Ihmettelen todella käykö yksityisten autokauppa Nettiauton nykyisillä hinnoilla. Katsastamattomista romuista pyydetään kahta tonnia. Katsastetuista mutta täysin loppuunajetuista vehkeistä kuutta ja seitsemää tonnia. Eikö ihmiset jo herää tähän päivään, kuka maksaa 80- ja 90-luvun katiskoista kolmen kuukauden palkan?!
Nettiautossa yksityiset myyjät peittelee auton ikää ja kilometrejä ylettömällä kehumisella. Auto on ollut sillä ja sillä, huollettu näin ja näin paljon, siisti kuin sika pienenä, ja aina ehdottomasti paras yksilö.
Kun menet katsomaan niin se on samanlainen loppuun kynnettu lahna kuin muutkin ikäluokkansa edustajat. Tärkeimmät kulutusosat niissä on vaihtamatta aivan poikkeuksetta. Ja myyjiltä löytyy jos minkälaisia selityksiä härskille hinnoittelulle. Yritystä ja vedätystä on, reilua ja rehellistä kauppaa enää todella harvoin.
Itse en enää ole missään yhteyksissä autoja myyviin yksityisiin. Jos bongaan netistä kiinnostavan auton, soitan mekaanikko-serkulleni ja hän selvittää alusta loppuun mikä on homman nimi. Ammattimiehenä hän tunnistaa jo puhelimessa myyjän aikeet ja viimeistään paikan päällä näkee yritetäänkö siellä rahastaa pelkällä paskalla.
Me sanotaan aina fiksusti kiitos ja näkemiin, oli auto minkälainen hyvänsä. Mutta vain rehellisten myyjien ehjistä ja oikein hinnoitelluista autoista tulee kaupat.
Nettiauton hinnat=ISO VITSI !
67
3938
Vastaukset
- vaivaat
myös kalliimpien hinnoittelussa 15-35 tonnia joista itse etsin käteisellä käyttöautoa johon mahtuu muutama golfbägi "purkamatta" . Ihan samaa kun suomalainen potkupallo, toivotaan toivotaan, muttei mitään realitettiä.. Ei noihin mikään auta omistaakoot paskansa maailman tappiin, onhan sitä kaupassakin jo todettu että hina laatusuhde on se jolla kauppaa tehdään
- kyllä asiaa
Noin vuoden ikäisistä ylivelkaisista autoista pyydetään enemmän kuin uusien listahinta on.
Sitten kun joku sattuu myymään omaansa kohtuu hinnalla ja ilmoittaa selvästi ettei vaihtoa, niin eikös yhdet ja samat accordien ja dodge nitrojen tarjoajat jo kysele vaihtoa.
VOI VITTU MITEN IDIOOTTIA PORUKKAA!!!! - samaa..
...sen suhteen että hiukan kalliimpikin auto uutena ja sitten kun sillä on ajettu alle 10 vuodessa 400-500tkm niin hinta on todella huima vielä. Että paljonko autolla noin niin kuin kuvitellaan vielä ajettavan että ennen kuin siitä alkaa levitä kalliita osia kuten moottoriremppa ja vaihteisto? Kalliimmissa autoissa muutenkin on kaikki osat kalliimpi kuin puolta halvemmissa autoissa ja enemmän hienoa tekniikkaa.
Hyvä esimerkki on että katsokaapa mersuja joita myydään puhtaasti vuosimallin mukaan eikä sen mukaan paljonko niillä on jo ajettu, reallistisuutta pikkusen saisi olla hinnoissa enemmän. Nettiautossa on paljon riisselimersuja 2000 luvulta millä on ajettu jo yli 400tkm ja hinta menee vielä sen vuosimallin mukaan.- ilmaiset kilometrit
Mersukuskit yrittää selvästi saada ilmaisia kilometrejä. Paljon ajetut Mersut on löysiä pommeja tekniikaltaan ja pelkällä Mersun merkillä niistä yritetään kiskoa kymppitonnin ylihintaa. Älkää ihmeessä maksako. Moni japsi on samoilla kilometreillä paremmassa iskussa ja luonnostaan puolet halvempi.
- merkistä
ja huollon laadusta mutta pääsääntöisesti autojen tekniikka kestää reilusti pitempään kuin pellit ympärillä. Eli ei niillä kilometreilla ole merkitystä jollei mijoonassa pyöritä
- jeps jeps...
ilmaiset kilometrit kirjoitti:
Mersukuskit yrittää selvästi saada ilmaisia kilometrejä. Paljon ajetut Mersut on löysiä pommeja tekniikaltaan ja pelkällä Mersun merkillä niistä yritetään kiskoa kymppitonnin ylihintaa. Älkää ihmeessä maksako. Moni japsi on samoilla kilometreillä paremmassa iskussa ja luonnostaan puolet halvempi.
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu. - Märssatkin
jeps jeps... kirjoitti:
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu.kuukauvesta toiseen seisoo kaupan :) oisko sittenkin vähän liiottelun makuva noissa Märssoissa ja erityisesti hinnoissa
- noita on ollut
jeps jeps... kirjoitti:
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu."Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla. "
Ihan vaan uteliaisuudesta kyselisin millä vuosikymmenellä elät?
Wanhat patarautavolvot kestivät tosiaan puoli miljoonaa kilometriä mutta niissä olikin 115hv tehoinen 2,3l patarautakone ja laatikko sekä jäykkä perä jotka oli mitoitettu kestämään 500hv kone.
Omistin tuollaisen viimeisen vuosimallin 900-sarjan farkun ja myin pois sadan tonnin kohdalla jolloin uuden auton fiilis oli kyllä kaukana vähän joka kohdasta vaikka perustekniikka olikin varmaan vasta sisäänajettu (poislukien turbo joka olisi kaivannut lähiaikoina laakeriremonttia ja pakosarja joka halkesi mutta mitä pienistä)
Uudet V70-nimellä kulkevat mondeon pohjalle kasatut Playstationit ovat kyllä vitsi jos kuvittelet jonkun ajavan niillä ongelmitta yli puoli miljoonaa. Tai edes 300tkm.
Mersuja en ole omistanut mutta mitä taksin takapenkillä olen istunut niin eipä ole 1990-luvun väyrysen tunnelmaa enää edes E-mersussa siinä vaiheessa kun mittarissa on yli 200tkm. - patarautavolvo
noita on ollut kirjoitti:
"Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla. "
Ihan vaan uteliaisuudesta kyselisin millä vuosikymmenellä elät?
Wanhat patarautavolvot kestivät tosiaan puoli miljoonaa kilometriä mutta niissä olikin 115hv tehoinen 2,3l patarautakone ja laatikko sekä jäykkä perä jotka oli mitoitettu kestämään 500hv kone.
Omistin tuollaisen viimeisen vuosimallin 900-sarjan farkun ja myin pois sadan tonnin kohdalla jolloin uuden auton fiilis oli kyllä kaukana vähän joka kohdasta vaikka perustekniikka olikin varmaan vasta sisäänajettu (poislukien turbo joka olisi kaivannut lähiaikoina laakeriremonttia ja pakosarja joka halkesi mutta mitä pienistä)
Uudet V70-nimellä kulkevat mondeon pohjalle kasatut Playstationit ovat kyllä vitsi jos kuvittelet jonkun ajavan niillä ongelmitta yli puoli miljoonaa. Tai edes 300tkm.
Mersuja en ole omistanut mutta mitä taksin takapenkillä olen istunut niin eipä ole 1990-luvun väyrysen tunnelmaa enää edes E-mersussa siinä vaiheessa kun mittarissa on yli 200tkm.Olen samaa mieltä nostalgisista muisteloista. Opettelin kokemuksen kautta "ikikestävien" Volvojen laatua ensin 900-sarjan farkulla, onka ostin uutena 1996. Ajoin 187 000 ja vaihdoin uuteen V70 D5:een suurin odotuksin. Kun satatonnia oli mittarissa olivat odotukset vaihtuneet järkyttäviin huolto- ja korjauskuluihin. Siinä tuli opeteltua fordvolvomondeo-laatua tarpeeksi. Enää en muisteloista välitä autokaupoilla. Siksi nettiauton kaltaisten luulottelu/uskottelutarinoiden markkinoiva voima ei pure ainakaan meikäläiseen.
- näitä tyyppejä
jeps jeps... kirjoitti:
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu.joiden elämän tarkoitus on tekohengittää romutuskuntoista johtotähteä keinolla millä hyvänsä voidakseen nostaa itsetuntoa kehumalla että sillä on ajettu enemmän kuin naapurin Toyotalla...sääliksi käy.
Nykyään kun ajaa kipolla kuin kipolla sen muutaman sata tonnia ja mitä sitten ?
Ensin meni Rellut ja muut ohi kolaritesteissä,sitten japsit luotettavuudessa ja ruostekin tuli Mersujen kiusaksi.Arvokaan ei pysy enää kuten ennen.Ei hyvä.
Aiemmin johtotähti olikin esikuva monessa asiassa,ei enää.
Sitä mukaa kun uusi sukupolvi ilman ennakkoasenteita alkaa ostelemaan Ranskalaisia,Korealaisia tai ihan mitä vaan järkiperusteilla(toki osa Mersujakin)
se vanhojen partojen joukko jotka eivät kehtaa muuta ostaakaan kuin mersuja,eivätkä voi edes myöntää että joku vaan on parempi:he ovat se joukko joka elättää piirimyyjää.
Siellä sitä kokoonnutaan kuin teinit ABC:n nurkalla kehumaan kilpaa toistensa johtotähtiä ja moititaan muita kun eivät ymmärrä johtotähden ylivoimaisuutta !
Vai kuka ei ymmärrä ? - volkkariw
jeps jeps... kirjoitti:
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu.mies sitä että japsiautot on maailman luotettavimpia autoja
1mazda
2toyota
3honda
volkkarit on mätiä - nimetön12345
noita on ollut kirjoitti:
"Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla. "
Ihan vaan uteliaisuudesta kyselisin millä vuosikymmenellä elät?
Wanhat patarautavolvot kestivät tosiaan puoli miljoonaa kilometriä mutta niissä olikin 115hv tehoinen 2,3l patarautakone ja laatikko sekä jäykkä perä jotka oli mitoitettu kestämään 500hv kone.
Omistin tuollaisen viimeisen vuosimallin 900-sarjan farkun ja myin pois sadan tonnin kohdalla jolloin uuden auton fiilis oli kyllä kaukana vähän joka kohdasta vaikka perustekniikka olikin varmaan vasta sisäänajettu (poislukien turbo joka olisi kaivannut lähiaikoina laakeriremonttia ja pakosarja joka halkesi mutta mitä pienistä)
Uudet V70-nimellä kulkevat mondeon pohjalle kasatut Playstationit ovat kyllä vitsi jos kuvittelet jonkun ajavan niillä ongelmitta yli puoli miljoonaa. Tai edes 300tkm.
Mersuja en ole omistanut mutta mitä taksin takapenkillä olen istunut niin eipä ole 1990-luvun väyrysen tunnelmaa enää edes E-mersussa siinä vaiheessa kun mittarissa on yli 200tkm."Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla. "
Ihan vaan uteliaisuudesta kyselisin millä vuosikymmenellä elät?
Wanhat patarautavolvot kestivät tosiaan puoli miljoonaa kilometriä mutta niissä olikin 115hv tehoinen 2,3l patarautakone ja laatikko sekä jäykkä perä jotka oli mitoitettu kestämään 500hv kone.
Omistin tuollaisen viimeisen vuosimallin 900-sarjan farkun ja myin pois sadan tonnin kohdalla jolloin uuden auton fiilis oli kyllä kaukana vähän joka kohdasta vaikka perustekniikka olikin varmaan vasta sisäänajettu (poislukien turbo joka olisi kaivannut lähiaikoina laakeriremonttia ja pakosarja joka halkesi mutta mitä pienistä)
Uudet V70-nimellä kulkevat mondeon pohjalle kasatut Playstationit ovat kyllä vitsi jos kuvittelet jonkun ajavan niillä ongelmitta yli puoli miljoonaa. Tai edes 300tkm.
Mersuja en ole omistanut mutta mitä taksin takapenkillä olen istunut niin eipä ole 1990-luvun väyrysen tunnelmaa enää edes E-mersussa siinä vaiheessa kun mittarissa on yli 200tkm.
Ensimmäiseksi mun autolla on ajettu puolimiljoonaa kilometriä ja on vielä japsi. Toiseksi kaveri on korjamolla töissä, hän on kyllä tyytyväinen et on töitä mut se sano, että alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan ku ei oo sellasta viikkoa ettei joku mersu, opeli tai fordi tuu korjattavaksi jonku sähkövian takia. On kyl hyvä tietää et mihin autoihin ei ainakaa kannata sekaantua. Et kannattaa alka katteleen lähimpää korjamoa xD.
- selvännäkijä,
kun puhelimessa ja kuvista selviää auton kunto. Minkä takia tuhlaatte myyjien aikaa ja miksi tuhlaat serkkusi aikaa kun sanotte aina fiksusti kiitos ja näkemiin, oli auto minkälainen hyvänsä?
Taidat olla sellainen perus ostattelija joita on riesaksi asti, rahaa ei ole mutta silti kysellään ja häiriköidään.- ei tarkoissa ostajissa
Kysymyksessähän on nyt tervejärkinen ostaja joka haluaa rahoilleen vastinetta. Juuri sitä netissä myyviltä yksityisiltä on vaikea saada. Rahat kyllä otetaan hanakasti vastaan mutta vastineeksi ollaan valmiita antamaan vain piileviä vikoja sisältävä ylihintainen kärry.
Tarkkuus ja jämptiys on avainasemassa ettei tule huiputetuksi näiden yksityisten myyjien kanssa!
Jos myyjä pitää reilua peliä häiriköintinä niin myymättä jää hänen vehkeensä. - IHMISPOLOT__
ei tarkoissa ostajissa kirjoitti:
Kysymyksessähän on nyt tervejärkinen ostaja joka haluaa rahoilleen vastinetta. Juuri sitä netissä myyviltä yksityisiltä on vaikea saada. Rahat kyllä otetaan hanakasti vastaan mutta vastineeksi ollaan valmiita antamaan vain piileviä vikoja sisältävä ylihintainen kärry.
Tarkkuus ja jämptiys on avainasemassa ettei tule huiputetuksi näiden yksityisten myyjien kanssa!
Jos myyjä pitää reilua peliä häiriköintinä niin myymättä jää hänen vehkeensä.ostakaa se nettiauton/jobbarin halvin yksilö ja olkaa ilosia.no problema.
- Let¨s go shut it down
vaikka tuollainen -91 vuoden neliveto daihatsu. 2490 euroa!!!! Ei voi myyjä olla tosissaan tuollaisen kanssa.
- enää ei kukaan
Uskokaa tai älkää, vielä vuosi sitten jotkut makseli tuollaisia hintoja. Siitä nämä nykyiset pyynnit.
Kunhan kauppa takkuaa tästä vielä puoli vuottakin eteenpäin, johan porukat näkee että 2500 eurolla saa kunnossaolevia ruosteettomia 2000-luvun autoja.
Itse naureskelen yksityisten pyynneille Nettiautossa aina kun satun sinne vilkaisemaan. Miten noin monet voi luulla että ajaminen on bisnestä; ostat tonnilla, ajat kolme vuotta ja myyt kahdella tonnilla. Yritys hyvä muttei tuohon retkuun mene enää kukaan.
Ihan terveellinen tämä niinsanottu lama. Puhkeaa järjettömät hintakuplat ja autojaan kauppaileva kansa palautuu vähitellen maan pinnalle hintojensa kanssa. - paskimpia---
enää ei kukaan kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, vielä vuosi sitten jotkut makseli tuollaisia hintoja. Siitä nämä nykyiset pyynnit.
Kunhan kauppa takkuaa tästä vielä puoli vuottakin eteenpäin, johan porukat näkee että 2500 eurolla saa kunnossaolevia ruosteettomia 2000-luvun autoja.
Itse naureskelen yksityisten pyynneille Nettiautossa aina kun satun sinne vilkaisemaan. Miten noin monet voi luulla että ajaminen on bisnestä; ostat tonnilla, ajat kolme vuotta ja myyt kahdella tonnilla. Yritys hyvä muttei tuohon retkuun mene enää kukaan.
Ihan terveellinen tämä niinsanottu lama. Puhkeaa järjettömät hintakuplat ja autojaan kauppaileva kansa palautuu vähitellen maan pinnalle hintojensa kanssa.ovat 2000 luvun alun autot,kilometrit täynnä,kaikki remontit tekemättä,hintaa vielä useempi tonni.ennemmin maksan 10 vuotta vanhemmasta ,mille tehty tietyt remontit , hinnan saman.vuosimalli ei näyttele mitään roolia halvassa käyttöautossa
toimivuuden kannalta. - raihatsu
se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
- nykyisiä hintoja
raihatsu kirjoitti:
se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Varsin mielenkiintoista onkin, maksaako joku nykyisiä hintoja?
Ruotsissa hinnat on jo laskeneet niin rajusti lähelle todellisuutta, että esim. seitsemällä tonnilla saa sieltä sata kertaa ehjemmän ja paremman auton kuin Suomen anheilta yksityisiltä kauppiailta. Tuossa hintaluokassa verotkin alkaa olla niin pienet että tuonti tulee järkeväksi.
Kannattaa katsella ja vertailla Suomen nettiautoon:
http://www.bilannonser.se/
http://www.blocket.se/
http://www.bytbil.com/ - pirutkii
nykyisiä hintoja kirjoitti:
Varsin mielenkiintoista onkin, maksaako joku nykyisiä hintoja?
Ruotsissa hinnat on jo laskeneet niin rajusti lähelle todellisuutta, että esim. seitsemällä tonnilla saa sieltä sata kertaa ehjemmän ja paremman auton kuin Suomen anheilta yksityisiltä kauppiailta. Tuossa hintaluokassa verotkin alkaa olla niin pienet että tuonti tulee järkeväksi.
Kannattaa katsella ja vertailla Suomen nettiautoon:
http://www.bilannonser.se/
http://www.blocket.se/
http://www.bytbil.com/puhuu hoono soomi pelkkää Roottii vaan menee ihan kuvien katteluun ja kateuden nostoon ?? Ja jos käytät "välilättä " niin tapahtuu ns välistäveto :)
- ittellä auto hakusessa,
pirutkii kirjoitti:
puhuu hoono soomi pelkkää Roottii vaan menee ihan kuvien katteluun ja kateuden nostoon ?? Ja jos käytät "välilättä " niin tapahtuu ns välistäveto :)
mut noi hinnat on vaan pitkiä. Vuodenvaihde oli raskas kaikille automerkeille, mut sen reaaliajattelu ja taloustilanne ei vaan mene kaikkien kaaliin. Tietty jos auto vielä ostettu pätkänä niin ymmärrettävästi ei naurata. Mut eiköhän se auto mullekin vielä myydä ja toi nykyinen huikataan sitte halvalla markkinoille. Ja miettijöille; ota ilmoitus pois ja ajele itse tai järki käteen ja myy pois; ei se auto koskaan oo mikään tuottava sijoitus ollut, mullekaan.
- .
ittellä auto hakusessa, kirjoitti:
mut noi hinnat on vaan pitkiä. Vuodenvaihde oli raskas kaikille automerkeille, mut sen reaaliajattelu ja taloustilanne ei vaan mene kaikkien kaaliin. Tietty jos auto vielä ostettu pätkänä niin ymmärrettävästi ei naurata. Mut eiköhän se auto mullekin vielä myydä ja toi nykyinen huikataan sitte halvalla markkinoille. Ja miettijöille; ota ilmoitus pois ja ajele itse tai järki käteen ja myy pois; ei se auto koskaan oo mikään tuottava sijoitus ollut, mullekaan.
Kalevan etusivulla Oululaisen autoliikkeen ilmoitus:
Ford sierra 2.0 -87 hinta vain 2900.
Että pyytää ne liikkeetkin.
- palikoita ettivät
Jonkin asian helppous ajaa ihmiset helposti liioittelemaan autonsa olematonta hehkua, kuten netin ilmoitukset. Jollain on myytävä mutta missään ei lue ettei kauppoja tarvitse tehdä koeajamatta, kuka kuitenkin on korvausvastuussa jos lähdet hakemaan autoa toiselta puolelta suomea, etkä ostakkaan sitä myyjän epärehellisyyden takia. (vaheellista epärealistista tietoa ja tärkeiden asioiden kertomatta jättämien on petollista toimintaa) esim. auto on jarruton tai kolaroitu ja puutteet korjattu tavoin jotka eivät välttämättä ole ihan vakuutusyhtiön kelpoittamia.
Niin näin aikuisena ihmisenä en voi kuin muuta sanoa että te jotka vähänkään jotain tiedätte autoista olkaa nuoren tai autoista tietämättömän kaverinne kanssa liikkeellä, kun on kyse auton hankinnasta. Niitä tietämättömiä hölmöjähän he etsivät, et jos sattuis tuuri ja joku hölmö ostaisi ja kuka se on sitten: joku joka ei mittään ymmärrä edes auton perushuolloista. Lopulta suurin osa noista joutuu myymään autonsa normihinnoin vain 10 prosenttia löytää sen hömelönsä sieltä netistä.
Kuitenkin jollain se auto on myytävä siksi sitä kehutaan eritavoin, moni saisi kuitenkin nopeammin kotteronsa eteenpäin, jos olisi asiallisempi ja kertois autosta muutakin, kuin kiiltokuvan, olen seurannut hivenen huutonettiä ja kaikista huuduimmat autot ovat ne joissa kerrotaan täydellinen VIKALISTA JA KORJATUT OSAT KUITTINEEN.
Asiallisuus myy kuitenkin lopulta ulkonäköä paremmin... - Teidän mielestä
Ylihintaisista autoista. Voisi vähän kuittailla.
Mielummin autoliikkeiden, ei sen yhden eikä yksityisten, ettei vaan kukaan nosta syytettä.
Onkohan toisille nauraminen kielletty?- ylihintaisista
Kyllä netissä myytävien ylihintaisten autojen lista olisi loputon. Mutta katsokaapa tämän päivän lehtiä. Jo alkaa vähitellen olla juttua konkursseista ja pakkomyynneistä. Myös vakituisesti ilmoittelevan autoliikkeen ilmoituksessa huomasin että kaikkien vaihturien pyyntejä on pudotettu 2-4 tonnilla. Tästä se lähtee. Kun liikkeet alkaa reippaasti pudotella hintoja, kukaan ei osta enää yksityisten sikahintaisia kulkineita. Ei kukaan.
- koetettu on
ylihintaisista kirjoitti:
Kyllä netissä myytävien ylihintaisten autojen lista olisi loputon. Mutta katsokaapa tämän päivän lehtiä. Jo alkaa vähitellen olla juttua konkursseista ja pakkomyynneistä. Myös vakituisesti ilmoittelevan autoliikkeen ilmoituksessa huomasin että kaikkien vaihturien pyyntejä on pudotettu 2-4 tonnilla. Tästä se lähtee. Kun liikkeet alkaa reippaasti pudotella hintoja, kukaan ei osta enää yksityisten sikahintaisia kulkineita. Ei kukaan.
Jos kerrot kaikki viat autosta ja päälle ne vielä mitä kannattais korjata niin kukaan ei sitä osta.. noin siis pääsääntöisesti.
Ihmisillä on sellanen outo ajatus, että 200-300 tkm ajettu auto pitäs olla automaattuisesti täysin kunnossa jos myydään toimivana pelinä. Kyllä joku iso maasturi tai jagge tms. erikoisempi on kallis myös vanhana. Ei kukaan myy ehjäkoneista jaggee parilla-kolmella tonnilla jollei ole pöllinyt ko. vehettä )iästä riippumatta). Sama koskee maastureita, et sellasta kulkevaa ja ehjää noin päällisin puolin saa muutamalla tonnilla. - oikke*
koetettu on kirjoitti:
Jos kerrot kaikki viat autosta ja päälle ne vielä mitä kannattais korjata niin kukaan ei sitä osta.. noin siis pääsääntöisesti.
Ihmisillä on sellanen outo ajatus, että 200-300 tkm ajettu auto pitäs olla automaattuisesti täysin kunnossa jos myydään toimivana pelinä. Kyllä joku iso maasturi tai jagge tms. erikoisempi on kallis myös vanhana. Ei kukaan myy ehjäkoneista jaggee parilla-kolmella tonnilla jollei ole pöllinyt ko. vehettä )iästä riippumatta). Sama koskee maastureita, et sellasta kulkevaa ja ehjää noin päällisin puolin saa muutamalla tonnilla.hyvä.kyllä löytyy sopivan hintanen/kuntonen/ikänen auto helposti kun ei ilmaseksi pyydä.ei kannata takertua ihmettelemään äärilaitoja hinnoittelussa,vaan hakee
siihen omaan tarpeeseen käypän.täällä parkuu ne pikkutrokarin alut jotka yrittää
ostaa tänään halvalla,myydä huomenna kalliilla,se ei näinä huonoina aikoina onnistu,menkää töihin. - Erkki888
oikke* kirjoitti:
hyvä.kyllä löytyy sopivan hintanen/kuntonen/ikänen auto helposti kun ei ilmaseksi pyydä.ei kannata takertua ihmettelemään äärilaitoja hinnoittelussa,vaan hakee
siihen omaan tarpeeseen käypän.täällä parkuu ne pikkutrokarin alut jotka yrittää
ostaa tänään halvalla,myydä huomenna kalliilla,se ei näinä huonoina aikoina onnistu,menkää töihin.nämä meikäläiset toyota-pösö-pellet yms. jotka kuvittelevat oman autonsa parhaaksi lisävarusteekseen autoissansa olevan kuviosahalla tehty kattoluukku. Mutta minkäs teet kun pelottaa lähteä ulkomaille hakemaan parempaa/halvempaa autoa.
No. minä lohdutan, hiukan vielä menee aikaa muutama vuosi niin Suomessa käy niin että autojenkin maahantuonti vapautuu.
Minä taas lähden silläväliin taas hakemaan uutta tuontiautoa. Kaikilla herkuilla.
Mooooooooooooooi.
- korsumäellä
ähtäris. Kun pyörähdätte pihassa niin jos ette järkytyksestä aja johonkin tolppaan niin ainakin saatte helvetin hyvät naurut!! Ei nettiautossa oo yhtäkään ylihinnoiteltua kun ootte tuon LIIKKEEN pihas pyörähtäny. Saatana kun meinasin ajaa oman autoni yhden hiluxin perseeseen kun en uskonut näkeväni oikein:
MITSUN GALANT 2.0 BENSASYÖPPÖ, RUOSTEINEN VUOSIMALLIA -89!!
JA MIKÄ PARASTA: RENKAISTA KAKSI PUHKI. ja ajettu muistaakseni n300tkm..
Hinta-arvauksia...!
"joo sieltä takaa"
1. 400€
eeei...
se rouva sieltä reunalta:
2. 750€
eeei..
No Kyrpälän Jorkkoo arvaa:
3. 1100€
lähestytään...
joo siitä edestä:
4. NO 1800€!! PRKL!
eeei...
Oikea vastaus 2950€!!!!
Tämä on totta ja vain yksi esimerkki.
Ja sinulle joka haukuit japsihomoa.. Arvostan sinua ja puhut asiaa!
Että näin tänään...- Korsu1
Älä nyt. Tässäkin lähes ilmainen luxus Mazda:
http://194.157.221.15/dealers/korsumaenauto/vinfo.asp?vid=ZEX971 - 5450€
Korsu1 kirjoitti:
Älä nyt. Tässäkin lähes ilmainen luxus Mazda:
http://194.157.221.15/dealers/korsumaenauto/vinfo.asp?vid=ZEX971Vois sanoa että nolla pois perästä
- suhteellista...
5450€ kirjoitti:
Vois sanoa että nolla pois perästä
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu...
Todellisuus on se että viimeiset "todellista käyttöä" kestävät autot valmistettiin ´80 luvulla...
Sillä tuolta vuosikymmeneltä löytyvät viimeiset autot jotka uskaltaa tekniikan puolesta ostaa vaikka olisi "puolimiljoonaa mittarissa"...
Tämän jälkeen lähes kaikki on muutamia merkkejä/malleja lukuunottamatta ollut nk. "täyttä kuraa..." - tallissa..
suhteellista... kirjoitti:
Täällä on taas joku japsi-homo jauhamassa paskaa.
Katsoppas vitun apina montako yli puolimiljoonaa kilometriä ajettua japsi-paskaa löydät vaikka nettiautosta ja kurkkaa sitten tilanne mersujen ja isojen volvojen kohdalla.
Vittu..japsit on romuttamolla samaan aikaan kun saksalaiset laatuautot ovat vasta sisään ajettu...
Todellisuus on se että viimeiset "todellista käyttöä" kestävät autot valmistettiin ´80 luvulla...
Sillä tuolta vuosikymmeneltä löytyvät viimeiset autot jotka uskaltaa tekniikan puolesta ostaa vaikka olisi "puolimiljoonaa mittarissa"...
Tämän jälkeen lähes kaikki on muutamia merkkejä/malleja lukuunottamatta ollut nk. "täyttä kuraa..."On minullakin tallissa vähän ajettu 80-luvun auto. En tosin halua ajaa sillä koska tekniikka ja turvavarustelu on niin vanhanaikaista. Enkä varsinkaan myydä sitä, koska hintapyyntö muodostuisi naurettavan isoksi jota kukaan ei maksa. Jos taas antaisin halvalla, joku hyötyisi autoni käyttöarvosta kohtuuttoman paljon. Niinpä päädyin ratkaisuun seisottaa 80-luvun autoa tallissa kunnes sen saa museorekisteriin ja pitää sillä välin käyttöautona uudehkoja pelejä.
- maahanmuuttajalle
tallissa.. kirjoitti:
On minullakin tallissa vähän ajettu 80-luvun auto. En tosin halua ajaa sillä koska tekniikka ja turvavarustelu on niin vanhanaikaista. Enkä varsinkaan myydä sitä, koska hintapyyntö muodostuisi naurettavan isoksi jota kukaan ei maksa. Jos taas antaisin halvalla, joku hyötyisi autoni käyttöarvosta kohtuuttoman paljon. Niinpä päädyin ratkaisuun seisottaa 80-luvun autoa tallissa kunnes sen saa museorekisteriin ja pitää sillä välin käyttöautona uudehkoja pelejä.
Mulla oli kans tollainen -89 japski. Annoin sen ilmaiseksi köyhälle maahanmuuttajaperheelle. Itse olen hyväosainen, joten muutama satanen ei minulle tee kesää ei talvea.
Saa vanha riisikuppi tehdä näin viimeisen palveluksensa olemalla hyödyllinen jollekin. - katsomassa hintoja
vm. 98 Fiat punto maksoi 5450€... Nettiautosta saa vastaavan pelin 1500€:lla
- KTM66
maahanmuuttajalle kirjoitti:
Mulla oli kans tollainen -89 japski. Annoin sen ilmaiseksi köyhälle maahanmuuttajaperheelle. Itse olen hyväosainen, joten muutama satanen ei minulle tee kesää ei talvea.
Saa vanha riisikuppi tehdä näin viimeisen palveluksensa olemalla hyödyllinen jollekin.Se oli miehen teko!! Autoit tarpeessa olevaa ja sait itse samalla hyvän mielen.
- Mazdan paska
5450€ kirjoitti:
Vois sanoa että nolla pois perästä
ja sit paaliin.
- mikä yritys!
Korsu1 kirjoitti:
Älä nyt. Tässäkin lähes ilmainen luxus Mazda:
http://194.157.221.15/dealers/korsumaenauto/vinfo.asp?vid=ZEX971600 - 1000 eur max.!
- nimetön12345
maahanmuuttajalle kirjoitti:
Mulla oli kans tollainen -89 japski. Annoin sen ilmaiseksi köyhälle maahanmuuttajaperheelle. Itse olen hyväosainen, joten muutama satanen ei minulle tee kesää ei talvea.
Saa vanha riisikuppi tehdä näin viimeisen palveluksensa olemalla hyödyllinen jollekin.Mulla oli kans tollainen -89 japski. Annoin sen ilmaiseksi köyhälle maahanmuuttajaperheelle. Itse olen hyväosainen, joten muutama satanen ei minulle tee kesää ei talvea.
Saa vanha riisikuppi tehdä näin viimeisen palveluksensa olemalla hyödyllinen jollekin.
Tällaisia ihmisiä ku olis enempi, niin maailma olis paljon parempi paikka!!!
ei voi muutaku kunnioittaa sinua.
- Volkkari golffeja
vuosiltä 1989-1990. Yksi autoliike kehtaa pyytää 310tkm ajetusta 1500€, jota pidä ihan hulluna hintana,
Ei siinä mitään. Yksityiseltä saa vielä kalliimmalla, jopa 3000€ kehtaa joku pyytää.
Joku kehtaa vielä heittää oikein "käteistarjouksen" ilmaan -88 vuoden kolohvista, 3300 euroa!!!
Ei saatana, sanon minä.
Silloin, kun minä sain kortin (1998) ja rupesin katselemaan itselleni ensiautoa, pidin volkkareita kalliina ja tyydyin fiat unoon.- nykyistään
Nyt on ihme kehitys autojen hinnoissa, hinnat nousee kun auto vanhenee. Yksityisillä varsinkin.
Mutta eihän kukaan järkevä kuluttaja tuollaisia hintoja maksa, ei lähellekään! Monesta saa kiskaista nollan pois perästä ja vielä sittenkin myyjä saa kotterosta omansa pois! - hinnat hukassa
nykyistään kirjoitti:
Nyt on ihme kehitys autojen hinnoissa, hinnat nousee kun auto vanhenee. Yksityisillä varsinkin.
Mutta eihän kukaan järkevä kuluttaja tuollaisia hintoja maksa, ei lähellekään! Monesta saa kiskaista nollan pois perästä ja vielä sittenkin myyjä saa kotterosta omansa pois!Monta hyvää pointtia, yritin vaihtaa halvempaan nettiautossa noin kuuden viikon ajan, kun oli tarvis vähän realisoida rahaa. Vaihto halvempaan ei onnistunut mitenkään, koska
1) 5-8 vuotta omaani vanhemmat autot oli niin ylihinnoiteltuja, ettei edes kohtuullisia välirahatarjouksia tullut
2) 90%:lla omia autojaan myyvistä/vaihtavista ei ollut varaa maksaa yli 2000€:n välirahoja, vaikka autojen todellinen hintaero olisi ollut ainakin 6-7t€
Lopulta möin omani suoralla kaupalla monta tonnia alle pyynnin (kuitenkaan ei nyt ihan polkuhintaan) ja ostin liikkeestä itselleni tinkaamalla hyvän kulkupelin. Samalla "välirahalla" olisin saanut nettiautosa vain tosi pommeja. Vastaavista kuin liikkkeestä ostamani pyydettiin nettiautossa 1000-1500€ enemmän, eivätkä myyjät olleet valmiita hintaa tiputtamaan. Naurettavaa, että yksityiset myyjät ilmoittelevat autolleen tyyliin monta hintaa
1) suoralla kaupalla x€
2) vaihtohinta x 5000€
3)vaihdossa ruohonleikkuriin hinta xy€
Ainakin 80% yksityisten nettiautossa myynnissä olevista autoista on naurettavan ylihinnoiteltuja. Tein eräällekin myyjälle tarjouksen, joka oli 20% alle pyynnin, mutta osto olisi tapahtunut heti, mikäli auto ei olisi ollut ihan pommi, niin myyjä sanoi, että "mun ei ole pakko myydä, eikä hinta tipu yhtään". Tuota autoa oli käyty katsomassa noin 2500 kertaa, joten on se ihme, ettei mene jakeluun, ettei hän tule koskaan pyyntihinnalla autoaan kaupaksi saamaankaan. Sikäli vituttaa, että ne (kuten minä itse), jotka menevät tarjousehdotuksia tekemään, hukkaavat vain aikaansa tälläisten "kepillä jäätä" tyyppien kanssa, jotka eivät edes neuvottele hinnoistaan. Mielenkiintoista kyllä, ainoat autot, jotka tuntuivat olevan realistisesti hinnoiteltuja olivat italot ja ranskikset. Pahimpia hintakuplia näkyi olevan vanhoissa opeleissa ja joissain japsiautoissa. - josta
hinnat hukassa kirjoitti:
Monta hyvää pointtia, yritin vaihtaa halvempaan nettiautossa noin kuuden viikon ajan, kun oli tarvis vähän realisoida rahaa. Vaihto halvempaan ei onnistunut mitenkään, koska
1) 5-8 vuotta omaani vanhemmat autot oli niin ylihinnoiteltuja, ettei edes kohtuullisia välirahatarjouksia tullut
2) 90%:lla omia autojaan myyvistä/vaihtavista ei ollut varaa maksaa yli 2000€:n välirahoja, vaikka autojen todellinen hintaero olisi ollut ainakin 6-7t€
Lopulta möin omani suoralla kaupalla monta tonnia alle pyynnin (kuitenkaan ei nyt ihan polkuhintaan) ja ostin liikkeestä itselleni tinkaamalla hyvän kulkupelin. Samalla "välirahalla" olisin saanut nettiautosa vain tosi pommeja. Vastaavista kuin liikkkeestä ostamani pyydettiin nettiautossa 1000-1500€ enemmän, eivätkä myyjät olleet valmiita hintaa tiputtamaan. Naurettavaa, että yksityiset myyjät ilmoittelevat autolleen tyyliin monta hintaa
1) suoralla kaupalla x€
2) vaihtohinta x 5000€
3)vaihdossa ruohonleikkuriin hinta xy€
Ainakin 80% yksityisten nettiautossa myynnissä olevista autoista on naurettavan ylihinnoiteltuja. Tein eräällekin myyjälle tarjouksen, joka oli 20% alle pyynnin, mutta osto olisi tapahtunut heti, mikäli auto ei olisi ollut ihan pommi, niin myyjä sanoi, että "mun ei ole pakko myydä, eikä hinta tipu yhtään". Tuota autoa oli käyty katsomassa noin 2500 kertaa, joten on se ihme, ettei mene jakeluun, ettei hän tule koskaan pyyntihinnalla autoaan kaupaksi saamaankaan. Sikäli vituttaa, että ne (kuten minä itse), jotka menevät tarjousehdotuksia tekemään, hukkaavat vain aikaansa tälläisten "kepillä jäätä" tyyppien kanssa, jotka eivät edes neuvottele hinnoistaan. Mielenkiintoista kyllä, ainoat autot, jotka tuntuivat olevan realistisesti hinnoiteltuja olivat italot ja ranskikset. Pahimpia hintakuplia näkyi olevan vanhoissa opeleissa ja joissain japsiautoissa.kauppaa koitin syksyllä hieroa:
-pyynti siinä oli n. 28 000 euroa
-tarjosin 25 000 euroa: ei kuulemma missään nimessä myy siihen hintaan (olisi tullut meillä vaimon autoksi ja merkistä kun hyvät kokemukset, niin tämä suht. paljon ajettu yksilö sattui kiinnostamaan)
-talvella saman auton pyynti oli pudonnut 25 000 euroon (ostin siinä välissä uuden audin liikkeestä, oman vanhan annoin vaimolle)
-keväällä audin pyynti taisi olla suoralla kaupalla 22 000 euroa, jos oikein muistan (seurasin mielenkiinnosta tämän myyjän toimintaa)
-nyt on poistettu myynnistä
eli omien kokemuksien pohjalta allekirjoitan täysin "hinnat hukassa"-nimimerkin kommentit.
-luulen, että jotkut törkeät kupparit yrittää kusettaa kanssaihmisiä ja vaihdattaa autonsa uudempaan maksattamalla välirahan heillä, sitä kai tässä on kysymys
-muutoihan tuollekin audi-kauppiaalle olisi kelvannut suurempi raha, kuin hän kuunaan liikkeestä olisi saanut hyvityksenä
Olkoon opiksi: ahneella on paskainen loppu :-) - Koke muksia
josta kirjoitti:
kauppaa koitin syksyllä hieroa:
-pyynti siinä oli n. 28 000 euroa
-tarjosin 25 000 euroa: ei kuulemma missään nimessä myy siihen hintaan (olisi tullut meillä vaimon autoksi ja merkistä kun hyvät kokemukset, niin tämä suht. paljon ajettu yksilö sattui kiinnostamaan)
-talvella saman auton pyynti oli pudonnut 25 000 euroon (ostin siinä välissä uuden audin liikkeestä, oman vanhan annoin vaimolle)
-keväällä audin pyynti taisi olla suoralla kaupalla 22 000 euroa, jos oikein muistan (seurasin mielenkiinnosta tämän myyjän toimintaa)
-nyt on poistettu myynnistä
eli omien kokemuksien pohjalta allekirjoitan täysin "hinnat hukassa"-nimimerkin kommentit.
-luulen, että jotkut törkeät kupparit yrittää kusettaa kanssaihmisiä ja vaihdattaa autonsa uudempaan maksattamalla välirahan heillä, sitä kai tässä on kysymys
-muutoihan tuollekin audi-kauppiaalle olisi kelvannut suurempi raha, kuin hän kuunaan liikkeestä olisi saanut hyvityksenä
Olkoon opiksi: ahneella on paskainen loppu :-)Keväällä tein useitakin tarjouksia yksityisille, suunnilleen siihen hintaan mitä halvimmat liikkeissä olleet oli. Ei käynny pyydykseen, nyt useimmat niistä reilusti pyynneissä alle sen mitä tarjosin. Terkkuja vaan hinnat laskee vieläkin.. koko ajan. Erityisesti KIAlla. Volvolla, Opelilla yms konkkamerkeillä
Ahneella on se kuuluisa loppu, siis omistatte rmunne maailman tappiin asi Buaaaaaa ! - puuhaa myös
hinnat hukassa kirjoitti:
Monta hyvää pointtia, yritin vaihtaa halvempaan nettiautossa noin kuuden viikon ajan, kun oli tarvis vähän realisoida rahaa. Vaihto halvempaan ei onnistunut mitenkään, koska
1) 5-8 vuotta omaani vanhemmat autot oli niin ylihinnoiteltuja, ettei edes kohtuullisia välirahatarjouksia tullut
2) 90%:lla omia autojaan myyvistä/vaihtavista ei ollut varaa maksaa yli 2000€:n välirahoja, vaikka autojen todellinen hintaero olisi ollut ainakin 6-7t€
Lopulta möin omani suoralla kaupalla monta tonnia alle pyynnin (kuitenkaan ei nyt ihan polkuhintaan) ja ostin liikkeestä itselleni tinkaamalla hyvän kulkupelin. Samalla "välirahalla" olisin saanut nettiautosa vain tosi pommeja. Vastaavista kuin liikkkeestä ostamani pyydettiin nettiautossa 1000-1500€ enemmän, eivätkä myyjät olleet valmiita hintaa tiputtamaan. Naurettavaa, että yksityiset myyjät ilmoittelevat autolleen tyyliin monta hintaa
1) suoralla kaupalla x€
2) vaihtohinta x 5000€
3)vaihdossa ruohonleikkuriin hinta xy€
Ainakin 80% yksityisten nettiautossa myynnissä olevista autoista on naurettavan ylihinnoiteltuja. Tein eräällekin myyjälle tarjouksen, joka oli 20% alle pyynnin, mutta osto olisi tapahtunut heti, mikäli auto ei olisi ollut ihan pommi, niin myyjä sanoi, että "mun ei ole pakko myydä, eikä hinta tipu yhtään". Tuota autoa oli käyty katsomassa noin 2500 kertaa, joten on se ihme, ettei mene jakeluun, ettei hän tule koskaan pyyntihinnalla autoaan kaupaksi saamaankaan. Sikäli vituttaa, että ne (kuten minä itse), jotka menevät tarjousehdotuksia tekemään, hukkaavat vain aikaansa tälläisten "kepillä jäätä" tyyppien kanssa, jotka eivät edes neuvottele hinnoistaan. Mielenkiintoista kyllä, ainoat autot, jotka tuntuivat olevan realistisesti hinnoiteltuja olivat italot ja ranskikset. Pahimpia hintakuplia näkyi olevan vanhoissa opeleissa ja joissain japsiautoissa.nettimoton puolella. Suora hinta ja vaihtohinta ja mikä vaihdossa hinta. Tuohan kertoo että myyjä on käkikelloakin tyhmempi.
- ja_vähemmmän
josta kirjoitti:
kauppaa koitin syksyllä hieroa:
-pyynti siinä oli n. 28 000 euroa
-tarjosin 25 000 euroa: ei kuulemma missään nimessä myy siihen hintaan (olisi tullut meillä vaimon autoksi ja merkistä kun hyvät kokemukset, niin tämä suht. paljon ajettu yksilö sattui kiinnostamaan)
-talvella saman auton pyynti oli pudonnut 25 000 euroon (ostin siinä välissä uuden audin liikkeestä, oman vanhan annoin vaimolle)
-keväällä audin pyynti taisi olla suoralla kaupalla 22 000 euroa, jos oikein muistan (seurasin mielenkiinnosta tämän myyjän toimintaa)
-nyt on poistettu myynnistä
eli omien kokemuksien pohjalta allekirjoitan täysin "hinnat hukassa"-nimimerkin kommentit.
-luulen, että jotkut törkeät kupparit yrittää kusettaa kanssaihmisiä ja vaihdattaa autonsa uudempaan maksattamalla välirahan heillä, sitä kai tässä on kysymys
-muutoihan tuollekin audi-kauppiaalle olisi kelvannut suurempi raha, kuin hän kuunaan liikkeestä olisi saanut hyvityksenä
Olkoon opiksi: ahneella on paskainen loppu :-)Audi on aina ylihintainen, uutenakin. Se että joku ei myy sinulle sitä alle markkinahinnan ei tee siitä vielä ylihintaista. Se on totta että jos joku yrittää suoralla kaupalla ostaa niin hinnasta kannattaa vähintäänkin yrittää neuvotella kompromissia. Autojen hinnat on tippuneet rajusti, joten laskeehan ne varmasti tälläisen miltei premium Audin tapauksessa. Oletko tarkistnut rekisteritiedot että onko myyty?
Kerro vielä paljonko vanhasta Audistasi luvattiin hyvitystä kun et antanut sitä vaihdossa, Audillahan on surkeat hyvitykset ja jotkut typerykset niitä vielä ostaa. - NÄITÄ
PASKOJA SAADA pois
V-----aa kun katsoo uudet jutut niin joku "homo" cut and pastella noita huhaailmoituksia liimailee onhan se hienoo jos osaa lulea niin paljon Wordissä et osaa kopio ja liimaa tai parhaat jopa näppäinyhdistelmillä kopsailla
- kohdallaan
Mitä se kenellekkään kuuluu, mitä kukakin on autostaan vailla? Minäkin yritän aina saada mahdollisimman kovan hinnan, olinpa myymässä mitä tahansa. Ja niin tekee liikkeetkin. Jos joku maksaa autosta jonkun älyttömän ylihinnan, mitä sitten, se on hänen häpeänsä. Jos autoa ei saa myydyksi, silloin hinta on liian kova, kaikki muut hinnat ovat oikeita.
Liian halpakaan hinta ei välttämättä takaa sitä, että auto menee kaupaksi. Viimeksi keväällä myin auton, joka ei lähtenyt ennen kuin nostin hintaa. Sitten kelpasi.
Sinun mielipiteelläsi ei oikeastaan ole mitään merkitystä, koska et itse osaa edes ostaa autoa, vaan siihen tarvitaan "mekaanikko-serkku".- sunkaan
sepustuksesta paljoo lapsille jää kerrottava kun se et omistat romus maailman tappiin
- romut
sunkaan kirjoitti:
sepustuksesta paljoo lapsille jää kerrottava kun se et omistat romus maailman tappiin
on myyty. Ylihintaiset hitaammin, halvat nopeammin, mutta myyty on. Kyllä aika tavaran kaupaksi saa.
- Osoitus
romut kirjoitti:
on myyty. Ylihintaiset hitaammin, halvat nopeammin, mutta myyty on. Kyllä aika tavaran kaupaksi saa.
siitä et idiotismi edelleen kukkii sekä myyjä mutta valitettavasti myös ostajapuolella
- niin?
Osoitus kirjoitti:
siitä et idiotismi edelleen kukkii sekä myyjä mutta valitettavasti myös ostajapuolella
Mikäs idiootti myyjä on, jos saa autonsa myytyä ylihintaan? Ja jos ostaja on idiootti, mitä sitten? Oikeastaan kaikki uusien autojen ostajat ovat idiootteja, mutta jonkunhan niitä on ostettava.
- ne hinnat
Kohta alkaa niin autojen kuin asuntojenkin hinnat tippumaan. Työttömyys on kovassa kasvussa ja pankkien luottotappiot suorastaan räjähdysmäisessä kasvussa.
Myyjien mukaan alkaa olla pulaa vähän ajetuista autoista ja uusista asunnoista, joopa joo.- höpönpöpö
Se on luonnollista että uudehkot käytetyt vähenee jos uusia ei myydä. Eihän niitä itsekseen sinne liikkeisiin siunaannu. Tokihan saksantuonti korvaa puutetta...
- paha maksella
höpönpöpö kirjoitti:
Se on luonnollista että uudehkot käytetyt vähenee jos uusia ei myydä. Eihän niitä itsekseen sinne liikkeisiin siunaannu. Tokihan saksantuonti korvaa puutetta...
Kun kaikki muukin on velaksi kun velipoika ja serkkukin vaihtaa niin meidän Petteri se tahtoo kanssa aina päteä.
Katsellut tässä näitä lähellä olevia "sukulaisia" ollaan niin että housut tahdo pysyä jalassa ja polttoaineeseen pitää vipata kun ei muuten tajua pois lähteä.
Taitaisi ensiksi olla parasta hautoa sillä tyhjällä lompakolla se pahin autokuume pois otsasta.
No jokuhan noidenkin tyhmyydestä rikastuu mutta lapsethan siinä kärsii kun kaikki raha mitä olisi syydetään peltilehmään jonka pitää olla iso ja komea.
Vaihdetaan Audia Meseen ja osaria jää 25000 ja asuntolainaa 150000 ja molemmat lomautettuna ei muuten varmasti hymyilytä vaikka se Mese pihalla kiiltelee.
Järkiostos en epäile yhtään :D - vilunkiesko
paha maksella kirjoitti:
Kun kaikki muukin on velaksi kun velipoika ja serkkukin vaihtaa niin meidän Petteri se tahtoo kanssa aina päteä.
Katsellut tässä näitä lähellä olevia "sukulaisia" ollaan niin että housut tahdo pysyä jalassa ja polttoaineeseen pitää vipata kun ei muuten tajua pois lähteä.
Taitaisi ensiksi olla parasta hautoa sillä tyhjällä lompakolla se pahin autokuume pois otsasta.
No jokuhan noidenkin tyhmyydestä rikastuu mutta lapsethan siinä kärsii kun kaikki raha mitä olisi syydetään peltilehmään jonka pitää olla iso ja komea.
Vaihdetaan Audia Meseen ja osaria jää 25000 ja asuntolainaa 150000 ja molemmat lomautettuna ei muuten varmasti hymyilytä vaikka se Mese pihalla kiiltelee.
Järkiostos en epäile yhtään :DOnhan noita autoja tullut vaihdettua. Hyviä kauppoja tulee helposti kun velattomana myy ja kohta ostaa halvemmalla.
- Siisti kuin sika pienenä
Kun lähdetään myymään siistiä ja huollettua autoa, josta on esittää tarvittavat dokumentit ja kuitit tehdyistä huolloista/ korjauksista, niin pyydän siitä tasan tarkkaan sen minkä katson sopivaksi.
- tiedoksi:
Ja saat siitä tasan tarkkaan mitä joku on siitä valmis maksamaan. Dokumenteilla tai kuiteilla ei pitkälle ajella, joten joskus vuosia sitten tehdylle remontille on ihan yksi vitun maku. On ihan sama vaikka pyyhit p***eesi niihin dokumentteihin.
Ei aloittaja. - hiki_otsalla
tiedoksi: kirjoitti:
Ja saat siitä tasan tarkkaan mitä joku on siitä valmis maksamaan. Dokumenteilla tai kuiteilla ei pitkälle ajella, joten joskus vuosia sitten tehdylle remontille on ihan yksi vitun maku. On ihan sama vaikka pyyhit p***eesi niihin dokumentteihin.
Ei aloittaja.Nettiauton hinnat taitaa olla lasipalatsin möhömahojen mielestä liian alhaisia. Tunnukseni oli ilmiannettu ja väitetty etten myy kymppitonnia halvemmalla autoa. Se onnistuu kyllä ilman keinotekoista ilmaa hinnassa. Esimerkkejä tälläisistä autoista mm. CLK ja 350Z.
- Nauraja.
Eihän se ole Nettiauton vika jos yksityiset pyytävät kotteroistaan ylihintaa. Nettiauto on joka tapauksessa ylivoimaisesti tunnetuin ja ylivoimaisesti eniten käytetty myyntipaikka ja siihen sinunkin on tyydyttävä.
- autonetti
helkarin hyvä sivusto näin trokarin kannalta. Ei tartte paljon vehkeitä kaupitella, kun laittaa hinnan parikymmentä prossaa alle. Heti lähtevät kädestä ja ei paljon tartte tingata hinnasta. Joten jolpit vaan autokauppaa tekemään sinne nettiautoon. Ja voisitte vielä vähä hilata sitäkeskihintaa ylöspäin, niin ei kun kattee miekäläiselläkin paranee viidenkymmenen pintaa
- klein
nettiautossa kauppa kyllä käy,kun sen hinnan laittaa sopivaksi.mutta siinä se juttu onkin että mikä on se oikea hinta.mutta jos auto on myymättä 2500 katselian /kyseliän jälkeen pitäis alkaa tajuamaan että hinta ei ole kohdillaan.ja paras tapa saada se auto kaupaksi on laittaa se hinta reilusti esille eikä niin kuin jotkut torvet jotka ei ilmoita hintaa vaan esim tarjousten mukaan.itse en edes vaivaudu katsomaan koko ilmoitusta jos ei hintaa ole ollenkaan.
- ei ostais
klein kirjoitti:
nettiautossa kauppa kyllä käy,kun sen hinnan laittaa sopivaksi.mutta siinä se juttu onkin että mikä on se oikea hinta.mutta jos auto on myymättä 2500 katselian /kyseliän jälkeen pitäis alkaa tajuamaan että hinta ei ole kohdillaan.ja paras tapa saada se auto kaupaksi on laittaa se hinta reilusti esille eikä niin kuin jotkut torvet jotka ei ilmoita hintaa vaan esim tarjousten mukaan.itse en edes vaivaudu katsomaan koko ilmoitusta jos ei hintaa ole ollenkaan.
mikä siinä on niin hienoa että kehutaan miten paljon sillä mersulla voi ajaa??
jos mulla ois sitä rahaa ostella uusia autoja niin mulle olis ihan sama paljonko sillä saa kilometrejä tauluun.eihän rahakkaan tartte sillä 500000km ajaa.korkeintaan 80000km ja uusi tilalle.ihan sama mitä sille vanhalle lahnalle sitten käy,ja paljonko sillä ajetaan.
- Romuautojen maa
Eivät ole käytettyjen hinnat kohdallaan edelleenkään. Kannattaa ostaa mieluummin 20 000€:n uusi pikkuauto kuin joku vastaavan hintainen käytetty luksusauto.
- Osta äkkiää
Tästä halvalla hyvä auto sulle.
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Leikki-ja-harrastus/Ulkona/Ajoneuvot-ja-rullalaudat/Polkuauto-26990/ - enoughISenough
Ihmiset euroopassa nauravat minkä hintaisia autoja täällä myydään. Luin netistä kommentteja mitä ruotsalaiset, saksalaiset ja hollantilaiset kirjoittavat suomalaisista /suomessa myytävistä autoista. Jotkut autoliikkeet laittavat pommihinnat autoistaan ja muut seuraavat perässä kun huomaavat mitä hinta on. Netissä eurooppalaiset kirjoittavat että autoissa pitäisi olla kultaa tai timanttia moottorissa, jotta hintapyyntö olisi oikea. Ei vain nettiauto vaan lisäksi myös avk myy autoja ylihintaan. Jotkut ostavat avk:sta ja tekevät rekisteröintikatsastuksen ja vaihtavat puskurin tms. ja myyvät sen jälkeen nettiautossa eivätkä kerro että kyseessä on kolaroitu auto. Esim. kolaroimaton Ford Ka tai Escort vm.-97 myydään nettiautossa jollain 3 tai 4 tonnilla. Jotkut tyhmät ostajat voivat toki ostaa näillä hinnoilla auton, mutta olisi parempi jos kaikki vertaisivat hintoja. Esim. jotkut käytetyt autot olivat neljä vuotta sitten 3500e ja nyt neljän vuoden jälkeen sama vastaava auto samoilla varusteilla ja kilometreillä neljä vuotta vanhempana ja autosta pyydetään 4000-4900e!!! Eli auton arvo kasvaa vanhetessaan?!? Tarkastakaa autojen myyntihinta neljä vuotta sitten ja verratkaa mitä hinta on nyt. Kun ostatte käytettyä autoa tarkastakaa trafista ajoneuvotiedot ja soittakaa entiselle omistajalle ja kysykää mikä autossa on vikana. Ainakin tämä voi auttaa selvittämään auton historiaa, koska on kamalaa että huijaus autojen hinnoissa jatkuu. Autoliikkkeet ja yksityiset olkaa rehellisiä kun myytte autoja ja lopettakaa ihmisten huijaus. Onnea käytettyjen autojen ostoon!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794