Onko kenelläkään kokemusta ihon laserhionnasta..esim akne tms arpien poistossa?
Ihon laserhionta
9
3170
Vastaukset
- rtert
Olin itse juuri muutama viikko sitten ihon laserhionnassa akne arpia poistattamassa. Eka kerta on nyt tehty ja vielä 1 tai 2 kertaa pitää tehä sama toimenpide. hionta kerrasta menee noin viikko ja sen jälkeen ei enää punota naama ollenkaan eikä huomaa mitenkään että edes olisi käynyt missään hionnassa (paitsi arvet vähentynyt hieman).
Itse toimenpide ei sattunut paljoakaan, koska sain puudutuksen, mutta jossakin kohdissa missä puudutusta ei ollut, tuntui hieman kirpaisevalta, voisin ehkä verrata pieniin sähköiskuihin.
Riippuu tosin kuinka syvät arvet naamassa on, että kuin monta kertaa pitää tehdä tuo hionta. Hinta minulle oli vain 350e mehiläisessä kun hiottiin posket ja leuka.- Kokemusta on
missä laser-hoidossa kävit. Oliko se Fraxel vai mikä? Itse oon käynyt kolme kertaa Fraxel-hoidossa eikä mitään tuloksia ole tullut vieläkään.
- Juci86
Minä kävin ensimmäisen kerran hoidattamassa akne-arpiani silk-touch hoidossa noin kolme vuotta sitten. Hoidossa suurin osa arvista hävisi kokonaan, sekä pahemmat kuopat mataloituivat. Sivuvaikutuksena ihoni ei koskaan lakannut punoittamasta hoitoalueelta täysin, luonnon valossa hoitoalue erottui selvästi. Jälkihoito ja toipuminen oli itselleni erittäin raskasta. En tiedä, oliko jälkihoidon hygienia puuttelista, mutta yksi arpi tuli lisää kun iho alkoi mätänemään ja rupimaan yhdestä kohtaa, ruven irrottua jäi pieni kuoppa. Yksi uusi kuoppa oli kuitenkin pieni hinta siihen nähden, kuinka hyvin vanhat hävisivät. Tänä keväänä päätin koittaa Fraxel-hoitoa loppuihin arpiini ja silk-touchista jääneeseen "pigmenttihäiriöön". Fraxel siloitti arpiani entisestään ja nyt ne ovat melkein tipotiessään ja pigmenttihäiriökin on muisto vain. Kävin hoidossa kolme kertaa ja olen erittäin tyytyväinen, toipuminen oli nopeaa ja tulokset erittäin hyviä. Fraxel-hoidon ajattelin tulevaisuudessa uusia, sitä suosittelen!
- epätoivoinenca
hei missä kävit tuossa fraxel laserissa? ite oon käyny kans kolmesti eikä mikää kerta ole auttanut. sitä ennen olen tehny kemiallista kuorintaa, yrttisyväkuorintaa ja vähä vaikka mitä. eikä mikään auta.
- SamiAAA
perhetuttuni jolla oli aika pahat aknearvet kävi sairaala siluetissa jossa on jokin aivan uusi pearl-laser ja hoidon tulos oli todella huomattava vain yhden hoidon jälkeen. hoidon aikana tehtiin jotenkin kaksi erilaista kuorintaa tai 'laserointia' ja kesti viikon verran palautua isosta punoituksesta mutta siltikin tuttavani oli aivan suunnattoman tyytyväinen ja itsekin innostuin asiasta ja taidan ainakin konsultaatioon mennä käymään. voin ehkä kommentoida lisää käytyäni.
jos oikein ymmärsin niin fraxel alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa ja hoidot tuloksiin nähden kalliita- Antti485758383
Vähän samat ajatukset mullakin. Fraxellista ei ollut hinnasta huolimatta paljon mitään apua, enemmän tuli tulosta aikaan jopa tca-hoidolla yhdestä kerrasta vaikka se oli selvästi halvempaa. Aion uusia tca kuorinnan kun auringonpaiste vähenee. Se on mun mielestä ollut yllättävän hyvä hoito hintaansa nähden, kun yleensä ajattelee että mitä kalliimpi niin sen tehokkaampi. Ei ole tuhansia euroja laittaa näihin arpiin, vaikka ne v......... niin kybällä.
- toimiiko?
Antti485758383 kirjoitti:
Vähän samat ajatukset mullakin. Fraxellista ei ollut hinnasta huolimatta paljon mitään apua, enemmän tuli tulosta aikaan jopa tca-hoidolla yhdestä kerrasta vaikka se oli selvästi halvempaa. Aion uusia tca kuorinnan kun auringonpaiste vähenee. Se on mun mielestä ollut yllättävän hyvä hoito hintaansa nähden, kun yleensä ajattelee että mitä kalliimpi niin sen tehokkaampi. Ei ole tuhansia euroja laittaa näihin arpiin, vaikka ne v......... niin kybällä.
Käytetäänkö tuollaista Siluetin Pearl-laseria myös ihan paikallisesti esim. huuliryppyjen hiontaan. Onko tällaisesta kellään kokemusta?
- tietääkseni
toimiiko? kirjoitti:
Käytetäänkö tuollaista Siluetin Pearl-laseria myös ihan paikallisesti esim. huuliryppyjen hiontaan. Onko tällaisesta kellään kokemusta?
ylähuulen voi laseroida ihan huulen rajaan asti ja tuo syväkuorinta todellakin siinä toimii. itse huulia ei tietääkseni voi laserilla hoitaa.
tässäkin tapauksessa varmaan kannattaa varata konsultaatioaika ja kysyä suoraan ammattilaisilta. hoitahan konsultaatiohan ei yleensä ole maksullinenkaan, ja perusasioihin ihan hoitajakin osaa vastata. - tv
tuo Pearl -laserkuorinta oli muuten televisiossakin tällä viikolla, siinä maikkarin Lääkärit -sarjassa (usa:lainen sarja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628