No, kertokaapa miten ja missä aiotte

jussi kysely

juhlistaa keskikesän juhlaa, eli juhannusta?

Itsellä menee tavanomaisissa merkeissä eli mökkeilleessä.

44

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200 kertaa ja munasilleni

• ap.

yleisellä paikalla täti-ihmisiä pelottele?

• ap. kirjoitti:

yleisellä paikalla täti-ihmisiä pelottele?

youtubesta sen sitten löydätte tai iltapäivä lehdistä.

• ga4ege

homomiehille olisi sellainen munaesitys tarjolla, jos vaan jonkun tangon pystyttävät.

• Jazuli

..kisuli ja nahkamarakatin kans..=o)...ois meiän hääpäiväkii siin jussina..

...jotta iisisti ihmetelle vain..

=o7

• ap.

Voiko udella, että onko jo kriittinen seitsemäs vuosi ohitettu?

• Jazuli
        ap. kirjoitti:

Voiko udella, että onko jo kriittinen seitsemäs vuosi ohitettu?

...kolome vuotta oltas ehitty olemaa naimisissa..=o)..

..vuuen lopus kuus vuotta yhes..=o)

• dsööjl
        Jazuli kirjoitti:

...kolome vuotta oltas ehitty olemaa naimisissa..=o)..

..vuuen lopus kuus vuotta yhes..=o)

Eikä mitään muuta.

• hyvin tylsästi omien sukulaisteni parissa, maalla. Grillailua ja hillittyä viinin lipitystä tiedossa, luulisin. Tiedän, booooring, mut kun ei mitään odota, niin ei voi pettyä:)

• ap.

on, jos ei kummemmin mitään odotuksia itselle aseta, niin ei silloin petykkään.

• ^_^

• ^_^
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Täällä taas. Pitäiskö mun paljastaa, etten mä ihan aina ole mukava..? Ei, en mä paljasta...

Kiitos kappaleesta ;-)

Hyvää yötä.

täällä joskus mukava :-)

http://www.youtube.com/watch?v=LOwObMbuKg0

Hyvää yötä ja huomenta.

• ratatuomarina

menee Juhannus. Siinä sitten samalla vähä mökkeillään akan kanssa.

• ap.

ja akan kanssa tasoittelua:)

• .
      Eli olen kotona, varmaankin kissan kanssa, ja katselen töllöä sekä nörään. Siinähän se sujuu ja tulee halvaksi :)
      .

• ap.

kun välillä rapsuttelee, niin ei tarvitse ainakaan kenenkään kanssa riidellä:))

• ap. kirjoitti:

kun välillä rapsuttelee, niin ei tarvitse ainakaan kenenkään kanssa riidellä:))

.
        Riitelijä enkä kauaa riitele. Teen heti alkuunsa päätöksen miten jatkuu. Jos jossain mökillä alkaa äijä paukuttaan turpaansa, niin nostan heti kytkintä ja lähden kotiin. En jää kuunteleen.

Niin että koska mulla ei ole miestä enkä vastaa eksän viestittelyihin, niin jää riidat vähiin. Kissaan en uskalla koskea kuin silloin kun se ite tulee viereen. Jos sitä häiritsee kesken päikkäreitten, niin alkaa kynnet viuhuun siihen malliin että meikä pakenee paikalta. En pärjää sille ollenkaan.. Hui.
        .

• Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Riitelijä enkä kauaa riitele. Teen heti alkuunsa päätöksen miten jatkuu. Jos jossain mökillä alkaa äijä paukuttaan turpaansa, niin nostan heti kytkintä ja lähden kotiin. En jää kuunteleen.

Niin että koska mulla ei ole miestä enkä vastaa eksän viestittelyihin, niin jää riidat vähiin. Kissaan en uskalla koskea kuin silloin kun se ite tulee viereen. Jos sitä häiritsee kesken päikkäreitten, niin alkaa kynnet viuhuun siihen malliin että meikä pakenee paikalta. En pärjää sille ollenkaan.. Hui.
        .

miun jertsu äärimmäisen harvoin kynsi,ainoastaan silloin kun kännipäissäni menin sitä puskemaan niin päänahka sai kynsihierontaa :)

• monte24 kirjoitti:

miun jertsu äärimmäisen harvoin kynsi,ainoastaan silloin kun kännipäissäni menin sitä puskemaan niin päänahka sai kynsihierontaa :)

.
        Menee sillain että toi Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa kouluttaa meitä. Ihan kohtuullisesti on onnistunutkin. Mäpäs tiedän millä sen saa suuttuun sekunnissa. Nuuskuttelemalla. Se ei ikinä mua muuten pure mutta jos menen piruuttani nuuskutteleen sen naaman eteen niin kohta naskalit nenässä niin että heilahtaa. ihme katti.. itte nuuskii kaikkia ja sitten sitä ei muka saa nuuskia.. :(
        .

• En.kerro

menee varmaan kotosalla. Taitaa olla vähän viileetä säätä silloin luvassa eli grillaamiset voi jäädä toiseen kertaan.

Juhannuspäivän olen töissä.

• Naiseni menee lasten ja elukoiden kanssa mökille...

Itse joudun töiden takia jäämän kotiin... X(

• ...menee mun juhannus.

• öhlskd

Takavuosien optiomiljonäärin?

• hmh...

Toivottavasti en törmää sinuun juhannuksena *no ei, vitsi vitsi*...

• öhlskd kirjoitti:

Takavuosien optiomiljonäärin?

...what?? Mites toi liittyy mun juhannuksen viettoon?

• hmh... kirjoitti:

Toivottavasti en törmää sinuun juhannuksena *no ei, vitsi vitsi*...

...törmäämisessä olisi kamalinta?

• sininen_sitruuna

Saan kyllä olla vapaalla, mutta ei ole minkäänlaisia suunnitelmia siitä mihinpäin sitä suuntaisi... :)

• ...

Ei ole paikkaa, ajoneuvoa, ystäviä eikä rahaa. :)

• ap.

vastauksista päätellen, että monenlaista juhlaa vietetään, mutta ei mitenkään silleen, että siitä nyt suuremmiten hekumoitaisiin tai hirveät odotukset olisi, eli yksi kesäpäivä muiden joukossa.

Varmaan moni suuntaa mökille perheineen tai ystävineen, mutta osa jää kotiiin tai suuntaa yhteisiin tilaisuuksiin viettämään juhannusta. No, kaikesta huolimatta toivon kaikille hyvää juhannusta, vaikka se ei kaikille sitä aina ole, mutta kuitenkin oman näköisensä ja kohtalon muovaama kesäpäivä.

• ...

Juhannuksen viettämiseen ei tarvita muuta kuin paikka, jossa olet. Lähde yökävelylle tai fillaroimaan. Keskikesän yötön yö on kauneinta viettää yksin. Yleinen juhlapäivä on laitettu viikonloppuun, mutta oikea juhannus, onko se lauantain ja sunnuntain välinen yö tänä vuonna, eli kesäpäivänseisauksen aatto?

• KoppavaHoro
        ap. kirjoitti:

vastauksista päätellen, että monenlaista juhlaa vietetään, mutta ei mitenkään silleen, että siitä nyt suuremmiten hekumoitaisiin tai hirveät odotukset olisi, eli yksi kesäpäivä muiden joukossa.

Varmaan moni suuntaa mökille perheineen tai ystävineen, mutta osa jää kotiiin tai suuntaa yhteisiin tilaisuuksiin viettämään juhannusta. No, kaikesta huolimatta toivon kaikille hyvää juhannusta, vaikka se ei kaikille sitä aina ole, mutta kuitenkin oman näköisensä ja kohtalon muovaama kesäpäivä.

aivan täpinöisänni. Olen toivonut - ensin salaa ja sitten avoimesti - että saisin kerrankin mennä jonnekin mökille/landelle ja viettää jussin ystävien seurassa ja nyt se sitten toteutuu! Aivan ihanaa, säästä viis!

• sinä kuulut

aika isoon ryhmään suomalaisia. Samalla tavalla, samoista syistä juhannusta viettää aika moni muukin.

• Mutta...

kun kerran kysyit, niin vois oikeastaan tilata jonkun kivan seksipalvelun jussin kunniaksi, kun tilikin tuli =)

• KoppavaHoro

ystävän luo landelle mennään grillailemaan ja chillailemaan. Jea, kyllä se perinteisen aavekaupunkijussin voittaa...

• Vastaajatar

olisi mökki, niin ehdottomasti siellä.

Nyt mennään avomiehen vanhempien kotiin, kun ovat itse poissa.

• joraan RMJ:ssä.. torstai-, perjantai- ja lauantai-iltana tamppaamaan PartyCampin Mecanoon ja DanceFactoryyn. (Pakko se on kun lippu suorastaan tyrkättiin käteen). Muun ajan teen juhannustaikoja kultini kanssa..

• Se on paras

tapa viettää juhannusta.

• kanssa ...

jospa edes juhannuskokkoa lähtisimme katsomaan.

• zisel

mullakin, mutta ei ihan perinteisissä merkeissä kuitenkaan. Perinteinen mökkeily on muutaman hengen porukalla ja nyt jussina mennään hirveellä lössillä ;)

• Loputtomasti aikaa olla himassa. Mikä ihanuus! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe