Serranon perhe netissä Areenassa

uusi linkki

Serranon perheen viikottaiset kaksi jaksoa voi katsoa aina viikon ajan YLE Areenassa: http://areena.yle.fi/ohjelma/Serranon perhe

YLE Areena on uudistunut, joten myös linkki on nyt uusi.

6

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu1991

30 päivän ajan lähetyksestä.

• 7 vrk

Kukin jakso on katsottavissa 7 vuorokauden ajan.

• serranonsuurinfani

miksihän löydän areenasta vain yhden jakson? Tämänpäivän jaksoa en ole löytänyt! Apua, eiköhän sitä ole laitettu jostakin syystä areenaan? En ehtinyt tänään tv:stä katsoa, en halua jättää väliin!

• Joku12345678

Jakso ei vain luultavasti ole ehtinyt ilmestyä sinne vielä. Ja tuleehan huomen aamulla uusinta. Mutta odottele hetki niin se tulee sinne kyllä. Itsekin olen joutunut joskus odottelemaan.

• Jokutaas
        Joku12345678 kirjoitti:

Jakso ei vain luultavasti ole ehtinyt ilmestyä sinne vielä. Ja tuleehan huomen aamulla uusinta. Mutta odottele hetki niin se tulee sinne kyllä. Itsekin olen joutunut joskus odottelemaan.

Nyt oli ilmestynyt viimeisin jakso.

• ohjelman keston ajan
        Jokutaas kirjoitti:

Nyt oli ilmestynyt viimeisin jakso.

Hei!

Ohjelmien julkaistuminen Areenaan kestää tv-lähetyksen loppumisen jälkeen vähintään ohjelman keston ajan.

Eli jos vaikka kaksi tuntia kestänyt ohjelma loppuu klo 20, niin se on Areenassa aikaisintaan klo 22. Ohjelman konvertointiruksutus nettivideoksi vie siis vähintään ohjelman keston verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      456
      2294
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1373
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      94
      1208
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      104
      1073
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      964
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      900
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      831
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe