Naputtaako nuppia ja kiertääkö massussa tavara??
Ihme ja kumma,että vaikka muutama tuli otettua,nii ei mistään kohdasta nipistä..:)))
Nyt sais poppoo ilmoittautua,että tietää kaikkien olevan viel hengissä...;)
Pihiseekö henki viel?
55
1002
Vastaukset
Henki kulkee ja eilisistä olusista ei mitään jälkijuttuja:) Nukuin yön makeasti unia näkien ja ponkaisin sängystä ylös jo kymmenen aikaan, reipas tyttö! No johtuu tietenkin siitä, etten ollut missään viettämässä Juhannusta.
on ainaski hyvissä voimissa...:)) Tiedätkös.ollaan herätty ylös samoihin aikoihin..;)
Näitkös mageita unia?
Yöllä mä kyllä heräsin siihen,että oli varmasti käyny meidän katti pissimässä suuhun..Maistu ainaski siltä..:DDmii-su kirjoitti:
on ainaski hyvissä voimissa...:)) Tiedätkös.ollaan herätty ylös samoihin aikoihin..;)
Näitkös mageita unia?
Yöllä mä kyllä heräsin siihen,että oli varmasti käyny meidän katti pissimässä suuhun..Maistu ainaski siltä..:DDja vähän liikaa ne unet sivuutti arkea. Olis nyt voinut olla edes jussin kunniaksi vähän juhlavampaa;D
Kissit ovat vähän sellasia omapäisiä, ne tekee mitä tahtoo. Tiätty suu kannattaa sulkea aina nukkumaan mennessä..ainakin juhlapyhien aikaan:)tintti.kotivintti kirjoitti:
ja vähän liikaa ne unet sivuutti arkea. Olis nyt voinut olla edes jussin kunniaksi vähän juhlavampaa;D
Kissit ovat vähän sellasia omapäisiä, ne tekee mitä tahtoo. Tiätty suu kannattaa sulkea aina nukkumaan mennessä..ainakin juhlapyhien aikaan:)näkee nii ihania unia,että harmittaa pirusti ku herää..:))
Killit saa pysyä ulkona,jos sattuu nukkumaan monttu auki..:DDmii-su kirjoitti:
näkee nii ihania unia,että harmittaa pirusti ku herää..:))
Killit saa pysyä ulkona,jos sattuu nukkumaan monttu auki..:DDon nyt paljastunut kerrostalokyttääjäksi!! :D
Auto tuli pihaan ja lapsia ulos kirmaisemaan. Luurasin itsekin pihalla, mutta killi tuli mun taakse ja käpälällään avasi ikkunaa isommaksi. Nyt se on kyylännyt ainakin kymmenen minuuttia pihalle. Elämä piruparalla hukassa;D
Miksiköhän sitä unista herää just väärään aikaan?tintti.kotivintti kirjoitti:
on nyt paljastunut kerrostalokyttääjäksi!! :D
Auto tuli pihaan ja lapsia ulos kirmaisemaan. Luurasin itsekin pihalla, mutta killi tuli mun taakse ja käpälällään avasi ikkunaa isommaksi. Nyt se on kyylännyt ainakin kymmenen minuuttia pihalle. Elämä piruparalla hukassa;D
Miksiköhän sitä unista herää just väärään aikaan?No halushan se killi varmaankin nähdä,että mitä se emäntä siel ikkunassa oikeen kattelee..:DD
Kerrostalokyttääjä..mainio nimi..:DDD
Noista unista..Sanos muuta..aina herää just,ku on ihanin kohta menossa...:(
rauhallisesti on tullut vietettyä ja kunto normaali.
Söin jääkaapista löytyneen pizzan ja se nyt vähän janottaa - mikskähän sen suolan kanssa niin innostuvat siellä pizzatehtaalla?
Mitään karkkia en jussiksi hommannut - voi sitten vaikka ensi viikonloppuna hyvällä omallatunnolla ostaa pussin mustia :)ei sit heittäny pyllyjä olalle? :))
Tuota suolaa on muutes joissain tuotteissa ihan liikaa..Ei ole näköjää menny siellä vielä perille,että sitä pitäs vähentää.:¤ Onneks sitä ei kai tuu syötyä nii usein..
Tiedätkös..mun teki eilen nii hirveesti karkkia mieli,mut ei ollu..tai nii luulin..Löysin tänään kaapista mun vanhoja jemmoja..Et arvaa,miten mua harmitti...:(kyl nii lämmin ole,että uimapuvun vois laittaa..:)
Ei taida ihmisillä olla muuta tekemistä,ku pyöriä kaupoissa.Mä en noista alennusmyynneistä nii piittaa... :)onkin jo aika lämmintä...Uimapuvun verran ainaski.;)
Silloin noi alet passaa,ku tosiaankin pitää jotain hankkia,mutta en minäkää sinne kyl muuten lähde...:)
Miten nii viikon ainaski? :O Mulla on töitä justiinsa vielä viikon,ennenku loma alkaa...
- sivupersooNaNa
Ilmottautuu elävien kirjoihin.
Onneksi ikä jo ehkäsee ,voi ottaa rauhallisesti.
Tavallinen pitkä viikonloppu vapaa oli sitten joulu tai jussi .
Aika kaameeta olis olla vielä nuori
ja ryömiä vesisateessa jossain festareilla
mieti vielä sitä krapulaa;=)Siinä kyllä tulee itku pitkästä ilosta..;) Mä en ole koskaan ees käyny festareilla.Kalajoen hiekkasärkillä oon ainoostaan viettäny nuoruuden jussit...Oonkohan mä jotenki outo..:DDD
siis pihisee. kun tuli oltua vain veden voimalla. juomaveden siis, ei merta lähelläkään. tai on tuo tuossa 8 kilometrin päässä, mutta on sitä jo siinä. saunareissuksi :-)
oli sit ihan raitis jussi..:))Eipä harmita sit ainaskaa seuraavana aamuna..
Mulla on matkaa merenrantaan vaa pari kilsaa.Siihen on nii tottunu,ettei se ole enään mikään ihanuus..:))
aika hyvällä hapella :) Juuri palasin kotio, torstaina lähdin.
Täällä näyttää sataneen aikalailla, orvokitkin melkein hukkuneet kukkalaatikkoon :(
Juhannus meni vaunuillessa, grillaillessa ja lavatanssiessa. Huomenna sitten paluu arkeen..ku ehdit palstailemaan..:)
Noi orvokit ei tosiaankaan tykkää kauheesti jatkuvista sateista..Toivottavasti sun kukkaset piristyy..:))
Kävit oikeen lavatansseissa..Tais olla kauhee vienti vai mitä? ;)hyvällä hapella, kun vasta sen löysit:)
Etkös sä laittanut orvokkiparoille salaojitusta? Kaikkea ehdi varsinkaan lähdön tunnelmissa.
Kiva kun tulit kertomaan ja poikkeamaan palstalle, täällä ollut hiukan kuivaa.. *kuiskii*mii-su kirjoitti:
ku ehdit palstailemaan..:)
Noi orvokit ei tosiaankaan tykkää kauheesti jatkuvista sateista..Toivottavasti sun kukkaset piristyy..:))
Kävit oikeen lavatansseissa..Tais olla kauhee vienti vai mitä? ;)saihan tuota tanssia :)
Orvokit on piristymään päin, tänään aurinko armas on näyttänyt paremmat puolensa.tintti.kotivintti kirjoitti:
hyvällä hapella, kun vasta sen löysit:)
Etkös sä laittanut orvokkiparoille salaojitusta? Kaikkea ehdi varsinkaan lähdön tunnelmissa.
Kiva kun tulit kertomaan ja poikkeamaan palstalle, täällä ollut hiukan kuivaa.. *kuiskii*mitään salaojia kaivella, senkun tökkäsin lootaan multaan ja kaadoin vettä päälle :) siis ennen sadetta....
Kesäisin palstat tahtovat vähän kuivahtaa, mutta kyllä ne siitä taas virkkuvat kunhan syyshämärät illat saapuvat, nopeammin kuin kuvittelemmekaan.TaikisN kirjoitti:
saihan tuota tanssia :)
Orvokit on piristymään päin, tänään aurinko armas on näyttänyt paremmat puolensa.ketään saatille? ;))
Kyllä tänään kukkaset on saneet nauttia mukavasta ilmasta..Kirvapirulaiset vaan meinaa syödä mun ruusut.:(
mää olen hengissä waikka jotkut toisin toiwoo :=)
"sain sellaisia" wiestejä :=)
ei naputa nuppia :=)
kokkoa en taaskaan nähnyt?
mut syytön mää siihen oon :=)kuules oikeen kiva,että sinäkin vielä oot hengissä..;) Muista viesteistä viis..
En minäkää kokkoa nähny,mutta kyllähän me jo tiietään miltä se näyttää..;)
...monenlaista pöperöö, mässyä ja lientä nauttineena. Keli oli mitä todennäköisin kuten on olokin ;)
oot sitten ahminu jussina..Niin sitä pitää...;) On taitanu kyllä aika monikin ahmia..ainaski makkaraa...:))
- Pörrääjä
oikeaa juhannusta ootellessa http://www.youtube.com/watch?v=ax_N4d0Efb0
- Pörrääjä
niin täällä jo 21 mittarissa, luvassa hieno fillararointikeli vielä kun tunnin odottelee :)
- Mil-laN
...olevansa kesälomalla edelleenkin.:)
Ai säkin olet kesiksellä.Nii minäki..:) Pöpötauti vaa jyllää nyt..Yöllä kaamee kurkkukipu.
Toivottavasti vaa tulis kumminki viel lämmintä,nii kerkeis siitä viel nauttia..:)
Ookkos reissannu paljon?- Mil-laN
mii-su kirjoitti:
Ai säkin olet kesiksellä.Nii minäki..:) Pöpötauti vaa jyllää nyt..Yöllä kaamee kurkkukipu.
Toivottavasti vaa tulis kumminki viel lämmintä,nii kerkeis siitä viel nauttia..:)
Ookkos reissannu paljon?...risteilyllä ja mökillä ollut suurimman osan ajasta...siellä niin paljon puuhaa, ja kotona pihaa laittanut...japanilaistyylin kivipuutarhaa rakentelen.
Huomenna lähden mökille ja reissuun ensi viikolla...asuntomessuille ja Naantaliin, aluksi.:) Mil-laN kirjoitti:
...risteilyllä ja mökillä ollut suurimman osan ajasta...siellä niin paljon puuhaa, ja kotona pihaa laittanut...japanilaistyylin kivipuutarhaa rakentelen.
Huomenna lähden mökille ja reissuun ensi viikolla...asuntomessuille ja Naantaliin, aluksi.:)menoa piisaa..:) Kuullosti mahtavalta toi japanilaistyylinen puutarha.Siihen vaaditaan varmaan isoa pihaa...Meillä kun on vaa pieni pläntti,mutta parempi sekin kuin ei mitään..:)
Turvallista autoreissua..:)
- mayanna
vielä!
Hirmu ahkerana ollut; kaadettiin vanhuksilta monihaarainen pihlaja, pantiin klapeiks ja ahdettiin vajaan. Imuroitiin ja puunattiin auto. Nii ja siivottiin se vaja, että ne klapit mahtu sinne. Leikattiin ruoho, hiottiin ja maalattiin katoksen tukiraudat. Pestiin metritolkulla mattoja. Kasteltiin tomaatit ynnämuut rehut moneen kertaan ja kuivattiin ja purkitettiin ruohosipulia ja persiljaa talveksi. Männäviikolla.
Juhannuskin oli. Savusauna ja kokko. Hyvä mieli.
Huomenna virastoon asioille, kahteen kyläpaikkaan piipahdus ja lopuks siskon luo saunomaan ja unille.
Kesä :) Ja tänään vasta vanhan kansan mukaan keskikesä!No oot sinä huhkinu!Tuossa olikin monenlaista kesäistä puuhaa. :)
Mä olen vaa laiskotellu nyt..Ei vaan saa mitään tehtyä..Sairaanhoitajana oon toiminu..pitkästä aikaa sinunkin kuulumisia. Reippaalla mielellä tunnut olevan joka tavalla:)
Vanhaa kansaa kun jollain tasolla edustan, niin toivotan hyvää keskikesää ja uusia puhisuttavia projekteja. Itse olen ollut liiankin jouten. Kyllä sellainen fyysinen ponnistus ihka oikean asian eteen on erittäin virvoittavaa. Näkyy työnjälki ja mieli saa kehuja niin, ettei kohta tiedä mihin ne kaikki saisi mahtumaan:Dparempaan suuntaan on terveyden puolesta menossa,mut vaatii kyl vielä aikaa lopulliseen toipumiseen..
Kyl mä loman otankin lomana.En ole viel tehny oikeestaan mitään..;)- Ak:n lapio
tintti.kotivintti kirjoitti:
pitkästä aikaa sinunkin kuulumisia. Reippaalla mielellä tunnut olevan joka tavalla:)
Vanhaa kansaa kun jollain tasolla edustan, niin toivotan hyvää keskikesää ja uusia puhisuttavia projekteja. Itse olen ollut liiankin jouten. Kyllä sellainen fyysinen ponnistus ihka oikean asian eteen on erittäin virvoittavaa. Näkyy työnjälki ja mieli saa kehuja niin, ettei kohta tiedä mihin ne kaikki saisi mahtumaan:DTosi vanhaa, kohta 65. mutta pikkuveljen isosiskon kaa sitkeästi lauteilla. Seittemän esitystä takana kymmenen edessä. Suksee on mahtava, katsomo täynnä koko ajan.
Hyviä kesiä satoi tai paistoi. parane olla auringossa,ku silmissä vilisee...:)) Tuulee kyl nii,et lähtee koko kampaus lentoon,mut onneks ei ole peruukkia..;)
- Adria
Interlakenin maisemissa muutama päivä patikoitu. Syntiselle sielulle tekee hyvää. Terveisiä porukoille.
Tuo patikointi on varmaan tosi mukavaa!!Kyllä siinä varmaan sielu lepää,ku tallustaa rauhallisissa maisemissa.
Minkäslaiset on noi Interlakenin maisemat? :)- Adria ejk.
mii-su kirjoitti:
Tuo patikointi on varmaan tosi mukavaa!!Kyllä siinä varmaan sielu lepää,ku tallustaa rauhallisissa maisemissa.
Minkäslaiset on noi Interlakenin maisemat? :)http://www.interlaken.ch/
Tää täytyy kokea. Adria ejk. kirjoitti:
http://www.interlaken.ch/
Tää täytyy kokea.Voiko tuollasta olla olemassakaan??!!Aivan ihanan näköset maisemat!!
Jos joskus ulkomaille lähden,niin tuonne pitäis kyl päästä käymään.Ihan henkeäsalpaavan upeeta!! :)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397