monta uutta mestaa on tullut nähtyä, kyliä joita en tiennyt edes olevan olemassa.
Tammela, Porras, Jokioinen, Ypäjä, Loppi, Läyliäinen, Ahmoo, Hausjärvi, Mommila, Hämeenkoski, Lammi, Tuulos, Hauho, Sappee, Luopioinen, Pälkäne, Kangas-ala ja kaikki ne pikkukylät matkareitin varrella.
Kyllä monet asuvat todella kauniissa maisemissa, kaukana melusta ja hälystä. Sateiden mentyä taas ohitse pitää jatkaa tutustumista :)
Onks sun suosikkimaisemat missäpäin?
On tää Suomi hiton kaunis maa
16
491
Vastaukset
löytyy Kuusamosta ja Saarijärveltä..:)
Tuonne Kuusamoon olisi ihan voinut jäädä asumaan..- Pörrääjä
kesäaikana käynyt koskaan Kuusamossa, taitaa johtua lievästä itikkakammosta. Rukalla kyllä olen muutaman kerran pääsiäistä viettänyt. Saarijärvellä on hienot maisemat, mopottelin sielläpäin kesällä 2006.
Onks muilla vaikeuksia vastailla viesteihin? Mä en välillä saa lainkaan avattua näitä vastauslokeroita, jäävät vain junnaamaan ja junnaamaan. Onkohan vika täällä päässä, mun päässä vai suolen päässä? - Puhurix
Pörrääjä kirjoitti:
kesäaikana käynyt koskaan Kuusamossa, taitaa johtua lievästä itikkakammosta. Rukalla kyllä olen muutaman kerran pääsiäistä viettänyt. Saarijärvellä on hienot maisemat, mopottelin sielläpäin kesällä 2006.
Onks muilla vaikeuksia vastailla viesteihin? Mä en välillä saa lainkaan avattua näitä vastauslokeroita, jäävät vain junnaamaan ja junnaamaan. Onkohan vika täällä päässä, mun päässä vai suolen päässä?systeemissä tökkii ihan kaikki. Tosi typerä uudistus.
Pörrääjä kirjoitti:
Onks muilla vaikeuksia vastailla viesteihin? Mä en välillä saa lainkaan avattua näitä vastauslokeroita, jäävät vain junnaamaan ja junnaamaan. Onkohan vika täällä päässä, mun päässä vai suolen päässä?oltiin ja en huomannu hyttysiä..:)
Nyt ainaski toimii hyvin tää suoli..on hirveesti noita inisijöitä..:( Ei ole muina kesinä kyllä ollu näin paljon...:¤
Tuo risiiniöljy sopis kyl paremmin ny tälle suoli24 suolistolle...;))
Mulle riittä lakritsa...
Kattelekko sä moottoripyöräilyä?Se ei ole muhun kyl iskeny.vielä..:)ja sateella ne varmaan touhuavat lisää niitä inisijöitä..:/
Oon mä muutes joskus kattellu ton Mika Kallion ajoja..Mukavaa,et suomalainenki pärjää siellä..
Jos tuo pikku kakkonen käy liian jännittäväks,nii muista sulkee aina simmut välillä..;)
- lykky
ettei ainakaan siellä missä sinä äijäs kanssa pörräätte
- Pörrääjä
kusassut sun muroihis :)))
Ei pelkoa, me reissaillaan vaan hienoilla paikoilla ;) Hyvää kesää sinne minne ei .... tulla ;)
nähnyt ainoatakaan kaunista maisemaa mitä nimetä, mutta onko sillä nimellä niinkään väliä? Mummonmökin harmaan taustalla uhkean kaunis, synkkä kuusimetsä mustikoita tulvillaan. Toisen sukulaisen luona pellot, lehmät, järven selkä, hyttyset..no olkoot. Affenkeittoa ja kotirieskaa, ahomansikat ja paskanhaju.
Tajunnan maisemaa, ihan kiva muistella:))- Pörrääjä
vaan nimet on outoja, pitääkin selvitellä noiden nimien alkuperää jos tämä sadekausi vielä jatkuu pitkäänkin niin aikaa riittää.
Affenkeitto ja ahomansikat mega jess, paskanhaju ja hyttyset vähemmän.
...mutta kirkonkylät ja niiden taajamat ankeita. Kirkko, S-market, Siwa, Osuuspankki ja Ärrä. Samanlaisissa laatikoissa ja väreissä läpi koko maan. Kun on yhden maalaiskirkonkylän nähnyt on nähnyt jokaisen. Kaupungeistakin on saatu rakennuskannan persoonallisuudet melko huolella karsittua, joten emme taida olla kansana järin esteettisyysorientoituneita?
ps. edellisen poistin typojen takia :/- Pörrääjä
ootkos lukinnut viestis kun en saanut vastattua siihen?
Eppäilen matalapaineen vaivaavan sua kun tommosia höpiset, ihan mottipäitä ;) Ainakin sata tai kaksisataa kirkkoa oon tässä maassa katsastanut ja kaikki on olleet erilaisia, niin pienissä kylissä kuin kaupungeissakin...., onhan ne kirkot jotenkin pikkasen erilaisia mutta kylänraitit on niin samanlaisia että haukotuttaa.
Pälkäne on upea paikka, varsinkin jos omistaa sieltä päin kesämökin. Viikolla tuli vierailtua yhdellä mökillä ja myönnän tunteneeni katauden pistoksen sydämessäni ihaillessani rannalta avautuvaa näkymää.
( Pälkäneen kupeessa sijaitevat soramontut oli muksuna mulle niitä ainoita oikeita maisemia) :))- Pörrääjä
samat soramontut minkä sivusta pari viikkoa sitten ajeltiin, Kossunen varmaan muistaa paikan nimenkin. Hauskoja nimiä on tullut vastaan, tänään tuli Mommola. Harmitti kun ei ollut maalarinteippiä mukana, olis ollut kiva lisätä muutama pilkku o kirjainten päälle ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1233334Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2572117Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois722095- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641402- 971327
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931277- 611230
- 591217
- 711111