Helenan kuolema

Kyllä on niin murheellinen asia, kun tämän jakson jälkeen, joka näytettiin tänään, on Helenan ja vauvan hautajaiset. Tuntuu niin pahalta. Olisi ollut mukavempaa, jos Anu Hälvällä oli muita keikkoja sarjan tekemisessä, että oltais vaihdettu siihen vain näyttelijää.

11

6728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin oli

      Ei sitä käsittääkseni sen takia kirjoitettu, että Hälvällä olisi ollut muita työkiireitä. Kyllä tuo oli ihan tarkoituksellinen juonenkäänne sarjassa. Harmi vain että Erkille
      tuntuu aina nämä asiat kasaantuvan.

      Onneksi Risto kuitenkin kerkeää tavoittaa Erkin Ukonlaavulta ennen kuin hän
      ehtii tehdä "Eino Vanhasia". Einosta puheen ollen, Erkkihän saa lapsen Einon lesken,
      Riitan kanssa, jos se nyt jonkun verran tässä tragediassa lohduttaisi.

    • tuomol

      ei olisi saanut kuolla oli suosikkini suren joka päivä

      • hoijaa

        erkki melkonen äijjä laittaa kaverinsa multiin sitten kähmii vielä sen muijjaa


      • traagista
        hoijaa kirjoitti:

        erkki melkonen äijjä laittaa kaverinsa multiin sitten kähmii vielä sen muijjaa

        Musta se ois ollu niin ihana kattoo, että millanen isä siitä Erkistä ois tullu, ja miten ne pärjää sen vauvan kanssa kotona, ja kaikki ois kerrankin ollu valoisaan päin ja hyvin. Ja sitte piti tämmönen kamala tragedia tähän kehittää! Että ihan typerä juonenkäänne!


      • selityksiävaan
        traagista kirjoitti:

        Musta se ois ollu niin ihana kattoo, että millanen isä siitä Erkistä ois tullu, ja miten ne pärjää sen vauvan kanssa kotona, ja kaikki ois kerrankin ollu valoisaan päin ja hyvin. Ja sitte piti tämmönen kamala tragedia tähän kehittää! Että ihan typerä juonenkäänne!

        No niinpä. Olis voinu paremman lopun tähän sarjaan tehdä. Jossakin haastattelussa Carl Mesterton kertoo, että poisti Helenan hahmon sen vuoksi sarjasta, koska Anu Hälvä väsyi kahden työn tekemiseen. Siis Metsoloiden ja Speden töihin. Joopa joo... Metsoloista oli enää jäljellä kolme jaksoa, kun Hälvän viimeinen esiintyminen oli jaksossa 38. Taisi kuitenkin olla tarkoituksella tehty juonenkäänne.


      • selityksiävaan
        selityksiävaan kirjoitti:

        No niinpä. Olis voinu paremman lopun tähän sarjaan tehdä. Jossakin haastattelussa Carl Mesterton kertoo, että poisti Helenan hahmon sen vuoksi sarjasta, koska Anu Hälvä väsyi kahden työn tekemiseen. Siis Metsoloiden ja Speden töihin. Joopa joo... Metsoloista oli enää jäljellä kolme jaksoa, kun Hälvän viimeinen esiintyminen oli jaksossa 38. Taisi kuitenkin olla tarkoituksella tehty juonenkäänne.

        Siis jaksossa 37 oli viimeinen esiintyminen. No joka tapauksessa ei olisi enää ollut monta jaksoa jäljellä.


    • Anonyymi

      Taisin olla about 10-vuotias kun ekaa kertaa Metsoloita katselin, youtubesta löysin joskus 2010. Nyt tullut sitten kevyet kymmenen vuotta myöhemmin katseltua Areenasta ja toimii ihan eri tavalla kuin silloin pikkupoikana, ihan mahtava sarja ja klassikko. Pienempänä ei välttämättä edes kaikkia heittoja tajunnut, nyt pääsee paremmin mukaan ja muistaa paremmin replojakin :D

      Yksi asia ei kuitenkaan ole muuttunut kymmenessö vuodessa mihinkään: tykkäsin jo silloin tuosta Helenan hahmosta ihan mielettömästi ja mietin jo silloin että miten joku voi olla niin mielettömän kaunis, ennen kaikkea edustaa minulle sellaista klassista naiskauneutta :)

      Kyllähän siinä myös empatiaa koki, olisi suurinpiirtein tehnyt mieli hypätä ruudun toiselle puolelle vetämään juopottelevaa eläinlääkäriä turpaan tämän pahoinpidellessä vaimoaan.

      Tykkään kovasti tuosta hahmosta vieläkin ja ajattelen samalla tavalla kuin yllä kirjoitan, vaikka ikää jo 19 vuotta. Varmaan vieläkin kauneimpia naisia joita ikinä olen nähnyt. Joo, TV-sarjan hahmo, mutta silti!

    • Anonyymi

      Aika huolimattomasti katsottu sarjaa. Jos on sitä mieltä, että Risto pelasti Erkin laavulta. Se oli Riitta Vanhanen, eikä Risto, joka sinne laavulle hiihti hakemaan Erkin pois.

      • Anonyymi

        Missä vaiheessa se Erkki pani sen Riitan paksuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa se Erkki pani sen Riitan paksuksi?

        En osaa sanoa mut juhannus 1993 - joulu 1996 välillä niinku mut uskon et siinä 1996 se tuli se lapsi ja se on joku 3-6kk ku vauvaa esitti näyttelijä Valtteri Lehtinen Sykkeestä ja Uusi päivästä


    • Anonyymi

      Oliko niin, että Spede Pasanen halusi hänet näyttelemään Blondi tuli taloon sarjaan, niin hänet kirjoitettiin ulos Metsolat sarjasta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe