Muutaman päivän on jo vaivannut kummallinen kipu isovarpaan alla/sivulla. Siis siinä "taitoskohdassa" missä varpaan luu loppuu ja liittyy jalkapohjan luuhun.
Kipu tuntuu esim. varvasta venytellessä ja kun sitä rasittaa jonkin aikaa esim. kävellessä, ei sille enään kärsi kivulta astua.
Jalka ei ole muuttanut väriään eism. mustaksi tai punaiseksi jolloin kyseessä voisi olla tulehdus? Mutta jalka on kipeältä kohdalta hieman turvoksissa. (kuitenkin niin vähän ettei sitä huomaisi jos ei tietäisi.)
Kipu alko ihan yhtäkkiän, enkä muista satuttaneeni jalkaani mitenkään.
Voisiko kyseessä olla ihan jokin vaaraton juttu? Harrastan juokemista parisen kertaa viikossa ja kävelen useitä kilometrejä päivittäin. Kengistä en sen kuitenkaan usko johtuvan sillä aiemmin ei ole tälläistä sattunut ja toinen jalka on ihan normaali.
Isovarvas/jalkapohja kipeänä!
5
2246
Vastaukset
- oive
Voisiko se olla kihti,minulla oili samat oireet alussa.
- varmaan siellä
kipuja aiheuttaa.
rtg kuva kannattaa ottaa ja
ortopedilta kysyä jatkohoito-ohjeet - ie
selvisikö mikä jalkaasi vaivasi?
itselläni samankaltaisia oireita. reuma ja kihti kokeet negatiivisia ja röntgenkuva puhdas. nyt sitten odottelen pääsyä erikoislääkärin luo... - Kipuvarvas2
Minulla juuri tällähetkellä täysin samanlaisia oireita oikean isovarpaan alla ja sivulla. oireet alkoi kaksi päivää sitten ja siitä asteittain pahentuneet. olen maannut sohvalla pitäen jalkaa kohoasennossa. jos jalan laskee maahan tai lähtee kävelemään tuntuu, että veri pakkautuu sinne. ja ei voi astua kuin ulkosyrjälle. Mitä tämä voi olla?? Sesamluiden ärsytys/tulehdus vai jotai vakavaakin?
- hermojuuri
Olisikohan selästä vaiva säteilevä? Minulla alkoi aivan samalla tavalla pari vuotta sitten. Olen LIV- juuren vapautusleikkaukseen menossa syyskuussa. Hoidettiin vuosi plantaarifaskiittina. MRI kuvissa selvisi, että hermojuuren rekessiahtauma kysymyksessä LIV oikealla. Kipu säteilee oikeaan jalkaterään saakka. H.....tillinen kipu ei voi astua toisin ajoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895