Voivatko lyhyet hiukset olla seksikkäät

hiusongelma

173

25205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs86

      Lyhyet hiukset eivät yksinkertaisesti ole naiselliset. Kyllä naiselle kuuluu pitkät hiukset.

      • jos kaikilla naisilla

        olisi pitkät hiukset. Miettikää lyhythiuksisia naisia pitkähiuksisina!!
        Miltä ne näyttäis,sanoisin et aika Tyyneiltä. (vanhemmat ihmiset tietää kuka on tyyne.. vesku loirin yks naishahmo).
        Ei kaikkia voi pukea samaan peruukkiin.
        Missit on kauniita,sääli vaan että kaiki naiset ei oo missejä,niin se vaan on,oli sit lyhyet tai pitkät hiukset.


      • täytyy kuvitella
        jos kaikilla naisilla kirjoitti:

        olisi pitkät hiukset. Miettikää lyhythiuksisia naisia pitkähiuksisina!!
        Miltä ne näyttäis,sanoisin et aika Tyyneiltä. (vanhemmat ihmiset tietää kuka on tyyne.. vesku loirin yks naishahmo).
        Ei kaikkia voi pukea samaan peruukkiin.
        Missit on kauniita,sääli vaan että kaiki naiset ei oo missejä,niin se vaan on,oli sit lyhyet tai pitkät hiukset.

        Minulle sopisi kyllä erittäin hyvin jos kaikki naiset olisivat pitkähiuksisia. Etenkin nuo kuvien naiset.


      • hiukset tai ei

        Ja miehillä pitää olla aivot, joilla tajuta, ettei koko naisen kauneus riipu pelkästään hiusten pituudesta.


      • Anonyymi

        Höpö höpö se on sun pään sisällä se että kaikilla naisilla pitää olla pitkät hiukset.


    • -->

      tietenkin. joillakin kasvojen kauneus ja persoonallisuus oikein korostuvat lyhyemmässä hiusmallissa.

      • puhut, nainen

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.


      • puhut, nainen

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.


      • puhut, nainen

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.


      • puhut, nainen

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.


      • EI SE OLE VALINTAKYSYMYS
        puhut, nainen kirjoitti:

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.

        Kaikista hiuksista ei saa pitkiä kasvattamallakaan. Ajattele vaikka Katri-Helenaa.
        Hänellä on juuri tyypilliset suomalaiset hennot hiukset


      • paksu ja tuuhea kuontalo
        puhut, nainen kirjoitti:

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.

        Skandinaaviset tai germaanit paksut, vaaleat hiukset vanhemmallakin naisella voivat olla kauniit, tosin vaatii hyvää ja vahvaa tukkalaatua, joka on peritty ominaisuus, niitäkin ihmisiä Suomessa on, jotka omistavat edellämainitun kaltaisen kuontalon.Tosin viesteistä päätellen näin ei mielellään saisi olla vaan kaikilla pitäisi ,tasavertaisuuden takia, olla yhtä ohut ns. suomalainen hieno ja ohut hiuslaatu, tämähän on vakioselitys.


      • puhut, nainen kirjoitti:

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.

        ehdottomasti


      • puhut, nainen kirjoitti:

        Naiset luulevat niin, mutta paskan marjat, lyhyet ovat rumat.

        EHDOTTOMASTI TOLLASET KUN JOLLAIN TYTÖLLÄ NÄHTÄIS


    • aika kamalan

      näköisiä. Miesmäisiä ja lesbon näköisiä, vaikka naama olisikin muuten nätti.

    • Kesämies1984

      Pidän naisellisista naisista. Mielestäni lyhyet hiukset eivät ole naiselliset eivätkä seksikkäät. Yksi kamalimmista tyyleistä naisilla on lyhyet ja punaiseksi värjätyt hiukset! Sellainen tätimäinen tyyli ei minuun pure lainkaan. Mieleeni tulee lähinnä oksettava kiihko feminismi.

      Mut ku ne on niiiiiiiiiiin helpot ja vaivattomat... LOL!

      • vastaus sulla

        Mutta tiedätkö, että lyhyitä hiuksia joutuu laittamaan ja leikkauttamaan paljon enemmän kuin pitkiä. Pitkät voi aina vetaista ponnarille, jos ei laittaminen huvita.

        t. Aikoinaan lyhyet hiukset omannut


      • Kesämies1984
        vastaus sulla kirjoitti:

        Mutta tiedätkö, että lyhyitä hiuksia joutuu laittamaan ja leikkauttamaan paljon enemmän kuin pitkiä. Pitkät voi aina vetaista ponnarille, jos ei laittaminen huvita.

        t. Aikoinaan lyhyet hiukset omannut

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....


      • virkistää..
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        Ja koska miestä ei noin vain vaihdeta, niin hiusten mallin voi nainen aina vaihtaa ;)

        Oikeastaan väite, että lyhyitä joutuu laittamaan ja huoltamaan enemmän, on vain minun oma kokemukseni. Luonnonkiharat hiukset kun on, niin lyhyenä ne sojottaa ties mihin suuntaan, eikä ilman geeliä tai vahaa pärjää. Pitkänä paljon paremmat ja sopiikin hyvin.
        Mielestäni pitkätukkaisten naisten kannattaisi kuitenkin ennemminkin huolehtia hiusten kunnosta kuin siitä, että ne on naiselliset. Katukuvassa näkee liian usein niin huonosti hoidettuja hiuksia, että huh, huh.. Pieni leikkaus pitkistä hiuksista ei olisi monellekaan pahitteeksi.


      • .........
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        Mulla on ollut melkein koko ikäni pitkät hiukset, mutta kohta lyhenevät. Syystä että hiustenkasvu alkaa iän myötä heiketä, eivätkä hiukset enää kasva mukavan pitkiksi, vaikka itkisi. Pakko pistää poikki, jotta eivät näytä koko ajan ihan kammottavalta harakanpesältä.


      • NO SIKSI
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        kun kukaan ei voi ulkonäköään valita. Sitä syntyy SAAATANA liurutukkaisena, eikä sille mitään voi. Ihan niiku jotkut kusipäät pikkukullisina!!!!!!


      • ahhahah
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        kuulostatki iha oksettavalt :D:D "kesämies1984"... hyii vittu ;s oot ällö :( ja sit tota noi yhdyssanat :) äärifeministi, kasvonmalli, triangelikasvot. Siin sulle oppituntii ällö never-had-pussy -man (;


      • ...
        ahhahah kirjoitti:

        kuulostatki iha oksettavalt :D:D "kesämies1984"... hyii vittu ;s oot ällö :( ja sit tota noi yhdyssanat :) äärifeministi, kasvonmalli, triangelikasvot. Siin sulle oppituntii ällö never-had-pussy -man (;

        Ja sit on kuitenkin ite vielä joku kalju urpo, joka ei tajua hiuksista mitään. Jos on ohuet liruhiukset, niin ne ei tasan näytä seksikkäiltä pitkinä, kun valuvat päätä pitkin. Kaikkia ei ole siunattu hyvällä hiuslaadulla ja se todellakin menee niin, että kaikkien kasvojen malliin ei sovi pitkä letti.

        Mäkin alan valittaa että miehillä ei saa olla kaljua, vaan kaikilla täytyy olla ihana ja pitkä kiharapilvi, prkl.


      • miesnäkökulmalta katsottuna
        ... kirjoitti:

        Ja sit on kuitenkin ite vielä joku kalju urpo, joka ei tajua hiuksista mitään. Jos on ohuet liruhiukset, niin ne ei tasan näytä seksikkäiltä pitkinä, kun valuvat päätä pitkin. Kaikkia ei ole siunattu hyvällä hiuslaadulla ja se todellakin menee niin, että kaikkien kasvojen malliin ei sovi pitkä letti.

        Mäkin alan valittaa että miehillä ei saa olla kaljua, vaan kaikilla täytyy olla ihana ja pitkä kiharapilvi, prkl.

        Jos naiset tosiaan alkaisi vaatimaan äijänkäppänöiltään jotain, esim. hiuksia tai ihmismäistä käytöstä, niin melkoiselle määrälle "tosi miehiä" alkaisi ankara mutta pitkä käteenvetokausi. Tai voi se olle niillä nytkin, puheethan on vaan puheita.


      • rr
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        Ja haista paska. Eikö jokaisen oma asia minkälaiset hiukset on?

        Itse olen todella lyhyet hiukset omaava nainen, ja kyllä, kaikki tykkää. Inhottaa ja ärsyttää tuollainen 'lyhyt hiuksinen nainen on ruma ja lesbon näköinen ei se voi olla kaunis.'

        Lyhyet hiukset on kauniita, ja turha kuunnella nuita :)


      • ....................
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        Siksi että nainen itse pitää niistä.
        En usko että nainen leikkaa hiuksensa tahallaan sellaisiksi joita pitää rumina. Kyllä lyhyessä tukassa täytyy olla jotain joka naista viehättää, eivät ne lyhyet tyylit muuten olisi niin suosittuja.
        Ja miksi naisen pitäisi kuluttaa kamalasti aikaa ja vaivaa ollakseen hyvännäköinen muiden silmissä? Pinnalliset miehet haluavat tyttöystävän joka mallailee kokoajan näyttääkseen hyvältä kaikissa tilanteissa.
        Valitettavasti oikea elämä ei ole niinkuin kauniit ja rohkeat; niin ei tule tapahtumaan että tyttöystäväsi herää aamulla sängyssäsi meikit naamalla ja hiukset laitettuna.


      • miehille hiukset
        ... kirjoitti:

        Ja sit on kuitenkin ite vielä joku kalju urpo, joka ei tajua hiuksista mitään. Jos on ohuet liruhiukset, niin ne ei tasan näytä seksikkäiltä pitkinä, kun valuvat päätä pitkin. Kaikkia ei ole siunattu hyvällä hiuslaadulla ja se todellakin menee niin, että kaikkien kasvojen malliin ei sovi pitkä letti.

        Mäkin alan valittaa että miehillä ei saa olla kaljua, vaan kaikilla täytyy olla ihana ja pitkä kiharapilvi, prkl.

        JOO! Miehellä ei saa olla kaljua, koska se näyttäisi muuten sellaiselta skinaripelleltä.


      • Pekkarinen

        Onko mies sexikäs jos sillä on korvan yli hiukset ja päältä kalju ?? Värikin voisi olla sellainen tyypillinen suomalainen ,ei minkään värinen.
        Tämä vain siksi,että kukaan meistä ei voi valita sitä hiuslaatuaan itse. On naisia todella jolla ei ole kuin harvat
        hiukset tai todella hennot,ettei niitä voi kasvattaa pitkiksi.


      • Seksikäs lyhyttukka
        Kesämies1984 kirjoitti:

        Miksi joku leikkaa lyhyet hiukset jos;

        - se on epäseksikästä
        - se on tätimäistä
        - joutuu leikkauttamaan paljon
        - joutuu laittamaan paljon
        - muistuttaa oksettavaa ääri feminisitiä tai jopa lepakkoa?

        Eikö kannattaisi pitää naisellisia normaali mittaisia hiuksia?

        vai....mut ku ne sopii mun kasvon malliin....mul on triangeli kasvot ja cosmossa sanottiiinn et.....

        Minulla on lyhyet hiukset ihan vain sen takia, koska PITKÄT HIUKSET EIVÄT SOVI MINULLE. Joskus se vaan menee niin. Jos miehet ajattelevat, että vain pitkät hiukset ovat naiselliset, kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mikä siinä naisessa on tärkeintä... Hiukset? Sitten ei mene kovin lujaa jos näin on. On monia naisia joille vaan sopii pitkät paremmin kuin lyhyet... Esimerkkejä löytyy monia Hallywoodista...


      • Anonyymi
        Pekkarinen kirjoitti:

        Onko mies sexikäs jos sillä on korvan yli hiukset ja päältä kalju ?? Värikin voisi olla sellainen tyypillinen suomalainen ,ei minkään värinen.
        Tämä vain siksi,että kukaan meistä ei voi valita sitä hiuslaatuaan itse. On naisia todella jolla ei ole kuin harvat
        hiukset tai todella hennot,ettei niitä voi kasvattaa pitkiksi.

        Mutta ihminen syntyy eikä itse päätä millainen hänen ulkonäkö ja hiukset ovat😪 ei kaikilla voi olla pitkätukka jos ei vain halua kaikki päättää itse mitä tekee ja milloin tekee ei ole tarkoitus näyttää hyvältä muiden silmissä kuhan vaan itse on tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Seksikäs lyhyttukka kirjoitti:

        Minulla on lyhyet hiukset ihan vain sen takia, koska PITKÄT HIUKSET EIVÄT SOVI MINULLE. Joskus se vaan menee niin. Jos miehet ajattelevat, että vain pitkät hiukset ovat naiselliset, kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mikä siinä naisessa on tärkeintä... Hiukset? Sitten ei mene kovin lujaa jos näin on. On monia naisia joille vaan sopii pitkät paremmin kuin lyhyet... Esimerkkejä löytyy monia Hallywoodista...

        Niin totta ihmiset eivät vaan tajua, että ihmiset eivät ole samanlaisia kun luulevat 🙄 pitäisi mietti kuinka ajattelee ja vaikka olisikin lyhyt tai pitkä tukka niin sillä ei ole helvetti väliä!


    • ovat mielestäni

      seksikkäämmät kuin pitkät!

      Mutta paljon riippuu siitä miten kukin tyyli sopii kenellekin.

      • heh-man

        Jollekin persjalkaiselle, tuulipuvussa kulkevalle junttinaiselle saattaa lyhyet hiukset sopiakin tyyliin, kun sen tyylin kanssa on muutenkin vähän niin ja näin. Mutta kun muuten kauniilla naisella on tukka kuin kapisen koiran perse, niin on se aika ikävän näköistä ja aiheuttaa vain pään pudistusta. Viittaan tällä mm. noihin linkitettuihin kuviin.


      • lälläspyy
        heh-man kirjoitti:

        Jollekin persjalkaiselle, tuulipuvussa kulkevalle junttinaiselle saattaa lyhyet hiukset sopiakin tyyliin, kun sen tyylin kanssa on muutenkin vähän niin ja näin. Mutta kun muuten kauniilla naisella on tukka kuin kapisen koiran perse, niin on se aika ikävän näköistä ja aiheuttaa vain pään pudistusta. Viittaan tällä mm. noihin linkitettuihin kuviin.

        Haha, omassa äijäkuontalossasi ei sitten ole mitään vikaa vai? :DDD Veikkaampa että sinulla on tuollainen perussuomalainen rasvanen letti, joka hilseilee.


    • En usko, vain harva nainen voi olla hyvännäköinen lyhyillä hiuksilla, mutta nämäkin naiset olisivat vielä paremman näköisiä pitkillä hiuksilla.

      Poikkeuksen noissa kuvissa tekee natalie portman joka on kylläkin myös kaljuna kaunis joten sinällään ei kerro mitään. :D Mutta pitkillä hiuksilla hän on myös paljon kauniimpi.

      • natalieportman

        Natalie Portman on ollut kaljukin, mutta kyllä hänelle pitkät hiuksetkin sopivat.


      • musta ois kiva jos omalla kumppanilla tai tämän siskolla ois lyhyt ja leikattu tukka


    • innosta.

      naisellinen - Ei ainakaan niin naisellinen, kuin pitkä tukkainen.

      seksikäs - Ehkä jonkun mielestä:Joo. Mulle tulee mieleen, että on: lespo, tai feministi; tai molemmat.

      söpö - No ei oikein tämäkään täsmää. Esim. ei noissa kuvissakaan kukaan näyttänyt yhtään söpöltä.


      Jk. Meitä on moneen junaan, joten, eiköhän lyhyt tukkaisillekin naisille löydy fanittajansa.

    • BackChamberBoy

      On kaunis, niin hänellä voi kasvaa vaikka kusenpolttamat persekarvat päässä ja hän on silti haluttava.

      • filios camera alta

        "kaveri" tulee oveni taakse kusenpolttamat persekarvat päässään törröttäen, hän ei yllätyksekseen pääsekään peremmälle kamreerin huoneista puhumattakaan. Se taas johtuu siitä, että fraasit ovat liian vanhoja.


      • door to the next floor
        filios camera alta kirjoitti:

        "kaveri" tulee oveni taakse kusenpolttamat persekarvat päässään törröttäen, hän ei yllätyksekseen pääsekään peremmälle kamreerin huoneista puhumattakaan. Se taas johtuu siitä, että fraasit ovat liian vanhoja.

        niin tosiaan, sinun kavereitasihan se olikin, ehkä jopa läheinenkin ystävä. Takaapäin puukottamisen kun voi ymmärtää niin monella tavalla, harvemmin käytettyjä tulkintoja on, että se tapahtuu valmiiksi rasvattuun reikään.

        Puhutko muuten useinkin hänen kanssaan sujuvaa englantia?


      • osaa useita kieliä sujuvasti
        door to the next floor kirjoitti:

        niin tosiaan, sinun kavereitasihan se olikin, ehkä jopa läheinenkin ystävä. Takaapäin puukottamisen kun voi ymmärtää niin monella tavalla, harvemmin käytettyjä tulkintoja on, että se tapahtuu valmiiksi rasvattuun reikään.

        Puhutko muuten useinkin hänen kanssaan sujuvaa englantia?

        ja vielä erittäin tylpällä esineellä.

        Niin, eivät kaikki punikit osaa venäjää. Ei siinä mitään aatteellista ole, ne ei vain opi. No useissa tapauksissa nämä asiat kyllä jotain kautta korreloivat, mutta englannin osalta eivät juuri koskaan. Mikä tietenkin tässä tapauksessa tarkoitti vain sitä, ettei se käy selitykseksi.


    • sanon minä

      Hiusten pituus ei tee naisesta seksikästä tai naisellista, vaan että hän on löytänyt hänelle sopivan kokonaistyylinsä ja kantaa sinä itsevarmasti ja nauttien selvästi itsestään. Sellaista naista ei voi vastustaa!

      Moni pitkähiuksinen nainen voisi huolehtia ja hoitaa hiuksiaan useammin, ettei tukka näytä risukasalta. Ainakin ohentuneet/rispaantuneet latvat leikata pois "eikä olla raaskimatta leikkaamatta ettei tukka lyhenisi".

      • sanon minäkin

        Olet selvästi nainen. Tuo "kokonaistyyli" on vähän turhankin monella naisella, ja se nyt vaan on yksinkertaisesti ruma, piste.


    • qwerty32

      Ei missään tapauksessa. Ihan puistattaa moiset. Yleistä, mutta todella rumaa. Yök.

    • kk

      En ole sellaista naista nähnyt, jolle lyhyet hiukset sopisivat paremmin. Naiset noissa kuvissa näyttävät suoraan sanoen aika typeriltä. Muuten niin nättejä, mutta hyi hitto nuo kynityt hiukset! Kiitos ei, pitkähiuksisia naisia on tässä maassa muutenkin niin harvassa (ja pitkähiuksisilla tarkoitan vähintään vyötäröpituisia).

    • hiukset...

      itselläni on aina ollut lyhyet hiukset.. siis todellakin lyhyet.. ja miehiä on riittäny vierellä ihan kiitettävästi...
      onhan muutamat vaatineet että kasvattaisin pitkän tukan.. mut ei kiinnosta joten olen pitänyt lyhyenä.. ja loppujen lopuks.. jos hiukset on miehelle ongelma ni tuskin sille muutenkaa sit koko nainen kelpaa missää muodossaan...

      ite tykkään erittäin lyhyistä hiuksista.. niin helpot hoitaa ja laittaa... :)

      • miehenä toteaisin

        pitkiä hiuksia vastustavia ei tässäkään ketjussa ole kovinkaan monta, he vain käyttävät useampia nimimerkkejä. Eräs tapa harrastaa peniksen mittausta sekin mutta monille suoranainen elinehto, etten sanoisi ja sanonkin.

        Lyhyet hiukset sopivat joillekin todella hyvin ja ovat joskus vastustamattoman seksikkäät.


    • Mies-

      Toki voivat olla seksikkäät. Yleensä tykkään ehkä hieman enemmän pitkistä hiuksista, mutta ero on aika marginaalinen: kukin omalla tyylillään niin on kaikilla kivempaa.

      • mies[]

        Eipä paljon parempi. Tanttamainen. Kyllä hiusten pitää hartioitten alapuolelle olla vähintään.


      • oli jo

        hieman parempi, mutta vielä pidempänä olisi hienompi.
        Ihmetyttää naiset, joilla hius kasvaa hyvin, mutta silti kynityt hiukset.


      • Kesämies1984

        Kuvien hiukset ovat jo jossain määrin naiselliset eli suunta on oikea. Miksi ei samantien muutama kymmen senttinen lisää? Mikä estää?


      • mies miekin

        Yhdyn edellisiin puhujiin.


      • viitsi hei....
        mies[] kirjoitti:

        Eipä paljon parempi. Tanttamainen. Kyllä hiusten pitää hartioitten alapuolelle olla vähintään.

        Mitä tanttamaista noissa naisissa oli?
        Jos olisin mies, niin kuolaisin kieli pitkällä tuon Jessican perään.
        Ps. En ole lepakko


    • Julle Ankanpää

      mutta vain jos hiukset on vaaleat ja naisella on kaunis niska ja kaula.

    • ...

      En halua kyllä missään tekemisissä olla lyhythiuksisten "naisten" kanssa. Naisella kuuluu olla pitkät hiukset.

      • äääääää

        ai et jos esim su töis o lyhythiuksine naine nii et voi olla tekemisis sen kaa ? :D ime mu lerssii honey


      • carepolice
        äääääää kirjoitti:

        ai et jos esim su töis o lyhythiuksine naine nii et voi olla tekemisis sen kaa ? :D ime mu lerssii honey

        dee dee dee, et taida olla se penaalin terävin kynä. ota mikroaaltouuni perseestäs sitten ku karvat alkaa kasvaa =)


      • ruma kynitty koiranperse

        Voihan jumalauta sentään? Minkä ikästä porukkaa täällä oikee on? Kyllä mä sen ymmärrän, että varmasti monet miehet pitävät pitkiä hiuksia naisellisimpina, kuin lyhyitä, mutta toi on jo typerää, miten joku tuolla kertoi suhtautuvansa lyhythiuksisiin naisiin. "En halua kyllä missään tekemisissä olla lyhythiuksisten "naisten" kanssa. Naisella kuuluu olla pitkät hiukset."
        God, miten lapsellista.


      • sanosin vaan että
        carepolice kirjoitti:

        dee dee dee, et taida olla se penaalin terävin kynä. ota mikroaaltouuni perseestäs sitten ku karvat alkaa kasvaa =)

        ne taida tolla iällä enää takasin kasvaa. tai mä tiedä oikeen tosta mikroaaltojen vaikutuksesta asiaan ehkä se kiihottaa


      • nahkakuulat

        Olen huomannut että nykyään kaljupäisten ukkojen laumat ovat vallanneet niin median kuin katukuvan ja myös työpaikalla olen huomannut näiden nahkakuulien marssivan pitkin työpaikkani käytäviä joten kysyn että onkohan suomalaisten miesten ruokavaliossa jotakin puutteita ? koska tämä kaljupäisyys ei koske ainoastaan kalujuuntuvia keski ikäisiä ukkoja, vaan myös nuoremmat miehet ovat huolestuttavasti kaljuuntumaan päin ?


    • ei kyllä

      iske ollenkaan... pitkät hiukset pitää olla

    • hienot ja

      seksikkäät on tuollaiset hiukset.

      Ei kannata luopua, jokaiselle suotakoon oma tyyli.

      Nämä miehet eivät ymmärrä täällä hyvän päälle. ;)

    • pitää olla hiukset

      ei sovi naiselle lyhyet hiukset. totaalinen turn-off. hiukset lyhyeksi on varma tapa pilata koko paketin viehättävyys.

      hyviä hiustenkasvatushetkiä vaan kaikille typyille (kyllä se siitä..)

      • Rauhassa

        Entistä lyhyemmäksi kynitän pääni seuraavalla kerralla kampaajalla. Häh häh. Ihan vaan kettuillessani sulostutan katukuvaa. Kyllä heti tuli kivempi olo, kun tämän hoksasin.


      • lyhyet
        Rauhassa kirjoitti:

        Entistä lyhyemmäksi kynitän pääni seuraavalla kerralla kampaajalla. Häh häh. Ihan vaan kettuillessani sulostutan katukuvaa. Kyllä heti tuli kivempi olo, kun tämän hoksasin.

        hiukset naisella -kielii kapinallista luonteesta-. .... halua irroittautua perinteisestä naiskuvasta tai jotain.


      • Taliräyhänen
        Rauhassa kirjoitti:

        Entistä lyhyemmäksi kynitän pääni seuraavalla kerralla kampaajalla. Häh häh. Ihan vaan kettuillessani sulostutan katukuvaa. Kyllä heti tuli kivempi olo, kun tämän hoksasin.

        "Entistä lyhyemmäksi kynitän pääni seuraavalla kerralla kampaajalla."

        Olikse sun ihanne siellä hartioiden alapuolella vai mennäänkö vielä alemmas?


      • ..................
        lyhyet kirjoitti:

        hiukset naisella -kielii kapinallista luonteesta-. .... halua irroittautua perinteisestä naiskuvasta tai jotain.

        Lyhyt tukka naisella= keino ilmaista ettei nainen halua olla komenneltava piika.

        T. nainen


    • Tuut_Jai

      Voi olla, mutta yleensä ei. Hyvin harvoille naisille sopii lyhyet hiukset.
      Nuo esimerkkikuvien naisetkin näyttäisivät paremmilta pitkillä hiuksilla.

      • paremmalta

        vähän hoikempana... hei minkä ikäistä porukkaa täällä oikeen on??! Tuskin olette naista edes nähneet saatikka olleet tekemisissä...


      • ......
        paremmalta kirjoitti:

        vähän hoikempana... hei minkä ikäistä porukkaa täällä oikeen on??! Tuskin olette naista edes nähneet saatikka olleet tekemisissä...

        nää äijät antas kaikki pakit jessica alballe ja halle berrylle XD

        Ikinä ykskään saanu pillua ja sen kyllä huomaa....


      • Tuut_Jai
        ...... kirjoitti:

        nää äijät antas kaikki pakit jessica alballe ja halle berrylle XD

        Ikinä ykskään saanu pillua ja sen kyllä huomaa....

        Heille en antaisi pakkeja. Miksi antaisin? Jos he näyttäisivät paremmilta pidempien hiusten kanssa se ei tarkoita sitä, että he olisivat rumia lyhyillä hiuksilla.

        Sinulle antaisin pakit. Minulle naisen luonne ja henkiset ominaisuudet yleensä on se tärkein asia ja sinullahan ne taitaa olla aika heikossa kunnossa :)


      • voi olla
        Tuut_Jai kirjoitti:

        Heille en antaisi pakkeja. Miksi antaisin? Jos he näyttäisivät paremmilta pidempien hiusten kanssa se ei tarkoita sitä, että he olisivat rumia lyhyillä hiuksilla.

        Sinulle antaisin pakit. Minulle naisen luonne ja henkiset ominaisuudet yleensä on se tärkein asia ja sinullahan ne taitaa olla aika heikossa kunnossa :)

        että tunne olisi molemminpuolinen, olen nimittäin mies...


      • ffffffffffff

        hyvin harvaa pukee ylipaino. säki oisit hotimpi sikspäkil ja hyvil käsil... mut hei hyvii bodaushetkii kaikille miehille =)


    • tikkuritar

      Aika vaikea kyllä uskoa näitä juttuja. Aika junttimiehiä täällä taitaa olla, voiko tosissaan nykyaikana olla näin takaperoista että lyhyttukkanen nainen on automaattisesti lesbo tai feministi? Ja niitä sitte pelätään? Vähän niinku että sinistä väriä pitävä nainen on miehekäs? Voi herranjeesus.

      Itellä on pitkä tukka, mutta koska oon käsitellyt sitä paljon, on se aika huonossa kunnossa. Mun on aika vaikea uskoa, että kukaan mies pitää sitä erityisen kivana, en oo vielä vaan jaksanut leikata kun kasvatin sitä kauan ja vähän surettais lyhentää. Mutta paremman näköinen ja terveempi se ois jos leikkaisin. Ja jos sen takia miehet kaikkoaa niin sitten kaikkoaa. Enpä huoliskaan ketään muuta ku jotain Johnny Deppiä jolla ois pitkät mustat rastat ja merirosvolaiva...

      • luusereita

        Jostain varmasta merkistä se vastakkainen sukupuoli pitää tunnistaa, ettei siemen tule vahingossa vääriin koloihin pruikatuksi. He eivät siis itse ole syypäitä olotilaansa eivätkä ehkä edes katoava laji, kaikki naisetkaan kun eivät pidä lyhyistä hiuksista omassa päässään.


      • kaljuvastainen

        Höhöö, juuri näin! :D Minähän pidän tasan lyhyen hiusmallini ja se on sitten se ja sama, saanko miehen vai en. Miehille voisin antaa myös vinkin, kasvattaisivat sitä putkinäköään ja omia hiuksiaan. Kalju harvoin sopii miehelle.


    • nuorinainen25vee

      Itse olen nainen ja päässä on olkapäille ulottuva hamppukasa, jota myös tukaksi voisi kutsua. N. 10cm juuresta olisi suht hyväkuntoista tukkaa, mutta sitä alempaa onkin tätä ihme purkkamaista säkkärää. Ei auta hoitoaineilla lotraus, ei kylmällä vedellä huuhtelu, ei varovaisuus harjatessa. Mitään aineitakaan en yleensä hiuksissa käytä, enkä ikinä föönaa. Tälle ei vaan voi mitään. Tai voisi, voisi leikata. Mutta mieheni sattuu olemaa samanlainen, kuin suurin osa tähän ketjuun vastanneista. Itsellään on pitkä tukka, mutta minä en saa tukkaa leikata. Tai saan toki, mutta sit ei kuulemma tarvii pelätä, että joutuis seksiä harrastamaan, kun sitä ei enää oo.

      • lyhyehiuksinendude

        Luulisi lyhyet hoidetut hiukset viihdyttävän paremmin kuin pitkät lättä/pehko hiukset. Nyt täytyy kyllä selvittää missä vaiheessa evoluutiota on miehiin iskeytynyt parin valinnassa tällainen valintaperusta kuin pitkät hiukset. Tai ehkä miehiä kauhistuttaa lyhyet hiukset koska ne muistuttavat liikaa miehisyydestä ja kuten useimmat miehet kavahtavat ajatellakaan toista miestiä seksuaalisesti. Tässä on ilmeisesti tullut tällainen 'skini' aate hiuksissa: lyhyet hiukset miehille ja pitkät naisille. Oot joko pitkillä hiuksilla Nainen tai sitten oot mies ja mä en haluu sua.

        Itselläni on niin ohuet hiukset, että näytän hoitamattomalle, jos on liian pitkät hiukset. No, olen muutenkin poikamainen niin ne sopivat paremmin kuin pitkät.

        Mutta monet miehet ovat sanoneet vastaan, kun naisystävät ovat harkinneet hiustenleikkuuta lyhyemmäksi. Ja siis nyt puhun ihan siitä normaali pituudesta, vähän oli olkapäiden enkä 'polkkatukka'-tyylistä. Se on kyl mielenkiintoista miten se on niin pakkomielle miehille se, että naisella on se pitkä tukka. On se jännä.


      • on.
        lyhyehiuksinendude kirjoitti:

        Luulisi lyhyet hoidetut hiukset viihdyttävän paremmin kuin pitkät lättä/pehko hiukset. Nyt täytyy kyllä selvittää missä vaiheessa evoluutiota on miehiin iskeytynyt parin valinnassa tällainen valintaperusta kuin pitkät hiukset. Tai ehkä miehiä kauhistuttaa lyhyet hiukset koska ne muistuttavat liikaa miehisyydestä ja kuten useimmat miehet kavahtavat ajatellakaan toista miestiä seksuaalisesti. Tässä on ilmeisesti tullut tällainen 'skini' aate hiuksissa: lyhyet hiukset miehille ja pitkät naisille. Oot joko pitkillä hiuksilla Nainen tai sitten oot mies ja mä en haluu sua.

        Itselläni on niin ohuet hiukset, että näytän hoitamattomalle, jos on liian pitkät hiukset. No, olen muutenkin poikamainen niin ne sopivat paremmin kuin pitkät.

        Mutta monet miehet ovat sanoneet vastaan, kun naisystävät ovat harkinneet hiustenleikkuuta lyhyemmäksi. Ja siis nyt puhun ihan siitä normaali pituudesta, vähän oli olkapäiden enkä 'polkkatukka'-tyylistä. Se on kyl mielenkiintoista miten se on niin pakkomielle miehille se, että naisella on se pitkä tukka. On se jännä.

        Eiköhän kaikki meistä ihmisistä saa pitää just sitä tukkaa kun itseä kiinnostaa, ihan sukupuolesta, suuntautumisesta tai iästä riippumatta. Kuka helvetti näitä normistoja jaksaa edes pitää yllä, kun niistä ei oo mitään muuta kun haittaa? Eikö kaikkien elämä ois helpompaa jos jokainen sais näyttää just siltä ku haluaa?

        Ei tietenkään, näille ihmisille, joille sukupuoliroolien ylläpitäminen on elämäntehtävä, se ois hirveetä. Eikö näistä ikivanhoista normeista ois aika jo vähän kehittyä ulos? Onko ne oikeasti millään tasolla olennaisia?


      • mr duudelis
        lyhyehiuksinendude kirjoitti:

        Luulisi lyhyet hoidetut hiukset viihdyttävän paremmin kuin pitkät lättä/pehko hiukset. Nyt täytyy kyllä selvittää missä vaiheessa evoluutiota on miehiin iskeytynyt parin valinnassa tällainen valintaperusta kuin pitkät hiukset. Tai ehkä miehiä kauhistuttaa lyhyet hiukset koska ne muistuttavat liikaa miehisyydestä ja kuten useimmat miehet kavahtavat ajatellakaan toista miestiä seksuaalisesti. Tässä on ilmeisesti tullut tällainen 'skini' aate hiuksissa: lyhyet hiukset miehille ja pitkät naisille. Oot joko pitkillä hiuksilla Nainen tai sitten oot mies ja mä en haluu sua.

        Itselläni on niin ohuet hiukset, että näytän hoitamattomalle, jos on liian pitkät hiukset. No, olen muutenkin poikamainen niin ne sopivat paremmin kuin pitkät.

        Mutta monet miehet ovat sanoneet vastaan, kun naisystävät ovat harkinneet hiustenleikkuuta lyhyemmäksi. Ja siis nyt puhun ihan siitä normaali pituudesta, vähän oli olkapäiden enkä 'polkkatukka'-tyylistä. Se on kyl mielenkiintoista miten se on niin pakkomielle miehille se, että naisella on se pitkä tukka. On se jännä.

        sulla on toikin nikki. on joo tosi jännä. sä olet tosiaan ainakin sun kirjotustyylistä päätellen tosi poikamainen ja vähän silläkin perusteella sellanen evoluution luuseri. no ei vaiskaan, vitsi vitsi.

        musta sun penis on aika poikamainen, mitä sä ite tykkäät? missä vaiheessa sun evoluutioo se on niinku tullu tohon alaotsaan. siinä ei kyllä oo vielä kovinkaan paljon noita karvoja eli tota otsatukkaa mut voisit kyllä silti vähän leikata vaikka sellasta kolmion muotoo siihen.


    • LyhyttukkaineN

      Minulla oli pitkä tukka lapsuudesta kolmikymppiseksi, sitten halusin leikata lyhyeksi, mutta mies vastusti ajatusta.
      Pidin pääni ja leikkautin kerralla yli puoli metriä tukkaa ;) en ihan "poikatukaksi", mutta melkein.
      Ensin mies järkyttyi, mutta parin päivän kuluttua tuumasi, että tukka sopii minulle, kasvot ja niska tulevat paremmin esiin..
      Lyhyttukkaisena olen nyt kulkenut n. 7 vuotta ja haluaisin vaihteeksi kasvattaa pitkän tukan, mutta mies on sitä vastaan, ei kuulemma halua, että kauniit kasvoni katoavat hiuspehkon taa.
      Onko mieheni outo!?

      • yksi miesss

        kauniit naiset näyttää tottakai näteiltä lyhyilläkin hiuksilla, mutta totuus on että vielä kauniimmilta näyttäisivät pitkillä. hentoja suomalaisiakin hiuksia voi laittaa, esim. kihartaa. eli pitkät!!


      • edellisen naisen
        yksi miesss kirjoitti:

        kauniit naiset näyttää tottakai näteiltä lyhyilläkin hiuksilla, mutta totuus on että vielä kauniimmilta näyttäisivät pitkillä. hentoja suomalaisiakin hiuksia voi laittaa, esim. kihartaa. eli pitkät!!

        mies on siis outo ku tykkää vaimollaan ennemmin lyhkäsistä hiuksista?


      • joi joi
        yksi miesss kirjoitti:

        kauniit naiset näyttää tottakai näteiltä lyhyilläkin hiuksilla, mutta totuus on että vielä kauniimmilta näyttäisivät pitkillä. hentoja suomalaisiakin hiuksia voi laittaa, esim. kihartaa. eli pitkät!!

        "hentoja suomalaisiakin hiuksia voi laittaa, esim. kihartaa"

        jotkut miehet ei taida tietää hiuksista yhtään mitään. Mikä lie kalju sitten itse...


      • noinnoin
        yksi miesss kirjoitti:

        kauniit naiset näyttää tottakai näteiltä lyhyilläkin hiuksilla, mutta totuus on että vielä kauniimmilta näyttäisivät pitkillä. hentoja suomalaisiakin hiuksia voi laittaa, esim. kihartaa. eli pitkät!!

        Kröhöm, by the way, hennot hiukset harvemmin KESTÄVÄT kihartamista, föönaamista ynna muuta juuri sen taki että ne ovat niin HENNOT. Et silleen.


      • ja tihkuu pahasti stefoista
        joi joi kirjoitti:

        "hentoja suomalaisiakin hiuksia voi laittaa, esim. kihartaa"

        jotkut miehet ei taida tietää hiuksista yhtään mitään. Mikä lie kalju sitten itse...

        niin kyseessä voi olla kusenpolttamilla siankarvoilla reunustettu kärpästen kiitorata punikkitatin lakissa kaveriltaan DUDElta oppimillaan sanoilla varustettuna. Mutta sellaista ei kannata päästää sisälle.


    • qgkwg

      Yksinkertaisesti EI VOI.

    • ...

      Itselläni oli pitkä ja paksu tukka, ja mieheni aina mainosti kuinka hän ei lyhythiuksisista naisista pidä.
      Sitten...sairastuin pälvikaljuun ja menetin koko tukkani. Oli kuitenkin ihanaa huomata ettei se viehätys mihinkään kadonnut vaan kelpasin entiseen malliin ;)

      Nyt siis puhutaan AIKUISESTA miehestä...

      • Äly hoi älä jätä

        Pälvikaljuus on sairaus, lyhythiuksisuus ei. Ihmiset ovat lyhythiuksisia omasta vapaasta tahdostaan. Sairauden hyväksyminen on täysin eri asia, kuin se, että pitää lyhyitä hiuksia seksikkäänä...


      • tanikki-pukki
        Äly hoi älä jätä kirjoitti:

        Pälvikaljuus on sairaus, lyhythiuksisuus ei. Ihmiset ovat lyhythiuksisia omasta vapaasta tahdostaan. Sairauden hyväksyminen on täysin eri asia, kuin se, että pitää lyhyitä hiuksia seksikkäänä...

        näköjään tule yksin. Valitan.

        Kallon ulkopuolisen puutteen voi korvata tupeella, sisäpuolella tapahtuneet menetykset ovat hankalampia. No, älä silti punastu, tuo läheinen kaverisi teki sen nuorena ja totesi, ettei sekään väri sovi hänelle alkuunkaan.


    • PitkäPonnari

      Voivat olla, mutta yleensä eivät.

    • vissiin...

      ajattelee eri tavalla kuin monet miehet....minusta tämä hiustyyli on ehdottoman super-seksikäs, aivan mahdottoman HOT. Tietysti söpöihin kasvoihin yhdistettyinä. Mutta parempi kampaus kyseisellä naiselle kuin pitkä tukka ikinä! Minusta paljon seksikkäämpää tollanen kuin pitkä tukka.
      http://www.usmagazine.com/files/katie-holmes-b_1.jpg

      Mut miehet taitaakin tykätä pitkästä ja sotkusesta ja naiset huolitellusta ja siististä.

      • m24...

        Toi kampaus on äärettömän hyvän näkönen. Toinen mun feivoritti on letit tai ranskalaiset letit.


    • erilainen mies

      Tuo ensimmäinen kuva ainakin oli aivan uskomattoman seksikäs! Hieman pystyyn laitettuna tuo todella kauniisti esiin nuo silmät. Ilmekin jotenkin ilkikurisen näköinen, ei pitkillä hiuksilla onnistuisi. Olen joskus seurustellut pitkät hiukset omaavien naisten kanssa ja todennut, että heillä menee huomattavasti pidempään valmistautua, kuin niillä, joilla on lyhyet. Muutama sipaus hiusharjalla ja menoksi!

      Nykyisellä tyttöystävälläni on lyhyet, punaiset hiukset (ihan oma väri, ei mistään purkista kaadettu), enkä vaihtaisi häntä kehenkään! Pitäkää te pitkähiuksiset naiset, lyhyet ovat minun! ;)

      • mieltä!

        Sellainen lyhyt pörrötukka (näyttää just sängystä nousseelta) ja söpöt kasvot - nam :b


      • mies sinäkään

        paitsi verrattuna multinikki-dudeen, joka taas pitää kaljuista miehistä. Ne ovat hänen kavereitaan ja Nelosen elokuvat parasta mitä hän tietää :-) Niistä oppii niinku tosi ovelaa enklantii.


      • duudsie rekkeen
        mies sinäkään kirjoitti:

        paitsi verrattuna multinikki-dudeen, joka taas pitää kaljuista miehistä. Ne ovat hänen kavereitaan ja Nelosen elokuvat parasta mitä hän tietää :-) Niistä oppii niinku tosi ovelaa enklantii.

        tällä vuosituhannella, se on varma, näät vielä tosi paljon ja tosi taitavaa sellasta, sellasen kasvo-hius-tyylin voi suunnitella vaikka phfoto-shoapilla kun kato OSAA. Morffaus on tän vuosituhannen gesmi.


      • vai jonnekin mäkkeen
        duudsie rekkeen kirjoitti:

        tällä vuosituhannella, se on varma, näät vielä tosi paljon ja tosi taitavaa sellasta, sellasen kasvo-hius-tyylin voi suunnitella vaikka phfoto-shoapilla kun kato OSAA. Morffaus on tän vuosituhannen gesmi.

        sillä pääsee takuulla isona Höllywuudiin töihin. Nytkin siellä kaikki tähdet stailataan tolla systeemillä, on kyllä niinku varma hitech-työpaikka siinä tiedossa. Mut mitä sä tosta tajuut.


      • ois kiva jos siipallani olisi lyhyt vaalea leikattu. toisella sellaisella punainen leikattu tukka


    • case nutties

      Lyhyessä tukassa on vähemmän duunii,mut se on aina "cropped".Eli Birkenauta verrattuna temppelimorsiameen,jolla on se klassikkoharja.

    • ...

      Rihanna on hyvä esimerkki seksikkäästä lyhythiuksisesta naisesta. Hänelle ei pitkä tukka oikein sopinutkaan, mutta se ihan lyhyt malli on hothothot, korostaa kasvojen parhaita puolia.
      Tässä vielä kuvat.

      Pitkähiuksinen Rihanna:
      http://www.gossipcheck.com/blog/wp-content/uploads/2009/03/rihanna.jpg
      Näyttää ihan söpöltä, mutta pitkät hiukset tekevät lapsellisen ja nuoren näköiseksi.

      Lyhythiuksinen:
      http://blogs.nypost.com/popwrap/photos/Rihanna-hair.jpg
      Upea kasvojen luusto tulee paremmin esille.

    • kuvitella

      Aatellapa esim. sellaisi blondattuja lattiamoppeja, joissa ei ole kiiltoa minkään vertaa. Voiko kauheampaa olla ja varsinkin jos mopin kantaja on vanheneva nainen.

    • bye hair... ;( ;D
      • on ku

        joku kynitty kanan perse.


      • Gous
        on ku kirjoitti:

        joku kynitty kanan perse.

        Ei oikee iske ehkä vähä yli korvien alkais näyttää hyvältä omissa silmissä


    • nainen23v

      Kunpa voisinkin kasvattaa pitkät hiukset... hampaita on kiristelty ja itkua väännetty, mutta kun ei kasva niin ei kasva. Perintönä olen saanut ohuen tukan ja sellaisena se pysyy vaikka mitä tekisi.
      Eipä siis ole kovin mukavaa lukea kommentteja siitä, kuinka lyhyet hiukset naisella ovat oksettavat ja että seksikästä lyhyttukkaisesta ei saa tekemälläkään.

      • nou hätä

        kun hiuksista saa väännettyä jotakin, Pääasia, ettei leikkaa sivulta lyhyttä poikatukkaa.

        Kahdella tuntemallani naisella on lyhyehköt ohuet hiukset, usein ne on vedetty ylös, kurottu jotenkin kasaan, ei varsinaisesti nutturalle, mutta naisellisen ja nätin näköistä. En ole hiusalan asiantuntija, enkä tiedä miksi tuollaista sanotaan ja miten se tehdään, mutta miehenä osaan kertoa että sopii joillekin tosi hyvin.


      • rotupetturi
        nou hätä kirjoitti:

        kun hiuksista saa väännettyä jotakin, Pääasia, ettei leikkaa sivulta lyhyttä poikatukkaa.

        Kahdella tuntemallani naisella on lyhyehköt ohuet hiukset, usein ne on vedetty ylös, kurottu jotenkin kasaan, ei varsinaisesti nutturalle, mutta naisellisen ja nätin näköistä. En ole hiusalan asiantuntija, enkä tiedä miksi tuollaista sanotaan ja miten se tehdään, mutta miehenä osaan kertoa että sopii joillekin tosi hyvin.

        Käy toisille sekin:

        http://www.tvland.com/prime/photogallery/cosby/index.jhtml?pageNum=1&imgNum=10&button=28#28

        Kyllä toi ainakin mulle kelpais.


    • oo la laa

      lyhyet tummat ja suoraan suihkusta..

    • Ranskassa

      Minulla on pitkät vaaleat hiukset. Ranskassa väilillä 5v. asuessani olin jatkuvan ympäristöpaineen alla leikkauttaa ne lyhyiksi. Ranskassa on vallalla ajatus, että lyhyt tukka on tyylikäs ja pitkät hiukset kielivät hempukkaluonteesta. Suomessa on vähän sama juttu, vaikka sitä ei sanota yhtä suoraan kuin nuo temperamenttisemmat ihmiset.

      Ranskalaiset kauhistelivat ääneen, miten amerikkalaisissa elokuvissa kaikilla "yli kolmekymppisilläkin" naisilla on pitkät hiukset! Uuutistenlukijallakin! Viimeistään viisikymppisenä kaikilla ranskalaistädeillä on sama kloonattu lyhyttukkakampaus.

      Eräs ranskalainen naisytäväni piti puolipitkistä hiuksistaan, hän oli vieläpä pankissa töissä ja sehän ei sopinut ollenkaan... Lopulta eräs kampaaja sai hänet ylipuhuttua kokeilemaan lyhyttukkakampausta. Hän itse ei ollut kovin tyytyväinen, mutta ympäristö hurrasi että vihdoinkin! Ja hän sai ylenmäärin kehuja uudesta kampauksestaan.

      Ranskattaren kuuluu näyttää tältä:

      http://s.plurielles.fr/mmdia/i/96/2/rachida-dati-2729962nkzbp_1350.jpg
      http://tempsreel.nouvelobs.com/file/579379.jpg

      • lyhyt tukka, rahat meille

        Suomalaisethan jumaloivat kaikkea ranskalaista varsinkin muodin saralla ja tuo näkökanta lyhyt=fiksu, pitkä tykka=huora voi hyvinkin olla tuontitavaraa Ranskanmaalta.Toisaalta lyhyttä tukkaa täytyy leikkauttaa säännöllisesti, joten on kampaamojen intresseissä tuputtaa lyhyttukkamuotia, koska silloin bisnes pyörii ja raha käy pyydyksiin eli tässä on monta pointtia vaikuttamassa myös raaka, kiskurihintainen kampaamoliiketoiminta.


      • oooo

        En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että meillä Suomessa ajateltaisiin pitkähiuksisten olevan hempukoita. En ole kuullut kenenkään sanovan niin ainakaan ääneen. Sellaista olen kuullut, että pitkä tukka olisi tyttömäinen, lapsekas ja lyhyt tukka tekee aikuismaisen ja niinpä pidetään outona, jos esim. 40-50-vuotiaalla on pitkät hiukset. Kaikkien pitäisi muka tietyssä iässä leikkuuttaa itselleen "tätikampaus", eikä pitkää tukkaa saa pitää vaikka hiukset olisivatkin hyvässä kunnossa.


      • kulttuurieroja
        oooo kirjoitti:

        En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että meillä Suomessa ajateltaisiin pitkähiuksisten olevan hempukoita. En ole kuullut kenenkään sanovan niin ainakaan ääneen. Sellaista olen kuullut, että pitkä tukka olisi tyttömäinen, lapsekas ja lyhyt tukka tekee aikuismaisen ja niinpä pidetään outona, jos esim. 40-50-vuotiaalla on pitkät hiukset. Kaikkien pitäisi muka tietyssä iässä leikkuuttaa itselleen "tätikampaus", eikä pitkää tukkaa saa pitää vaikka hiukset olisivatkin hyvässä kunnossa.

        Sitä vastoin arabimaissa naisilla kuuluu olla valtava hiuspehko ikään ja asemaan katsomatta. Suomessa tuskin tällainen vahvasti meikattu ja leijonanharjalla varustettu nainen antaisi pätevää uutisankkurin vaikutelmaa:

        http://shafiq.pk/wp-content/uploads/2007/11/sana-tariq-geo-news.jpg

        Suomessa uutistenlukija on vakuuttava vain tämän näköisenä (lyhyt tukka ja silmälasit):

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/ohjelmauutiset/syksy_2007/455313.jpg


      • eroja on

      • eri hiuslaatu
        eroja on kirjoitti:

        hiuksissa on vielä naisellista viehättävyyttä jäljellä, suomalaisen naisen kuuluu näyttää paljon jätkämäisemmältä.

        http://www.ols.fi/keilailujaosto/Riitta Nikupeteri.jpg

        Eikä suomalaisesta hiuslaadusta myöskään yleensä saa kovin hyvää kampausta, ei pitkää eikä lyhyttä, jos vertaa Etelä-Euroopan tukevaan hiuslaatuun. Suomalainen hiuslaatu on sama kuin untuvikolla kananpojalla... Sama pätee miesten kohdalla.

        Itselläni on paksut hiukset (oikeastaan koko perheelläni on, isälläkin 60v paksu pehko eikä kaljuuntumisesta tietoakaan) joten minulla on varaa valita pitkä tukka. Eräs ystävättäreni sen sijaan yrittää epätoivoisesti kasvattaa sitä ohuen ohutta silkkistä hiuslaatuaan. Jokin lyhyempi kampaus olisi siihen hiuslaatuun sopivampi, mutta hän nyt itse pitää pitkistä hiuksista, vaikka se tukka onkin yleensä lähinnä säälittävän näköinen. Eli ei se aina ole pelkästään siitä kiinni mitä haluaa, vaan siitä mikä on mahdollista.


      • uutis-uskovainen
        kulttuurieroja kirjoitti:

        Sitä vastoin arabimaissa naisilla kuuluu olla valtava hiuspehko ikään ja asemaan katsomatta. Suomessa tuskin tällainen vahvasti meikattu ja leijonanharjalla varustettu nainen antaisi pätevää uutisankkurin vaikutelmaa:

        http://shafiq.pk/wp-content/uploads/2007/11/sana-tariq-geo-news.jpg

        Suomessa uutistenlukija on vakuuttava vain tämän näköisenä (lyhyt tukka ja silmälasit):

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/ohjelmauutiset/syksy_2007/455313.jpg

        Kuunnellessani suomalaisia uutistenlukijoita, vaikka ne sitten olisivat kaljuja naisia.


    • Riippuu ihmisestä
      • Fleda

        "Miksi noilla naisilla on miehen hiukset?" Tätähän kuulee.

        Joillain naisilla on miestukka. Jotkut naiset eivät kestä naisellisuutta sen vertaa (tämä on jostain tutkimuksesta) eivätkä siis osaa käsitellä eivätkä kohdata sitä itsessään, että jopa hiusten täytyy olla aivan lyhyet. Tämä voi olla myös tiedostamatonta.


      • TALLUKKA

        Nyt en ihan ymmärtänyt... minun mielestäni Sarah Palin on erittäin hyvän näköinen hiuksineen päivineen. Asiallinen, uskottava, mutta samalla kuitenkin kaunis ja nuorekas. Nyt puhun siis ihan puhtaasti ulkonäöstä, muuten en arvosta koko naista pätkän vertaa. :x


      • anniina......
        Fleda kirjoitti:

        "Miksi noilla naisilla on miehen hiukset?" Tätähän kuulee.

        Joillain naisilla on miestukka. Jotkut naiset eivät kestä naisellisuutta sen vertaa (tämä on jostain tutkimuksesta) eivätkä siis osaa käsitellä eivätkä kohdata sitä itsessään, että jopa hiusten täytyy olla aivan lyhyet. Tämä voi olla myös tiedostamatonta.

        Minulla on tällä hetkellä lyhyt tukka enkä aio ihan heti kasvattaa pitkää tukkaa. Minulla oli yläaste iässä polkkatukka, sen jälkeen kasvatin sitä niin, että lukion lopulla minulla oli pitkä blondi liinatukka. Hiukseni ulottuivat lapaluiden kohtaan ja olivat terveet juurista latvoihin, mutta tämä tarkoitti sitä, että kampausta minun hiuksiini ei kunnollista saanut. Minulla on ohuet ja liukkaat hiukset, mutta sitä on paljon. Hiuksiini ei saanut kunnollista kiharaa kampaukseen, sillä se oikeni hyvin nopeasti tunnin-parin sisällä suoraksi. Ainoastaan tiukka kihara pysyi päivän verran, mutta se tarkoitti sitä että näytin ihan barbielta.

        Yhdessä vaiheessa otin hiuksiini pidennykset, jonka jälkeen pidennyksineen tukkani ylettyi takapuolen päälle. Se oli vähän liikaa ja hiusten kuivaminen kesti koko päivän pesun jälkeen.

        Vuosi sitten leikkasin tukkani ensin olkapäille ulottuvaksi ja nyt se on yhtä lyhyt kuin tämän ketjun ensimmäisen viestin eka kuva. Nykyistä tukkaani pystyn nostamaan pystyyn helposti muotoiluaineilla ja on huomattavasti pöyheämmän näköinen tukka kuin ennen. Näytän energisemmältä ja sporttisemmalta mikä sopii minulle oikein hyvin.

        Miesten asennoitumisessa minua kohtaan en ole huomannut mitään eroa ja iskuyrityksiä olen saanut yhtä paljon niin takapuoleen asti ulottuvassa (feikki)blonditukassa kuin nykyisessä lyhyessä (vaikka olenkin ollut mieheni kanssa yhdessä 7 vuotta). Tunnen olevani naisellinen lyhyessä tukassani.. käytän korkea korkoisia kenkiä ja pukeudun naisellisesti (ja baariin seksikkäästikin). Mieheni tykkää lyhyestä tukastani yhtä paljon kuin aikaisemmasta pitkästäkin.. joten mikään ei ole muuttunut. En siis ainakaan omalla kohdallani usko tuohon tutkimukseen siitä, etten uskalla kohdata omaa naiseuttani ja sen takia tukkani on lyhyt. Se on lyhyt vain siksi, koska näytän siinä hyvälle ja tunnen oloni hyväksi.


      • MegRyanHair
        anniina...... kirjoitti:

        Minulla on tällä hetkellä lyhyt tukka enkä aio ihan heti kasvattaa pitkää tukkaa. Minulla oli yläaste iässä polkkatukka, sen jälkeen kasvatin sitä niin, että lukion lopulla minulla oli pitkä blondi liinatukka. Hiukseni ulottuivat lapaluiden kohtaan ja olivat terveet juurista latvoihin, mutta tämä tarkoitti sitä, että kampausta minun hiuksiini ei kunnollista saanut. Minulla on ohuet ja liukkaat hiukset, mutta sitä on paljon. Hiuksiini ei saanut kunnollista kiharaa kampaukseen, sillä se oikeni hyvin nopeasti tunnin-parin sisällä suoraksi. Ainoastaan tiukka kihara pysyi päivän verran, mutta se tarkoitti sitä että näytin ihan barbielta.

        Yhdessä vaiheessa otin hiuksiini pidennykset, jonka jälkeen pidennyksineen tukkani ylettyi takapuolen päälle. Se oli vähän liikaa ja hiusten kuivaminen kesti koko päivän pesun jälkeen.

        Vuosi sitten leikkasin tukkani ensin olkapäille ulottuvaksi ja nyt se on yhtä lyhyt kuin tämän ketjun ensimmäisen viestin eka kuva. Nykyistä tukkaani pystyn nostamaan pystyyn helposti muotoiluaineilla ja on huomattavasti pöyheämmän näköinen tukka kuin ennen. Näytän energisemmältä ja sporttisemmalta mikä sopii minulle oikein hyvin.

        Miesten asennoitumisessa minua kohtaan en ole huomannut mitään eroa ja iskuyrityksiä olen saanut yhtä paljon niin takapuoleen asti ulottuvassa (feikki)blonditukassa kuin nykyisessä lyhyessä (vaikka olenkin ollut mieheni kanssa yhdessä 7 vuotta). Tunnen olevani naisellinen lyhyessä tukassani.. käytän korkea korkoisia kenkiä ja pukeudun naisellisesti (ja baariin seksikkäästikin). Mieheni tykkää lyhyestä tukastani yhtä paljon kuin aikaisemmasta pitkästäkin.. joten mikään ei ole muuttunut. En siis ainakaan omalla kohdallani usko tuohon tutkimukseen siitä, etten uskalla kohdata omaa naiseuttani ja sen takia tukkani on lyhyt. Se on lyhyt vain siksi, koska näytän siinä hyvälle ja tunnen oloni hyväksi.

        Samaa mieltä tuosta, että hiusten tulee istua kantajansa tyyliin.

        Esimerkkinä on Meg Ryan, joka oli ehdottomasti seksikkäin ja suloisin lyhyttukkaisena. Hänen kasvoihinsa ja tyyliinsä ei sovi pitkät hiukset. Itselläni oli 10 vuotta sitten tuo Meg Ryan lyhyttukka-kampaus ja minusta se oli ihana ja sopi tyyliini. Nykyään minulla on pitkät hiukset, ihan vain vaihtelun vuoksi.

        http://www.hairfinder.com/celebm/meg-ryan4.jpg
        http://4.bp.blogspot.com/_gSlMm4Ee2BA/SKIbYcbaVeI/AAAAAAAAB5A/5THOpjsxOLU/s320/Meg Ryan 1989.bmp
        http://www.carefair.com/data/uploads/Meg_Ryan_l.jpg


      • sairaseläkkeellä nyt
        TALLUKKA kirjoitti:

        Nyt en ihan ymmärtänyt... minun mielestäni Sarah Palin on erittäin hyvän näköinen hiuksineen päivineen. Asiallinen, uskottava, mutta samalla kuitenkin kaunis ja nuorekas. Nyt puhun siis ihan puhtaasti ulkonäöstä, muuten en arvosta koko naista pätkän vertaa. :x

        voin sanoa seuraavaa. Aika usein kun nainen leikkautti hiuksensa lyhyiksi niin hän sanoi haluavansa itse lyhyet hiukset ja mies ei olisi halunnut sellaisia. Eli naiset toimivat siten että mies olisikin vähemmän kiinnostunut heistä. Ihmettelin tuota ristiriitaisuutta usein koska hiusmalleja on todella paljon siinä pitkän ja lyhyenkin välissä.
        Toinen asia mikä ei ole totta on se että ohuthiuksinen nainen ei voisi olla pitkähiuksinen. Omalla tyttärelläni on oikein sellaiset pumpulihiukset, kuin vauvalla. Hänellä oli silti lapsena aina pitkä tukka joka pysyi nättinä kun vähän latvoja tasoiteltiin. Murrosiässä hän päätti kokeilla ns. kananpersemallia jossa tukka on poikamaisen lyhyt ja takaa sotkuisesti pörrötetty pyrtyyn, etuosa litteästi kasvojen ympärillä. Se sopi hänelle todella hyvin. Sitten alkoi taas pitkän tukan kasvatus ja tukka kasvoi ihan hyvin jälleen. KUN KASVATATTE PITKÄÄ TUKKAA NIIN LATVOJA LEIKATAAN AINA TODELLA VÄHÄN EIKÄ AINA SITÄ MINKÄ HIUKSET ON KASVANEET ! Tässä tekee moni kampaaja sen virheen että tuijottaa liikaa latvojen kuntoon ja leikkaa aina kaiken sen pois mikä on kasvanut jolloin tukka ei tunnu kasvavan koskaan pidemmäksi! Eli pienen pienikin tasaus tekee jo tukan hyväkuntoisen näköiseksi. Muita konsteja siihen on myös säännöllinen väri joka tasoittaa haaleat kuivannäköiset latvat kiiltäviksi tasavärisiksi muiden hiusten kanssa. Ja siis kestoväri nimenomaan, ei mikään värihuuhtelu joka takertuu kuiviin latvoihin ja tulos on laikukas. Kestoväri myös tuuhentaa ohuita hiuksia koska hapete värissä avaa hiussuomuja. Myös vaalennukset tekee saman asian. Joten keinoja kyllä on millä ohuthiuksisetkin saa ja voi pitää pitkää tukkaa JOS VAIN ITSE HALUAA. Ohuita hiuksia voi myös kerrostaa päälaelta mutta on varottava ettei kerrosta liikaa jolloin tuloksena on liian ohuet latvat. Vaihtakaa kampaajaa jos kasvatuksesta ei meinaa tulla mitään !


    • Masa mainds

      Mikään ei ole seksikkäämpää naisessa kuin lyhyet hiukset ja pienet tissit.

      • Sammoo mieltä

        Noin juuri


      • Poikatyttökö?

        Tulee mieleen, että tykkäät pojista. Sori vaan.


    • zadil

      Kyllä lyhyetkin hiukset sopii useimmille naisille ihan hyvin ja jokainenhan sen itse tietysti päättää minkä pituiset hiukset päässä on. Olen kuitenkin sen verran ulkonäkö rasisti, että jotenkin vaan rakastan katsoa pitkiä hiuksia. Ihan suorat pitkät hiukset ponnarilla tai ilman näyttää minusta todella hyvältä. Harvemmin saan samanlaisia elämyksiä lyhyistä hiuksista.

    • sfsasd

      Mua ärsyttää noi "jos leikkaat lyhyetks, näytät rekkalesbolta!"-kommentit. Näyttäkö kaikki pitkätukkaset (vähänkin "normaalia" pidempihiuksiset miehet homoilta??
      En kyllä ymmärrä niitäkään naisia, jotka jättä leikkauttamatta lyhyet, koska pelkää ettei saa miestä enää sen jälkeen. Aika huonolla pohjalla tulee suhde oleen jos sen alkaminen/loppuminen on hiusten pituudesta kiinni.

      Tässä esimerkki, miten naisella voi olla lyhyet hiukset ja silti näyttää naiselliselta ja seksikkäältä.
      http://karlascloset.blogspot.com/search?updated-max=2009-10-17T17:25:00-07:00&max-results=5

      • FeliFel

        Itse en voi valittaa siitä että miehet tykkäävät pitkähiuksisista naisista, kun itse olen sitä mieltä, että miehillä pitäisi olla kaikilla pitkät hiukset (= paremman näköisiä ja seksikkäitä)!


      • lazy line-painter
        FeliFel kirjoitti:

        Itse en voi valittaa siitä että miehet tykkäävät pitkähiuksisista naisista, kun itse olen sitä mieltä, että miehillä pitäisi olla kaikilla pitkät hiukset (= paremman näköisiä ja seksikkäitä)!

        Ihan lyhyet hiukset - kuten muutkin hiusmallit (myös pitkät)- voi näyttää joko tosi hyviltä, ihan kivoilta tai kauheilta riippuen vähän hiusten mallista, väristä ja kantajastaan!

        Mä en muutenkaan (pienenä feministinä;) ymmärrä tollaista asennetta, että 'lyhythiuksinen nainen EI voi olla kaunis ja näyttäis aina paremmalta ja haluttavammalta pidemmissä' .
        MIKSI naisen (tai miehenkään) tulisi tavoitella ulkonäössään jotain yleistä, muiden mielipiteiden määrittelemä kauneuskäsitystä? Jotkut toki saavat siitä tyydytystä ja pientä itsetunnon buustausta, että heitä pidetään kauniina ja seksikkäinä, ja se on ihan okei.
        Terveen itsetunnon omaava nainen kuitenkin laittaa itseään ja pukeutuu oman makunsa mukaan välittämättä liikoja muiden mielipiteistä. Olipa sitten pitkät tai lyhyet hiukset, meille muille pitäisi riittää, että ihminen näyttää omasta mielestään hyvältä ja viihtyy itsenään!
        Noissa kuvissa oli ihan nättejä naisia, ja se varmasti riittää heille itselleen (sekä suurimmalle osalle ihmisistä). Ja jos ei kelpaa jollekin miehelle, niin mikäs siinä - tuskinpa se lyhyistä hiuksistaan tykkäävää naista haittaa lainkaan!


    • Isi30

      Minä olen etsinyt pikkupojasta lähtien lyhythiuksista mimmiä kavaljeerikseni mutta aina vain saanut niitä pitkätukkaisia seuralaisia. Kyllästyin niin että olen jo miettinyt miehiin siirtymistä kun ei elämääni tule kirveellääkään short hair womania. Ja toiset saa niitä tahtomattaan ja salaa katselevat jotain Pamelan kuvia. On tämä elämä epäreilua...

    • "pehko"

      kyllä voi,jopa joillekin naisille käy kaljukin,se on kasvojen muodosta kiinni.ja tosiasia mitä kukaan ei voi kieltää on se että vanhemmille naisille käy paremmin lyhyet hiukset koska kasvojen piirteet "valuvat" iän myötä alaspäin ja pitkät hiukset korostavat tätä vaikutusta!! ja jokainen saa leikat pehkonsa mieleisekseen...ja voi teitä miesparat, varsinkin kaljuuntuvat,kalju ei pue kaikkia miehiä,todellakaan!!myös naiset kaljuuntuvat aina vain nuorempina,onko saasteet ja ympäristömyrkyt syynä,en tiedä,mutta meille naisille on onneksi kivoja peruukkeja!!

      • tyttö9900

        tiistaina parturi-kampaajalla aika. hiukset menee puolipitkiksi tai lyhyemmiksi. mulla on ollu ennemminki lyhyemmät ku puoli pitkät ja monet on sanonu et mulle sopii lyhyet :)
        nyt vielä vähä yli olkapään hiukset.


    • on-on

      on helpompi upottaa hampaat naisen niskaan, kun hiukset lyhyet on

    • jöööh

      kyllä nainen voi olla lyhyilläkin hiuksilla naisellinen ja kaunis! se on ihan ihmisestä kiinni mikä kampaus sopii. Joillekkin naisille sopii täydellisesti lyhyet hiukset ja he ovat todella kauniita.

      • Nuo-lettaa

        #1, mikä challenger.


      • pokahontastukka
        Nuo-lettaa kirjoitti:

        #1, mikä challenger.

        ..onneksi on keksitty tämmöinen kun hiustenpidennys, on kätevä ja kaunis =)
        saa loppujenlopuks pienel (vaikkakin kalliilla) keinolla todella kauniit hiukset ja itsetunnon koholle =)
        ja miehet tykkää ;)


      • pokahontastukka
        pokahontastukka kirjoitti:

        ..onneksi on keksitty tämmöinen kun hiustenpidennys, on kätevä ja kaunis =)
        saa loppujenlopuks pienel (vaikkakin kalliilla) keinolla todella kauniit hiukset ja itsetunnon koholle =)
        ja miehet tykkää ;)

        nauratti noi kommentit, miksi kysytte miehiltä mielipidettä, sit ne sanoo etteivät tykkää nii alatta heti hirveet perustelut ja "KUSIPÄÄT ETTE TAJUU" : D jos kysytte mielipidekysymyksii, kestäkää ne kritiikit äläkääkä iniskö vastaa!
        Omasta mielestäni naiselle on rajana leukaan asti ylettyvät, pitää naisellisuus säilyttää, varsinki pienil ja hennoil naisil semmonen leukaa/niskaan ylettyvä on ihana =)
        Tarkoitan tämmöstä esimerkkiä:

        http://gimps.de/pictures/269-Hairstyles-for-Short-Hair

        Itse en missää nimessä voi pitää lyhyttä, on nii paksu tukka et tulee semmonen kypärä :D pidän siis suosiolla pitkinä :) jokainen on semmoses tukas mis haluu, mut jos mielipidekysymyksii kysytte, kestäkää ne vastaukset!


      • Nuo-lettaa
        pokahontastukka kirjoitti:

        nauratti noi kommentit, miksi kysytte miehiltä mielipidettä, sit ne sanoo etteivät tykkää nii alatta heti hirveet perustelut ja "KUSIPÄÄT ETTE TAJUU" : D jos kysytte mielipidekysymyksii, kestäkää ne kritiikit äläkääkä iniskö vastaa!
        Omasta mielestäni naiselle on rajana leukaan asti ylettyvät, pitää naisellisuus säilyttää, varsinki pienil ja hennoil naisil semmonen leukaa/niskaan ylettyvä on ihana =)
        Tarkoitan tämmöstä esimerkkiä:

        http://gimps.de/pictures/269-Hairstyles-for-Short-Hair

        Itse en missää nimessä voi pitää lyhyttä, on nii paksu tukka et tulee semmonen kypärä :D pidän siis suosiolla pitkinä :) jokainen on semmoses tukas mis haluu, mut jos mielipidekysymyksii kysytte, kestäkää ne vastaukset!

        nyt puhutaankin supernaisista, miehen fighter partnereista, kuten #1, eikä pokahonottajista.


      • pokahontastukka
        Nuo-lettaa kirjoitti:

        nyt puhutaankin supernaisista, miehen fighter partnereista, kuten #1, eikä pokahonottajista.

        Eli varmaa meinaat jostain rekkalesbofightereista.


      • haarakonttoristi
        pokahontastukka kirjoitti:

        ..onneksi on keksitty tämmöinen kun hiustenpidennys, on kätevä ja kaunis =)
        saa loppujenlopuks pienel (vaikkakin kalliilla) keinolla todella kauniit hiukset ja itsetunnon koholle =)
        ja miehet tykkää ;)

        mitään pidennyksiä jos omat hiukset ovat seitinohuet ja harvat. Kyllä peruukki on silloin ainoa järkevä ratkaisu. Peruukkejakin on saatavana nykyisin aidoista hiuksista tehtyinä. Itse käytän keinomateriaalista tehtyä, laadukasta pitkähiusperuukkia jota ei edes hiuksia tunnustelemalla voi peruukiksi tunnistaa. Peruukin käyttö tulee huomattavasti halvemmaksikin kuin pidennysten laitattaminen/korjailu muutaman kuukauden välein. Eikä tarvitse pelätä, että liitoskohdat näkyvät niin kuin pidennyksissä.


    • Kyllä voi

      Hyvin monelle (ei kaikille tosin) naiselle sopii lyhyet hiukset ja seksikkyys tulee enemmän pukeutumisesta ja käytöksestä, kuin hiusten pituudesta.

      • Make00086

        Omasta mielestäni lyhyet hiukset naisilla ovat paljon seksikkäämpiä kuin nuo yli 20 senttiä pitkät...
        No makunsa kullakin.

        (Siis lyhyillä en tarkoita niitä pari/kolme senttisiä, vaan jonkun verran pitempiä.)


    • hiukset=kruunu

      Nuorille naisille, varsinkin jos on kaulaa, sopii lyhyempi kampaus. Esim. Audrey Heburn ja Sharon Stone. Myös Maria Guzeninalle sopi 90 -luvulla tosi hyvin lyhyt tukka, ne kauniit kauriinsilmät tulivat niin hyvin esille. Samoin tälle Maria Veitolalle sopii hyvin lyhyt.

      Joku sanoi, että vanhempien naisten kasvojen valahtaminen korostuisi pitkissä hiuksissa. Olen erimieltä. Työpaikallamme on paljon keski-ikäisiä, noin 50 -naisia, ja en voi sanoa lyhyiden hiusten olevan imartelevia. Pääsääntöisesti lyhyet hiukset ovat (minun mielestäni) epäedullisen näköiset. Lisäksi se on aika persoonatonta, kun kaikilla tuon ikäisillä naisilla on samannäköinen lyhyt kampaus ja samanlainen vaatetyyli.

      Jotenkin naiset menevät liikaa siihen koukkuun, että lyhyet hiukset nuorentavat tai ovat helppohoitoiset. Eivät ne oikein naiselliset ole; miettikää leikkauttaisitteko pienille tyttärillenne sellaisia poikatukkia, mitä näkee aikuisten naisten kampauksina?! Minä en ainakaan.

      Mielestäni pidemmät hiukset (suurinpiirtein olkapäille tai alemmas) ovat aikuisellakin naisella oikein naiselliset. Kun hiuksia pesee ja niissä on sopiva leikkaus, niin hyviltä näyttävät. Harvemmalla on niin ohut tukka, että sen takia pitää leikata poikatukkaa.

      • ohhhh.

        garyy


    • enmuista..

      kyllä voi ja kroppa korostuu lyhyiden hiusten ansiosta.jos hiukset ovat pitkät ja kroppa lässähtänyt niin lattea olemus vain korostuu.

    • Tämä nainen

      Tuolla jossain taidettiin mainita miten hirveä yhdistelmä on lyhyt poikatukka ja vieläpä punaisena, että muistuttaa lähinnä lepakkoa ja feministiä.

      Täältä huutelee kuvaukseen sopiva nainen! (Ainakin melkein, bi-seksuaali olen, en täysin lesbo)

      Ja jos joitain häiritsee miltä näytän ja minkä vaikutelman annan muille ihmisille, niin kenen ongelma se on?
      Sanoisinpa että katsojan. Silloin hänen on parasta vain katsoa toiseen suuntaan jos ei miellytä :)
      Kaikilla on oma makunsa ja aina löytyy joku joka vihaa kuten varmasti löytyy joku joka rakastaa.
      Että annettaan kaikkien näyttää omilta itseltämme, sitä enempää ei kukaan voi vaatia.

    • ..

      Läheskään kaikki suomalaiset miehet ei oo vielä päässy tälle vuosituhannelle. Vaikuttaa siltä, että vieläkin haikailevat maitotyttöjen perään. Poikatukka naisella viestii tyylitajusta ja itsevarmuudesta, joka miehiä näkyy pelottavan.. Mikäpä siinä jos mies haluu jonkun pitkähiuksisen pissaliisan egoansa pönkittämään. Omasta mielestäni lyhyeksi kynityt hiukset on aivan supersexyt :)

      • lyhytparas

        Varsinki suomalaisille naisille sopii lyhyet, koska suomalaisilla on luonnostaan ohuet littanat hiukset.


      • hohhoijaaaaah

        "Poikatukka naisella viestii tyylitajusta ja itsevarmuudesta, joka miehiä näkyy pelottavan.. Mikäpä siinä jos mies haluu jonkun pitkähiuksisen pissaliisan egoansa pönkittämään."

        Poikatukka sopii erittäin harvalle. Minä en näe mitään tyylitajua enkä itsevarmuutta siinä kun pallinaamaa kehystää kynitty sänki. Taidat itse olla läskipäinen lesbotukka jolla ei letti kasva vaikka miten yrittäis. Haiskahti melkosen kateelliselta tuo tekstis, veikö joku pitkätukka sun hanipöön?


    • fjlkaafljköd

      Ei voi. Tai voi mutta harvinaista se on. Yleensä lyhyet hiukset naisella eivät ole seksikkäät.

    • poikatukka

      Minkä ikäisiä olette te "miehet" jotka tänne kirjoittelette?
      Mieleen tulee kuva lökäpöksy juipista jolla on itsellä tsekkitukka ja valkoset tennissukat.
      Siinä sitä vasta tyyliä. Sitten kehdataan vielä sanoa että ainoataan pitkähiuksiset naiset on kauniita. HAH!

      Mulla on ollu kaikenmittaisia hiukia. Ja täytyy sanoa että musta EI kiinnostunu KUKAAN silloin kun
      pidin pitkiä hiuksia. Mutta kas kun vedin "poikatukan"...jo alkoi boyfrendejä löytymään.

      Toki nykysen aviomieheni tavatessani minulla oli, noh, puolipitkät hiukset. Hän sanoi myös
      aina että pitää enemmän pitkistä hiuksista. Mutta sitten kun kerran vaihdoin hiustyylin ihan lyhyeksi niin
      nyt ei herralle enää sovi millään että alkaisin kasvattaa pitkiä hiuksia. Sanoo aina että kyllä voisit vielä leikata lyhyeksi kun nehän on niin kätevät kun urheilet ja muutenkin.=D

      • poikatukka

        J vielä lisäyksenä että jos joku kehtaa väittää ettei etenkin Halle Berry ole kaunis lyhyt hiuksisena
        tai että hän näyttää lesbolta niin menkää hoitoon!


    • rikquu

      Lyhyet hiukset voivat sopia joillekin naisille paremmin kuin pitkä tukka, en kiellä sitä. Mutta yhtäkään lyhythiuksista naista en ole vielä nähnyt jota tohtisin sanoa kauniiksi. Miehillä taas en kyllä pysty nimeämään ainuttakaan komeaa pitkätukkaista miestä. En yritä sanoa etteikö miehet saisi pitää pitkiä ja naiset lyhyitä hiuksia, mielestäni vain pitkät hiukset ovat naisilla seksikkäät ja naiselliset. Linkkaamasi kaltaiset hiukset naisilla näyttävät mielestäni liian poikamaisilta, ei ollenkaan naisellisilta. Makunsa toki kullakin, en rupea tuomitsemaan. :)

    • Tukka takas

      Olen 25 vee neito, ja jouduin leikkaamaan ihanan luonnonlaineikkaan tukkani lyhyeksi stressiperäisen hiustentippumisen takia. Suoraansanottuna **tuttaa suunnattomasti kun luullaan lepakoksi ihan vaan hiusten takia vaikka muuten naisellinen olenkin. Ihan varmasti kasvatan kuontaloni takaisin. Menee tosin vuosi tai kaksi.....

      • aikuinen nainen

        Onneks omaan kauniin naisellisen polkkatukan joka pitää kaikki tollaset urpot kaukana jotka täällä kirjoittelee, en edes huolis koskee pitkällä tikullakaan noin aivottomia miehiä. Ja kumma kyllä vientiä riittäis vaikka kuinka, että on miehiä joilla on on järkeä päässä eikä kusta.


    • 15+8

      Ylipäätänsä hassua, miksi Suomessa on niin paljon lyhythiuksisia naisia. Tätä yleensä perustellaan aina "suomalaisten ohuella ja lasimaisella hiuslaadulla, jolle ei sovi pitkät hiukset" ja koska joku katkera keski-ikäinen femakkokampaaja on joskus sanonut, että "pitkät hiukset vanhentavat" ja "aikuisella naisella kuuluu olla lyhyet teinipojan hiukset" ja "ethän vain kuuntele miesten mielipiteitä: pitkät hiukset ovat vain miesten fetissi". Näihin mantroihin uskoen suomalaiset naiset sitten leikkaavat itselleen lyhyen poikamallin. En sano, etteivät lyhyet hiukset sopisi kenellekään, mutta lyhyet hiukset vaativat oikeasti kasvoilta tosi paljon. Keskinkertaisten kasvojen omaavan naisen ei kannata laittaa lyhyitä hiuksia, jos pohtii asiaa puhtaasti ulkonäkönsä näkökulmasta. Lyhyet hiukset on varmasti kiva virauttaa suihkussa, mutta ne vaativat aamuisin paljon laittamista, toisin kuin pitkät.

      Haloo, pitkät hiukset ovat naisen kruunu. Lisäksi ne ovat ajattoman kauniit, ja niitä voi laittaa monella tapaa. Älkää naiset haksahtako tuolle kampaajien mielivallalle. He varmasti haluavat leikata hiuksenne kahden viikon välein ja vielä useamminkin. Näin ei toimita missään muualla kuin Suomessa, tässä punavärjäyksen ja kananpersetukkien luvatussa valtakunnassa.

    • fdhgjgyj

      Mul on lyhyet ja pojat on heti kimpus :DD

    • tukkajumalahhh

      Olen kalju mies ihan vain luonnollisista syistä=kaljuuntuminen, siltikin olen sitä mieltä että naiselle käy ihan hyvin kanssa lyhyet hiukset, ei ihan mitkään 5cm mutta polkkatukka voi olla vaikka kuinka hyvän näköinen jos muutenkin passaa tyyliin.

    • prappanakki

      niin itselle kelpaisi vaikka kalju nainen.

      Tiesittekö muuten, että ennen pitkään ihmislajilta häviävät hiukset tarpeettomina kokonaan pois.

    • Clarissa45

      Mulle on ihan samantekevää, mitä joku mies ajattelee mun hiuksista, mulla on lyhyet hiukset, koska itse pidän niistä, en edes halua tulla isketyksi, siltikin miesten päät käätyvät, ilmeisesti sitten sen takia kun tunnen olevani sinut itseni kanssa, tunnen itseäni kauniiksi.

    • Todellakin.

    • e57kjekur6k

      Kasvoissa se kauneus on, ei hiuksissa.

      • Christian.B

        voiko täällä oikeesti olla naishenkilöitä jotka suuttuu/loukkaantuu/ottaa itteensä jos joku _REISKA_84_ käy kertomassa kuinka ei tykkää naisella lyhyistä hiuksista. Eivät hiukset naiselliseksi tee vaan kokonaisuus ja ei naisellisuus tai miehekkyys ole se pääasia kenessäkää.
        Mun mielestä on ainakin kiva nähdä katukuvassa lyhyet hiukset, niin harvoin niitä kun näkee, suoraan sanottuna antavat jotenkin seksikkäämmän, avoimemman, tyylikkäämmän ja hauskemman vaikutelman. Suomessa niitä näkyy vähän, mut asuessani ulkomailla (Lontoossa, Pariisissa, New Yorkissa) lyhyet hiukset olivat melkeinpä yhtä yleisiä kuin pitkät, mut siellä päin naiset panostivat muihinkin asioihin kuin miesystäviin. Ei miesystävän saaminen pidä olla pääasia elämässä, siinä voi unohtua se mikä on tärkeintä: sinä itse ja sun elämä.
        Jos jollakin on ongelma ettei voi harrastaa seksiä lyhyt hiuksisen naisen kanssa vain sen takia ettei halua vahingossakaan luulla että on sängyssä pojan kanssa, niin ei kyllä ole sinut itsensä kanssa, mut jokainen tyylillään.


    • elinalla

      Itellä kävi parempi flaksi miesten kans, ku leikkasin hiukseni lyhyiksi :) Se toi särmikkyyttä ja itsevarmuutta mun olemukseen ja veti miehiä puoleensa ku hunaja mehiläisiä :D Lyhyt tukka erottui pitkähiuksisten joukosta edukseen.
      Lopuksi löytyi vielä poikaystäväkin, ja silloinkin oli lyhyet hiukset. Nyt olen hiuksia taas kasvattamassa vaihtelun vuoksi pidemmiksi, mutta ihanaa on kun tietää, että omalle kullalle kelpaan vaikka poikatukassa :)

    • Ahosen Maunok

      Mielestäni lyhyet hiukset voivat olla seksikkäät ihan siinä missä pitkätkin.
      Kaikki riippuu enemmän siitä, sopiiko kyseinen hiustyyli kantajalleen.

    • badhairdayvol100

      Pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan (vaikkakaan en ymmärrä miksi alennun kirjoittamaan tai ylipäänsä lukemaan tätä koko palstaa).

      Naisena minusta lyhyet hiukset naisella voivat näyttää seksikkäältä ja söpöltä, joskaan ei niin klassisen kauniilta kuin pitkät hiukset itsessään ovat. Lyhyet hiukset itsessään oikeastaan eivät ole minkään näköiset, mutta se on, mitä ne tekevät kasvoille ja koko olemukselle. Parhaimmillaan korostavat siroja kasvoja ja poskipäitä ja suuria silmiä. Ja saavat koko olemukseen sellaista rock-henkistä räväkkyyttä.

      Kyllä mäkin joskus haaveilen sellaisista prinsessahiuksista, mutta mulle ei sellaisia ole suotu. Kun on ne kuuluisat ohuet hiukset (kihartuvaiset tosin, mikä luo tuuheamman vaikutelman). Pisimmillään olleet kylläkin vähän hartioitten alapuolella ja haaveissa olisikin saada ne tarpeeksi hyväkuntoisina vielä joskus kasvamaan sinne asti.

      Nyt kuitenkin on vuorossa leikkaus tyyliin "kaikki" pois, elikkäs lyhyttä tulee. Ovat niin huonoon kuntoon menneet ja tossa loppu vuodesta niin paljon hiuksia lähti tietystä syystä, että nyt ovat suorastaan säälittävät. Aion kerran repästä ja sitten kasvatella niitä taas pitkiksi Priorin-kuurin kera.

      Minulle sopii mielestäni molemmat pituudet ja kaikki siltä väliltä (paitsi se ärsyttävä välivaihe kun alkaa olla liian pitkät ne lyhyet hiukset, muttei kiinnikään vielä saa). Mulla on sirot ovaalin muotoiset kasvot tosiaan ja lyhyt tukka korostaa kivasti poskipäitä ja silmiä. Tykkään siitä siis itse, miehistä viis, en elä elämääni miellyttääkseni heitä.

      Joskus nuorempana sitä vaan tosiaan leikkasi lyhyet hiukset kun siltä tuntui, eikä edes eksynyt lukemaan ihmisten mielipiteistä. Mutta kampaaja-aika on tossa 15min päästä. Viimeisenä rohkaisijana toimi kämppis, joka sanoi että aikanaan mulla lyhyet hiukset oli tosi söpöt.

      Ja olihan ne, kun lunnostaan taipuvaiset ovat. Oli aina sellanen pörröinen kampaus. Jotain tälläistä tulee http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqomii64vEiNaHnM0aI0qqqT01jXmVREGelsosgJP2ffcU9vu4
      En itsetkään tykkää ihan lyhyestä saati jostain koneella ajellusta tukasta naisella, mutta kukin tyylillään, ei se minulta ole pois.

      Miehellä taas pitkät hiukset voi niin ikään olla tosi hot, mutta vaikea kuvitella itseäni sellaisen miehen kanssa, kun ovat yleensä jotain hevari- tai hippityyliä, niin että muulta olemukselta sovittasiin yhteen.

      Aurinkoista kevättä, olkaa rohkeasti omia itsejänne niin naiset kuin miehetkin! :)

    • Omalaatuinen

      Totta kai naiset ovat seksikkäitä ja söpöjä lyhyillä hiuksilla.

    • Anonyymi

      Varmasti kunhan on vaalea.

    • Anonyymi

      Lyhyet hiukset itsessään eivät ole kauniit. Lyhythiuksinenkin nainen voi olla kaunis, mutta se on vaikeampaa, kun yksi yleensä kauneuteen kuuluva osa-alue on jo menetetty.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe