Mihin kannattais blandata mansikkakossua? Oisko sprite hyvä? Paljonko muuten maksaa kyseinen pullo, en löytänyt alkon sivulta. Eikös 18-vuotias saa ostaa sitä?
Mansikkakoskenkorva
10
12128
Vastaukset
- tralalalaakjjsd
Mä kokeilin joskus spriteen, mutta maistuu ihan ällömakealle. En osta toista kertaa.
- asdfjk
sitten kannattaa laittaa lantrinkia ja paljonko mansikkakossua?
- :))
kandee testata fantaan ! hyvää tulee jos makeesta tykkää!!
- joona jolle
Et löytänyt koska ei kuulu Alkon valikoimiin, löytyy esim laivoilta ja Virosta löytyy.
Itse sekoittaisin johonkin vähäsokeriseen mutta kuplivaan, sekaa jäitä ja juoma on valmis. Sprite zero voisi sopia. Kokeile ja kerro mikä sopi parhaiten.- jolle kylmäkalle
Jos haluaa mietoa, noin kolmas osa mansikkaa ja loput blandista. Itse tekisin ehkä toisin 1/3 blandista ja 2/3 mansikkaa. Jokainen tavallansa. Makeaa se kuitenkin on....
- Anonyymi
Ei mitään inhottavia Sprite Zeroja. Mieluummin Vissy tai Novellen kivennäisvesi.
- mörrismöö
Kyllä sitä alkosta löytyy. Maksaa alle 15 e. Oon laimentanu vedellä yleensä, kuin mehua jois =)
- kossusussu69
mansikkakossu😍🆘👌🏻
- Anonyymi
Parasta viikonlopuksi
- Anonyymi
Spriten ja 7upin sijasta suosittelen Sanpellegrino Limonata Sitruuna(San Pellegrino Naturali Limonata). Fantan sijasta Jaffaa taikka Sanpellegrinolta Naturali Aranciata. Vähemmän esanssisen makuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1076156Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370