Suvun merkkihenkilöt

Löytyykö suvustanne mielenkiintoisia ihmisiä? Sukututkimuksen mukaan allekirjoittaneen sukuun kuuluu/kuului...merikapteeni, itämeren tutkija, sotasankari, sotatuomari, kokoomuspoliitikko ja MarttyyriMallari-TTt.


http://www.youtube.com/watch?v=NjyzB1sqNDw


"Tuo viimeksi mainittu ei siis ole mikään fiktiivinen hahmo :)"


MarttyyriMallari-TTt

12

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkein

      mielenkiintoisin ;),

      • mutta eihän sinulla ole edes rekisteröityä nimimerkkiä.


        "Kuka siis olet?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Minähän se olen :).
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta eihän sinulla ole edes rekisteröityä nimimerkkiä.


        "Kuka siis olet?"


        MarttyyriMallari-TTt

        On minulla rekisteröity nimimerkkikin, en vain viitsi kirjautua sisään ...


    • moro.:)

      Mä katsoin tota sun aloitustasi hetken ja mietin, että kertoisinko laveasti, jos tuntematon kaduntallaaja kadulla kysyisi multa tuon kysymyksen.:) Tulin tulokseen, että en välttämättä kertoisi ja sinun kohdallasi aion tehdä aivan samoin. Ehkäpä, jos olisit hieman maanläheisempi, saattaisin innostua enemmänkin.;)

      Hyvä ja kiinnostava aloitus sulla silti, sanon vilpittömästi.

      Omaan sukuuni kuuluu - jos lavealla otteella lähdetään kauas, kauas taaksepäin menemään, mm. ruotsalainen talollinen, taloton venäläinen, kekseliäs kauppias ja sellaisia.:)

      • no kertomasi perusteella olet itse sitten universaali ihminen.


        "Ja silti suhtaudut allekirjoittaneeseen tietyllä varauksella"


        MarttyyriMallari-TTt


      • moro.:)
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no kertomasi perusteella olet itse sitten universaali ihminen.


        "Ja silti suhtaudut allekirjoittaneeseen tietyllä varauksella"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mikä ihmeen "universaali ihminen"?:D En ole jutellut sinun nimimerkkisi kanssa aikoihin, enkä ainakaan kertonut olevani tuonlaista ( "universaalia")... Tää vain on niin, että suhtaudun suhun ihan samalla tavalla, kuin että jos kaupungilla tuntematon tulisi multa kysymään saman kysymyksen, kuin sä aloituksessasi.;)


    • Jazuli

      ..miun suvus on sotaherroi..ritareita..kaikemaalima pappei sekä talonpoikiikii..=o)

      ..taitasi olla jokui hunnikii.. ;o)..niiko viikinki..

    • uk-ko

      Äiteen puolelta on puolivarma tieto että oltaisiin jonkun aviottoman haaran kautta Klaus Flemingin jälkeläisiä.
      Isän puolelta löytyy fennomaanisia kulttuurihenkilöitä, Lounais-suomalaista maa-aatelia ja edelleen kun tarpeeksi kauas mennään Ruotsin kautta, niin arkistojen perukoilla maannee joku saksalainen ritari, jonka köyhtyneet jälkeläiset siirtyivät aikoinaan Ruotsiin ja sieltä sitten Suomen puolelle kartanoita pitämään.

      Kaikki merkittäviä henkilöitä aikoinaan, luulen, ehkä.

    • youknowwho.
    • au-liskot

      on äpäröitä.

      Lukee kirkonkirjoissa.

      • niin?

        Niin?


    • Mallikaupasa muistetaan hyvinkin. ;.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe