Huomio miehet

näkökulmaa...

asiaan että mitä mieltä olette jos naisella 50. on pitkät hiukset?
Entä " peittävä" meikki,onko sallittua...( peittää mutta mitä?)
nuoret korostaa meikeillä parhaita puoliaan, mutta me keski - ikäiset peitämme pahimpia puoliamme,,:)))))))))
Ja toisaalta, jos meikkaamme,niin oman peilikuvamme parantamiseksi,eikä teidän äijän köriläitten mieliksi..:-)))
Terv. Iloinen ja rento viiskymppinen nainen:-)))

21

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haltiasamooja

Hieno asia se on. Työskentelen naisvaltaisella alalla ja olen huomannut että monet naiset itse katsovat karsaasti vähän iälle ehtineitä pitkätukkaisia lajitovereitaan. En oikein tiedä mistä se johtuu. Jos vain jaksaa hoitaa pitkää tukkaa niin, mikäs siinä. Ranskassa näkee paljon pitkiä hiuksia kaiken ikäisillä naisilla. Kun itse näen vanhemmalla naisella pitkän tukan niin, minulle tulee aina hyvä mieli. Vaimollanikin (55) on pitkä suora tukka, harmaatakin jo näkyvissä mutta minusta se on positiivista rohkeutta.
      Eletty elämä saa näkyä kasvoista, mielestäni sen pitääkin saada näkyä. Se on kaunista.

• mahtaa johtua...

että monet naiset katsoo karsaasti vähän iälle ehtineitä pitkätukkaisia lajitovereitaan?
        Miten sitten miesten kesken,katsotteko karsaasti jos jollaikin noin viiskymppisellä lajitoverillanne on pitkä tukka, esim. ponnari niskassa?? :-))

• henri|

vielä jos ei kiukuttele, niin kuin hzzzzz sanoo niin sillälailla

• on herra..

ihan itkettää kun luin kommenttisi,alottajalle ensimmäisenä vastannut:-)))

• henri|
        on herra.. kirjoitti:

ihan itkettää kun luin kommenttisi,alottajalle ensimmäisenä vastannut:-)))

paklaavatko naiset itseään miehiä varten, vai saadakseen toiset naiset kateelisiksi.

• vaikean mielipiteen..
        henri| kirjoitti:

paklaavatko naiset itseään miehiä varten, vai saadakseen toiset naiset kateelisiksi.

..puklaan joka ikinen aamu naamaani töihin lähtiessäni.. onhan siellä muutama mies ja monta naista..
        Nyt pistää oikein ajattelemaan että miksiköhän puklaan,pistän ripsiin väriä ja poskiin punaa, huuliinkin kiiltoa ja tukkaa tällään-:))
        Ei, en osaa vastata,itseänikö varten vai niitä paria äijää, keski -ikäistä jotka tuskin ees huomaa onko sitä ripsiväriä vai ei..
        vai niitä gollekoitani, onhan niilläkin ripsissä väriä ,, hmm. mitäköhän varten..?
        Tää onkin se ikuisuus kysymys:-))))))

• siksi,
        henri| kirjoitti:

etteivät toiset naiset sääli.

• vaikean mielipiteen.. kirjoitti:

..puklaan joka ikinen aamu naamaani töihin lähtiessäni.. onhan siellä muutama mies ja monta naista..
        Nyt pistää oikein ajattelemaan että miksiköhän puklaan,pistän ripsiin väriä ja poskiin punaa, huuliinkin kiiltoa ja tukkaa tällään-:))
        Ei, en osaa vastata,itseänikö varten vai niitä paria äijää, keski -ikäistä jotka tuskin ees huomaa onko sitä ripsiväriä vai ei..
        vai niitä gollekoitani, onhan niilläkin ripsissä väriä ,, hmm. mitäköhän varten..?
        Tää onkin se ikuisuus kysymys:-))))))

Minä paklaan siksi, kun minulla ei olisi työtäkään, jos en laittaisi itseäni. Siis työhöni kuuluu edustaminen ja minun kuuluu olla laitettu ja huoliteltu kaikin puolin. Jos esiintyisin pelkkänä ujostelevana vaatimattomana luomuna, ja antaisin vanhahtavien ja kriittisten asenteiden näkyä ja kuulua, olisin työtön.

• sosiaali- ja
        miljoona kirjoitti:

Minä paklaan siksi, kun minulla ei olisi työtäkään, jos en laittaisi itseäni. Siis työhöni kuuluu edustaminen ja minun kuuluu olla laitettu ja huoliteltu kaikin puolin. Jos esiintyisin pelkkänä ujostelevana vaatimattomana luomuna, ja antaisin vanhahtavien ja kriittisten asenteiden näkyä ja kuulua, olisin työtön.

terveystoimessa töissä niin asia olis toisin päin. Sinne pääsee heittämällä sisälle jos on ruma ja muodoton...
        Jos taas on vähänkin paremman näköinen ikäisekseen, niin pitää olla vähintää jotain ylimaallisia kykyjä kilpaillessaan työpaikasta värittömän "tynnyrin" vierellä.Työhönottajat ovat nimittäin naisia....

• viivatiina
        henri| kirjoitti:

itseään varten monet olis varmaan ihan omana itsenään aika värittömiä ja ilmeettömiä pakkelilla saa ilmettä silmään ja hehkua poskiin ja sillä on helppo peittää väsymyksen merkkejä ja toisiin ammatteihin se kuuluu ihan automaattisesti olis aika erikoista jos olis ihan luomu kosmetologi tai tavaratalon kosmetiikka osaston myyjä kampaajan ammattiin sopii myös pakkelointi.

• viivatiina
        sosiaali- ja kirjoitti:

terveystoimessa töissä niin asia olis toisin päin. Sinne pääsee heittämällä sisälle jos on ruma ja muodoton...
        Jos taas on vähänkin paremman näköinen ikäisekseen, niin pitää olla vähintää jotain ylimaallisia kykyjä kilpaillessaan työpaikasta värittömän "tynnyrin" vierellä.Työhönottajat ovat nimittäin naisia....

ollaanko me kuustoista vai kakskytkaks plus palstalla.

• miljoona
        sosiaali- ja kirjoitti:

Yksityisellä puolella...

• niin totta
        sosiaali- ja kirjoitti:

Kerrankin rehellinen mielipide naisvaltaiselta alalta.Tietty, nainen valitsee itseään rumemman alaisen, tuo on aivan alkukantainen juttu.Itselläni on ollut vain miespomoja, kukaan nainen ei ole ikinä uskaltanut valita mua vaikka paprut tosi hyvät. En kuvaile enempää itseäni.Naisvaltaisilla aloilla vallitsee rumien hirmuvalta.

• toinen...

rento vaan ei iloinen vähän yli viiskymppinen nainen kysyy sinulta syytä siihen miksi utelet miesten mielipidettä? Jos kerran pynttäät itseäsi varten.

PS. Odotan mielenkiinnolla miesten vastausta. Vaikka tiedän jo mitä teinipalstoilla vastataan moisiin kysymyksiin: Miehiä ja mielipiteitä, haluista puhumattakaan, on monenlaista.

;)

• vain itseään varten

kai hänet silti näkee äijätkin - ei kai se pusssiin mene kun äijä kävelee vastaan?

• k/k

Jos on pitkät hiukset,tai ainakin kammatut.
      Musta naiset meikkaa aika pitkälti toisia naisia varten,kisailu on joskus armoonta.

• HTZA

Ihan rauhassa.
      Minä kyllä pesen naisten hiukset oli ne pitkiä tai lyhyitä, eikä värilläkään ole väliä.
      Yhtä hellästi.
      Ja mitä tulee meikkiin niin saa sitä olla, missä kohilla vain.
      Minä pesen senkin pois mutta yhdellä ehdolla:
      Minä saan sitten hoitaa vartalon perusöljyämisen.
      Ei mikään ole niin suloinen näky kun saunan lauteilla lepäävä najadi, täysin rentoutunut, käsittelyä odottava.
      Sellainen joka uimisen jälkeen laskeutuu pihaviltille, vieressään kallis vartaloöljypullo.
      Puoliaukein silmin, Odottavana.

• II.I

hiusten pituus ei merkitse mitään, ainahan on pitemmät parempia, saa niistä pois.
      Hiuksista yleensä, on rumaa jos tulevat silmille ja niitä joutuu työntämään sivuun.

Kai tähän saa kirjoittaa hiusten värjäämisestäkin,
      kauneinta on jos värjäät oman väriseksi,senlaiset kun sinula oli nuorena.
      Siedettävä jos värjäät sellaiseksi kun hiuksia yleensä on nuoremmilla, luonnostaan.
      Hirveintä on olut jo 15 vuotta punaiset hiukset, yöäk.

Meikeistä en pidä, kun ne ovat, jos yleensä ovat kauniita vai harvoin ja yli 10 metrin etäisyydeltä,
      läheltä ne valitettavasti näkyvät ja yleensä aina ovat rumia.

Toiseksi, siinä kun nainen tulee saunasta, tulee herkästi shokki ja se vaikutta negatiivisesti, "TUOLLAISENKO KANSSA ASUSTAN" , en ainakaan minä niistä -60 luvulla palautunut,
      valitsin silloin täysin meikkaamattoman.

• HTZA

mutta kielen käyttö on erikoinen.
        15V? Ruotisin- tai muun kielinen?

• II.I
        HTZA kirjoitti:

mutta kielen käyttö on erikoinen.
        15V? Ruotisin- tai muun kielinen?

kieleni on sitä ja tätä, anteeksi pitäisi teidän kärsimystä aina pyydellä,
        mutta tässä iässä, tälläkin tekstillä on hyvin pärjäillyt.

jos teen jotain virallisempaa, luen sen tarkkaan
        ja sitten kierrätän lasten kautta jotta kaikki kieliopin salat huomataan.

usein on niin, kuten sotilaan asento,
        lausetta ei voi korjata, pitää tehdä kokonaan uusi.

• Minun makuuni

ovat ihmiset (kysyjän tapauksessa naiset) jotka ovat luomuja niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin. Tässä iässä jokaisella pitäisi siihen olla kanttia.

Mutta jotkut muut tykkäävät teatteristakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1081
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      486
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe