Ystävyyden talvi niminen n.puolen tunnin piirroselokuva ilmestyi meillä dvd:llä joulun 2008 alla.
Tarina kertoo Otto ankasta joka jää joukosta muiden lintujen lähtiessä talveksi etelään.
Elokuva on ihan somasti piirretty ja varsinkin taustat ovat kauniita. Odotin kuitenkin aika paljon enemmän mitä leffa lopulta oli. :/
Kesto on ihan liian lyhyt jotta ankanpojan selviytyminen talvesta tuntuisi miltään. Talvi taisi kestää maksimissaan kymmenen minuuttia ja meni kivasti saappaassa istuen. :D Liian helppoa!
Tätä ei oltu dubattu suomeksi mikä on harmi, enkkuraidasta en kauheasti nauttinut. Ankanpojan ääni kuulosti aikuiselta naiselta.
Onpahan leffassa kuitenkin aika menevä tanssikohtaus:
http://www.youtube.com/watch?v=0w5Fxxbt1qM&feature=related
:D Enpä ole vastaavaan törmännyt. :D
Onko joku muu nähnyt tämän? Mielipiteitä?
Ystävyyden talvi (The first snow of winter)
3
813
Vastaukset 3
- Mumfie
Kyllä, olen nähnyt. Se on tainnut tulla jopa pariin otteeseen telkusta.
Pidin leffasta, todella suloinen ja hyvin piirretty. - Mumfie
Jee! Tän voi kattoo vielä parin päivän ajan Areenasta:
http://areena.yle.fi/video/653270 - NoYksVAAN
Se oli viimeinen elokuva jonka katsoin mummoni kanssa sairaalassa, hän kuoli parin päivän päästä keuhkosyöpään. Tästä on jo kymmenen vuotta aikaa mutta leffa aiheuttaa aina minussa haikeita tunteita. Mummoni oli minulle hyvin rakas ja tärkeä ihminen ja ikävöin häntä edelleen kovin paljon. Elokuva kertoo toivosta ja ystävyydestä... hieno leffa kera nostalgia-arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496