tunnoton pikkuvarvas

maikki_

Niin, siis ongelma on se, että pikkuvarpaasta lähti tunto eilen. En lyönyt sitä tiettävästi mihinkään eikä sille mitään muutakaan käynyt, siitä vain lähti tunto. Ja kyseinen tila jatkuu edelleen.

Jos painan sen lattiaa vasten niin tunnen kyllä varpaassa jotain. Mutta tuntuu älyttömän tyhmältä vaan.

Ei se sinänsä haittaa eloani ja oloani, mutta ihmetyttää vaan että mistä moinen voisi johtua? Ja haluaisin tietää että onko jollai muulla ollut samanlaista kokemusta.. ja oikeastaan haluaisin tietää että pitäisikö tässä nyt olla huolissaan, kun jostain luin että varpaiden puutuminen voisi olla merkki diabeteksestä.

Mutta jos on samanlaisia kokemuksia tai tietoa niin laittakeehan kirjoittaen :)

3

7807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Todellakin... Itselläni tuli juuri vastaava tilanne päälle joitakin päiviä sitten. Koskaan aiemmin ei ole tällaista ollut. Ainoa selitys, jota osaan ajatella, on liika kävely, sillä olin tuolloin kävellyt reilusti tavallista enemmän.

Omituista kuitenkin on että varvas ei ole edes turvonnut eikä vaikuta omituiselta, se on ainoastaan tunnoton.

Haluaisin kyllä saada tähän selvyyden minäkin jottei tarvitsisi huolehtia...

• Kassu

Mullakin puutuu oikean jalan pikkuvarvas, se on sellainen eloton ja pistelee kun kosken. liikkuu kyllä mutta on kummallinen mötykkä. Kertokaa miten ootte hoitanut. Itse laittanut Eezeä ja jäähdytyssuihketta (Icesprayta).

• Kotikonsti

Vaimollani oli yksi varvas tunnottomana pari vuotta. Arvelin sen olevan hiukan sijoiltaan. Vedin melko voimakkaasti kunnes nivel varpaassa muljahti hiukan. Tunto palasi ja on pysynyt hyvänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe