Simvastatin ratiopharm, kolesterolilääke

lukekaa tämä, kuka ti...

Olen syönyt lääkärin määräämätä Simvastatin ratiopharm 10 mg iltaisin kolestrolilääkettä säännöllisesti. Nyt sattumoisin olen kuullut, että se vie niveliä ja jopa pyörätuoliin ajan kanssa.

Muina lääkkeinä on sokeritautilääkitys Diformin retard 500 mg, joka on haittavaikutuksiltaan diabetes 2 hoitoon paras mahdollinen. Sitten verenpainelääkkeenä on Losatrix 100 mg verenpainelääke, Zanidip ja Januvia.

Nyt kävin sattumoisin luontaishoitolakaupassa ja sanoivat, että "olet tänyytä lääketehtaan myrkkyjä".

Tukkani alkaa heiketä, ylipainoa, joka ei lähde pois millään muotoa, olen myös "vesikertymiä" täynnä. Koletrolilääkkeen tilalle ostin kokeeksi Lecithin pullon tuosta kaupasta, joka kummasti myös rauhoittaa.

Kuka on tietoinen myös Simvastatin ratiopharmin lääkkeen sivuvaikutuksista.Kuka tietäsi tai kuullut tuon edellä manitun lääkkeen sivuvaikutuksista. Joskus ollut jotain mainintaan lehdissäkin.

Lääkärithän ei hyväksy kuin" kovia lääketehtaan lääkkeitä". Olenko lääketehtaan koekani???(Osa lääkkeistä on vielä kokeilutasolla, joten maksavatkin, kun KELA ei vielä täysillä hyväksy niitä).

8

6856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvitse

alentaa.

Kakkostyypin diabetes ja korkea verenpaine paranevat vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.

Tarvitset kunnon ruokaa, et lääketehtaiden myrkkyjä.

• Anonyymi

Sain verenpainelääkkeet 28 vuotiaana lähes 40 vuotta sitten, mahtavat perintötekijät, paineet silloin 160/110.
        Simvastatin sain muutama vuosi kun kolesteroli oli yli kuusi, nyt 3,3.
        Olen käyttänyt simvastatin 40 mg lääkettä ilman mitään haittaa, arvot hyviä.
        Simvastatin 10mg - https://htm109.com/track.php?c=cmlkPTcxMzIzMiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI

• Perttixx

Tässä muutamien asiaan perehtyneen lääkärin ja professorin mielipide kolesterolista ja ruokavalioista.

Tohtori Malcom Kendrick:
      Ainoastaan hyvin harvat eli alle 50-vuotiaat sydänsairaat miehet saattavat saada lääkkeistä jonkinlaista apua. Naisille ja yli 50-vuotiaille miehille lääkkeistä ei ole mitään hyötyä vaan niillä on päin vastoin vakavia haittavaikutuksia. Haittavaikutukset lääketehtaat pitävät kuitenkin omana tietonaan.

Professori Michael F. Oliver
      Epäilykset näiden kampanjoiden (kolesterolilääkkeiden) myynninedistämisluonteesta kaikuvat kuuroille korville. Epäilijöitä pilkataan, vaikka vähät siitä. Asia on nimittäin tavattoman vakava, mikäli kampanjoihin käytetään valtavat määrät rahaa ja normaalien ihmisten elämäntapaan tehdään kauaskantoisia muutoksia, vaikka yhä kasvava todistusaineisto osittaa, ettei kokonaiskuolleisuus muutu tai saattaa suorastaan kasvaa.

Tohtori Edward R. Pinckney
      Kuolemanpelko – jos satut kuulumaan niihin moniin, joita se ikävästi vaivaa – on hyvinkin saattanut tehdä sinusta kolesterolipolemiikin uhrin. Asia on nimittäin niin, että jos uskot torjuvasi sydäntautikuolleisuutta muuttamalla veresi kolesterolin määrää joko ruokavalion tai lääkkeiden avulla, noudat ohjeita, jotka eivät perustu faktoihin. Sinua on kuluttajana harhautettu, sillä tietyt teollisuudenalat ja terveydenhoitotahot ovat paljon kiinnostuneimpia sinun rahoistasi kuin hengestäsi.

Tohtori Russell Smith
      Meneillään on kampanja, joka pyrkii taivuttelemaan kaikki amerikkalaiset (ja suomalaiset) muuttamaan ruokavaliotaan ja monissa tapauksissa altistumaan lääkehoitoon lopuksi ikäänsä, perustuu tuulesta temmatuille todisteille, tutkimustulosten virheellisille tulkinnoille ja/tai melkoiselle paisuttelulle sekä ennen kaikkea epämieluisan aineiston huomioitta jättämiselle, vaikka sitä on valtavasti. Ei tunnu mahdolliselta, että objektiiviset tutkijat, joilla ei ole omaa etua ajettavana, voisivat mitenkään tulkita kirjallista aineistoa rasvateoriaa tukevaksi. (Rasvateoria = eläinperäiset rasvat vaarallisia)

Yhtä syyllisiä ovat monien julkaisujen toimittajat, jotka julkaisevat artikkeleja arvioimatta niiden laatua tai tieteellistä merkitystä, On masentavaa tietää, että miljardeja dollareita ja tavattoman hienoja lääketieteellisiä tutkimusjärjestelmiä haaskataan tuulimyllyjen tavoitteluun.

Tohtori Uffe Ravnskov
      Rasvateoria on kenties kaikkien aikojen suurin tiedehuijaus.

Professori Paul Rosch
      Hän muistuttaa siitä, että lääkärit saavat valtaosan informaatiostaan lääkeyhtiöiltä. Lisäksi…Puoli vuosisataa sitten lääkärintointa harjoittaneisiin virkaveljiinsä verrattuna useimmille tämän päivän lääkäreille ei ole aikaa eikä taitoa arvioida raportteja kriittisesti. Ani harva tietää mitään tieteellisistä tutkimuksista, ja sama pätee siihen sukupolveen, joka nykylääkäreitä on opettanut.

Tohtori Antti Heikkilä
      Uudet kolesterolisuositukset eivät ole tästä maailmasta, vaan tukevat yksinomaan lääketeollisuutta. Suositusarvoihin yltää ani harva ilman lääkitystä. Mielenkiintoista on, ettei suositusten taustalta löydy mitään todellista tiedettä, vaan laskelmat on tehty pelkkien matemaattisten mallien perusteella, eivätkä ne siten perustu todellisuuteen. Ne ovat ideologian puolestapuhujien toiveajattelua.

Tavalliselle ihmiselle ehkä ymmärrettävin selostus kolesterolista ja terveydestä on tohtori Malcolm Kendrickin youtube -esitys kolesterolin ja sydänkohtausten suhteesta eri maissa. Aineisto perustuu WHO:n MONICA –tutkimukseen, jota voidaan pitää luotettavana ja sponsorivapaana tietolähteenä. Aineisto osoittaa selvästi, että mitä korkeampi kolesterolitaso, sitä vähemmän sydänkuolemia. Sveitsiläisillä on korkein kolesterolitaso maailmassa, mutta vähiten sydänkohtauksia. Ääriesimerkkinä Australian aboriginaalit, joilla on maailman matalin kolesterolitaso, mutta sydänkuolleisuus maailmanennätysluokkaa.

www.youtube.com/watch?v=i8SSCNaaDcE
      Yhteenveto
      Rasvan laadun parantaminen parantaa kolesteroliarvoja. Tästä suomalaisille kerrotaan. Rasvan lisääminen saattaa nostaa kokonaiskolesterolia, mutta se parantaa sydän- ja verisuonitautien riskin kannalta tärkeimpiä kolesteroliarvoja. Tästä ei saisi kertoa.
      Jos haluatte parantaa kolesteroliarvojanne, niin syökää siis vähemmän leipää, riisiä, pastaa, perunaa ja sokeria. Syökää sen sijaan enemmän ja monipuolisesti luonnollisia rasvoja kuten rasvaista lihaa sekä kalaa, rasvaisia maitotuotteita, kananmunia, kylmäpuristettuja kovettamattomia kasviöljyjä, siemeniä, pähkinöitä ja manteleita.

Mihin ollaan menossa? Kohta, jos lääkeyhtiöiden toiveet toteutuvat, kaikki vauvasta vaariin popsivat kolesterolilääkkeitä. Jos niin käy, ei mene kuin 10 – 15v niin monet sivuoireet ilmaantuvat (suurelle joukolle), mm. sydämen vajaatoiminta, sekä ties kuinka moni päätyy ennenaikaisesti hautaan.

Älä aina usko lääkäriäsi, vaan ajattele itse!

• mielestäni

täältä:
      http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/4/305824.shtml

Eihän kyseessä nyt enää mikään kokeiluasteella oleva lääke ole, joten siinä mielessä et mielestäni ole mikään lääketehtaan koekaniini.

Itse olen syönyt kyseistä tuotetta 20mg iltaisin enkä ole näissä parissa vuodessa saanut mitään oireita, ei siis mitään sellaista mitä ei olisi ollut jo ennen lääkkeen aloitustakin.

Ainoa on ollut LDL-kolesterolin lasku sopivasti, eli riskipotilaana arvoon 1,8 mmol/l.

Muistathan muuten sitten lääkärisi vastaanotolla kertoa, että olet alkanut jotain luontaistuotettakin käyttämään. On erittäin tärkeää, että hoitavalla taholla on tiedot myös niistä.

• Veskuveli

Lääketehtailta? Lääketehtaiden palveluksessa olevilta proffilta, jotka ovat virkansa saanneet nöyristelemällä niitä. Ei perustu faktoihin, uskon enemmin tuossa luettelossa olevaia lääketehtaista riippumattomia asiantuntijoita. Älä syö niitä, et tarvi!

• Perttixx

on diabeteslääke.

Uudet diabeteslääkkeet ovat vaarallisia. Sellaiset lääkkeet kuten Januvia ja Byetta aiheuttavat haimatulehdusta ja siten lisäävät oleellisesti haimasyöpäriskiä. Vanha lääke metformiini on turvallinen. Metformiini tunnetaan jo 1950-luvulta. Olen Januvian koekaniini!

• löytyy esim.

täältä...

http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat.Naytaartikkeli?p_artikkeli=tab00177

Suomessa ei tiettävästi ole vielä sattunut yhtään kuolintapausta simvastatiiniin liittyen, mutta briteissä jo 66 kuolintapausta. Statiinithan ovat punariisistä eristetty myrkky (sienen tuottama), joista kukin lääketehdas on sitten tehnyt omat johdannaisensa. Alunperin myrkyn löysi Yhdysvaltojen armeija (ei yllätys...). Alkuperäinen kolesterolilääke oli lovastatiini. Erilaiset maksaoireetkin voivat olla statiinien arkipäivää, koska kysehän on loppujen lopuksi myrkystä, jota on muokattu. Vaan myydänpähän tuota punariisiäkin nykyään luontaistuotteena. Itse en koske pitkällä tikullakaan statiineihin, sen verran paljon olen niistä lukenut. Ja saatava hyöty on olematon...

Suomen lääkärilehdestä:

""Kolesterolin alentaminen on paitsi hyödytöntä, myös terveydelle haitallista""

http://users.utu.fi/laslehti/terveys/Colale.txt

• Anonyymi

Aina löytyy niitä hihhuleita, jotka eivät usko asiantuntijoita vaan kehittelevät omia totuuksiaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33