No ehkä huomenna toisin, mutta miten? Paremmin vai huonommin, sen tietää ylihuomenna,,,
Että tämmöstä tänään *_*
19
193
Vastaukset
Tänään on kaikki hyvin,aurinko paistaa ja mieli avoin;D
sunomas kirjoitti:
miäli avoin ja sialu puhttaana.
Kivaa iltaa sulle kans:)Sulle kans sunomas)))
- Cassis-Alma
paistaa taivaan täydeltä, eikä pimeästä tietokaan
kauhiaa.Kaikil vaa merkkki lissääntys,ko sullaki o jo nua tähret:)
- Cassis-Alma
onn niin pöllähäny, niin silmätki ottanu uuden ilmeen, toi viiva tuossa tähtösten välissä on suu ;0),,,
Cassis-Alma kirjoitti:
onn niin pöllähäny, niin silmätki ottanu uuden ilmeen, toi viiva tuossa tähtösten välissä on suu ;0),,,
vaa mut pyrskähin nauraan:)mis mun suu?
Alma o simmottis et vaik ne rätlinkit o tänä tämmösii ni kyl ne huamen o sit simmosi ettei vähäpoik sitä oikke ymmärräkä, mut eihä meijä poikaitte tarvii simmost rotlaa ottaakaa, vaik ku tarjosiva.
ni et semmottis tänäpä meil.- Cassis-Alma
tartte, oiskoos nää vaan sittekkii naisten juttuloi? Mut arvaas paljonko meni jakeluun tuosta sun tekstistä? No helpotan, noin neljäsosa, notta paas laittain selkokielellä.
- Yxitypy
paremmin vois mennä :=))
- Cassis-Alma
tietty vaan palkkää alamäkee, mulla kokoajjan vastasta lykkää :0(,,,
- Yxitypy
Cassis-Alma kirjoitti:
tietty vaan palkkää alamäkee, mulla kokoajjan vastasta lykkää :0(,,,
Eikös Leevikin laula, että ylämäki, alamäki , ylämäki, alamäki yhdessä kulkien
ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki löydämme rakkauden.... :=))
tammøsella mennaan :-)
- Cassis-Alma
kait sitte ostaa piikkiketjut polkupyörää, ei suttaa niin pahast kun vastaseen polen
Cassis-Alma kirjoitti:
kait sitte ostaa piikkiketjut polkupyörää, ei suttaa niin pahast kun vastaseen polen
havupussia oon oppinu pitamaan mukana..
- Cassis-Alma
kielibasa kirjoitti:
havupussia oon oppinu pitamaan mukana..
Mitäs sä sillä? Toimiikos se? Kuin sitä käytetään?
Cassis-Alma kirjoitti:
Mitäs sä sillä? Toimiikos se? Kuin sitä käytetään?
kun laittaa havuja vaylalle :-)
Paremmin tietenkin, mörri tietää...
Kesä vasta alkoi, kaikkee kivaa edessä... :•)- Mörri tietää ;0},,,
alkaa se kesä, odotellaan vaan, niin siinä se on KESÄ ,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212634Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1012537- 2021374
- 941271
- 1221256
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3021228Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,20997Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12977Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211969- 60887