Testasin ekaa kertaa beeta-alaniinia treenissä noin 2v sitten ja koin siitä jonkinlaista hyötyä treenissä. Nyt kuitenkin olen testannut skip merkkistä beeta-alaniinia ja täytyy sanoa että se on ollut tehokkain tähän mennessä testaamani beeta-alaniini tuote.
Muuten olen käyttänyt eri firmojen luontaistuotteita. esim la muscle ja dabur....
Onko muu porukka testaillu eri beeta-alaniineja??
Beeta-alaniini
13
1497
Vastaukset
- Tässä...
"Beta-alaniinilla taas on tutkitusti mm. maitohappoa blokkaava vaikutus, ja olen itse huomannut selkeää suorituskyvyn nousua silloin, kun olen ottanut beta-alaniinia ennen treeniä."
Mitä muuta Hulkki ottaa treeniboosterissa? Lue tästä: http://fast.emedia.fi/index.php?mid=501&a=show&id=267- tykästynyt
Sain kanssa testiin skipin alaniinin ja olen yllättynyt sen tehosta. TOSI TEHOKAS
- vaikutusta
Mä kokeilin Mannisen valmistamaa beeta-alaniinia,en tuntenut mitään. En ole kokeillut muuta merkkiä koska ainakin mannisen beta oli mielestäni saisea.
- jekkupatteripasi
mulla mannisen betapure toimii hyvin
- on
jekkupatteripasi kirjoitti:
mulla mannisen betapure toimii hyvin
http://www.mega-ravinne.com/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=108
on kirjoitti:
http://www.mega-ravinne.com/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=108
Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.
Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.- beeta alaniini
micke908 kirjoitti:
Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.
Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.http://www.punttis.net/ajankohtaista/ravinto/beeta-alaniini-beta-alaniini.html
http://www.lisaravinteet.info/muut/beeta-alaniini - Wally River
kyllä piisasi mutta ei odotettuja vaikutuksia,esim. maitohappojen lykkääntymistä. Se oli Mannisbetaa.
- Topfuelisti
Ei mikään yllätys. Kyllähän se pakko on myöntää, että Skipin laatu on melko ylivoimainen moneen tavismerkkiin verrattuna. Hinta on jonkun mielestä kallis, mutta kyllähän Kiialla ja Bentleylläkin on vähän eroa.
Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta. Hatunnosto Haminan suuntaan. Kyllä Skippi jyrää, vaikka onkin vähän kilpailijoita arvokkaampaa.
t.Topfuel tropical- on paras
No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä.. - tghh
on paras kirjoitti:
No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä..Mannisen BetaPure toimii helvetin hyvin!
- ShitFuel
Ja tämän viestin meille tarjosi kauppias itse.
- LOL!!!
"Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta"
Hah ha..sulla ei apina ole mitään tietoa kun et osaa edes kirjoitata kunnolla niiden aineiden nimeä niihin skipin paskamainoksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654