Niin, siis ongelma on se, että pikkuvarpaasta lähti tunto eilen. En lyönyt sitä tiettävästi mihinkään eikä sille mitään muutakaan käynyt, siitä vain lähti tunto. Ja kyseinen tila jatkuu edelleen.
Jos painan sen lattiaa vasten niin tunnen kyllä varpaassa jotain. Mutta tuntuu älyttömän tyhmältä vaan.
Ei se sinänsä haittaa eloani ja oloani, mutta ihmetyttää vaan että mistä moinen voisi johtua? Ja haluaisin tietää että onko jollai muulla ollut samanlaista kokemusta.. ja oikeastaan haluaisin tietää että pitäisikö tässä nyt olla huolissaan, kun jostain luin että varpaiden puutuminen voisi olla merkki diabeteksestä.
Mutta jos on samanlaisia kokemuksia tai tietoa niin laittakeehan kirjoittaen :)
tunnoton pikkuvarvas
3
7384
Vastaukset
- kohtalotoveri
Todellakin... Itselläni tuli juuri vastaava tilanne päälle joitakin päiviä sitten. Koskaan aiemmin ei ole tällaista ollut. Ainoa selitys, jota osaan ajatella, on liika kävely, sillä olin tuolloin kävellyt reilusti tavallista enemmän.
Omituista kuitenkin on että varvas ei ole edes turvonnut eikä vaikuta omituiselta, se on ainoastaan tunnoton.
Haluaisin kyllä saada tähän selvyyden minäkin jottei tarvitsisi huolehtia... - Kassu
Mullakin puutuu oikean jalan pikkuvarvas, se on sellainen eloton ja pistelee kun kosken. liikkuu kyllä mutta on kummallinen mötykkä. Kertokaa miten ootte hoitanut. Itse laittanut Eezeä ja jäähdytyssuihketta (Icesprayta).
- Kotikonsti
Vaimollani oli yksi varvas tunnottomana pari vuotta. Arvelin sen olevan hiukan sijoiltaan. Vedin melko voimakkaasti kunnes nivel varpaassa muljahti hiukan. Tunto palasi ja on pysynyt hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829