Beeta-alaniini

hauismies87

Testasin ekaa kertaa beeta-alaniinia treenissä noin 2v sitten ja koin siitä jonkinlaista hyötyä treenissä. Nyt kuitenkin olen testannut skip merkkistä beeta-alaniinia ja täytyy sanoa että se on ollut tehokkain tähän mennessä testaamani beeta-alaniini tuote.
Muuten olen käyttänyt eri firmojen luontaistuotteita. esim la muscle ja dabur....
Onko muu porukka testaillu eri beeta-alaniineja??

13

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä...

      "Beta-alaniinilla taas on tutkitusti mm. maitohappoa blokkaava vaikutus, ja olen itse huomannut selkeää suorituskyvyn nousua silloin, kun olen ottanut beta-alaniinia ennen treeniä."

      Mitä muuta Hulkki ottaa treeniboosterissa? Lue tästä: http://fast.emedia.fi/index.php?mid=501&a=show&id=267

      • tykästynyt

        Sain kanssa testiin skipin alaniinin ja olen yllättynyt sen tehosta. TOSI TEHOKAS


    • vaikutusta

      Mä kokeilin Mannisen valmistamaa beeta-alaniinia,en tuntenut mitään. En ole kokeillut muuta merkkiä koska ainakin mannisen beta oli mielestäni saisea.

      • jekkupatteripasi

        mulla mannisen betapure toimii hyvin


      • on

      • on kirjoitti:

        http://www.mega-ravinne.com/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=108

        Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.

        Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.


      • beeta alaniini
        micke908 kirjoitti:

        Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.

        Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.

        http://www.punttis.net/ajankohtaista/ravinto/beeta-alaniini-beta-alaniini.html
        http://www.lisaravinteet.info/muut/beeta-alaniini


      • Wally River

        kyllä piisasi mutta ei odotettuja vaikutuksia,esim. maitohappojen lykkääntymistä. Se oli Mannisbetaa.


    • Topfuelisti

      Ei mikään yllätys. Kyllähän se pakko on myöntää, että Skipin laatu on melko ylivoimainen moneen tavismerkkiin verrattuna. Hinta on jonkun mielestä kallis, mutta kyllähän Kiialla ja Bentleylläkin on vähän eroa.
      Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta. Hatunnosto Haminan suuntaan. Kyllä Skippi jyrää, vaikka onkin vähän kilpailijoita arvokkaampaa.
      t.Topfuel tropical

      • on paras

        No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
        Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä..


      • tghh
        on paras kirjoitti:

        No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
        Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä..

        Mannisen BetaPure toimii helvetin hyvin!


      • ShitFuel

        Ja tämän viestin meille tarjosi kauppias itse.


      • LOL!!!

        "Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta"

        Hah ha..sulla ei apina ole mitään tietoa kun et osaa edes kirjoitata kunnolla niiden aineiden nimeä niihin skipin paskamainoksiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe