tunnoton pikkuvarvas

maikki_

Niin, siis ongelma on se, että pikkuvarpaasta lähti tunto eilen. En lyönyt sitä tiettävästi mihinkään eikä sille mitään muutakaan käynyt, siitä vain lähti tunto. Ja kyseinen tila jatkuu edelleen.

Jos painan sen lattiaa vasten niin tunnen kyllä varpaassa jotain. Mutta tuntuu älyttömän tyhmältä vaan.

Ei se sinänsä haittaa eloani ja oloani, mutta ihmetyttää vaan että mistä moinen voisi johtua? Ja haluaisin tietää että onko jollai muulla ollut samanlaista kokemusta.. ja oikeastaan haluaisin tietää että pitäisikö tässä nyt olla huolissaan, kun jostain luin että varpaiden puutuminen voisi olla merkki diabeteksestä.

Mutta jos on samanlaisia kokemuksia tai tietoa niin laittakeehan kirjoittaen :)

3

7622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Todellakin... Itselläni tuli juuri vastaava tilanne päälle joitakin päiviä sitten. Koskaan aiemmin ei ole tällaista ollut. Ainoa selitys, jota osaan ajatella, on liika kävely, sillä olin tuolloin kävellyt reilusti tavallista enemmän.

Omituista kuitenkin on että varvas ei ole edes turvonnut eikä vaikuta omituiselta, se on ainoastaan tunnoton.

Haluaisin kyllä saada tähän selvyyden minäkin jottei tarvitsisi huolehtia...

• Kassu

Mullakin puutuu oikean jalan pikkuvarvas, se on sellainen eloton ja pistelee kun kosken. liikkuu kyllä mutta on kummallinen mötykkä. Kertokaa miten ootte hoitanut. Itse laittanut Eezeä ja jäähdytyssuihketta (Icesprayta).

• Kotikonsti

Vaimollani oli yksi varvas tunnottomana pari vuotta. Arvelin sen olevan hiukan sijoiltaan. Vedin melko voimakkaasti kunnes nivel varpaassa muljahti hiukan. Tunto palasi ja on pysynyt hyvänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe