kolme kysymystä

wtfttrtt

miten curro voi joutuu vankilaan kun se esittää 12-14 vuotiasta? miten se ees voisi ajaa autoa

kuka helvetti on juan? =.=

adrian on raulin ja kenen lapsi?

11

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu1991

      Kannattaisi katsoa internetistä, eikä kysellä vain.

      Q: Miten Curro voi joutua vankilaan kus se esittää 12-14 vuotiasta?
      A: Sitäpä voit miettiä.

      Q: Kuka helvetti on Juan?
      A: No joku helvettihän sen täytyy olla...

      Q: Adrian on Raulin ja kenen lapsi?
      A: Mikä helevetin vastausautomaatti se minä olen?


      Tommoisella asenteella et tule saamaan vastauksia MIHINKÄÄN kysymykseen.

      • jhjhgj

        näsäviisastelija SIIS


      • MELWEN

        1.
        Curro ei joutunut vankilaan vaan lastenkotiin

        2.
        Juan on Tetén serkku
        3.
        Adrián on Raúlin ja Marían lapsi


    • JL

      Q: Miten Curro voi joutua vankilaan kus se esittää 12-14 vuotiasta? miten se ees voisi ajaa autoa?
      A: 1. Espanjan laki on eri kuin suomen laki.
      2. Äärimmäisen helposti.

      Q: Kuka helvetti on Juan?
      A: Tetén serkku.

      Q: Adrian on Raulin ja kenen lapsi?
      A: Raúlin ja Marian lapsi.

      Mitään järkeä ei ole tulla kysymään juonipaljastuksia täältä, kun ne löytää paljon helpommin täältä: http://ohjelmat.yle.fi/serranon_perhe/uudet_kujeet

      • Realismin kannattaja

        Kuka helvetti jaksaa tuollaista perkeleen papatusta katsoa tulematta hullluksi ? Jos tunti pitäisi putkeen katsoa niin olisi valmis hullujenhuoneelle....


      • JL
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Kuka helvetti jaksaa tuollaista perkeleen papatusta katsoa tulematta hullluksi ? Jos tunti pitäisi putkeen katsoa niin olisi valmis hullujenhuoneelle....

        Q: Kuka helvetti jaksaa tuollaista perkeleen papatusta katsoa tulematta hullluksi ?
        A: 1. Minulla on sellainen käsitys, ettei sen nimistä ihmistä kuin "Helvetti" ole olemassakaan.
        2. Ilmeisesti sitten suuri osa suomalaisista on hulluja.


      • Vitaly Petrov
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Kuka helvetti jaksaa tuollaista perkeleen papatusta katsoa tulematta hullluksi ? Jos tunti pitäisi putkeen katsoa niin olisi valmis hullujenhuoneelle....

        Eipä taida tuo tunti putkeen riittää koska jaksokaan ei lopu ihan tunnin päästä alkamisesta yleensä jakso on tunti ja vartti siihen päälle -5 minuuttia välillä mennään puoleenkintoista tuntiin saakka ja ihmistä nimeltään "helvetti" en ainakaan tunne ja eipä tuolla almanakassa näytä olevan


      • Vitaly Petrov
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Kuka helvetti jaksaa tuollaista perkeleen papatusta katsoa tulematta hullluksi ? Jos tunti pitäisi putkeen katsoa niin olisi valmis hullujenhuoneelle....

        Eipä taida tuo tunti putkeen riittää koska jaksokaan ei lopu ihan tunnin päästä alkamisesta yleensä jakso on tunti ja vartti siihen päälle -5 minuuttia välillä mennään puoleenkintoista tuntiin saakka ja ihmistä nimeltään "helvetti" en ainakaan tunne ja eipä tuolla almanakassa näytä olevan


      • merikukka
        Vitaly Petrov kirjoitti:

        Eipä taida tuo tunti putkeen riittää koska jaksokaan ei lopu ihan tunnin päästä alkamisesta yleensä jakso on tunti ja vartti siihen päälle -5 minuuttia välillä mennään puoleenkintoista tuntiin saakka ja ihmistä nimeltään "helvetti" en ainakaan tunne ja eipä tuolla almanakassa näytä olevan

        1. en tiedä miksi curro voi joutua vankilaan

        2.juan on elenan lapsi

        3. adrian on raulin ja marian lapsi


      • että niin....

        " Q: Miten Curro voi joutua vankilaan kus se esittää 12-14 vuotiasta? miten se ees voisi ajaa autoa?
        A: 1. Espanjan laki on eri kuin suomen laki. "

        Ei siellä espanjassakaan ton ikäset autolla ajele? mieti vähän, pöllö. sama laki siellä pätee autoilun suhteen, 18 v ylöspäin saa ajaa autoa


    • serrano fani

      on se siin jo vanhempi joku no ainaki se on käyny rippikoulun


      juan on se elenan (lucian siskon) lapsi joka tulee siin lopus

      jonku olikse ny maria tai joku tällänen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe