WunderBaum GALLUP

Kiinnostunut

No mikäs wunder baum tuoksuu parhaalta ja mikä taas pahimmalta?

Itse tätä mieltä:
Mansikka wunder baum tuoksuu parhaalta
Vanilja taas on liian imelä ja pistävä, että ihan päähän koskee!

13

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gallup

...en oo monia edes kokeillu, kokeilluista paras on New Car. Ylivoimaisesti pahin on havuntuoksuinen wunderbaum. Hyi h....!

• joo

New Car on hyvä joo, vaikkei nimellä mitään tekemistä uuden auton kanssa olisikaan, french parfym (vai miten se kirjoitetttiin) on kanssa hyvä.

Huonoin on vanilja, sillä saa auton saastutettua moneksi vuodeksi:( Huono on myös havuntuoksu.

• Wunderpaum
        joo kirjoitti:

New Car on hyvä joo, vaikkei nimellä mitään tekemistä uuden auton kanssa olisikaan, french parfym (vai miten se kirjoitetttiin) on kanssa hyvä.

Huonoin on vanilja, sillä saa auton saastutettua moneksi vuodeksi:( Huono on myös havuntuoksu.

New Car haisee kissan kuselle..
        Citruuna sääskimyrkylle..

Very berry,Vanilja,Everfresh,Mansikka,Pina colada,Tutti frutti,American flag,Vesimelooni,Kirsikka,Metsämarjat.

• Ahonen

Peilissä roikkuu kaikkia lajeja yksi kapale. Lisäksi myös olen laittanut niitä taakse kauhu kahvoihin ja ovi kahvoihin. Keskelle kattoa porasin reiän ja laitoin siihen myös roikumaan. Kylä käy ihmisiä kateeks kun ne näkee mun auton niin kaikki katsoo tosi pitkään.

• Hog

Vihreä,eli ikivihreä

• vähän_myöhässä

Kaikki! Kaikki wunderbaumit tuoksuu pahimmalta.

• Minä haluaisin pyllyntuoksun

• omastatakaa

Tuskin tarvitset siihen wunderbaumia.

• nuuhkutaniitä

Noi tarrat varmaan haisee pyllylle.

• väääpeeeliiiKörrrmy

Vanilja on huippuunsa viritetty.

• etteosaakäyttää

Vanilja on hyvä tuoksu, mutta ei pitä avata muovia liikaa jos tuoksu liian voimakas. Kätevämpiäkin pieniä venttiiliritilään laitettavia pieniä raikastimia on.

• E220_CDI

Minusta miellyttävin auton tuoksu on pestyn ja hajusteettomalla nahanhoitoaineella suojatun puhtaan nahkaverhoilun tuoksu. Ovea avatessaan haistaa uuden nahan tuoksun, myös vanhassa hyvin hoidetussa autossa.

• Anonyymi

Persika, wild child, vanilja, mansikka, born to rock, victory lane,

Siinä muutama meikän mielestä hyvä ei minkäänlaisessa järjestyksessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe