Onko sarjassa yhtään homoa ?

Heteromies-1

Sarja lähenee loppuaan ja en ole huomannut yhtään homoa sarjassa. Nykyäänhän on homoja joka ohjelmassa, tosin homo buumi alkoi ehkä myöhemmin kuin sarjaa tehtiin.

Olen kyllä itse hetero ja en kaipaa homoja telkkariin.

8

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homo

kaukovaaran karilla kyllä on semmoset vanhanpojan otteet katoinku rasvail sitä raktoriaan

• Tom88a

kaikki ihmiset sarjassa ovat terveitä.

• mediassakin

Vielä 1990-luvun alussa homojen elämänmuotoa tuputettu kansalle normaalina ilmiönä. Yhtenä ensimmäisenä vuonna 1996 kaapistaan ulos tuli Yleisradion meteorologi Juha Föhr seurauksella, että häneltä meni tämän jälkeen uskottavuus työssään ja joutui siirtymään hetkeksi viihdekanava Nelosen leipiin. Samoin Juice ja kumppanit heittivät keikoillaan ns. ruotsalaisvitsejä ilman että kukaan valitti asiasta tasa-arvovaltuutetulle tai muille viranomaisille.

En sano, että homovitsitkään olivat mitenkään korrektia käytöstä, mutta yllättävän nopeasti heti 2000-luvulle tultaessa mentiin toiseen ääripäähän, kun tuo pieni vähemmistö onnistui vaatimuksissaan saada elämänmuotonsa esille julkisuudessa tilanteessa kuin tilanteessa ja vieläpä "oikeuksien" nimissä. Aivan kuin sukupuolielämä olisi muka koskaan ollut kenellekään jokin erityinen ja lakisääteinen oikeus.

• metsolat

on ihan normaali-ihmisten maanläheinen sarja. Nykyään homoilua pitää tulla joka tuutista niinkuin se olisi joka ihmisen elämää.

• yks pelle

jonka mukaan Liisa Tampereelle lähti, sitä juuri ollut. Liisa ei vaan sitä heti hoksannut.

• homot katse silä

juoopo erkki metsola o homo.

sdpn mies varma.kosto.

• seurannut

Älkää suosiko homoja, katsokaa miten ruotsilla alkoi menemään kun hyväksyivät homolain kirkkoonsa. Ote on mennyt kokonaan, poliisikin on aivan lannistettu ja voimaton(helikopteriryöstä). Myivät ikivanhaa, mädäntynyttä purkkilihaa, ote on mennyt kokonaan, paha mellestää ja vie järjen päästä. Ei Jumalakaan kaikkea hyväksy ja lisää on tulossa.

• Meili

Eikös tuo tehty about 1980-luvulla. Silloin ei niin hirveesti homoja vielä ollut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe