Pitää vaan osata nypätä ajoissa pois,spermaa ei paljoa tarvita,
Voi riittää ruokalusikallinenkin jo?
Meillä ei muuta ehkäisyä olekkaan käytetty sivuvaikutustenvuoksi,pillerit haluttomuutta naiselle,
kuivaa paikat.
Keskeytetty yhdyntä paras.
14
2079
Vastaukset
- keskeytetyssä
muistaa sitten juosta samantien karkuun jos pelkää että nainen pamahtaa paksuksi. Muuten se ei ole varma raskauden ehkäisymenetelmä. Naiselle ei silloinkaan.
- ei oo hyvä
Harrastettiin yhden miehen kanssa seksiä talvenmittaan aika paljon, jotenkin se pääty siihen että melkein koskaan ei käytetty muuta ehkäsyy ku se keskeytys ja se vielä silleen ettei tehty sitä ihan keskellä kiertoa. No hyvinhän se meni marras-joulu-tammi-helmikuun ajan. Ja sitten maaliskuussa olin pyytämättä ja varottamatta pamahtanu paksuks... Liekö syynä sitten se että kerrankin oli kierto jotenkin epäsäännöllisenä ja keskeytetty yhdyntä osu justiin ovulaation kohtaan ja joitain siittiöitä pääs sinne sit kivasti hedelmöittään.. Mutta se opetuksena tästä että keskeytetty yhdyntä ei oo yhtään varma ehkäsymuoto: tässäkin siltä hedelmöittymiseltä ilmeisesti suojas alkuunsa vaan se että mun kierto oli sen verran säännöllinen ettei aikasemmin osunu ovulaationkohtaan tuo.
- riskillä
harrastatte yhdyntää ja meinaatte viä että ei vauvaa näin tulisi,,voi voi ,,
siis varmoja päiviä ei ole edes olemassa,,,,,,,,,,,,,,ja joskus 30 vuotta sitten ,,olen luullut että kun menettää neitsyytensä,ni ei tule raskaaksi,,sillä samalla kertaa,kyllä tulin,,
jos ette halua vauvaa ehkäskää kunnolla ja nauttikaa oikeesti seksistä. - ku ruikii
Ei keskeytetty yhdyntä ole sitä että yrittää olla panematta oletetun ovulaation aikaan. Joka kerta tulee nypätä pois ennen kuin roiskuu. Kaveris on naatiskellu kyllä siementä vakoon.
- se taas siellä
ruiskii tietotaitoaan. Moneskos teillä nyt olikaan uunissa?
- käyttäviä pareja
keskeytettyä yhdyntää käyttäviä pareja nimitetään yleensä kahella sanalla; isät ja äidit.
- Anonyymi
vähentää raskauden mahdollisuutta, mutta ei ole ehkäisy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408