kotona sopii meille ukon kanssa mainiosti. En tavallaan tajua että suurien pyhien aikana on pakko suunnata auton nokka maille sukulaisten riesaksi. No joillain toki on oma kesämökki minne mennä, mutta saako sielläkään olla rauhassa ilman "rakkaita" sukulaisiaan.
Kylään saatetaan tulla ilmoittamatta ja käyttäydytään aluksi mukavasti, mutta illan tullen kun viinaa ollaan nautittu tarpeeksi alkaa se vanhojen asioitten vatvominen ja silloin hyvästi hauska juhannus.
Toisaalta ei noi suuret juhlat kiinnosta muutenkaan, olisikohan syynä jo tuo ikäkin. Juhlikoot nuoret joilla sitä eloisuutta ja virkeyttä vielä riittää.
Kaikesta huolimatta kaikille hyvää Jussia.
Juhannus kaksin
15
272
Vastaukset
- paras paikka
viettää jussia jos on pelko sukulaisista:)
siellä voi tulla vilu, mutta jos siellä ruokaa säilytetään niin nälkä ei varmaan iske. Tosin raa`at perunat ei oikein maistu tai muutkaan kypsentämättömät ruuat. :)
- paapuuri
ja kissa neljäntenä, se sopii meille:)
Lisäksi olen saanut flunssan, ilmeisesti alkuviikon Helsingin reissulta,
joten ei tässä oikein jaksa remutakaan:(
Oikein mukavaa juhannusta sinulle!mä unohin meiän katin :) eli onhan meitäkin sit kolme.
Hyvää jussia sinullekkin flunssasta huolimatta ja pikaista paranemista.- paapuuri
Nittaminax kirjoitti:
mä unohin meiän katin :) eli onhan meitäkin sit kolme.
Hyvää jussia sinullekkin flunssasta huolimatta ja pikaista paranemista.kävin just sateessa kävelyllä, ilma ainakin oli kivan raikas.
Jospa keittäis päiväkahvit, niin jaksais mennä saunaa lämmittämään.
Silleen se tääkin päivä mukavasti kuluu:)
Oikein hyvää jussin jatkumista teillekin.
- ymmärrä,
että aikuiset immeiset eivät uskalla sanoa, ja tehdä, kuin haluavat. Kenenkään ei tarvi olla muitten orja, majoittaa ketään kylkiäisiä, jos ei halua.
Jos mökin laittaa, siellä on oikeus olla niin erakkona, kuin haluaakin.
Saappaan potku takamukseen, jos ei muuten älyä antaa olla rauhassa.
Tykätköön niiin kyttyrää, kuin haluaa.
Jussia, juhlavaa, Sullekin!se on, mutta ei vain kaikki uskalla, just sitten sen mahdollisen suuttumuksen pelossa, sanoa suoraan.
Ai kun mua naurattaa toi sun "juhlikoon nuoret joilla sitä eloisuutta ja virkeyttä riittää". Oikeesti uskon, että taidat olla virkeä ja eloisa itsekin.
Me kans miehen kanssa kökötetää vielä kotona. Minun idea, ostetan kaikkia valmista ruokaa ei kelvannut, vaan väännetään uusiaperunoita ja sipattia...
Anoppia lähdetään katsomaan sairaalaan. Hänestä, fiksusta ihmisestä, on tullut yhtäkkiä kiukutteleva ja kranttu narisija, että tällaista juhannusta.
Kyllä muuten sairaala voi haista kamalalle, hyi hitto.- almaha
Mikä siellä sairaalassa mahtaa haista? Luulisin että anoppi ja muut asiakkaat. Jos jokainen kävisi sisäsiististi vessassa ei sairaalassa mikään haisi.
- siellä Se
almaha kirjoitti:
Mikä siellä sairaalassa mahtaa haista? Luulisin että anoppi ja muut asiakkaat. Jos jokainen kävisi sisäsiististi vessassa ei sairaalassa mikään haisi.
haisee.
Viimeksi, kun itse kävin, haisivat voimakkaat desinfiointiaineet. siellä Se kirjoitti:
haisee.
Viimeksi, kun itse kävin, haisivat voimakkaat desinfiointiaineet.Kyllä siellä haisi ihan kaikki mahdollinen yhteensä. Ihmetellä täytyy, miten ne voi olla siellä töissä. Se on terveyskeskuksen vuodeosasto....
Kait ne on ne sairaalan hirveät pahan hajuset pesuaineetkin.ja virkeyttä saattaa olla, vaan ei voimia eikä haluja. Oletko kysellyt anopiltas miksi hän käyttäytyy niin ku käyttäytyy. Juu, ei ne sairaalat ruusuilta haise, mutta siihenkin tottuu.
"Pitkä", kahdestaan viettämme juhannus vaihtui tänä aamuna maantieteellisesti eri paikkaan.
Viime vuosien juhannukset olemme olleet kotona kahdestaan.
Aikanaan vietimme ne joidenkin tuttaviemme mökeillä aivan oikeasti kutsuttuina mutta useiden vuosien ajan olemme vältelleet sitä.
Nytkin, reisusta rähjääntyneinä, meidän pitäisi viimeistään huomenna lähteä juhannusten rääppiäisiin mutta kieltäytymisen syytä ei tarvitse edes keksiä.
Muuten on mukava kesän mittaan viettää muutama rasittava pitkä viikonloppu jonkun tuttavaperheen huvilalla.- riisuminen
Sama juttu täällä, ihan rento, pakkojuhlinnasta vappaa Jussin juhla. Jatkamme myös muiden pakkojuhlien ns. riisumista ja yksinkertaistamme muutenkin elämäämme.Vapaa- aika on omaani, työssä on aivan riittävästi velvollisuuksia ja pakkoja.
Sopii meille hyvin, ei tule ähky eikä krapula ja rahat säästyy, kivaa. - II.I
eipä oikein tutuille edes kehtaisi kertoa, kahdestaan olosta.
aina olen omille lapsille ja lahjaksi saaduille sanonut,
että eläkää niin kuin teidän on hyvä elää,
kun kyselevät pitääkö tulla katsomaan.
kyllä vanhojen on aina hyvä olla, kunhan olisi nuorilakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466