galleriasivunne kautta viesteissä? Miehethän sitä tekee kyllä jatkuvasti:D Mutta myönnättekö te kevytkenkäiset naikkoset tekevänne sitä?
Tänne voi miehet vastailla että tuleeko niitä vonkauksia jos naiset eivät itse myönnä:)))
Naiset, vonkaatteko
86
1045
Vastaukset
- ottaa pattiin
kun ne miehet on kieroja. galleriassa ei muka ole käytykään ja silti lähetellään yksäreitä. enempi arvostan reilusti itsensä ilmaisseita, vaikka kohteliaisuuttani saatan vastailla muillekin. vaikka sen kerran.
- että miehet
laittaa yksityisviestejä eikä vieraskirjaviestejä?
Hmmm, näin keittiöpsykologin vaistolla tulis ekaks mieleen että miehet ei halua paljastaa että he viestittelevät monien naisten kanssa.
He ajattelevat että ne vakkari naiskamut voi vaikka suuttua jos näkisivät käydessään muiden naisten galleriasivuilla sen oma "ihmemiehensä"lurituksia:D - ottaa pattiin
että miehet kirjoitti:
Hmmm, näin keittiöpsykologin vaistolla tulis ekaks mieleen että miehet ei halua paljastaa että he viestittelevät monien naisten kanssa.
He ajattelevat että ne vakkari naiskamut voi vaikka suuttua jos näkisivät käydessään muiden naisten galleriasivuilla sen oma "ihmemiehensä"lurituksia:Dmitä ne semmoiset on olevinaan, myhkivät ja mähkivät lemppareiltaan salaa?
- hassua
että miehet kirjoitti:
He ajattelevat että ne vakkari naiskamut voi vaikka suuttua jos näkisivät käydessään muiden naisten galleriasivuilla sen oma "ihmemiehensä"lurituksia:Dettä kuvallekin voisi olla mustasukkainen :O, olisikohan näin??
- kaikenlaisia
että miehet kirjoitti:
He ajattelevat että ne vakkari naiskamut voi vaikka suuttua jos näkisivät käydessään muiden naisten galleriasivuilla sen oma "ihmemiehensä"lurituksia:DEivät edes näytä käyneensä ko. kohteen sivulla.
- suoraan
kaikenlaisia kirjoitti:
Eivät edes näytä käyneensä ko. kohteen sivulla.
asiaan jos on tarpeeksi viekoitteleva kuva kun selailevat niitä galleriakuvia:D
Mitäs niitä turhia lätinötä lueskelemaan sivustolta....
Mites te muuten suhtaudutte niihin "Tuletko ystäväksi" pyyntöihin?
Olen niin noviisi näissä hommissa että muutama pyyntö on tullut mutta olen ohittanut ne. Mitä se ystävähomma oikein on, paitsi saavat sun kuvasi keekoilemaan omalle sivulleen?
Edellyttääkö se jotain jatkuvaa vuorovaikutusta sen pyytäjän kanssa jos se on juttutuulella? Mä olen aikas nihkeä kirjoittelija. Yksi on jonka kanssa kirjoittelen jatkuvammin mutta ei niitä hirveitä määriä viitsi haalia ettei mene pakkopullaksi. Tosi asiallinen ja fiksun oloinen mies on se mun kirjoittelukamuni mutta asuu vähän liian kaukana:(n - laatikkoleikkiä
ottaa pattiin kirjoitti:
mitä ne semmoiset on olevinaan, myhkivät ja mähkivät lemppareiltaan salaa?
Mitä tuosta, tee itse samoin. Miehiin, varsinkaa 50 äijiin en luottaisi pätkääkään. Mutta ei hätää, kun kumpikin osapuoli pelaa samoilla korteilla samaa aikuisten laatikkoleikkiä.Tässä iässä ei enää lapsetkaan kärsi.
- viis väliä
laatikkoleikkiä kirjoitti:
Mitä tuosta, tee itse samoin. Miehiin, varsinkaa 50 äijiin en luottaisi pätkääkään. Mutta ei hätää, kun kumpikin osapuoli pelaa samoilla korteilla samaa aikuisten laatikkoleikkiä.Tässä iässä ei enää lapsetkaan kärsi.
muista kunhan itsellä on "hauskaa", Kyllä varmasti meidän ikäpolvemme lapset vieläkin kärsivät vanhempiensa toilauksista, vaikka lapset itse olisivat aikuis-iässä.
Minä en ymmärrä tämän ajan menoa, vai olenko tosiaan kamalan ahdasmielinen?? - O - O
että miehet kirjoitti:
He ajattelevat että ne vakkari naiskamut voi vaikka suuttua jos näkisivät käydessään muiden naisten galleriasivuilla sen oma "ihmemiehensä"lurituksia:Djos kahdenkeskistä "keskustelua" ei käydä julkisesti niin, että kuka tahansa voi sen lukea?
Riippumatta viestittelijän sukupuolesta, ainakin minä vastaan mieluummin yksityisellä kuin julkisella viestillä - vaikka toki heitän yleensä jonkinlaisen vastauksen myös vieraskirjatervehdyksiin. Tuttujen vieraskirjaviesteihin saatan vastata yksityisellä viestillä, koska tutuille voin kirjoittaa sellaista, mitä en välittäisi syystä tai toisesta julkistaa kenen tahansa luettavaksi tai en uskoisi asian muita kiinnostavan. - Enhän keskustele naapureidenkaan kanssa paikallislehden yleisönosastoon kirjoittamalla.
Ihmisten henkilökohtaisista vispilänkaupoista en ole kiinnostunut, mutta olettaisin fiksujen ihmisten hoitelevan sellaisia ihan kahden kesken. Keittiöpsykologin vaistot saattavat näköjään joskus ohittaa terveen järjen, jos tunteet ovat mukana kuvioissa. ;)) - jotain muuta se on
O - O kirjoitti:
jos kahdenkeskistä "keskustelua" ei käydä julkisesti niin, että kuka tahansa voi sen lukea?
Riippumatta viestittelijän sukupuolesta, ainakin minä vastaan mieluummin yksityisellä kuin julkisella viestillä - vaikka toki heitän yleensä jonkinlaisen vastauksen myös vieraskirjatervehdyksiin. Tuttujen vieraskirjaviesteihin saatan vastata yksityisellä viestillä, koska tutuille voin kirjoittaa sellaista, mitä en välittäisi syystä tai toisesta julkistaa kenen tahansa luettavaksi tai en uskoisi asian muita kiinnostavan. - Enhän keskustele naapureidenkaan kanssa paikallislehden yleisönosastoon kirjoittamalla.
Ihmisten henkilökohtaisista vispilänkaupoista en ole kiinnostunut, mutta olettaisin fiksujen ihmisten hoitelevan sellaisia ihan kahden kesken. Keittiöpsykologin vaistot saattavat näköjään joskus ohittaa terveen järjen, jos tunteet ovat mukana kuvioissa. ;))Se on outoa, ettei jätetä minnekään muuta merkkiä, lähetetään suoraan ykstityisviesti. Kukaan ei saa näin tietää kontakteista paitsi vastaanottaja.
- yksityisviesti
jotain muuta se on kirjoitti:
Se on outoa, ettei jätetä minnekään muuta merkkiä, lähetetään suoraan ykstityisviesti. Kukaan ei saa näin tietää kontakteista paitsi vastaanottaja.
jossa luki:" Panettaa.. AUTA! ja toinen: Otakko suihis?
Näitähän voi miehet lähettää copy pastena naisille kun heittelevät verkkoja:(
Eivätkä tahraa nickiään kun ei näy lähettämänsä naisen yleisellä galleriasivulla.. - viestit ovat
yksityisviesti kirjoitti:
jossa luki:" Panettaa.. AUTA! ja toinen: Otakko suihis?
Näitähän voi miehet lähettää copy pastena naisille kun heittelevät verkkoja:(
Eivätkä tahraa nickiään kun ei näy lähettämänsä naisen yleisellä galleriasivulla..lähettäjiensäkin turhaksi tietämiä, pelkkiä provoja. Ei niiden lähettäjillä muuta sukupuolielämää ole, paitsi ehkä se minkä onnistuvat netistä konettaan hajottamatta löytämään. Nauttivat aiheuttamastaan hämmennyksestä kuten puistojen vilauttelijat.
- että'
viestit ovat kirjoitti:
lähettäjiensäkin turhaksi tietämiä, pelkkiä provoja. Ei niiden lähettäjillä muuta sukupuolielämää ole, paitsi ehkä se minkä onnistuvat netistä konettaan hajottamatta löytämään. Nauttivat aiheuttamastaan hämmennyksestä kuten puistojen vilauttelijat.
se ketä "panetti", esiintyi omilla tunnistettavilla kasvoillaan:/
- keskustelupalsta
sitten nyt Treffi Kakkonen?
- JekkuKonttori
Voin sanoa että sivullani ei ole käynnyt kuin uskollisemmat tuttavani.Tämä on harmi sillä siinä opastan alkeellisesti mieleni viereen ja kyykytän tuntemattomia.
- kyllästyttää
arvoitukset.
Mitä tarkoitat sanoessasi: "opastan alkeellisesti mieleni viereen ja kyykytän tuntemattomia." - suoltaessaan
kyllästyttää kirjoitti:
arvoitukset.
Mitä tarkoitat sanoessasi: "opastan alkeellisesti mieleni viereen ja kyykytän tuntemattomia."sanoja salliiko sanottavan sulloitua suuriinkin sumuihin?
- suurilla
suoltaessaan kirjoitti:
sanoja salliiko sanottavan sulloitua suuriinkin sumuihin?
säikäyttää siskon ja serkun.
- sivuilla, oli
kyllästyttää kirjoitti:
arvoitukset.
Mitä tarkoitat sanoessasi: "opastan alkeellisesti mieleni viereen ja kyykytän tuntemattomia."niin utopistista tekstiä etten jaksanut edes alkua pidemmälle...tuli mieleen se Volter Kilpi joka kirjoitti ilman välimerkkejä. Ei hajuakaan lauseista sillä ollu...ihan samanlaista oli kyykyttäjälläkin. Sori, ei mun mieleen, joku tykkää, toinen ei.
Onneks ollaan erilaisia.
Kai sie jonkun löydät, kyykytettäväksikin!
Sulokielen kuuntelijaksi.
Olen liian tavis siihen. - viidakko-
viesti käynyt kaikilta kyykytetyiltä, koska sivullasi käyvät vain ne uskollisimmat tuttavasi.?
- loppusuoralla...
Siis tarkoitatko 50 plus naisia vonkaamassa galleria sivuilla miehiä. Minä taidan olla aivan puusta pudonnut, mutta kaikkihan nuo typykät kehuvat olevansa suhteessa tavalla tai toisella elävään mieheen.
- ihan varmaan
ymmärrä mitä tarkoitat ja varmastikin vastaan väärin kun kysyn että mitä tarkoitat kevytkenkäisillä naisilla?
- ????????
olipas kyssäri taasen????????
- oikein totaalisen
perusteellisen analysoinnin vonkaamisesta:D
Täytyy palata huomenna varmaan siihen artikkeliin kun on niin pitkä. Ja täytyy lukea se oikein ajatuksella josko siitä aukeaisi tämän vonkaamisen perimmäinen ydinidea.
Siihen asti vonkaamisiin!!!!!!!!!!1 - on sitä,
kun uittolainen tarkkailee, etteivät tukit tee sumaa.
- Vastanja
Jag vongar inte männer o jag vongar inte kvinnor.
- kab54
Eipä naiset juurikaan vonkaa, asiallisesti ovat ottaneet yhteyttä. Sättäilen muutaman kanssa satunnaisen säännöllisesti, niin kauan kun en ole vakituisessa suhteessa.
- ent-vaimo
Kirjoituksesi tuntuivat mukavilta. Vaikka eipä niitä paljon ollutkaan. Onko sulla joku tiedossa kun kirjoitit. "niin kauan kun en ole vakituisessa suhteessa". Mahtuuko kirjoitus seuraasi vielä.
- kab54
ent-vaimo kirjoitti:
Kirjoituksesi tuntuivat mukavilta. Vaikka eipä niitä paljon ollutkaan. Onko sulla joku tiedossa kun kirjoitit. "niin kauan kun en ole vakituisessa suhteessa". Mahtuuko kirjoitus seuraasi vielä.
Mahtuu sättäilee mukaan jos haluat, saatampa olla välillä lyhytsanainen mutta näkisitpä kädet, niitä osaa liikutella tosi sujuvasti heh. Vaikka olen käynnyt treffeillä ei kukaan ole sitoutunut minuun enkä minä kehenkään, joten vapaana vielä olen.
- flirtti-51
kab54 kirjoitti:
Mahtuu sättäilee mukaan jos haluat, saatampa olla välillä lyhytsanainen mutta näkisitpä kädet, niitä osaa liikutella tosi sujuvasti heh. Vaikka olen käynnyt treffeillä ei kukaan ole sitoutunut minuun enkä minä kehenkään, joten vapaana vielä olen.
On vähän kestänyt tää jatko mut nyt se tulee. Mielessä on ollut mut koneelle en. Vapaa minäkin. Miten kesä on sujunut, onko tullut oltua ulkona. Nytkin aurinko paistaa. Nimimerkin keksiminen oli tosi vaikeaa.
pitäis vongata jos on jo oma ukko. Ketkä galleriasivun perusteella katsot kuuluvan kevyskenkäisiin, näkyyks se jotenkin sieltä?
- oma*
ukko. Kylläpäs egosentrisesti kirjoitat että "jos on oma ukko"kun itselläsi taitaa olla. Varmaankin ne innokkaimmat yhteydenottajanaiset miehiin ovat sinkkuja, näin ainakin luulisin. Ja se sana"kevytkenkäinen" oli vain pelkkä heitto joka näytti ärsyttävän sinua. Taidat olla varsinainen pilkunviilaaja.
oma* kirjoitti:
ukko. Kylläpäs egosentrisesti kirjoitat että "jos on oma ukko"kun itselläsi taitaa olla. Varmaankin ne innokkaimmat yhteydenottajanaiset miehiin ovat sinkkuja, näin ainakin luulisin. Ja se sana"kevytkenkäinen" oli vain pelkkä heitto joka näytti ärsyttävän sinua. Taidat olla varsinainen pilkunviilaaja.
ihan rauhallisesti. Mulla vaan on sellanen töksähtävä toi ulosanti kirjoituksissani eikä siitä piä ottaa nenuunsa.
Pilkunviilaaja en ole, mutta riidanhaastaja kuulemma kyllä, juuri kirjoitustyylini mukaan kun sitä ei kaikki ymmärrä. Rauhaaa sullekkin ;)
Vonkaan ja vokottelen, liehittelen ja pyydystän seireenin tavoin. Kevyvillä kengillä sipsuttelen ja nappaan kiinni. Kuiskuttelen korviin ihania sanoja ja nauraa kikatan ja kutittelen. Kiedon ne sitten valheellisilla lupauksilla pauloihini. Hypnotisoin heidät sitten tuhat vuotta vanhoilla seitojen taioilla ikuisiksi orjikseni. Valloitan heidän päänsä pyörälle huumaavien kukkien tuoksuilla ja kauniilla satakielen laululla. Ja niin he luovuttavat avaimensa, koko omaisuutensa ja äitinsä perinnöt minulle. Ja sitten alan vuokraamaan heitä yksi kerrallaan tämän palstan yksinäisille naisille hih hih...
- G.J.
kun miun unet kertoo kuulemma patoumista niin sellainen 195/98,328 ja T-malli, saa olla pyykkilauta vatsa, vaalehkoa hiuspehko jossa niskakiharoita, kirveelläveistetyt kasvot eli ei babyface eikä karvaton. ääniala voisi olla baritoni ja silmät sellaiset pilkulliset ja ihanat.
G.J. kirjoitti:
kun miun unet kertoo kuulemma patoumista niin sellainen 195/98,328 ja T-malli, saa olla pyykkilauta vatsa, vaalehkoa hiuspehko jossa niskakiharoita, kirveelläveistetyt kasvot eli ei babyface eikä karvaton. ääniala voisi olla baritoni ja silmät sellaiset pilkulliset ja ihanat.
Laitan tilauksen ylös.
- tuntuu siltä,
G.J. kirjoitti:
että sinä ja htza olette sama henkilö, samaan aikaan palstalla, kisailette keskinäisessä kehuskelussa, todella epäilyttävää :))
- G.J.
miljoona kirjoitti:
Laitan tilauksen ylös.
tuon metafysiikan noin hyvin niin säädä valmiiksi miun taajuudelle niin ei tule sitä liian täydellistä ilmestystä.
- G.J.
tuntuu siltä, kirjoitti:
että sinä ja htza olette sama henkilö, samaan aikaan palstalla, kisailette keskinäisessä kehuskelussa, todella epäilyttävää :))
Htza:aata kehuskele, en ole hän koska olen minä. Jostain syystä HTZA ei töki ja irvaile minulle niin kuin moni muu on tällä palstalla tehnyt ja uskallan siksi jutustella hänen kanssaan. Alussa ollessani tein paljon aloituksiakin ja olin aktiivinen, mutta miulla ei ole tarpeeksi pokkaa ja suojia ilkeilijöiden provoillessa ja mieluummin väistyn.
G.J. kirjoitti:
Htza:aata kehuskele, en ole hän koska olen minä. Jostain syystä HTZA ei töki ja irvaile minulle niin kuin moni muu on tällä palstalla tehnyt ja uskallan siksi jutustella hänen kanssaan. Alussa ollessani tein paljon aloituksiakin ja olin aktiivinen, mutta miulla ei ole tarpeeksi pokkaa ja suojia ilkeilijöiden provoillessa ja mieluummin väistyn.
On sulla pokkaa ja suojia mielestäni tarpeeksi.
- G.J.
miljoona kirjoitti:
On sulla pokkaa ja suojia mielestäni tarpeeksi.
jaksa olla enää niin tosissani kuin olin alussa, enkä jutustele itselleni läheisistä ja tärkeistä aiheista. Olin muutaman viikon ilman nettiyhteyttä loppukeväästä ja tuskinpa sitä kukaan huomasi, nyt kun olen muutaman viikon ollut aktiivisempi niin heti tulee napinoita.
G.J. kirjoitti:
jaksa olla enää niin tosissani kuin olin alussa, enkä jutustele itselleni läheisistä ja tärkeistä aiheista. Olin muutaman viikon ilman nettiyhteyttä loppukeväästä ja tuskinpa sitä kukaan huomasi, nyt kun olen muutaman viikon ollut aktiivisempi niin heti tulee napinoita.
Huumorintajusi on hauska ja sinä ymmärrät ja osaat käyttää jopa mustaa huumoria, sitä mitä H. ja minäkin käytämme.
- G.J.
miljoona kirjoitti:
Huumorintajusi on hauska ja sinä ymmärrät ja osaat käyttää jopa mustaa huumoria, sitä mitä H. ja minäkin käytämme.
H:oon väläytykset ovat melkoista utopiaa, mutta olen ehtinyt työn kautta kohtaamaan niin monennäköistä ja oloista ihmistä, että luen ihmisiä eritavoin ja tekstejäkin eri tavoin; yleensä oikein. Musta huumori yleensä valaisee asioita ja napsauttaa realiteetit nopeasti paikoilleen ;-)
- HTZA
G.J. kirjoitti:
H:oon väläytykset ovat melkoista utopiaa, mutta olen ehtinyt työn kautta kohtaamaan niin monennäköistä ja oloista ihmistä, että luen ihmisiä eritavoin ja tekstejäkin eri tavoin; yleensä oikein. Musta huumori yleensä valaisee asioita ja napsauttaa realiteetit nopeasti paikoilleen ;-)
Mihin se nyt viittaa?
Kulta G.J on naikkonen jonka kädessä kimaltaa miekka.
Lempeä ihminen joka tsiikaa kottaraisia kamerasta.
Neito joka haluaisi kohdata kohtalonsa ison karhumaisen miehen sylissä.
Ja on minun lempparini. - G.J.
HTZA kirjoitti:
Mihin se nyt viittaa?
Kulta G.J on naikkonen jonka kädessä kimaltaa miekka.
Lempeä ihminen joka tsiikaa kottaraisia kamerasta.
Neito joka haluaisi kohdata kohtalonsa ison karhumaisen miehen sylissä.
Ja on minun lempparini.kärventyisit koppuraksi jos minä alkaisin sinua kehuskelemaan ja hunajoimaan ;-))
- HTZA
G.J. kirjoitti:
kärventyisit koppuraksi jos minä alkaisin sinua kehuskelemaan ja hunajoimaan ;-))
jos sitä vatsasta rapsuttaa.
Ei se Juhannuksesta mitään tiedä.
Se menee solmuun milloin vain. - G.J.
HTZA kirjoitti:
jos sitä vatsasta rapsuttaa.
Ei se Juhannuksesta mitään tiedä.
Se menee solmuun milloin vain.jo melkoista luottamusta jos koira heittäytyy selälleen ja antaa rapsutella. Moni saa tyytyä korvantausten kyhnytyksiin.
- HTZA
G.J. kirjoitti:
jo melkoista luottamusta jos koira heittäytyy selälleen ja antaa rapsutella. Moni saa tyytyä korvantausten kyhnytyksiin.
vastaa, edelleenkin, odotuksiani.
Minua kutittaa... - HTZA
HTZA kirjoitti:
vastaa, edelleenkin, odotuksiani.
Minua kutittaa...kirjoitella? Enkö voisi vain antautua?
- G.J.
HTZA kirjoitti:
kirjoitella? Enkö voisi vain antautua?
nuita joille kirjoittelet on enemmän kuin sormia ja varpaita, voi olla aikamoinen vaikeus lopettaa kirjoittelu :-&
- HTZA
G.J. kirjoitti:
nuita joille kirjoittelet on enemmän kuin sormia ja varpaita, voi olla aikamoinen vaikeus lopettaa kirjoittelu :-&
Kun minä löydän aitorapsuttajan?
Lopetan kirjoittelun ja palstalla tuska kasvaa ylipääsemättömiin.
Kirjoitan vaikka: G.J rapsuttaa minua nyt kun kirjoitan, joudun lopettamaan, aika pian, tulee mellakka kun Iranissa.
Korvenkukka ei sitä sotkua saa aisoihin. - G.J.
HTZA kirjoitti:
Kun minä löydän aitorapsuttajan?
Lopetan kirjoittelun ja palstalla tuska kasvaa ylipääsemättömiin.
Kirjoitan vaikka: G.J rapsuttaa minua nyt kun kirjoitan, joudun lopettamaan, aika pian, tulee mellakka kun Iranissa.
Korvenkukka ei sitä sotkua saa aisoihin.tulkitsen tämän sellaisen vonkauseetterin läpi ja en usko pätkääkään.
Aurinko paistelee ulkona kauniisti ja pakko lähteä ulos testaamaan kestääkö tämä miun kipiä pottuvarvas, josta vajaa viikko sitten onnistuin irroittamaan kynttä verinahkaa myöten reippaan määrän, kävelyä :-) ... raps raps - HTZA
G.J. kirjoitti:
tulkitsen tämän sellaisen vonkauseetterin läpi ja en usko pätkääkään.
Aurinko paistelee ulkona kauniisti ja pakko lähteä ulos testaamaan kestääkö tämä miun kipiä pottuvarvas, josta vajaa viikko sitten onnistuin irroittamaan kynttä verinahkaa myöten reippaan määrän, kävelyä :-) ... raps rapsPainu sitten ulos varpainesi.
Minä vonkaan täällä.
Kumpi sitten sattuu enemmin?
Kehen? - se, että moiset
G.J. kirjoitti:
komistukset on ylleensä ruskean reijän ritareita!
No, saahan niitä toki katella...mutta..hmmm - G.J.
HTZA kirjoitti:
Painu sitten ulos varpainesi.
Minä vonkaan täällä.
Kumpi sitten sattuu enemmin?
Kehen?kun varpaaseen sattuu on se ilon paikka: hermotus on kunnossa. Jos sydänsieluun sattuu niin se merkkaa että jotain on ja pahasti väärin sekä lähetyksessä että vastaanotossa.
- G.J.
se, että moiset kirjoitti:
komistukset on ylleensä ruskean reijän ritareita!
No, saahan niitä toki katella...mutta..hmmmsellaisen mahdottomuuten, ettei sille ole luonnossa vastinetta.
- paapuuri
enkä vonkaa, enkä tiijä kenkien keveydestäkään,
tennarit oli äsken kasvimaalla. - aiemmin kun
kirjoitin tänne rekatulla nikilläni, noita yhteydenottoja (olkoon sitten vonkauksia tai mitä hyvänsä) tuli. Kun kirjoittaa näin itseään esille tuomatta, säästyy halutessaan niiltäkin.
- haavekuvia,
kangastuksia, kuvitelmia omissa aivoissaan vongata?
Tosin, ihmisestähän tulee vanhetessaan taas lapsi. - Meriläinen
on aika painavat ja hyvät astella.
Mie en millään kevyillä kengillä astele.
Ja vonkaa mie vai, kyllä se on ihan toisin päin :)) Einari Essonen pitää Essolla niin hyvän järjestyksen, että baarissa en vonkailla. Seksi-Sulokin osaa esittää asiansa niin hienovaraisesti, että yksikään suosiollinen nainen ei syytä häntä vonkaamisesta.
Me vanhemmat parlamentin jäsenet olemme monesti toivoneet sitä, että asiakkaina olevat simpsakat neidot olisivat aloittaneet vonkaamisen. Toiveemme on aina ollut turha. Tasa-arvo ei ole vielä edennyt riittävän pitkälle.- Enkeli-trio
köykäne on kenkä,mutku niit onki vaa yks.
Vonkata emmää ossa eres kaloi,miähist puhumattaka.
Vastaan kyl :) varmaan tää biisi :).
http://www.youtube.com/watch?v=UXLJLRhJAms- ettäjottakoskakun
Artistin nimestä puuttuu yksi kirjain.
Miten tämä tai tuo taas liittyi mihinkään? ettäjottakoskakun kirjoitti:
Artistin nimestä puuttuu yksi kirjain.
Miten tämä tai tuo taas liittyi mihinkään?jos et huomannut. olisin toki voinut laittaa Hyi kattisen daadirlandaankin...
- sisään päästetä:))
Ne asiat kuuluvat jo metfysiikan lakien piiriin että kuka pääsee ja kuka ei...
- TizaNova
..kesäisiä nilkkojakin.
Tämän olen todennut kokeiltuani/katseltuani värillisillä 'muovihollannikkailla'
taapertavia. Eivät taivu. - O - O
mielestänne kutsua kevytkenkäiseksi naikkoseksi?
- kuinkahan oli
Tabe Sliorin laita, ikää ainakin reippaasti mutta miten ne kengät?
- sarkasmia-
todellisista mielipiteistä.
- sarkasmia_
taitavat olevan enemmänkin raskaskenkäisä:/ Ahdistus ja syyllisyydentunteet seuraavat monia naisia jotka haaveilevat lähestyvänsä kiinnostuksensa kohteena olevaa miestä. Laittakaa vain rauhassa niitä viestejänne ja vonkailkaa niin paljon kuin huvittaa!! Kerran täällä vain eletään.
http://www.youtube.com/watch?v=ifsRkSa7OG4 - O - O
kuinkahan oli kirjoitti:
Tabe Sliorin laita, ikää ainakin reippaasti mutta miten ne kengät?
Tabe Slior oli varsin näyttävä aikuinen nainen ja sen lisäksi älykäs. Tabea voidaan kai pitää myös rehellisenä, koska hän ei piilotellut tai hävennyt tekojaan, vaikka toimi vastoin oman aikansa moraalikäsityksiä. Silloin kaikki "sopimaton" piti tehdä salassa toisin kuin nykyään, jolloin naisten "ansiot" samalla alalla luetaan nähtäväksi heille ansioksi.
Joistain tämän päivän tavoitelluista julkkunaisista voitaisiin mielestäni käyttää vielä paljon sopimattomampia nimityksiä, jos joku vielä sellaisia käyttää. - Onneksi ne ovat käyneet harvinaisiksi ja tasa-arvo on lisääntynyt myös ko. alueella. Omassa sanastossani sanaan "naikkonen" liittyy monenlaisia aliarvioita ja hylkäisin sanan mielelläni aikansa eläneenä. - jokke 61
sarkasmia- kirjoitti:
todellisista mielipiteistä.
taabe oli ihana nainen tunsin hänet hyvin
- vongataan
joka paikassa vongataan - kaatopaikoilla, kierrätyskeskuksissa, hyötykäyttöasemilla, ruokakaupoissa, puutarhamyymälöissä, rautakaupoissa,huoltoasemilla, jopa jäätelökopeilla - kaikissa sellaisissa paikoissa mihin ukot päästetään yksin hetkeksi tuulettumaan vankiloistaan.
- enkä saa
vonkausviestejä, kun en kirjoita nikillä, saan hyvin olla rauhassa galleriasivullani.
- minäkään
kirjoittelen nikilläni mutta miehethän selailevat niitä galleriasivustoja haulla ja poikkeavat sinne.
- avojaloin
ovatko miehet, sit raskas kenkäisiä, vonkaajia ???
Kesällä on tapana kulkea ,kevyin kengin, tai vallan
avojaloin... - laitoin
katiskan tuohon takaterassille yöksi mutta ei tullut saalista vaikka on ilmoitettu
kalamiehen kalenterissa että "syö hyvin".
Yritin laittaa grillimakkaraa ja olutpullon syötiksi mutta sekään ei tepsinyt.
Seuraava metodi lienee virvelöinti lähietäisyydeltä:) - kultu.k
Minulla onnettomalla ei ole kevyitä kenkiä vaan pelkät kiintoräpylät.
- haa.'
kuka viittii vonkua jotakin onnetonta nettimiestä? EVVK!
- Pling pling<3
vain innokkaasti näyttävät täyttävän miesten vieraskirjatkin flirttiviesteillä, vilkkuvilla kiiltelevillä, kutsuvilla animaatiokuvilla. Mitähän se on? Olisko sittenkin pientä vonkumista ilmassa?:))
- niitä glitter
Pling pling<3 kirjoitti:
vain innokkaasti näyttävät täyttävän miesten vieraskirjatkin flirttiviesteillä, vilkkuvilla kiiltelevillä, kutsuvilla animaatiokuvilla. Mitähän se on? Olisko sittenkin pientä vonkumista ilmassa?:))
kuvia jonnekin laittaa kun nyt niitä voi laittaa. Se on sosiaalisuutta ja jakamisen iloa ikään, kokoon, näköön ja sukupuoleen katsomatta.
- Mitä...
se sinulle tarkoittaa?
- en varamies
olen tavannut kylläkin treffeiltä,mutta on myös galleriassa.Hänestä sain sellaisen kuvan että tapailee useampia miehiä,kun oli aina menossa jonnekkin.Halusi miehellä maksattaa kaiken,eli siis halusi täyden palvelun.Kun kyselin suoraan,aina löytyi jokin selitys,eikä myöntänyt mitään.Vaikka olikin kiinnostunut minusta,niin halusin lopettaa sen "suhteen".
- NIITÄ naisia
jotka välittää vain rahasta://
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466