Löytyykö suvustanne mielenkiintoisia ihmisiä? Sukututkimuksen mukaan allekirjoittaneen sukuun kuuluu/kuului...merikapteeni, itämeren tutkija, sotasankari, sotatuomari, kokoomuspoliitikko ja MarttyyriMallari-TTt.
http://www.youtube.com/watch?v=NjyzB1sqNDw
"Tuo viimeksi mainittu ei siis ole mikään fiktiivinen hahmo :)"
MarttyyriMallari-TTt
Suvun merkkihenkilöt
12
199
Vastaukset
- kaikkein
mielenkiintoisin ;),
mutta eihän sinulla ole edes rekisteröityä nimimerkkiä.
"Kuka siis olet?"
MarttyyriMallari-TTt- Minähän se olen :).
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta eihän sinulla ole edes rekisteröityä nimimerkkiä.
"Kuka siis olet?"
MarttyyriMallari-TTtOn minulla rekisteröity nimimerkkikin, en vain viitsi kirjautua sisään ...
- moro.:)
Mä katsoin tota sun aloitustasi hetken ja mietin, että kertoisinko laveasti, jos tuntematon kaduntallaaja kadulla kysyisi multa tuon kysymyksen.:) Tulin tulokseen, että en välttämättä kertoisi ja sinun kohdallasi aion tehdä aivan samoin. Ehkäpä, jos olisit hieman maanläheisempi, saattaisin innostua enemmänkin.;)
Hyvä ja kiinnostava aloitus sulla silti, sanon vilpittömästi.
Omaan sukuuni kuuluu - jos lavealla otteella lähdetään kauas, kauas taaksepäin menemään, mm. ruotsalainen talollinen, taloton venäläinen, kekseliäs kauppias ja sellaisia.:)no kertomasi perusteella olet itse sitten universaali ihminen.
"Ja silti suhtaudut allekirjoittaneeseen tietyllä varauksella"
MarttyyriMallari-TTt- moro.:)
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
no kertomasi perusteella olet itse sitten universaali ihminen.
"Ja silti suhtaudut allekirjoittaneeseen tietyllä varauksella"
MarttyyriMallari-TTtMikä ihmeen "universaali ihminen"?:D En ole jutellut sinun nimimerkkisi kanssa aikoihin, enkä ainakaan kertonut olevani tuonlaista ( "universaalia")... Tää vain on niin, että suhtaudun suhun ihan samalla tavalla, kuin että jos kaupungilla tuntematon tulisi multa kysymään saman kysymyksen, kuin sä aloituksessasi.;)
- Jazuli
..miun suvus on sotaherroi..ritareita..kaikemaalima pappei sekä talonpoikiikii..=o)
..taitasi olla jokui hunnikii.. ;o)..niiko viikinki.. - uk-ko
Äiteen puolelta on puolivarma tieto että oltaisiin jonkun aviottoman haaran kautta Klaus Flemingin jälkeläisiä.
Isän puolelta löytyy fennomaanisia kulttuurihenkilöitä, Lounais-suomalaista maa-aatelia ja edelleen kun tarpeeksi kauas mennään Ruotsin kautta, niin arkistojen perukoilla maannee joku saksalainen ritari, jonka köyhtyneet jälkeläiset siirtyivät aikoinaan Ruotsiin ja sieltä sitten Suomen puolelle kartanoita pitämään.
Kaikki merkittäviä henkilöitä aikoinaan, luulen, ehkä. - youknowwho.
- au-liskot
on äpäröitä.
Lukee kirkonkirjoissa.- niin?
Niin?
Mallikaupasa muistetaan hyvinkin. ;.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381