Onko kahvipalsta tylsistynyt? Mun on pakko myöntää, että vierailut täällä on huomattavasti mulla harventuneet sen uudistuksen jälkeen. Tämä on huonompi paljon nyt ja se on vieny ainakin mun mielenkiintoa. Miten muilla?
Mitä ihmettä?
15
302
Vastaukset
- kirjoittavan
tuol toisaalla *viittoo ja huitoo*
- gg-10
Joo tääl on meininki ihan Gevalia-tasoa.
- Puhurix
ja mitäs se on sit?
- gg-10
Puhurix kirjoitti:
ja mitäs se on sit?
Ruotsalaisten oma kaffemerkki josta korviini on kantautunut negatiivista tietoa.
omalta kohdaltani : En ehdi juurikaan kirjoittelemaan, tullut elämään niin paljon muuta kesäksi. Palataan syksymmällä :))
- Puhurix
sitä innolla!
Kyllä mä vierastan tätä edelleenkin. Fiilis on kuin kaikki palstalaiset olisi puettu uusiin vaatteisiin, sellaisiin tärkättyihin. Jäykkänä sitten istuvat näytön edessä.
Silmät liikkuvat, mutta käsien käyttö vaatisi jo rankempaa ponnistusta:)- Puhurix
Ei oikein juttu irtoa!
jo tottunut tähän..Kait kaffeepalsta on senkin takia ny vähän hiljentyny,että ihmiset viihtyvät ulkosalla.. :)
- Puhurix
Vielä kun tulis lämmin ni viihtyis vielä paremmin ulkona.
Puhurix kirjoitti:
Vielä kun tulis lämmin ni viihtyis vielä paremmin ulkona.
ollu ihan mukavan lämmintä...:) Mulla kyl tulee käytyä joka päivä koneella,ku täällä tyhjenee pää..:))
mii-su kirjoitti:
ollu ihan mukavan lämmintä...:) Mulla kyl tulee käytyä joka päivä koneella,ku täällä tyhjenee pää..:))
tartte sit kenenkään kysyä,et miten tyhjä pää voi tyhjentyä..;))
- eri mieltä...
Mun mielestä on helpompaa,kun ensimmäiseksi nousee viesti,johon on viimeksi vastattu. Mutta makuasiahan se on...
- Puhurix
siihen vanhaan ja asioitahan ei saa mennä muuttelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752336Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1411990
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011460
- 611323
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 711161