Keskeytetty yhdyntä paras.

Pekka@@

Pitää vaan osata nypätä ajoissa pois,spermaa ei paljoa tarvita,
Voi riittää ruokalusikallinenkin jo?
Meillä ei muuta ehkäisyä olekkaan käytetty sivuvaikutustenvuoksi,pillerit haluttomuutta naiselle,
kuivaa paikat.

14

2194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskeytetyssä

muistaa sitten juosta samantien karkuun jos pelkää että nainen pamahtaa paksuksi. Muuten se ei ole varma raskauden ehkäisymenetelmä. Naiselle ei silloinkaan.

• ei oo hyvä

Harrastettiin yhden miehen kanssa seksiä talvenmittaan aika paljon, jotenkin se pääty siihen että melkein koskaan ei käytetty muuta ehkäsyy ku se keskeytys ja se vielä silleen ettei tehty sitä ihan keskellä kiertoa. No hyvinhän se meni marras-joulu-tammi-helmikuun ajan. Ja sitten maaliskuussa olin pyytämättä ja varottamatta pamahtanu paksuks... Liekö syynä sitten se että kerrankin oli kierto jotenkin epäsäännöllisenä ja keskeytetty yhdyntä osu justiin ovulaation kohtaan ja joitain siittiöitä pääs sinne sit kivasti hedelmöittään.. Mutta se opetuksena tästä että keskeytetty yhdyntä ei oo yhtään varma ehkäsymuoto: tässäkin siltä hedelmöittymiseltä ilmeisesti suojas alkuunsa vaan se että mun kierto oli sen verran säännöllinen ettei aikasemmin osunu ovulaationkohtaan tuo.

• riskillä

harrastatte yhdyntää ja meinaatte viä että ei vauvaa näin tulisi,,voi voi ,,
        siis varmoja päiviä ei ole edes olemassa,,,,,,,,,,,,,,ja joskus 30 vuotta sitten ,,olen luullut että kun menettää neitsyytensä,ni ei tule raskaaksi,,sillä samalla kertaa,kyllä tulin,,
        jos ette halua vauvaa ehkäskää kunnolla ja nauttikaa oikeesti seksistä.

• ku ruikii

Ei keskeytetty yhdyntä ole sitä että yrittää olla panematta oletetun ovulaation aikaan. Joka kerta tulee nypätä pois ennen kuin roiskuu. Kaveris on naatiskellu kyllä siementä vakoon.

• se taas siellä

ruiskii tietotaitoaan. Moneskos teillä nyt olikaan uunissa?

• käyttäviä pareja

keskeytettyä yhdyntää käyttäviä pareja nimitetään yleensä kahella sanalla; isät ja äidit.

• Anonyymi

vähentää raskauden mahdollisuutta, mutta ei ole ehkäisy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76