Kyylätesti uusintana ;)

impi-lempi

Tuleehan telkustakin vähän väliä uusintoja tai no, eihän sieltä paljoo muuta tulekaan ...ja nyt kun tuo Tuputuukin alkaa kyttääjän vaativalle uralle , niin katsotaan onko meistä muistakin tähän samaan hommaan ;)

http://www.testimaa.com/testi.php?t=kyyla

Itse olen 26 % kyylä....

84

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuu

      Olet 4% kyylä...Siis ei vieläkään toivoa ko urasta;o)...

      • impi-lempi

        Se nyt vaan ei sitten ole sun alaasi, sä olet jo alalla , joka sulle on omiaan, sisar hento valkoinen :)


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        Se nyt vaan ei sitten ole sun alaasi, sä olet jo alalla , joka sulle on omiaan, sisar hento valkoinen :)

        Tosin yksi hakukone väitti, et minusta tulisi loistava jäätelönmyyjä;o)...


      • impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Tosin yksi hakukone väitti, et minusta tulisi loistava jäätelönmyyjä;o)...

        ala, jolle hankkiudut eläkepäivilläsi...Mun mielikuvissani jääteönmyyjällä on valkoinen takki, myöskin ;) Eli samat työvaatteet käypi sitten siihenkin ;O))


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        ala, jolle hankkiudut eläkepäivilläsi...Mun mielikuvissani jääteönmyyjällä on valkoinen takki, myöskin ;) Eli samat työvaatteet käypi sitten siihenkin ;O))

        eläkepäivien ratoksi..Hieno homma..ja kun hoksasit tuon vaatetuspuolenkin...niin sehän on sitten siinä...

        Onnellista..Tänään tuli sitten ratkottua tuokin eläkepäivien joutilaisuusongelmakin;o)...


      • impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        eläkepäivien ratoksi..Hieno homma..ja kun hoksasit tuon vaatetuspuolenkin...niin sehän on sitten siinä...

        Onnellista..Tänään tuli sitten ratkottua tuokin eläkepäivien joutilaisuusongelmakin;o)...

        täältä ne vasta hyvät neuvot saa ;)

        Eläkepäiväsi turvattu, mikäs sen onnellisempaa, ei muuta kuin alat odottelemaan sitten niitä....hmmm...tosin sinne vielä pitkä matka ;)


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        täältä ne vasta hyvät neuvot saa ;)

        Eläkepäiväsi turvattu, mikäs sen onnellisempaa, ei muuta kuin alat odottelemaan sitten niitä....hmmm...tosin sinne vielä pitkä matka ;)

        ei eläkettä näy..Ja,jos se on isoista herroista kiinni, niin nei näjykkään aikoihin..tai ikuna:o/...


    • kaikki...

      kyttääjiä.Tiedetään justiinsa mitä esim. täällä huuhaalla tapahtuu.Ei tämä muuten pyörisi. ;)

      • MuisQuuuuu

        mä en tiedä..Ei kiinnosta tietää kaikkea..Liian suuri vaiva lukea kaikki kirjoitukset;o)...


      • tulos unohtui

        9%. ;)


      • kyyläät
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        mä en tiedä..Ei kiinnosta tietää kaikkea..Liian suuri vaiva lukea kaikki kirjoitukset;o)...

        tietyt kirjoitukset kuten minä. ;)


      • MuisQuuuuu

      • nyt kyylää
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tai, jos näitkin, niin ihan väärin näit;o)...

        Tiedäthän..Yleistäminen on anaalista :o/...

        ;))


      • impi-lempi

        en mää ainakaan mitään tiedä, ketään tunne...:)


      • MuisQuuuuu
        kyyläät kirjoitti:

        tietyt kirjoitukset kuten minä. ;)

        Itseasiassa..se on fiiliksestä kiinni sekin:o)..Nyt joku voikin sanoa, et olen omahyväinen ja itseriittoinen..heheheh...Hauskaa..eikö;o)...

        Tänään pongasin ton Sun vastauksesi, kun toi viestien näyttötapa oli..silleen et kaikki näkyy..Mä yleensä laitan niin et viestit näkyy ketjuina..ei valmiiksi aukaistuina..;o)...


      • impi-lempi
        tulos unohtui kirjoitti:

        9%. ;)

        sussakaan ;)


      • kaikki näkyvil
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Itseasiassa..se on fiiliksestä kiinni sekin:o)..Nyt joku voikin sanoa, et olen omahyväinen ja itseriittoinen..heheheh...Hauskaa..eikö;o)...

        Tänään pongasin ton Sun vastauksesi, kun toi viestien näyttötapa oli..silleen et kaikki näkyy..Mä yleensä laitan niin et viestit näkyy ketjuina..ei valmiiksi aukaistuina..;o)...

        ketjuna mutta moro. Kyttäämään jos saisi ruokaa.


      • veera16

      • impi-lempi

      • MuisQuuuuu

    • Mutta kyllä mun pitää petrata viä melkosesti. Mä sain 13% eli ei tällä tuloksella viä kannata paukutella henkseleitä.

      • impi-lempi

        sun pitää hankkia lisäkoulutusta alalle, se on hyvin vaativa !! Ei noilla prossilla oikeen kyyläys taida sujua...;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        sun pitää hankkia lisäkoulutusta alalle, se on hyvin vaativa !! Ei noilla prossilla oikeen kyyläys taida sujua...;)

        Käväsin tupakilla ja näin yhden ovestakulkijan mutta en ihan vielä kehdannut karjaista. Mutta kyllä tää tästä viä lähtee:o/


      • impi-lempi
        tuputuu kirjoitti:

        Käväsin tupakilla ja näin yhden ovestakulkijan mutta en ihan vielä kehdannut karjaista. Mutta kyllä tää tästä viä lähtee:o/

        uskaltaisit karjaista...me pidetään sulle peukkuja...hyvin se menee !! Huudat vaan niin lujaa, jotta uskottavuus säilyy , kyllä ne siitä sitten...oppivat ihmisten tavoille !!:)


      • impi-lempi kirjoitti:

        uskaltaisit karjaista...me pidetään sulle peukkuja...hyvin se menee !! Huudat vaan niin lujaa, jotta uskottavuus säilyy , kyllä ne siitä sitten...oppivat ihmisten tavoille !!:)

        Munhan pitää mennä liimailemaan niitä kylttejä ettei sitä ovea saa käyttää asiattomasti:o/


      • impi-lempi
        tuputuu kirjoitti:

        Munhan pitää mennä liimailemaan niitä kylttejä ettei sitä ovea saa käyttää asiattomasti:o/

        kai niille pitää antaa jonkinmoinen mahdollisuus korjata tapansa ilman sun komenteluasikin ;O))


    • Mä sain saman ku sä joten 26prossanen kyylä)

      • impi-lempi

        meillä ne taitaa olla suurimmat mahdollisuudet kyylän ammattiin tähän mennessä...;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        meillä ne taitaa olla suurimmat mahdollisuudet kyylän ammattiin tähän mennessä...;O))

        Suustani)


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Suustani)

        niitä varpaitasi ?? ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        niitä varpaitasi ?? ;O))

        Eheh juuh kun tekee tupakkaa mieli,kohta menen ...


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Eheh juuh kun tekee tupakkaa mieli,kohta menen ...

        Sellaiset tupakit voit napsasta poikki...ja päättää , että se loppu nyt !! ;)


      • Jemina*
        impi-lempi kirjoitti:

        niitä varpaitasi ?? ;O))

        lempipuuhaa ;)))

        Parempi kuitenkin , et jospa tällä kertaa jättää sun(kin) varpaat väliin ;DDDD


      • impi-lempi
        Jemina* kirjoitti:

        lempipuuhaa ;)))

        Parempi kuitenkin , et jospa tällä kertaa jättää sun(kin) varpaat väliin ;DDDD

        mä leikkaan itse varpaan kynteni ;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Sellaiset tupakit voit napsasta poikki...ja päättää , että se loppu nyt !! ;)

        Hernostu en mee mihkään...hui ku pelottaaDDDD


      • Jemina* kirjoitti:

        lempipuuhaa ;)))

        Parempi kuitenkin , et jospa tällä kertaa jättää sun(kin) varpaat väliin ;DDDD

        Mun varpaat on lakatut nihDDDD


      • Jemina*
        impi-lempi kirjoitti:

        mä leikkaan itse varpaan kynteni ;)

        ja myös pesetkin ;)
        ettei sammakon tarvitse edes imeä niitä :DDDD


      • Jemina*
        sammakko17 kirjoitti:

        Mun varpaat on lakatut nihDDDD

        pesty myös? HaHaaaa ;DDD


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Hernostu en mee mihkään...hui ku pelottaaDDDD

        ihan olen kiltti tyttö ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        ihan olen kiltti tyttö ;O)

        Kauppaan pitää mennä nyt näkyillään illemmalla ...moiiiiiiiiiiiiiiiii


      • impi-lempi
        Jemina* kirjoitti:

        ja myös pesetkin ;)
        ettei sammakon tarvitse edes imeä niitä :DDDD

        itse mä olen tähänkin asti varpaani pessyt...ja huomauttaisin vielä, että mun fantasioihini EI KUULU , että mun varpaitani imettäisiin !!! :O/


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Kauppaan pitää mennä nyt näkyillään illemmalla ...moiiiiiiiiiiiiiiiii

        moi !!!!!!


      • Jemina* kirjoitti:

        pesty myös? HaHaaaa ;DDD

        Aamusuihkussa ja sit pesin perskules sun kaaDDD MUT nyt kauppaan ....loikkimalla)))


      • Jemina*
        impi-lempi kirjoitti:

        itse mä olen tähänkin asti varpaani pessyt...ja huomauttaisin vielä, että mun fantasioihini EI KUULU , että mun varpaitani imettäisiin !!! :O/

        Ei kuulu ei ... kyllähän mä sen tiedän ... hassu nainen :)))
        Taisit olla unohtanut joskus kauan sitten keskustelun missä sammakko hassutteli varpaista sinun ja ... "piip" kanssa ;)

        Höpsö ... iloista päivää sulle ... hei hei :)


      • Jemina*
        sammakko17 kirjoitti:

        Aamusuihkussa ja sit pesin perskules sun kaaDDD MUT nyt kauppaan ....loikkimalla)))

        jälleen "kovilla" ;DDDD
        Loiki vain ... Loiki loiki :)))

        Heippaaaa


      • impi-lempi
        Jemina* kirjoitti:

        Ei kuulu ei ... kyllähän mä sen tiedän ... hassu nainen :)))
        Taisit olla unohtanut joskus kauan sitten keskustelun missä sammakko hassutteli varpaista sinun ja ... "piip" kanssa ;)

        Höpsö ... iloista päivää sulle ... hei hei :)

        Ja hassu ja höpsö olen ja muistamaton *huokaus*


        Heippa , hei !! Näkyillään !! :)


    • mun kytisurasta

      9 % kyylä, saha jääköön naftaliiniin, siellä muhinoikoon naapurit, mun kesääni pilaamassa ;0(. Vai oliskohan mulla kuitenkin vielä sen verran kehityskelposta ainesta et voisin hyvällä tuurilla oppia?

      • impi-lempi

        lisäkoulutusta !! Oiskohan työväenopistossa tai jossain vastaavassa kyylä-kursseja ?? Luuri käteen ja kyselemään ;)


      • luuseri olen,
        impi-lempi kirjoitti:

        lisäkoulutusta !! Oiskohan työväenopistossa tai jossain vastaavassa kyylä-kursseja ?? Luuri käteen ja kyselemään ;)

        tuossakaan saanu mitään aikaan. Mut jos kuitenkin ens vaikka puskasta, noita naapureita kyttisin? Eikö se niin ole, että harjoitus tekee mestari?


      • impi-lempi
        luuseri olen, kirjoitti:

        tuossakaan saanu mitään aikaan. Mut jos kuitenkin ens vaikka puskasta, noita naapureita kyttisin? Eikö se niin ole, että harjoitus tekee mestari?

        mutta muista pysyä hiljaa siellä puskassa, jottet paljastu ;)


      • mitään
        impi-lempi kirjoitti:

        mutta muista pysyä hiljaa siellä puskassa, jottet paljastu ;)

        jos jeesusteipillä suu kiinni? En ainakaan herjoja huuteleis kesken kaiken, ku sattuu varmaan pirusti se teipin poisto.

        Pitäskö ensin Hiawathalle mennä oppiin, sehän osaa hiipiä?


      • impi-lempi
        mitään kirjoitti:

        jos jeesusteipillä suu kiinni? En ainakaan herjoja huuteleis kesken kaiken, ku sattuu varmaan pirusti se teipin poisto.

        Pitäskö ensin Hiawathalle mennä oppiin, sehän osaa hiipiä?

        kehittele niitä...mun tarttee nyt poistua, mutta palaan myöhemmin katsomaan, oletko keksinyt jonkin hyvän kyyläysoppikurssin ;)

        Ja Hiawathan oppi ja Jeesusteippi, niistä on hyvä alkaa ...;)


    • sitä voi saada 17%, vaikka ikuna liiku, kuuntele, katsele tai tee mitään muutakaan sellaista jonka voisi laskea kyyläämiseksi.
      Olen suorastaan pettynyt testin julmuudesta viatonta sieluani kohtaan, pssst,,,naapuri meni juuri pihalle.
      On tämä elämä vaan karkeilla kivillä päällystetty katu.

      Ja jos sattumalta ei nyt aika liikene tänne valikoituja satuja....sori siis valikoituja tosiasioita kertoen
      niin Toivottelen Ihan Jokaiselle Hauskaa, sopivasti muisteltavaa Juhannusta,
      Bar, taattua Turkulaisuutta jo monen sukupolven takaa.

      • impi-lempi

        Tuossa oli sitä jotakin :)

        Ja niin, muistat kai katsoa, koska ja kenen kanssa ja mitä mukanaan naapurisi palaa pihalta ;O)

        Ja toivottavasti testin tulos ei aiheuttanut sielullesi korvaamatonta vahinkoa, niin julma kuin vastaus olikin :)

        Hyvää, hauskaa, leppoisaa ja toivottavsti lämmintä Juhannusta sullekin, Bar :)


    • 35% :-)

      • impi-lempi

        Sulla enemmän prossii kuin mulla , ohhoh ;) Paljasta nyt loputkin ja kerro, miten harrastat kyttäystä ?? ;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Sulla enemmän prossii kuin mulla , ohhoh ;) Paljasta nyt loputkin ja kerro, miten harrastat kyttäystä ?? ;)

        prossista bileet paranee!
        mä teen paljon nimettömiä ilmiantoja.. niissä on suhteellisen hyvät kertoimet :-)


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        prossista bileet paranee!
        mä teen paljon nimettömiä ilmiantoja.. niissä on suhteellisen hyvät kertoimet :-)

        Tiedä vaikka joskus pääsisit paremmille prossillekin vielä ;O)


    • i-v atte

      se henkinenikä testi jostain!.. niin saa tuntea kolottavat luutkin kerta vielä nuoruuden.;)

      • google löytää

      • impi-lempi

        vaikka huomenissa...uusintoja lissää kun kerran pyydetään ;O)


      • impi-lempi

      • tykkää et
        impi-lempi kirjoitti:

        hyvä juttu :) Oisit laittanut oman aloituksen siitä, ei sitä välttämättä löydy täältä :)

        samantyyppisiä avauksia tehdään useita.Löytää ne immeiset testit testi avuksesta. =)


    • ..kyyylääääääääääääää..ollaanvaan ja kyylätään.. olen jopati 4 prosentin kyyläsyylä..

      • impi-lempi

        Tollaset prossat !! Eikö sua lainkaan kiinnosta muitten asiat ?? ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Tollaset prossat !! Eikö sua lainkaan kiinnosta muitten asiat ?? ;O)

        ..mutten ole myöskään itsekeskeinen.. uteliaisuus on paheiden alku ja paheita mulla riittää muutenkin..


    • vienotuuli

      Olet 26% kyylä.

      Tälläistä mulle kertoili ;)))

      • impi-lempi

        Muistaakseni mulla oli noi samat...eli ollaan sitten neljäsosa kyyliä ;O))


      • -vienotúuli, evk,
        impi-lempi kirjoitti:

        Muistaakseni mulla oli noi samat...eli ollaan sitten neljäsosa kyyliä ;O))

        Jonsei ton vertaa ympäristöstään välitä, kun jollai o ihan mitämättömiä prossia, on testiin vastattu epärehellisesti, tai tyyliin evvvk.

        Mun on pakko olla hiukka kiinnostunut, mut se on mun juttu enkä aio kertoilla sen enempää ;))

        Pirkaleen kylmää on tää pirkanmaan alueella ja vettä ripsii tuon tuosta.

        Ihanaa olla lomalla, ei vaanihan ihanaa, puhelin on äänettömällä, kolme oli jo puoleenpäivään tullut, en o sen koomin katsonut. Kuolkoot, jollens pärjää hi...hih...


      • impi-lempi
        -vienotúuli, evk, kirjoitti:

        Jonsei ton vertaa ympäristöstään välitä, kun jollai o ihan mitämättömiä prossia, on testiin vastattu epärehellisesti, tai tyyliin evvvk.

        Mun on pakko olla hiukka kiinnostunut, mut se on mun juttu enkä aio kertoilla sen enempää ;))

        Pirkaleen kylmää on tää pirkanmaan alueella ja vettä ripsii tuon tuosta.

        Ihanaa olla lomalla, ei vaanihan ihanaa, puhelin on äänettömällä, kolme oli jo puoleenpäivään tullut, en o sen koomin katsonut. Kuolkoot, jollens pärjää hi...hih...

        vettä sadellut pitkin päivää ...:O/

        Sullapa nyt on huonot lomasäät, mutta loma on aina loma...oli siten sää mikä hyvänsä ja luulisi tämän tästä jo kohta alkavan lämpiimäänkin :)

        Sä osaat nauttia vapaastasi ja pistää puhelimen äänettömälle, mä en tohon pysty, kävisin koko ajan vilkuilemassa , kuka on soittanut ja sitten miettisin, mitä asiaa sillä oli ja siinä sitten soittelisin takaisin ;)


    • J.Dunbar
      • impi-lempi

        *nauraa vieläkin* Toi oli hyvä pätkä kyylästä ;O)))

        Jaa, sussakaan ei taida oikein kyylän vikkaa olla ;)


      • J.Dunbar
        impi-lempi kirjoitti:

        *nauraa vieläkin* Toi oli hyvä pätkä kyylästä ;O)))

        Jaa, sussakaan ei taida oikein kyylän vikkaa olla ;)

        ...Mitähän nuo naapurit taas .... ;o))


      • impi-lempi
        J.Dunbar kirjoitti:

        ...Mitähän nuo naapurit taas .... ;o))

        Mitä ne siellä tekee ?? ;)


      • J.Dunbar

      • impi-lempi
        J.Dunbar kirjoitti:

        Ihan pihalla asti....no eihän siellä mitään ollukaan ;o))

        http://www.youtube.com/watch?v=l5VC5Q6MBzI

        kytiksessä ?? ;O) Eikä mitään mainittavaa ollut, höh, kyllä ihmiset on saamattomia ;O)))

        Hyvää musaa :)


      • J.Dunbar

      • impi-lempi

      • J.Dunbar

      • impi-lempi

        Naapuriasi varmaan sattui, kävitkö katsomassa ?? ;O)))


      • Pui rui sui.
        impi-lempi kirjoitti:

        Naapuriasi varmaan sattui, kävitkö katsomassa ?? ;O)))

        Hui jui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe