      Nyt viimein siitä Obama uskovaisesta paskasta pääsee eroon ja toivottavasti myös koko ohjelmasta.

      • Leno pilasi kaiken

        Tjaaa, eiköhän kaikki viihde- ja kulttuuripuolen julkkikset Jenkeissä ole liputtaneet demokraattien puolesta poikkeuksetta aina!?!

        Mutta joku tuossa Conanin "uudessa" showssa mättää ja pahasti. Ei sitä jaksa katsoa kuin väkisin enää.

        Conan ei uudistunut yhtään siirtyessään Lenon paikalle, päinvastoin ne hämärät inside-sketsit vain jätettiin pois, koska haluttiin muuntautua enemmän Main Street -mallinmukaiseksi. Eli Conanin suosiota saavuttanut Late Night Show kaluttiin kuivaksi.

        Suurin isku Conanille (ja showlle) oli Lenon jääminen NBC:lle ja kaiken lisäksi Lenon uusi puolitoistatuntinen show juuri ennen Conanina! Conanin piti korvata Leno totaalisesti, mutta nyt tämä "kummisetä" varasti yleisön ja ohjelmapaikan joka on ylivertainen. Ei tarvinnut olla kovinkaan hyvä ennustaja arvatessaan, että Conan jää Lenon varjoon entistä enemmän.


      • Conan Barbaari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe