vai toisinpäin?
Miksei tämä palsta enää inspiroi eikä kiinnosta?
Onko syy minussa, teissä, palstauudistuksessa vai jossain muussa?
Kertakaikkisen tylsää, puisevaa ja ikävää. Sääli!
It's not me, it's you
43
394
Vastaukset
..se on sääli?!
Jos täällä ei viihdy, ni mikäs sääli se on?! X)- KoppavaHoro
kun katsoin näitä vastauksia.
Sääli se on siksi, että musta täällä on ollut kivaa. Jotenkin monilla muillakin elämäni osa-alueilla puhaltavat nyt muutosten tuulet ja on haikea olla ihan yleisesti. Tää palsta olis voinut olla mun henkireikä tai ainakin varaventtiili, mutta ei se nyt onnistu, kun maistuu pahvilta ja pahasti. KoppavaHoro kirjoitti:
Sääli se on siksi, että musta täällä on ollut kivaa. Jotenkin monilla muillakin elämäni osa-alueilla puhaltavat nyt muutosten tuulet ja on haikea olla ihan yleisesti. Tää palsta olis voinut olla mun henkireikä tai ainakin varaventtiili, mutta ei se nyt onnistu, kun maistuu pahvilta ja pahasti...palstailu maistuu yleensä kun ei ole mitään "oikeaa" tekemistä (ainakin muhun tämä pätee), mutta sitten kun tulee jotain tähdellisempää, ni tämä jää vähemmälle tai kokonaan pois...
Enpä ole kyllä koskaan kokenut tätä palstaa mitenkään "henkireijäksi"...ja tietty palstan nykytila huomioon ottaen se lienee mahdotontakin.. X)
Mutta tää palsta on jatkuvassa muutostilassa...uskon tämän tilanteen olevan väliaikainen...- uunissa
KoppavaHoro kirjoitti:
Sääli se on siksi, että musta täällä on ollut kivaa. Jotenkin monilla muillakin elämäni osa-alueilla puhaltavat nyt muutosten tuulet ja on haikea olla ihan yleisesti. Tää palsta olis voinut olla mun henkireikä tai ainakin varaventtiili, mutta ei se nyt onnistu, kun maistuu pahvilta ja pahasti.vai työt mennyt? Täällä pitää hiukan avautua niin saa teetä ja sympatiaa, ainakin joiltakin;)
- KoppavaHoro
uunissa kirjoitti:
vai työt mennyt? Täällä pitää hiukan avautua niin saa teetä ja sympatiaa, ainakin joiltakin;)
menee paremmin kuin hyvin. Sain ylennyksen ja minulle on tarjottu myös toista duunia. Myös parisuhde kukoistaa eikä ehkäisy ole pettänyt.
Puhumattakaan nyt Immun menestyksestä... :)
Mutta noita en tietenkään mainitse, koska en halua heittää skeidaa tuulettimeen. Silti on haikea olo, syistä, joita en tässä halua mainita, koska ei kukaan ymmärtäisi. Ne kuulostavat pieniltä auki kirjoitettuina.
Ja vaikkei mitään olisi tapahtunut niin silti palstan tila olisi minusta sääli. Toivoin, että vika olisi ollut vain minun päässäni. - KoppavaHoro
TheOne kirjoitti:
..palstailu maistuu yleensä kun ei ole mitään "oikeaa" tekemistä (ainakin muhun tämä pätee), mutta sitten kun tulee jotain tähdellisempää, ni tämä jää vähemmälle tai kokonaan pois...
Enpä ole kyllä koskaan kokenut tätä palstaa mitenkään "henkireijäksi"...ja tietty palstan nykytila huomioon ottaen se lienee mahdotontakin.. X)
Mutta tää palsta on jatkuvassa muutostilassa...uskon tämän tilanteen olevan väliaikainen...kuten Ratikka jo totesi, niin ainahan tätä aaltoliikettä on ollut, mutta mun mielestä nyt ollaan sellaisessa syvänteessä, jota ei ole ennen ollut. Sotahan täällä on jo nähty, mutta se oli sentään mielenkiintoinen. Nykytilanne on fiiliksen suhteen lähinnä... noh, pahvinen. Harmaa, tylsä, ennalta-arvattava, pahansuopa ja niin edelleen.
Tai ehkä mä saan syyttää itseäni... Ehkä tää tosiaan johtuu siitä, etten ole kirjoittanut yhtä paljon kuin aiemmin? ;D KoppavaHoro kirjoitti:
kuten Ratikka jo totesi, niin ainahan tätä aaltoliikettä on ollut, mutta mun mielestä nyt ollaan sellaisessa syvänteessä, jota ei ole ennen ollut. Sotahan täällä on jo nähty, mutta se oli sentään mielenkiintoinen. Nykytilanne on fiiliksen suhteen lähinnä... noh, pahvinen. Harmaa, tylsä, ennalta-arvattava, pahansuopa ja niin edelleen.
Tai ehkä mä saan syyttää itseäni... Ehkä tää tosiaan johtuu siitä, etten ole kirjoittanut yhtä paljon kuin aiemmin? ;Djohtuu, olet asian ytimessä;) Olenkin ihmetellyt missä olet haahuillut.. Sorry, kun tungin nyt tähän väliin:)
- KoppavaHoro
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
johtuu, olet asian ytimessä;) Olenkin ihmetellyt missä olet haahuillut.. Sorry, kun tungin nyt tähän väliin:)
Oothan se sinäkin sentään täällä! Mä jo luulin, että sinä(kin) olit luov... tai siis löytänyt parempaa tekemistä! :)
KoppavaHoro kirjoitti:
Oothan se sinäkin sentään täällä! Mä jo luulin, että sinä(kin) olit luov... tai siis löytänyt parempaa tekemistä! :)
viime viikon (ulkomailla) ja aina välillä tietty tulevaisuudessakin, kun sitä parempaa tekemistä löytyy:)
Täällä jaksaa luuhata, kun ei ota liian vakavasti varsinkaan puskia ja ehkä niinkin kun /jos jaksaa itse kehitellä jotakin järkeviä(?) aloituksia. Itse en ole siinä pitkään aikaan kunnostautunut. Ainakaan rekkautuneena;)
- ¨
pitkään aikaan, ilmaissut halukkuutta paritella sun kans, eikä mikään aloitus ole koskenut pelkästään sua, niin ei tietenkään sua inspiroi, eikä kiinnosta.
- KoppavaHoro
Oletpa sinä fiksu ja ainutlaatuinen!
Mahdat olla ylpeä itsestäsi... Minä ainakin olisin, jos olisin keksinyt jotain NOIN MAINIOTA JA HAUSKAAKIN HAUSKEMPAA SANOTTAVAA!
- MMies
MUTTA ANTAA TULLA LISÄÄ JOS EI SINULLA PAREMPAAKAAN TEKEMISTÄ LÖYDY!
NIIN!- KoppavaHoro
Voi jumankekka kuinka ORIGINELLIA ja KEKSELIÄSTÄ!
Ovatko vanhempasi kenties kehitysvammaisia? - MMies
KoppavaHoro kirjoitti:
Voi jumankekka kuinka ORIGINELLIA ja KEKSELIÄSTÄ!
Ovatko vanhempasi kenties kehitysvammaisia?JA KUN NYT HALUAT PUHUA HENKILÖKOHTAISISTA ASIOISTA, NIIN KERROPPA MITÄ VELJELLESI KUULUU!?
NIIN!? - KoppavaHoro
MMies kirjoitti:
JA KUN NYT HALUAT PUHUA HENKILÖKOHTAISISTA ASIOISTA, NIIN KERROPPA MITÄ VELJELLESI KUULUU!?
NIIN!????
- se on
tämä loputon vittuilu, josta osa näyttää saavan aivan vallattomia kiksejä...
- KoppavaHoro
mä vaan toivoin, että näen ja koen olemattomia.
Onneksi on mäyräkoirafoorumi :)
Palstauudistuksessa ja meissä kirjoittajissa. Palstalle on eksynyt poikkeuksellisen typeriä suunsoittajia ja kaikki aiheet on näiden vuosien aikana kaluttu läpi moneen kertaan. Noh, eihän tämä ainoa palsta ole ja olenhan minäkin tänne jostain muualta tullut ja voihan tässä sivussa katsella uutta roikkumispaikkaa. Asiaa tietysti auttaisi muutama todella inovatiivinen aloitusten keksijä ja aiheiden eteenpäinviejä, mutta se on aika paljon vaadittu.
- KoppavaHoro
Mä kun luulin, että olin ainoa... Vaikka toisaalta se olisi parempi niin. Pöh.
KoppavaHoro kirjoitti:
Mä kun luulin, että olin ainoa... Vaikka toisaalta se olisi parempi niin. Pöh.
Ainahan tällä on jonkinmoista aaltoliikettä ollut. Hyviä kirjoittajia tullut ja entisiä poistunut. Samoin on tullut näitä feikki-kukkosia, -Mmiehiä ja -vilejä sun muita, joilla ei koskaan ole mitään positiivista tai uutta sanottavaa. Sinänsä se ei ole mitenkään omituista, koska eivät uutta nimimerkkiä edes keksimään, mutta nyt niitä on yhtä aikaa poikkeuksellisen monta eivätkä tunnu vielä hetkeen kyllästyvänkään.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Ainahan tällä on jonkinmoista aaltoliikettä ollut. Hyviä kirjoittajia tullut ja entisiä poistunut. Samoin on tullut näitä feikki-kukkosia, -Mmiehiä ja -vilejä sun muita, joilla ei koskaan ole mitään positiivista tai uutta sanottavaa. Sinänsä se ei ole mitenkään omituista, koska eivät uutta nimimerkkiä edes keksimään, mutta nyt niitä on yhtä aikaa poikkeuksellisen monta eivätkä tunnu vielä hetkeen kyllästyvänkään.
itsekin olen sanonut, että palsta on juuri sellainen kuin sen kirjoittajat. Ja enhän minäkään ole viime aikoina ole liiemmin ollut kantamassa korsia kekoon ja panemassa tikkua ristiin asian hyväksi...
Taidan siis syyttää itseäni, kuten yleensä.
- aika?
Se lisäisi potkua palstalle. Niillä olisi sipistävää ja supistavaa palstalla jälkeen päin , jotka miittiin osallistuisivat ja varsinkin niillä jotka siihen eivät syystä tai toisesta osallistuisi:D
- Toiveikas.
Sitten vain kaikki peliin, kyllä täällä innokkaita "keskustelijoita" löytyy;)
- KoppavaHoro
Sillä rintamalla menee paremmin kuin hyvin (anteeksi vaan kaikki, jotka saavat tällaisista jutuista näppylöitä).
- koittanut
pitää taukoa?
Sääli, että saat lokaa aina niskaan.
Pari sananlaskua mietteeksi:
' Kyse ei ole siitä, mitä tapahtuu, vaan siitä, miten siihen suhtautuu.'
ja toinen:
'Onnelliseen elämään tarvitaan hyvin vähän. Kaikki on ihmisen sisimmässä -hänen ajattelutavassaan. '- KoppavaHoro
Ja kiitos oikeasti ihanasta viestistä!
Mä luulin pitäneeni taukoa... ainakin osittain. Ja osittain tahtomattani.
Mutta mitä pidempi tauko sitä suurempi pudotus... tai jotain.
Yritän korjata suhtautumistani. Oikeasti ja tietoisesti. Ja ihan vain itseni takia. ;)
- paljonkin,
mutta aika ei vaan yksinkertaisesti riitä. Vai olisko se sitä, että on tärkeämpiäkin intressejä elämässä...? Voi olla.
Enivei, kirjoittelisin enemmän jos vaan olis aikaa. Mun mielestä tälle palstalle kaivataan positiivissävytteistä kirjoittelua.
Terveisin,
Maakaasuautokauppias :)- KoppavaHoro
vaikuttaa... Kun aikaa on paljon vähemmän tälle "harrastukselle", niin sitten siltä odotta laatua juuri silloin kun sattuu itse osumaan paikalle.
Toivottavasti muitakin hiljaiseloa viettäviä vaivaa sama tauti...
.
Palsta ja galleria-uudistus vei jotain korvaamatonta mennessään, eikä tämä tunnu enää mitenkään hyvältä.
Lisäksi palstalla on tolkuttoman huono henki, ja aivan liikaa silkkaa pahansuopaista provoilua yms.
Ite meinasin eilen polttaa aivan totaalisesti käämini, ja mennä vittuileen niin rumasti kuin ikinä pystyn parille tyypille, josta normaalisti pidän, röllien ruokkimisesta. Hitto, ne pitää ainakin puolet rölleistä elinvoimaisina ja pirteinä omalla toiminnallaan. Se taas aiheuttaa sitä, että määrät vaan kasvaa yms. eikä todellakaan lisää palstan viihtyvyyttä.
Se on sääli.
.- haluisin :::
totaalisen loppuunkuluneesti ja kornisti todeta että palstalla on kireä tunnelma
haluisin ::: kirjoitti:
totaalisen loppuunkuluneesti ja kornisti todeta että palstalla on kireä tunnelma
.
On ihan sopiva ilmaisu :)
.
Ehkä täältä puuttuu positiivinen action palstalaisten kesken.
Kuhertelijat ja vipinät(täret) on siirtyneet ilmojen lämmetessä ulko-ilmaan tms.- hmm...
Mikähän mahdollisesti olisi vikana? No voin kertoa, että oman näkemykseni mukaan vikana on se, että nykyisin tällä palstalla näyttävät saavan mellastaa kirjoittajat, joilla ei näy olevan paljoa moraalisia rajoitteita siinä, että minkälaisia suoria valheellisia väitteitä keskustelijoiden _yleisestä palstakäytöksestä_ esimerkiksi väittävät. Muutama itselleen huomiota keskustelun kustannuksella korostetusti ja oudoilla metodeilla hakeva rekisteöitynyt esimerkiksi jatkuvasti loukkaa minun kaltaisteni tavallisten palstakirjoittajien kunniaa valehtelemalla ja leimaamalla sairaalloisesti meitä ei-rekisteröityjä vaikkapa "palstahäiriköiksi", vaikka kaikesta näkyy ( ainakin omalla kohdallani), että minä en muuta yritä tehdä, kuin keskustella ketjujen kulloisistakin aiheista. Ja kukaan ei näytä olevan erityisen kiinnostunut puuttumaan siihen em. vastenmieliseen toimintaan...
Mikäli sinuakaan siis ei aidosti kiinnostaisi(?) se, että mitä ketjuissa REALISISTISESTI sanotaan ja että miten ketjujen tapahtumat oikeasti menevät, niin lienee varmaan turhaa valittaa ainakaan siitä, jos keskustelujen taso ei kovin kummoinen ole... Ainakin minun paria pitkäaikaista palstakiusaajaani olet näkynyt puolustelevan väliin suorastaan innolla, mutta minun osakseni saamaani pilkkaan et juuri koskaan puutu. Ja tulkitset sinäkin sanomisiani joskus aikamoisen omalaatuisesti *sori*.
Minä olen aikoinaan käyttänyt tällä palstalla esimerkiksi nimimerkkiä e.W, mutta siitä feikkareiden ja minua nolaamaan pyrkineiden ja samaa nimimerkkiä ketjuissa tahallaan kanssani käyttäneiden vuoksi sitten luovuin ja joku muuhan kys. nimimerkin sitten rekisteröikin. Näin ollen minä en todellakaan ole mikään esimerkiksi "palstahahmo" tai e.W ( tämänkin viestini nimimerkkikentässä lukee "hmm..."), enkä halua yhdenkään ainakaan minun suuntaani ilkeämielisillä intresseillä toimivan taholta tulla leimatuksi lööperillä. Olen kiinnostunut vain keskustelemisesta itsestään tällä keskustelupalstalla ja rekisteröityjen tekemisistä en mitään palstan ulkopuolista tiedä ( en itse omaa rekisteröityä nimimerkkiä, enkä koskaan ole omannut yhtäkään sellaista), joten olen korviani myöten täynnä esimerkiksi sitä, että joku epämääräinen "sakki" (sinuun sinänsä viittaamatta) näemmä jatkuvasti pitää minua silmätikkunaan tällä keskustelupalstalla. Mulla ei ole käsitystä siitä, että mitkä em. kyseisten motiivit ovat, mutta oikeasti - jos kyseessä olisi jokin tahallinen ja törkeä motiivieni ja sanomisteni vääristely, en sellaista sulata.
Keskustelua käydään keskustelupalstoilla asioiden itsensä vuoksi ja mikäli joku rekisteröitynyt esimerkiksi kovin provosoivasti ja kärjistäen jatkuvasti laatii aloituksia vaikka pelkästä omasta persoonastaan ( minkä ei kuuluisi kenellekään olla ainakaan keskeisin asia keskustelupalstoilla, vaan _kaikissa_ aloituksissa tulisi olla mukana jokin sellainen laajempi asiayhteys, että aloitusta on mahdollista halutessaan pohtia myös jopa täysin ottamatta kantaa keskustelun aloittajan itsensä persoonaan), on sellaisen minun mielestäni turhaa valittaa ainakaan siitä, että jos sitten saa paljon persoonaansakin koskevaa palautetta. Jos joku keskustelija ei erityisesti juuri omaa persoonaansa koskevaa palautetta halua, ottaa sellainen keskustelija varmaan loogisesti sitten sen tyyppisen linjan "esiintymisessään", ettei lukijoiden huomio kokonaan valu pelkästään keskustelijan persoonaan itseensä ja tästä onkin ( se kyllä myönnettävä) positiivisiakin esimerkkejä ollut rekisteröityneiden joukossa.:)
Viime aikoina olen jonkin verran miettinyt ja alkanut ehkä aiempaa paremmin ymmärtää rekisteröityneidenkin kirjoittajien asemaa, vaikken koskaan itse ole rekisteröity ollutkaan. Varmaan(?) siinä helposti ja inhimillisessä mielessä luonnollisesti monelle - etenkin jos vielä ihan kuvakin olisi näytillä galleriassa ja jos osa keskustelupalstan keskustelijoista sen vielä (vaikkapa: esimerkki) tietäisi, tullee tunnetta(?), että ikäänkuin suuri osa keskustelupalstalla esitetyistä mielipiteistä sivuaisi juuri omaa persoonaa, vaikkei asia niin aina olisikaan. Mielestäni rekisteröityneidenkin tulisi kuitenkin keskustelupalstoilla pitää mielessä se, että keskustelupalstan lukijoiden joukossa on aina myös ihmisiä, jotka luonnollisesti KESKUSTELUPALSTALLA vastaavat vain palstalla esitettyihin asioihin, kukin oman näkemyksensä mukaan. Ei esimerkiksi mun kaltaiseni ja teille tuntematon lukija mitenkään voi tietää teidän erityisiä persoonallisia ominaispiirteitänne tai aina välttämättä arvata oikein, että mitä milläkin sanomallanne haette. Minä näen vain tekstin ja minä mietin sitä, kertoen mielipiteitäni siihen. Ikävä tilanne keskustelussa syntyykin usein siitä, jollei joku edes halua ymmärtää, että keskustelu itsessään on se "kivoin" ja keskeisin juttu joillekin meistä - eivät keskustelijoiden persoonat.
Ja, sinuun tällä mitenkään viittaamatta: keskustelupalstat ei ole mitään "itsensäesittelypaikkoja". Tämä ei ole esimerkiksi "deittiympäristö", tämä palsta.- KoppavaHoro
kiitos siitä.
Olisin toki toivonut, että noin kokonaisvaltainen pohdinta olisi uhrannut edes muutaman ajatuksen verran tilaa itse asialle eli sille onko palstalla huomattavan huono ja entistä(kin) huonompi ilmapiiri nykyisin.
En ole pyytänyt analyysia persoonastani tai siitä teenkö oikein vai väärin kirjoittaessani rekisteröidyllä nimimerkillä ja kuvan kanssa vai ilman.
Mikä tulee kritiikkiisi koskien minun toimintaani ja kirjoituksiani, niin vastaan kuten aina ennenkin, että en aio leiriytyä ja ottaa puolia enkä suostu sellaiseen, että pitää aina olla kirjoittajia vastaan tai heidän puolellaan. Minä pidätän itselläni oikeuden kommentoida kirjoituksia, joskus persooniakin, mutta mitään poliisin viittaa tai sheriffin tähteä en ristikseni ota, joten paskat nakkaan sille, jos sinä koet minun puolustaneen sinua liian vähän tai tehneen väärin siinä, että olen kommentoinut positiiviseen sävyyn sinua kiusannutta kirjoittajaa, varsinkaan kun en ole sinun kiusaamiseesi koskaan osallistunut enkä ole sinua kiusaavia kommentteja kannustanut.
"Minä näen vain tekstin ja minä mietin sitä, kertoen mielipiteitäni siihen."
^Tuota en ihan niele, koska en usko kenenkään meistä pitempään palstalle kirjoittavista edes kykenevän tuollaiseen. Lisäksi syväluotaavat analyysisi milloin kenenkin tyrkkyydestä ja persoonan korostamisista kertovat toista. Mutta ei siinä minusta mitään pahaa ole, että tietää jotain persoonasta tekstin takana tai tunnistaa kirjoittajan. Se antaa keskustelulle syvyyttäkin. Mutta tokihan tämä on vain minun mielipiteeni.
Toivottavasti ymmärsit nyt mitä ajoin takaa. - hmm...
KoppavaHoro kirjoitti:
kiitos siitä.
Olisin toki toivonut, että noin kokonaisvaltainen pohdinta olisi uhrannut edes muutaman ajatuksen verran tilaa itse asialle eli sille onko palstalla huomattavan huono ja entistä(kin) huonompi ilmapiiri nykyisin.
En ole pyytänyt analyysia persoonastani tai siitä teenkö oikein vai väärin kirjoittaessani rekisteröidyllä nimimerkillä ja kuvan kanssa vai ilman.
Mikä tulee kritiikkiisi koskien minun toimintaani ja kirjoituksiani, niin vastaan kuten aina ennenkin, että en aio leiriytyä ja ottaa puolia enkä suostu sellaiseen, että pitää aina olla kirjoittajia vastaan tai heidän puolellaan. Minä pidätän itselläni oikeuden kommentoida kirjoituksia, joskus persooniakin, mutta mitään poliisin viittaa tai sheriffin tähteä en ristikseni ota, joten paskat nakkaan sille, jos sinä koet minun puolustaneen sinua liian vähän tai tehneen väärin siinä, että olen kommentoinut positiiviseen sävyyn sinua kiusannutta kirjoittajaa, varsinkaan kun en ole sinun kiusaamiseesi koskaan osallistunut enkä ole sinua kiusaavia kommentteja kannustanut.
"Minä näen vain tekstin ja minä mietin sitä, kertoen mielipiteitäni siihen."
^Tuota en ihan niele, koska en usko kenenkään meistä pitempään palstalle kirjoittavista edes kykenevän tuollaiseen. Lisäksi syväluotaavat analyysisi milloin kenenkin tyrkkyydestä ja persoonan korostamisista kertovat toista. Mutta ei siinä minusta mitään pahaa ole, että tietää jotain persoonasta tekstin takana tai tunnistaa kirjoittajan. Se antaa keskustelulle syvyyttäkin. Mutta tokihan tämä on vain minun mielipiteeni.
Toivottavasti ymmärsit nyt mitä ajoin takaa.Ensinnäkin: minä en koskaan ole käyttänyt yhdestäkään rekisteröityneestä palstakirjoittajasta sanaa "tyrkky", joten olisi kauhean kohteliasta, ihanaa ja vastavuoroisen rakentavaan ilmaisuun kannustavaa, jollet muokkaisi tarpeettomasti mielikuvia tuontyyppisellä muhun kohdistamallasi ilmaisulla. Sinun olisi mielestäni hyvä - erityisesti keskusteluissasi meidän rekisteröitymättömien kanssa - muistaa aina tähdentää itsellesi, että keskustelet jokaisen viestin kohdalla YKSILÖN kanssa. Lisäksi sinun olisi hyvä muistaa se ( tai ainakin kannattaisi mielestäni muistaa!), että erityisesti puhutellessasi meitä rekisteröitymättömiä, et voi kovinkaan suureellisesti yleistää meidän käytöstämme, koska saatat sillä joskus tahtomattasikin loukata.
Sinä olet sinisellä nimimerkillä tunnistettava kirjoittaja, jonka ilmaisusta jopa me minun kaltaisenikin ei-rekisteröidyt voimme joskus jonkin verran tehdä jopa laajempiakin päätelmiä, mutta omat resurssisi ( jos siis olet tavanomaisella asenteella liikenteessä) yleistää esimerkiksi meidän rekisteröitymättömien palstakäytöstä, taas ovat meihin rekisteröitymättömiin nähden paljon kapeammat. Lisäksi sinun ei varmastikaan ihan keskustelun sujuvuuden kannaltakaan kannata tehdä erityisesti ainakaan sitä, että yleistäisit rekisteröitymättömälle osoittamassasi kommenteissa olettamiasi tämän käytöksestä, koska keskustelun sujuvuuden ja oikeasti rakentavan hengen kannalta se on yleensä aikamoisen tarpeetonta.:)
Voisin suositella sinua lukemaan aiemman viestini uudelleen...Siinä oli äärimmäisen vähäisesti sinun persoonaasi koskevaa palautetta ja itseasiassa koko viestini käsitteli toivomaasi aihetta, eli tämän keskustelupalstan "henkeä" ja rehellisisiä omakohtaisia pohdintojani siten, kuin minä henkilökohtaisesti & vilpittömästi aloituksesi asian omakohtaisen kokemukseni ja havaintojeni kautta olen kokenut ja nähnyt.
Jos valitsee ns. "personoida" luetun vahvasti, on se valinta, mutta aika usein on rakentavaa katsoa kielioppiakin - ainakin varmastikin silloin, jos ei tunne kirjoittajaa.
Yksityiskohtaisesti mun on kieltämättä aika hirveän vaikea sanoa, että mikä henki tällä palstalla tällä hetkellä olisi - jos siis asiaa ajateltaisiin esimerkiksi sitä kautta, että mitkä ovat itse kunkin palstakirjoittajan henkilökohtaiset "tunnelmat", kosken ole rekisteröitynyt kirjoittaja, enkä ketään teistä henkilökohtaisesti tunne...Otin siis kantaa aloitukseesi siltä kantilta ja siinä mielessä, että mitä minä olen NÄHNYT.
Mielestäni tällä palstalla tapahtuva häiriköinti ja merkityksettömien soopakirjoitusten suoltaminen on aika järkyttävissä mitoissa, mutta samalla asia on havaintojeni mukaan kyllä niinkin, että osa ( huom: vain osa!) rekisteröityneistä näyttäisi aktiivisesti provosoivankin kyseistä tilannetta kritiikittömyydellään joitakin mielestäni typeriä paska-aloituksia kohtaan ja jotkut ( jälleen: vain yksittäiset rekisteröityneet) jopa kannustamalla aloituksissaan erityisellä ja korostuneella persoonaansa sitomallaan huomiohakuisuudella juuri persoonien korostamista keskustelun kustannuksella.
Palstauudistus on kuitenkin mielestäni vain ja ainoastaan ehdottoman hyvä asia. En ymmärrä, että ketä voisi erityisesti haitata esimerkiksi se, että enää ei tarvitse kaivaa kiinnostavaa keskustelua sivujen ja taas sivujen takaa, jos aloitukseen on tullut uusia vastauksia. Ja samatenkin on vähintäänkin reilua ja korrektia, että sekin näkyy kaikille ( meille rekisteröitymättömillekin) lukijoille, että jos joku rekisteröitynyt on itse poistattanut viestinsä. Aiemminhan sitä sai keskustelua lukiessaan lähinnä mielessään arpoa, että johtuisiko jonkun rekisteröityneen kirjoittajan viestin poisto ylläpidon toiminnasta, vaiko keskusteluun osanottaneen kirjoittajan itsensä omista toimista.
Pohjiltaan tää keskustelupalsta on musta aika sama, kuin aiemminkin.:) Kirjoittajat sen tason tekevät. Heidän orientaationsa määrittää. - KoppavaHoro
hmm... kirjoitti:
Ensinnäkin: minä en koskaan ole käyttänyt yhdestäkään rekisteröityneestä palstakirjoittajasta sanaa "tyrkky", joten olisi kauhean kohteliasta, ihanaa ja vastavuoroisen rakentavaan ilmaisuun kannustavaa, jollet muokkaisi tarpeettomasti mielikuvia tuontyyppisellä muhun kohdistamallasi ilmaisulla. Sinun olisi mielestäni hyvä - erityisesti keskusteluissasi meidän rekisteröitymättömien kanssa - muistaa aina tähdentää itsellesi, että keskustelet jokaisen viestin kohdalla YKSILÖN kanssa. Lisäksi sinun olisi hyvä muistaa se ( tai ainakin kannattaisi mielestäni muistaa!), että erityisesti puhutellessasi meitä rekisteröitymättömiä, et voi kovinkaan suureellisesti yleistää meidän käytöstämme, koska saatat sillä joskus tahtomattasikin loukata.
Sinä olet sinisellä nimimerkillä tunnistettava kirjoittaja, jonka ilmaisusta jopa me minun kaltaisenikin ei-rekisteröidyt voimme joskus jonkin verran tehdä jopa laajempiakin päätelmiä, mutta omat resurssisi ( jos siis olet tavanomaisella asenteella liikenteessä) yleistää esimerkiksi meidän rekisteröitymättömien palstakäytöstä, taas ovat meihin rekisteröitymättömiin nähden paljon kapeammat. Lisäksi sinun ei varmastikaan ihan keskustelun sujuvuuden kannaltakaan kannata tehdä erityisesti ainakaan sitä, että yleistäisit rekisteröitymättömälle osoittamassasi kommenteissa olettamiasi tämän käytöksestä, koska keskustelun sujuvuuden ja oikeasti rakentavan hengen kannalta se on yleensä aikamoisen tarpeetonta.:)
Voisin suositella sinua lukemaan aiemman viestini uudelleen...Siinä oli äärimmäisen vähäisesti sinun persoonaasi koskevaa palautetta ja itseasiassa koko viestini käsitteli toivomaasi aihetta, eli tämän keskustelupalstan "henkeä" ja rehellisisiä omakohtaisia pohdintojani siten, kuin minä henkilökohtaisesti & vilpittömästi aloituksesi asian omakohtaisen kokemukseni ja havaintojeni kautta olen kokenut ja nähnyt.
Jos valitsee ns. "personoida" luetun vahvasti, on se valinta, mutta aika usein on rakentavaa katsoa kielioppiakin - ainakin varmastikin silloin, jos ei tunne kirjoittajaa.
Yksityiskohtaisesti mun on kieltämättä aika hirveän vaikea sanoa, että mikä henki tällä palstalla tällä hetkellä olisi - jos siis asiaa ajateltaisiin esimerkiksi sitä kautta, että mitkä ovat itse kunkin palstakirjoittajan henkilökohtaiset "tunnelmat", kosken ole rekisteröitynyt kirjoittaja, enkä ketään teistä henkilökohtaisesti tunne...Otin siis kantaa aloitukseesi siltä kantilta ja siinä mielessä, että mitä minä olen NÄHNYT.
Mielestäni tällä palstalla tapahtuva häiriköinti ja merkityksettömien soopakirjoitusten suoltaminen on aika järkyttävissä mitoissa, mutta samalla asia on havaintojeni mukaan kyllä niinkin, että osa ( huom: vain osa!) rekisteröityneistä näyttäisi aktiivisesti provosoivankin kyseistä tilannetta kritiikittömyydellään joitakin mielestäni typeriä paska-aloituksia kohtaan ja jotkut ( jälleen: vain yksittäiset rekisteröityneet) jopa kannustamalla aloituksissaan erityisellä ja korostuneella persoonaansa sitomallaan huomiohakuisuudella juuri persoonien korostamista keskustelun kustannuksella.
Palstauudistus on kuitenkin mielestäni vain ja ainoastaan ehdottoman hyvä asia. En ymmärrä, että ketä voisi erityisesti haitata esimerkiksi se, että enää ei tarvitse kaivaa kiinnostavaa keskustelua sivujen ja taas sivujen takaa, jos aloitukseen on tullut uusia vastauksia. Ja samatenkin on vähintäänkin reilua ja korrektia, että sekin näkyy kaikille ( meille rekisteröitymättömillekin) lukijoille, että jos joku rekisteröitynyt on itse poistattanut viestinsä. Aiemminhan sitä sai keskustelua lukiessaan lähinnä mielessään arpoa, että johtuisiko jonkun rekisteröityneen kirjoittajan viestin poisto ylläpidon toiminnasta, vaiko keskusteluun osanottaneen kirjoittajan itsensä omista toimista.
Pohjiltaan tää keskustelupalsta on musta aika sama, kuin aiemminkin.:) Kirjoittajat sen tason tekevät. Heidän orientaationsa määrittää.ainakin nyt vaikuttaa siltä.
Tästä vielä kysyisin: "Sinä olet sinisellä nimimerkillä tunnistettava kirjoittaja, jonka ilmaisusta jopa me minun kaltaisenikin ei-rekisteröidyt voimme joskus jonkin verran tehdä jopa laajempiakin päätelmiä, mutta omat resurssisi ( jos siis olet tavanomaisella asenteella liikenteessä) yleistää esimerkiksi meidän rekisteröitymättömien palstakäytöstä, taas ovat meihin rekisteröitymättömiin nähden paljon kapeammat."
^En ymmärrä tuota... miten niin sinulla tai kellään muulla ilman rekisteröityä nimimerkkiä kirjoittavalla on paremmat resurssit arvioida rekisteröitymättömiä kirjoittajia ja tehdä yleistyksiä kuin minulla? Ei kai se rekisteröimättömyys tai rekisteröity nimimerkki niitä resursseja anna, vai..? Meillä jokaisella on samanlainen mahdollisuus kirjoittaa niin rekisteröitynä kuin rekisteröitymättömänäkin.
Ja vielä: et varmasti olekaan käyttänyt sanaa "tyrkky", mutta minä käytin ja samassa yhteydessä kuin sinä käytät sanaa "huomionhakuinen". Oletin sinun fiksuna ihmisenä ymmärtävän yskän. Tuossa yllä en uskaltanut käyttää sanaa "puska", mutta suoraan sanottuna käyttäisin sitä mieluummin kuin sanaa "rekisteröitymätön", koska se pitää sisällään sekä rekisteröitymättömyyden että sisäänkirjautumattomuuden, jotka näyttävät ulospäin ihan samalta. Lisäksi "puska" on helpompi kirjoittaa, ja yleisestikin suosin synonyymien ja kiertoilmaisujen käyttöä silloin kun tekstissä piilee toiston maun vaara.
Ei mulla nyt muuta... - Immu!!!11111!!!
KoppavaHoro kirjoitti:
ainakin nyt vaikuttaa siltä.
Tästä vielä kysyisin: "Sinä olet sinisellä nimimerkillä tunnistettava kirjoittaja, jonka ilmaisusta jopa me minun kaltaisenikin ei-rekisteröidyt voimme joskus jonkin verran tehdä jopa laajempiakin päätelmiä, mutta omat resurssisi ( jos siis olet tavanomaisella asenteella liikenteessä) yleistää esimerkiksi meidän rekisteröitymättömien palstakäytöstä, taas ovat meihin rekisteröitymättömiin nähden paljon kapeammat."
^En ymmärrä tuota... miten niin sinulla tai kellään muulla ilman rekisteröityä nimimerkkiä kirjoittavalla on paremmat resurssit arvioida rekisteröitymättömiä kirjoittajia ja tehdä yleistyksiä kuin minulla? Ei kai se rekisteröimättömyys tai rekisteröity nimimerkki niitä resursseja anna, vai..? Meillä jokaisella on samanlainen mahdollisuus kirjoittaa niin rekisteröitynä kuin rekisteröitymättömänäkin.
Ja vielä: et varmasti olekaan käyttänyt sanaa "tyrkky", mutta minä käytin ja samassa yhteydessä kuin sinä käytät sanaa "huomionhakuinen". Oletin sinun fiksuna ihmisenä ymmärtävän yskän. Tuossa yllä en uskaltanut käyttää sanaa "puska", mutta suoraan sanottuna käyttäisin sitä mieluummin kuin sanaa "rekisteröitymätön", koska se pitää sisällään sekä rekisteröitymättömyyden että sisäänkirjautumattomuuden, jotka näyttävät ulospäin ihan samalta. Lisäksi "puska" on helpompi kirjoittaa, ja yleisestikin suosin synonyymien ja kiertoilmaisujen käyttöä silloin kun tekstissä piilee toiston maun vaara.
Ei mulla nyt muuta...Haluammme uusimmat Immu News Fläshit!!!!!!!!!!111111!!!!
- KoppavaHoro
Immu!!!11111!!! kirjoitti:
Haluammme uusimmat Immu News Fläshit!!!!!!!!!!111111!!!!
Immu on onnistunut lihomaan kunnolla (ainakin 150 grammaa) nirsoiluistaan huolimatta. Vaatii ruokkijalta vähän mielikuvitusta ja pitkää pinnaa, mutta seuraavaan näyttelyyn mennään hyvässä kuosissa.
Seuraava näyttelykin on siis buukattu, juuri ja juuri päästään junnuluokkaan. Sen jälkeen käydään sitten nuorten- tai avoimessa luokassa, joissa ei saa yhtä paljon venkoilua anteeksi, joten harjoitella täytyy. Immu kuitenkin nautti näyttelystä täysin rinnoin, varsinkin sen sosiaalisesta aspektista, joten käydään me vielä muutama titteli niistä hakemassa. ;)
Sitten otetaan selkä- ja polvikuvat ja tarkastetaan silmät ja sitten äiti pääseekiin parittamaan tuota pientä, joka epätoivoisesti haluaisi päästä tositoimiin tyttöjen kanssa. Joskus joku tuttu narttu antaa vähän lipaista, mutta ei se riitä, kun hormonit hyrräävät. - tiedoista :
KoppavaHoro kirjoitti:
Immu on onnistunut lihomaan kunnolla (ainakin 150 grammaa) nirsoiluistaan huolimatta. Vaatii ruokkijalta vähän mielikuvitusta ja pitkää pinnaa, mutta seuraavaan näyttelyyn mennään hyvässä kuosissa.
Seuraava näyttelykin on siis buukattu, juuri ja juuri päästään junnuluokkaan. Sen jälkeen käydään sitten nuorten- tai avoimessa luokassa, joissa ei saa yhtä paljon venkoilua anteeksi, joten harjoitella täytyy. Immu kuitenkin nautti näyttelystä täysin rinnoin, varsinkin sen sosiaalisesta aspektista, joten käydään me vielä muutama titteli niistä hakemassa. ;)
Sitten otetaan selkä- ja polvikuvat ja tarkastetaan silmät ja sitten äiti pääseekiin parittamaan tuota pientä, joka epätoivoisesti haluaisi päästä tositoimiin tyttöjen kanssa. Joskus joku tuttu narttu antaa vähän lipaista, mutta ei se riitä, kun hormonit hyrräävät."Thank you for your information" :)
- hmm...
KoppavaHoro kirjoitti:
ainakin nyt vaikuttaa siltä.
Ei mulla nyt muuta...Kirjoitit näin ja lainaan seuraavassa sinua:
" ^En ymmärrä tuota... miten niin sinulla tai kellään muulla ilman rekisteröityä nimimerkkiä kirjoittavalla on paremmat resurssit arvioida rekisteröitymättömiä kirjoittajia ja tehdä yleistyksiä kuin minulla? Ei kai se rekisteröimättömyys tai rekisteröity nimimerkki niitä resursseja anna, vai..? Meillä jokaisella on samanlainen mahdollisuus kirjoittaa niin rekisteröitynä kuin rekisteröitymättömänäkin."
Ilmeisesti et ymmärtänyt, mitä tarkoitin? Minä tarkoitin, että jopa minun kaltaisenikin rekisteröityä nimimerkkiä omaamaton voi keskustelusta tunnistaa ja erottaa SINISELLÄ NIMIMERKILLÄ kirjoittavien juttuja ja siltä pohjalta jonkin verran & joskus - mitenkään toki yleistämättä - tehdä päätelmiä teidän rekisteröityjen tyylistä ilmaista itseään. Koskaan en ole rekisteröitynyt ollut, joten sellaisesta kirjoittamisen tavasta sitten taas voin tehdä ainoastaan OLETUKSIA ja oletukseni rekisteröityneenä kirjoittamisesta olisi lähinnä sen suuntainen, että rekisteröitynyt ei pysty(?) yhtä hyvin erottamaan, että kuka puskakirjoittaja hänelle kulloinkin kommentoi, kuin erottamaan toisia sinisellä nimimerkillä kirjoittavia toisistaan, mutta voit korjata minua, mikäli olisin väärässä.
En tiedä, että onko sinulla tuossa taas jotakin outoa luuloa minun persoonastani, mutta kerrottakoon sinulle ainakin nyt sellainen asia, että on todellakin 100:n %:n pitävä fakta, että minulla ei koskaan ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä S24:ssa. Ainoastaan mahdollisesti vain hakkeroimalla ( ikävää ottaa esille näin kammottava visio, mutta kuitenkin...) ja minun tietojani lain vastaisesti ronkkimalla voisi jollakulla tällä palstalla käyvällä olla esimerkiksi minun nimeni tai naamani tiedossaan. Minua on häiriköity paljon tällä foorumilla, joten kieltämättä joskus mielessäni on käynyt sellainenkin epämiellyttävä fakta, ettei vain(?) minun rekisteröitymättömänä tällä palstalla aikoinaan käyttämiäni nimimerkkejä _minulle kiusaksi_ rekisteröinyt tai rekisteröineet ja minua tällä palstalla vakavasti keskusteluissa häirinneet olisi yrittäneet(?) tehdä muutakin vilunkia minulle. Identiteettivarkaus ainakin(!) olisi kyllä sitten jo poliisiasia, mutta en rupea spekuloimaan ja eittämättä & luultavimminkin ei ehkä ole viisasta tässä viedä ajatuksiani niin pitkälle. Aina tämä palsta ei vain ole tuntunut kovin erityisen turvalliselta keskusteluympäristöltä.:/
Mutta: ehkäpä nyt vain oletan tässä turhia ilmaisustasi...Hmh. Tai sitten sinä mahdollisesti sekoitit minua johonkin toiseen?
Hyvää juhannusta myös sinne!:)
- vänksy
lisättävää tuohon.
Tai no, jotenkin tyhjältä tuntuu.- Niin!
lähteä kulkemaan tietä pitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838