dentaworks

pastaverde

onko kellään kokemuksia dentaworks white now valkaisuaineen käytöstä? Auttaako noi vaan värjäymiin vai myös jos on syntyny keltahampaiseks?

8

7803

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pastaverde

jota saa apteekista? Onks siitä mihinkään? Huomasin et netissä muuten myytävät aineet on pal vahvempii, vähintään 22% kun apteekin yotuel-tuote oli vain 10%. Voikohan vahvoista olla jotain haittaa, luulis et muuten apteekkikin myis sellasia...

• TP

Yotuel ei _valkaise_ hampaita, se ainoastaan poistaa hampaiden pinnalta värjäytymiä, joita on saattanut syntyä ruoasta, tupakasta jne. Monilla ihmisillä on jo luonnostaan kellertävä hammasluu ja sitä Yotuelilla ei pysty muuttamaan, sillä se ei sisällä valkaisevia ainesosia. Käytän itse Yotuelia "kuureittain" ja mielestäni se tasoittaa ja hieman vaalentaa hampaiden sävyä, itselläni ehkä asteen verran. En kylläkään tupakoi tai juo punaviiniä (jotka ovat niitä pahiten hampaita värjääviä) joten ehkä värjäytymää ei minulla niin kamalan paljon olekaan, että suurta eroa näkyisi. Suosittelen kokeilemaan, sillä siinä ei montaa euroa häviä ja hampaat tulevat harjatuksi Yotuelilla kuten tavallisellakin hammastahnalla :)

• TP

En itse uskaltaisi tilata Dentaworksiltä mitään. Kiinnostuin itsekin aluksi heidän tuotteistaan, mutta sitten huomioni kiinnittyi seuraaviin seikkoihin:

- Dentaworksin sivuilla ei ole näkyvillä Y-tunnusta
      - Dentaworks-nimistä yritystä ei löydy yritys- ja yhteisötietojärjestelmästä (www.ytj.fi)
      - Yritystä ei löydy myöskään Ruotsin vastaavasta rekisteristä (SCB:s Företagsregistret, http://www.foretagsregistret.scb.se/sni/).

Testasin myös Fonectan yhteystietohakua, mutta Dentaworksille ei löydy minkäänlaisia yhteystietoja, ei myöskään niillä numero- ja osoitetiedoilla, jotka nettisivuilla on annettu.

Mailasin heidän asiakaspalveluunsa näistä puutteista 2.6.2009 saamatta minkäänlaista vastausta, joten voitte päätellä tästä itse, kuinka luotettava yritys on kyseessä. Olen yksityinen kuluttaja, joka on ostanut verkkokaupoista paljon jo vuosien ajan ilman ongelmia, mutta tässä kohtaa hälytyskellot soivat.

• jenkkihymy80

Kyseessä on ilmeisesti brittiläinen firma.
        Niin tai näin, sain kuitenkin tuotteeni joka oli ihan ok.
        Oli muuten kauppa mikä hyvänsä niin kannattaa aina maksaa luottokortilla. Jos kyseessä on huijaus, et todennäköisesti joudu itse maksamaan mitään vaan tappio jää luoton myöntäjälle.

• tanyzha

Hyvä TP, vaikka julkaisustasi on aikaa, niin vastaanpa siihen kumminkin!
        Höpön höpön, EI OLE hämärä yritys.
        Dentaworks on vain ammattinimi. Jos tarvitset lisätietoja yrityksestä niin löydät sen nimestä Behrens Group AB.

• Buhahaha

Tuhota kiilteesi niin anna mennä: kannattaa kokeilla kloritella, ruokasoodalla ja hiotapaperilla, saat varmasti saman tuloksen! Hammaskivet voi rapsutella puukolla tai saksilla ja hampaat kannattaa paikata apteekista ostettavalla paikka-aineella eli älä missään nimessä törsää rahojasi hammaslääkäriin! Eihän ne ole kuin hampaat, kaupasta saa ostettu lisää.

• ValkeatLegot
    • Anonyymi

tilasin ja kokeilin dentaworksin valkaisusettiä - ei valkaissut, poisti vain värjäymiä samalla tavalla kuin muka valkaisevat tahnat. Ei jatkoon. Parempia vaihtoehtoja löytyy markkinoilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      71
      1201
    2. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1184
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      90
      1045
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      49
      883
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      843
    6. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      780
    7. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      717
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      28
      716
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      149
      702
    10. Syytön mä siihen oon

Että tykkään susta 😘 Hyvää yötä ❤️
      Ikävä
      56
      702
    Aihe