dentaworks

pastaverde

onko kellään kokemuksia dentaworks white now valkaisuaineen käytöstä? Auttaako noi vaan värjäymiin vai myös jos on syntyny keltahampaiseks?

8

6517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pastaverde

      jota saa apteekista? Onks siitä mihinkään? Huomasin et netissä muuten myytävät aineet on pal vahvempii, vähintään 22% kun apteekin yotuel-tuote oli vain 10%. Voikohan vahvoista olla jotain haittaa, luulis et muuten apteekkikin myis sellasia...

      • TP

        Yotuel ei _valkaise_ hampaita, se ainoastaan poistaa hampaiden pinnalta värjäytymiä, joita on saattanut syntyä ruoasta, tupakasta jne. Monilla ihmisillä on jo luonnostaan kellertävä hammasluu ja sitä Yotuelilla ei pysty muuttamaan, sillä se ei sisällä valkaisevia ainesosia. Käytän itse Yotuelia "kuureittain" ja mielestäni se tasoittaa ja hieman vaalentaa hampaiden sävyä, itselläni ehkä asteen verran. En kylläkään tupakoi tai juo punaviiniä (jotka ovat niitä pahiten hampaita värjääviä) joten ehkä värjäytymää ei minulla niin kamalan paljon olekaan, että suurta eroa näkyisi. Suosittelen kokeilemaan, sillä siinä ei montaa euroa häviä ja hampaat tulevat harjatuksi Yotuelilla kuten tavallisellakin hammastahnalla :)


    • TP

      En itse uskaltaisi tilata Dentaworksiltä mitään. Kiinnostuin itsekin aluksi heidän tuotteistaan, mutta sitten huomioni kiinnittyi seuraaviin seikkoihin:

      - Dentaworksin sivuilla ei ole näkyvillä Y-tunnusta
      - Dentaworks-nimistä yritystä ei löydy yritys- ja yhteisötietojärjestelmästä (www.ytj.fi)
      - Yritystä ei löydy myöskään Ruotsin vastaavasta rekisteristä (SCB:s Företagsregistret, http://www.foretagsregistret.scb.se/sni/).

      Testasin myös Fonectan yhteystietohakua, mutta Dentaworksille ei löydy minkäänlaisia yhteystietoja, ei myöskään niillä numero- ja osoitetiedoilla, jotka nettisivuilla on annettu.

      Mailasin heidän asiakaspalveluunsa näistä puutteista 2.6.2009 saamatta minkäänlaista vastausta, joten voitte päätellä tästä itse, kuinka luotettava yritys on kyseessä. Olen yksityinen kuluttaja, joka on ostanut verkkokaupoista paljon jo vuosien ajan ilman ongelmia, mutta tässä kohtaa hälytyskellot soivat.

      • jenkkihymy80

        Kyseessä on ilmeisesti brittiläinen firma.
        Niin tai näin, sain kuitenkin tuotteeni joka oli ihan ok.
        Oli muuten kauppa mikä hyvänsä niin kannattaa aina maksaa luottokortilla. Jos kyseessä on huijaus, et todennäköisesti joudu itse maksamaan mitään vaan tappio jää luoton myöntäjälle.


      • tanyzha

        Hyvä TP, vaikka julkaisustasi on aikaa, niin vastaanpa siihen kumminkin!
        Höpön höpön, EI OLE hämärä yritys.
        Dentaworks on vain ammattinimi. Jos tarvitset lisätietoja yrityksestä niin löydät sen nimestä Behrens Group AB.


    • Buhahaha

      Tuhota kiilteesi niin anna mennä: kannattaa kokeilla kloritella, ruokasoodalla ja hiotapaperilla, saat varmasti saman tuloksen! Hammaskivet voi rapsutella puukolla tai saksilla ja hampaat kannattaa paikata apteekista ostettavalla paikka-aineella eli älä missään nimessä törsää rahojasi hammaslääkäriin! Eihän ne ole kuin hampaat, kaupasta saa ostettu lisää.

    • ValkeatLegot
    • Anonyymi

      tilasin ja kokeilin dentaworksin valkaisusettiä - ei valkaissut, poisti vain värjäymiä samalla tavalla kuin muka valkaisevat tahnat. Ei jatkoon. Parempia vaihtoehtoja löytyy markkinoilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe